|
|
| Pagina 21 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Nieuws "Black and White"
Timoilsjt schreef: Deef schreef: Jeroen schreef: Wa is't probleem eigenlijk ? Die 130 inschrijvingen van Erembodegem gebeuren eigenlijk los van Black and White hoor, wij bestellen de bus gewoon via hun omdat ze goedkoop aan bussen kunnen geraken en in ruil krijgen ze de winst van de drank zodat ze er ook iets aan overhouden (wat bij ons de bedoeling niet is). En bij alle inschrijvingen vanuit Erembodegem werd meteen gezegd dat dit onder voorbehoud is, want wanneer men besluit om geen extra vak te openen wisten wij heel goed dat wij geen kaarten gingen krijgen maar wel de "echte" SC's en abonnees van EA. Het zijn dergelijke initiatieven die wel nieuwe supporters opleveren hoor. Of denk je dat je extra fans gaat krijgen door tegen Wielsbeke en Olsa Brakel te spelen ? Als er nog geen plaats is om de wekelijkse supporters te stallen, is het wat onozel om nu nieuwe supporters te ronselen vind ik. Als je geen supporters moogt ronselen met een match tegen een eersteklasseploeg, hoe moet je volgens u dan wel nieuwe supporters naar de voetbal lokken? Wie zegt dat ge geen supporters moogt ronselen? Ik vind het alleen logisch dat iemand die elke week komt kijken zeker niet mag gepasseerd worden. Ik ben eens benieuwd of jij uw kaart wil afstaan als ik nen nieuwe supporter meebreng. Djeezes ... |
| 07 Okt 2010, 10:32 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Ik zou graag een zicht willen hebben op hoeveel kaarten alle supporterclubs mogen rekenen,om te verdelen onder alle supporterclubs. ![]() Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets.... Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() Heb toch mijn bedenkingen over de lijst bij t'ajuintje"...Uit ondervinding weet ik dat goeie klanten en carnavalgroepen die veeeeel drinken de voorkeur krijgen op mensen die regelmatig meerijden ! Ga al bijna 15 jaar met ajuintje regelmatig mee op verplaatsing (van in den tijd dat William Schockaert nog voorzitter was en ge nog een lidkaart moest hebben etc...), maar helaas voor mij en mijn makkers (ook allemaal een abonnement) is er al geen plaats meer op den bus van "ajuintje" zo zie je maar... _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 07 Okt 2010, 11:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
MAFFIOSI schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets.... Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() Heb toch mijn bedenkingen over de lijst bij t'ajuintje"...Uit ondervinding weet ik dat goeie klanten en carnavalgroepen die veeeeel drinken de voorkeur krijgen op mensen die regelmatig meerijden ! Ga al bijna 15 jaar met ajuintje regelmatig mee op verplaatsing (van in den tijd dat William Schockaert nog voorzitter was en ge nog een lidkaart moest hebben etc...), maar helaas voor mij en mijn makkers (ook allemaal een abonnement) is er al geen plaats meer op den bus van "ajuintje" zo zie je maar... Ik zou in alle geval niet in de schoenen willen staan van diegenen die de kaarten moeten verdelen hoor. Als er maar 50 zijn, kan je mensen zoals in uw situatie toch niet content stellen? Het staat in de sterren geschreven dat diegenen die naast een ticket grijpen zo reageren, maar ik denk niet dat je de fout in Aalst moet zoeken. Als je ziet wat voor moeite er al gedaan is om toch nog extra kaarten te krijgen, daar doe ik mijn hoed voor af. |
| 07 Okt 2010, 11:48 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Als deze mensen niet meer kaarten hebben , kunnen ze er helaas niet meer geven hé .
MAFFIOSI schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Zoals het er nu voorstaat (met andere woorden de normale kaarten die alle clubs krijgen 650)zitten ze bij aalst met een groot probleem.800abonnee's en 650kaarten ,niet alle abo's gaan meegaan maar toch.Dus tot de definiteve beslissing valt is er niets zeker . Als het combiregeling is wat het zal zijn is het nog ingewikkelder,want dan moet ge uw abonnee's die verpreid zitten over de supportersclubs kaarten geven,maar bestaat de kans dat de ene bus volzit en de andere totaal niet. Ik hoop dus dat janssens zijn verstand gebruikt en meer kaarten toestaat,anders gaanwe daar in antwerpen de 27ste oktober mooie toestanden te zien krijgen ![]() Dus tot er nieuws is zijn alle supportersclubs gewoon aan het gokken,want het is niet enkel den black en white die al inschrijvingen toelaat. Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets.... Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() Heb toch mijn bedenkingen over de lijst bij t'ajuintje"...Uit ondervinding weet ik dat goeie klanten en carnavalgroepen die veeeeel drinken de voorkeur krijgen op mensen die regelmatig meerijden ! Ga al bijna 15 jaar met ajuintje regelmatig mee op verplaatsing (van in den tijd dat William Schockaert nog voorzitter was en ge nog een lidkaart moest hebben etc...), maar helaas voor mij en mijn makkers (ook allemaal een abonnement) is er al geen plaats meer op den bus van "ajuintje" zo zie je maar... |
| 07 Okt 2010, 12:57 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
De Pie schreef: Als deze mensen niet meer kaarten hebben , kunnen ze er helaas niet meer geven hé . MAFFIOSI schreef: Onderkroiper schreef: Zondag werd er ook een lijst gestart bij supportersclub De Eendrachters ( '( t Ajuintje ) Ook werd er duidelijk vermeld dat enkel de supporters die regelmatig meegaan de voorkeur krijgen indien beperkt aantal tickets.... Laten we eerst die vergadering afwachten dan weten we meer ![]() Heb toch mijn bedenkingen over de lijst bij t'ajuintje"...Uit ondervinding weet ik dat goeie klanten en carnavalgroepen die veeeeel drinken de voorkeur krijgen op mensen die regelmatig meerijden ! Ga al bijna 15 jaar met ajuintje regelmatig mee op verplaatsing (van in den tijd dat William Schockaert nog voorzitter was en ge nog een lidkaart moest hebben etc...), maar helaas voor mij en mijn makkers (ook allemaal een abonnement) is er al geen plaats meer op den bus van "ajuintje" zo zie je maar... Indien dit zo is dat t'ajuintje de voorkeur geeft aan Carnavalgroepen moet dit aangekaard worden door de leden aan het bestuur ! Carnavalgroepen ok maar het kan niet dat een carnavalgroep die slechts 1 keer per jaar meegaat voorang krijgt op trouwe supporters en mensen met abbo ! |
| 10 Okt 2010, 11:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Wanneer gaat B&W zijn definitieve lijst bekend maken zodat ik weet of ik al dan niet een ticket heb? Zoniet moet ik mijn pijlen richten op de vvk
![]() _________________ MCMXIX |
| 10 Okt 2010, 11:34 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Vermoed dat dit snel zal gebeuren ! Wij hebben ons zoals vooropgesteld gebasseerd op de effectieve leden van de supportersclub en diegenen die op heel regelmatige basis met ons mee rijden naar de verplaatsingsmatchen...
|
| 10 Okt 2010, 11:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Vanavond (of in het uiterste geval morgen) verschijnt de lijst op de website. Abonnees en leden zijn er sowieso bij.
|
| 10 Okt 2010, 14:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De Rosse schreef: De Pie schreef: Als deze mensen niet meer kaarten hebben , kunnen ze er helaas niet meer geven hé . MAFFIOSI schreef: Heb toch mijn bedenkingen over de lijst bij t'ajuintje"...Uit ondervinding weet ik dat goeie klanten en carnavalgroepen die veeeeel drinken de voorkeur krijgen op mensen die regelmatig meerijden ! Ga al bijna 15 jaar met ajuintje regelmatig mee op verplaatsing (van in den tijd dat William Schockaert nog voorzitter was en ge nog een lidkaart moest hebben etc...), maar helaas voor mij en mijn makkers (ook allemaal een abonnement) is er al geen plaats meer op den bus van "ajuintje" zo zie je maar... Indien dit zo is dat t'ajuintje de voorkeur geeft aan Carnavalgroepen moet dit aangekaard worden door de leden aan het bestuur ! Carnavalgroepen ok maar het kan niet dat een carnavalgroep die slechts 1 keer per jaar meegaat voorang krijgt op trouwe supporters en mensen met abbo ! Is dit nu een roddeltopic waarin andere clubs zwarte gemaakt worden of wordt er hier nieuws over black & white gegeven? _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Okt 2010, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
De lijst met onze selectie van de personen voor Germinal Beerschot is nu op onze site te bekijken. Gelieve ook na te kijken of het rijksregisternummer in ons bezit is.
|
| 10 Okt 2010, 22:03 |
|
|
Vaste Waarde
De supporters die bij de voorverkoop een ticket bemachtigen en met de tweede bus van de Black & White willen meegaan, mogen mij contacteren! We leggen een tweede bus in voor de supporters die niet voor onze eerste bus waren geselecteerd! Dit is overlegd met het Eendrachtbestuur! Bij de aankoop moet gewoon vermeld worden dat jullie willen meerijden met de bus van Black & White!
Ik zal vrijdag alleszins op de voorverkoop aanwezig zijn! Michel Markey voorzitter Black & White 0478 585485 |
| 13 Okt 2010, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
parol schreef: De supporters die bij de voorverkoop een ticket bemachtigen en met de tweede bus van de Black & White willen meegaan, mogen mij contacteren! We leggen een tweede bus in voor de supporters die niet voor onze eerste bus waren geselecteerd! Dit is overlegd met het Eendrachtbestuur! Bij de aankoop moet gewoon vermeld worden dat jullie willen meerijden met de bus van Black & White! Ik zal vrijdag alleszins op de voorverkoop aanwezig zijn! Michel Markey voorzitter Black & White 0478 585485 Anders moet je achter elke zin eens een uitroepteken gebruiken ![]() |
| 14 Okt 2010, 0:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zit blijkbaar op bus nummer twee, normaal gezien is dat die van Black & White. Allez, dat hebben ze mij op de ticketverkoop toch wijsgemaakt alleszins.
Waar en wanneer vertrekt dienen bus? Is dat al geweten? |
| 22 Okt 2010, 11:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: Ik zit blijkbaar op bus nummer twee, normaal gezien is dat die van Black & White. Allez, dat hebben ze mij op de ticketverkoop toch wijsgemaakt alleszins. Waar en wanneer vertrekt dienen bus? Is dat al geweten? _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 22 Okt 2010, 12:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Ik zit blijkbaar op bus nummer twee, normaal gezien is dat die van Black & White. Allez, dat hebben ze mij op de ticketverkoop toch wijsgemaakt alleszins. Waar en wanneer vertrekt dienen bus? Is dat al geweten? Op de site van black en white staan de lijsten van hun 2bussen,nrs 7en 13zijn van hun.Wie op welke bus zit staat ook meteen naast de naam van de ingeschrevene. Black en white vertrekken om 18u15 |
| 22 Okt 2010, 12:49 |
|
| Pagina 21 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 32 Volgende |