|
|
| Pagina 97 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Citeer: Aalst, leider in derde klasse A, trok in bekerduels in de voorbije jaren met 1.200 fans naar Westerlo en met 1.500 naar STVV. "We willen ook van de trip naar Germinal Beerschot een feest maken, maar nu blijven te veel mensen in de kou staan. Dat is nu al een domper op de sfeer", melden de supportersverenigingen bij Sporza. ![]() |
| 06 Okt 2010, 8:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Mijn artikel staat vandaag in Gazet van Antwerpen.
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 06 Okt 2010, 8:48 |
|
|
Miniem
Heb ook nog eens aan HLN zen mouw getrokken, nu we toch al enige media aandacht hebben, kan het een stuk sneller rollen.
Honderden Eendrachters in de kou ? Protesteer mee ! Het is was de laatste weken het gespreksonderwerp bij uitstek in het Aalsterse: Eendracht haalt andermaal de 1/16de finale van de Beker van Belgie en het mag deze keer op bezoek bij eersteklasser Germinal Beerschot. Nu blijkt echter dat deze eersteklasser slechts in staat is 640 bezoekende supporters te ontvangen. Bovendien is er een verplichte combi-regeling en zullen de loketten toeblijven op de dag van de wedstrijd. En indien je een ticket bij de thuisploeg wil kopen moet je op voorhand al eens de file's in Antwerpen trotseren om daar 1 kaart per identiteitskaart te kopen ! Maar zelf dan moet je geluk hebben, want wanneer men supportersvermenging vermoedt kunnen ze je met lege handen terug richting Aalst sturen. Schandalig, en dat voor een stad die binnen 8 jaar het WK wil organiseren ! Een groot volksfeest waar (ongeacht winst of verlies) tussen de 1200 en 1500 ajuinen voor een fantastische ambiance zouden zorgen wordt verboden. En waarom ? Er blijven maar liefst 2 tribunes volledig leeg op het Kiel. Zo ook het neutrale vak naast het bezoekersvak. Bij Beerschot is er een complete desinteresse en meer dan 2.000 supporters van de thuisploeg verwacht men bijgevolg niet (in een stadion van 12.000 zitjes). In het buitenland ziet men bomvolle stadions tijdens de bekercompetitie, hier jaagt men de supporters weg ! En dan zwijgen we nog over de broodroof voor onze club. Als derdeklasser een eersteklasser loten is financieel meestal een goede zaak, maar nu weigert men honderden supporters, en dit bij een gedeelde recette. Meer info: -http://www.iendracht.be/ -http://www.tvoost.be/nl/2010-10-05/supporters-eendracht-aalst-willen-meer-tickets-voor-bekermatch-op-gba/ -http://www.tvoost.be/nl/2010-10-05/reactie-stadionverantwoordelijke-gba/ -http://atv.be/item/dagnieuws-5-oktober-2010 vanaf min. 7.25 - Antwerpen tv -http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/beker_van_belgie/101006_gb_aalst_tickets -http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2010-10-05/duizend-tranen-voor-match-van-het-jaar -teletekst een en in gazet van antwerpen |
| 06 Okt 2010, 9:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Hieronder de email die onze burgemeester (Uyttersprot) mij stuurde.
zoals hier op het forum al aangehaald, het probleem wordt in Antwerpen dus mooi doorgeschoven. Niemand die zijn verantwoordelijk opneemt pfffffff Laat ons hopen dat er nu via de media en de politie (zoals ik lees op sporza) toch nog een oplossing kan komen. Hoedanook als dit lukt is het nogmaals bewezen dat je met samenhorigheid ver kan geraken. chapeau eendracht supporters Van: Ilse Uyttersprot [mailto:[email protected]] Verzonden: dinsdag 5 oktober 2010 20:21 Aan: Van den Neste Bart - P&O2.0 Onderwerp: RE: Beperkt aantal tickets bekermatch GBA - Eendracht Aalst. Beste Bart Ik besprak het probleem van de tickets vanmorgen met mijn collega Janssens van Antwerpen. Na enig overleg, bleek dit onmogelijk. Het bezoekersvak van GBA is op dit moment technisch slechts op 675 plaatsen voorzien. Een uitbreiding op een veilige manier op heden is onmogelijk. Dit is eveneens het geval in de gewone competitie, waar ook eersteklassers als Standard en Anderlecht zich aan het aantal van 675 dienen te houden. Volgens Patrick Janssens deed het stadsbestuur van Antwerpen reeds herhaaldelijk voorstellen aan de club GBA om het bezoekersvak uit te breiden , maar tot op heden zonder resultaat. Ik vind het heel spijtig. Groetjes ilse _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 06 Okt 2010, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 9:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 06 Okt 2010, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Okt 2010, 9:26 |
|
|
Junior
Bij een competitiewedstrijd zoiets doorvoeren akkoord, maar bij een gedeelde recette en ze kunnen de veiligheid niet waarborgen, dat ze dan de wedstrijd op een neutraal terrein laten doorgaan he.
Nog een tip : op de site http://www.hln.be reageer op alle artikels waar Patrick Janssens tussen staat(Oosterweelverbinding en dergelijke). |
| 06 Okt 2010, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Volgens Patrick Janssens deed het stadsbestuur van Antwerpen reeds herhaaldelijk voorstellen aan de club GBA om het bezoekersvak uit te breiden , maar tot op heden zonder resultaat. Ik vind het heel spijtig. Groetjes ilse[/i] Ik denk dat Ilse en Patje het ni goe snappen. Dat ze dat vak ni kunnen verbouwen, daar kan ik mee leven. Maar ze willen blijkbaar niet inzien dat je uit-supporters ook in de thuistribune kan zetten, al was het maar voor deze match, waarbij drie kwart van het stadion toch leeg zou blijven. |
| 06 Okt 2010, 9:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Sjikke dinges zelle mannen !
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Okt 2010, 9:31 |
|
|
De Jean schreef: Bart Van den Neste schreef: Volgens Patrick Janssens deed het stadsbestuur van Antwerpen reeds herhaaldelijk voorstellen aan de club GBA om het bezoekersvak uit te breiden , maar tot op heden zonder resultaat. Ik vind het heel spijtig. Groetjes ilse[/i] Ik denk dat Ilse en Patje het ni goe snappen. Dat ze dat vak ni kunnen verbouwen, daar kan ik mee leven. Maar ze willen blijkbaar niet inzien dat je uit-supporters ook in de thuistribune kan zetten, al was het maar voor deze match, waarbij drie kwart van het stadion toch leeg zou blijven. Op Sporza staat dit te lezen Er is nog hoop ! Mogelijk komt er nog oplossing Onder de druk van de Aalsterse fans overweegt de Antwerpse politie wel om extra bezoekende fans toe te laten. Momenteel gaan slechts twee tribunevakken open voor het bekerduel en mogelijk komt daar nog een vak bij . De beslissing daarover valt in de loop van deze week. De match wordt op woensdag 27 oktober afgewerkt _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 9:33 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Wederom... fier om nen iendracht supporter te zijn !!!
Of er nu nog extra tickets komen of niet, wij kunnen onszelf alvast niets meer verwijten, we hebben de aandacht getrokken van zowel de regionale als de nationale pers ! ![]() |
| 06 Okt 2010, 9:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: ![]() wie zijn de bekende forummers eigenlijk op die foto ? Bram, onderkroiper? |
| 06 Okt 2010, 9:43 |
|
|
forumlegende
Overigens bestaat er een algemene regel m.b.t. bezoekende fans als ik me niet vergis.
Zo zou een club steeds 10% van de totale capciteit aan de bezoekende fans moeten laten .. Blijkbaar is dit niet in Beerschot van toepassing. |
| 06 Okt 2010, 9:59 |
|
|
wie zijn de bekende forummers eigenlijk op die foto ?
Bram, onderkroiper? Laat de andere maar anoniem blijven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 9:59 |
|
|
Dani schreef: Overigens bestaat er een algemene regel m.b.t. bezoekende fans als ik me niet vergis. Zo zou een club steeds 10% van de totale capciteit aan de bezoekende fans moeten laten .. Blijkbaar is dit niet in Beerschot van toepassing. In alle commotie over dit onderwerp is er nog één partij nog niet aan het woord geweest, namelijk de KBVB. Slapen die krokodillen nog ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Okt 2010, 10:07 |
|
| Pagina 97 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 95 96 97 98 99 … 200 Volgende |