|
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SC Wielsbeke
Gilles schreef: Net terug van de match. 4-0 tegen een zeer zwakke tegenstrever. De opdracht geklaard, niet meer en niet minder. Galucci was voor mij de beste man op het veld, speelde sterk en snedig en heeft die mannen van Wielsbeke een gele kaart of 2 gekost. Ik vond Depoitre ook iets minder ondanks 2 knappe goals. Delclef vond ik weer de zwakste van het plein, ik snap niet dat die de voorkeur krijgt op Brecht Moreels, speelt altijd een balletje lateraal terug, durft amper vooruit voetballen en als hij het dan toch doet, geeft hij een slechte pass. Sorry maar voor mij hoort die jongen niet in de ploeg. Van onze invallers vond ik eigenlijk alleen Kestens goed invallen. Crispijn had precies al een match gespeeld en leek met lood in zijn schoenen te spelen, die jongen kon precies amper lopen. De invalbeurt van Denys was ook niet schitterend. De punten zijn binnen en ook de periodetitel, nu doorgaan en niet meer achterom kijken. ![]() Delclef was idd niet goed, maar de 2-0 (mooi uitgespeelde aanval trouwens) begon bij hem: mooie lange bal naar Depoitre, afleggen tot bij Moreels die voorzette naar Depoitre en die tikt tussen een bos van Wielsbekeverdedigers binnen |
| 10 Okt 2010, 17:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Okt 2010, 17:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Hét moment van de namiddag gebeurde enkele minuten na de match. Tijdens de tweede helft was er omgeroepen dat iemand zijn Jaguar moest verplaatsen. Bleek het om de wagen van Filipovic te gaan die het direct na de match mocht gaan uitleggen bij de politsieman.
|
| 10 Okt 2010, 17:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gilles schreef: Net terug van de match. 4-0 tegen een zeer zwakke tegenstrever. De opdracht geklaard, niet meer en niet minder. Galucci was voor mij de beste man op het veld, speelde sterk en snedig en heeft die mannen van Wielsbeke een gele kaart of 2 gekost. Ik vond Depoitre ook iets minder ondanks 2 knappe goals. Delclef vond ik weer de zwakste van het plein, ik snap niet dat die de voorkeur krijgt op Brecht Moreels, speelt altijd een balletje lateraal terug, durft amper vooruit voetballen en als hij het dan toch doet, geeft hij een slechte pass. Sorry maar voor mij hoort die jongen niet in de ploeg. Van onze invallers vond ik eigenlijk alleen Kestens goed invallen. Crispijn had precies al een match gespeeld en leek met lood in zijn schoenen te spelen, die jongen kon precies amper lopen. De invalbeurt van Denys was ook niet schitterend. De punten zijn binnen en ook de periodetitel, nu doorgaan en niet meer achterom kijken. ![]() Gohja,terechte overwinning en voor de rest vond ik ons niet slecht spelen tot depoitre gewisseld werd,toen ging het minder en eens van damme deraf was werd het er niet bepaald beter op. Voor de rest zijn we periodekampioen en ongeslagen dat is wat telt Opstelling aalst trouwens: Vandenoortgaete delclef(denys)-de schutter-filipovic-podevijn Galucci-van damme(kestens)-verheyden-cousin Depoitre(crispyn)-w.moreels |
| 10 Okt 2010, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
malder schreef: Hét moment van de namiddag gebeurde enkele minuten na de match. Tijdens de tweede helft was er omgeroepen dat iemand zijn Jaguar moest verplaatsen. Bleek het om de wagen van Filipovic te gaan die het direct na de match mocht gaan uitleggen bij de politsieman. De flippo heeft de auto van de betreurde Jeanine De Smaele,blijkbaar uit garage gehaald. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Okt 2010, 17:26 |
|
|
Miniem
'k Vond het al zo raar dat Flippo na de match zo snel binnen was, in plaats van iedere supporter persoonlijk nog eens te komen groter - zoals hij gewoonlijk doet.
|
| 10 Okt 2010, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Geef Crispijn een beetje respijt. Zijn invalbeurt was inderdaad niet zo denderend. Er loopt in tweede en in derde wellicht geen een spits van dergelijk type rond die de vergelijking met Laurent ook maar enigszins kan doorstaan en de dag dat hij uitvalt, zal het inderdaad heel wat minder zijn. Sam mocht vandaag bovendien, bij mijn weten voor de eerste keer in een match met inzet, in een ploeg die al lang met de handrem op speelde. De eerste periode is binnen. Nu opletten tegen Capellen en Brakel ... en dan een nieuwe topper voor een massa volk! |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: malder schreef: Hét moment van de namiddag gebeurde enkele minuten na de match. Tijdens de tweede helft was er omgeroepen dat iemand zijn Jaguar moest verplaatsen. Bleek het om de wagen van Filipovic te gaan die het direct na de match mocht gaan uitleggen bij de politsieman. De flippo heeft de auto van de betreurde Jeanine De Smaele,blijkbaar uit garage gehaald. Ah, ik dacht dat dit de wagens waren van de club ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
malder schreef: Hét moment van de namiddag gebeurde enkele minuten na de match. Tijdens de tweede helft was er omgeroepen dat iemand zijn Jaguar moest verplaatsen. Bleek het om de wagen van Filipovic te gaan die het direct na de match mocht gaan uitleggen bij de politsieman. Ook genomineert voor moment van de match de sliding van Denijs op de trainer van Wielsbeke ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 10 Okt 2010, 17:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bakkie schreef: malder schreef: Hét moment van de namiddag gebeurde enkele minuten na de match. Tijdens de tweede helft was er omgeroepen dat iemand zijn Jaguar moest verplaatsen. Bleek het om de wagen van Filipovic te gaan die het direct na de match mocht gaan uitleggen bij de politsieman. De flippo heeft de auto van de betreurde Jeanine De Smaele,blijkbaar uit garage gehaald. Er werd niet omgeroepen dat hij de wagen moest verplaatsen, wel dat hij er zich dringend moest naartoe begeven. Er was namelijk iemand anders tegen gereden ... |
| 10 Okt 2010, 17:32 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. dat vind ik ook, van al de nieuwe "versterkingen" geeft Crispijn mij de beste indruk. @jules de strooper: als je Crispijn al slecht vond invallen, wat dan gezegd van Denijs, die raakt nog geen Niveabal zeg! En die Delclef, zoals die voetbalt, dat kan ik ook nog zé. Crispijn won trouwens het merendeel van zijn kopduels, en kaatste voor mij wel goed. Ook vandaag toch weer een cruciale redding van Van Den Noortgaete ipv 1-1, meteen 2-0 |
| 10 Okt 2010, 17:34 |
|
|
Bakkie schreef: Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. Als Depoitre eens niet kan spelen door blessure of schorsing dan telt krediet niet meer ze. Je mag nog zo zitten zeveren over krediet hier en krediet daar en 1 provinciale, maar wat ik van hem heb gezien heeft volgens mij meer met een gebrek aan kwaliteit te maken. Ik ken iemand uit een trainerstaf van 4e klasse zeer goed en die zei mij dat ze Crispijn gescout hadden als back-up voor hun spits en hij werd daarvoor al niet goed genoeg bevonden. Lijkt mij wel overdreven, want in 4e zou hij zeker meekunnen, maar top in 3e en mss volgend seizoen 2e, ik heb er mijn twijfels over. |
| 10 Okt 2010, 17:37 |
|
|
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. dat vind ik ook, van al de nieuwe "versterkingen" geeft Crispijn mij de beste indruk. @jules de strooper: als je Crispijn al slecht vond invallen, wat dan gezegd van Denijs, die raakt nog geen Niveabal zeg! En die Delclef, zoals die voetbalt, dat kan ik ook nog zé. Crispijn won trouwens het merendeel van zijn kopduels, en kaatste voor mij wel goed. Ook vandaag toch weer een cruciale redding van Van Den Noortgaete ipv 1-1, meteen 2-0 Dat van Denys daar hebt ge absoluut gelijk in: als je concurrent Wouter Moreels noemt maak je het met zo een invalbeurt voor je trainer heel gemakkelijk om te kiezen. Ik vraag me af waarom iedereen hier nu meteen op zijn paard zit omdat ik Crispijn niet goed vind, ik geef gewoon maar mijn mening Het liefst van al zou ik hebben dat ik hier zwaar ongelijk heb en dat hij een goeie vervanger voor Depoitre is. |
| 10 Okt 2010, 17:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jules Destrooper schreef: Bakkie schreef: Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. Als Depoitre eens niet kan spelen door blessure of schorsing dan telt krediet niet meer ze. Je mag nog zo zitten zeveren over krediet hier en krediet daar en 1 provinciale, maar wat ik van hem heb gezien heeft volgens mij meer met een gebrek aan kwaliteit te maken. Ik ken iemand uit een trainerstaf van 4e klasse zeer goed en die zei mij dat ze Crispijn gescout hadden als back-up voor hun spits en hij werd daarvoor al niet goed genoeg bevonden. Lijkt mij wel overdreven, want in 4e zou hij zeker meekunnen, maar top in 3e en mss volgend seizoen 2e, ik heb er mijn twijfels over. Toch raar he, dat onze STERKE bank waar zovelen hier de mond van vol hebben nu plots NIETS meer waard is precies. . Ik was er niet das juist, maar ik onthoud maar èèn ding de 3punten zijn WEERAL binnen. Bende zagen ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Okt 2010, 17:44 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Jules Destrooper schreef: 4-0 na een niet eens zo indrukwekkende prestatie tegen een machteloos Wielsbeke (de 4-0 was trouwens een cadeautje van verdediger Heywood De Buck) dat zeker naar 4e zal zakken met deze ploeg. Wat me wel zorgen baarde was de belabberde invalbeurt van Crispijn. Het verschil met Depoitre die hij al na minder dan een uur mocht komen vervangen was dag en nacht. Wat had je dan verwacht een karrevracht doelpunten van hem die jongen komt van eerste provinciale en heeft amper 45 min competitie min in de benen.Geef hem nu toch eens een beetje krediet. dat vind ik ook, van al de nieuwe "versterkingen" geeft Crispijn mij de beste indruk. @jules de strooper: als je Crispijn al slecht vond invallen, wat dan gezegd van Denijs, die raakt nog geen Niveabal zeg! En die Delclef, zoals die voetbalt, dat kan ik ook nog zé. Crispijn won trouwens het merendeel van zijn kopduels, en kaatste voor mij wel goed. Ook vandaag toch weer een cruciale redding van Van Den Noortgaete ipv 1-1, meteen 2-0 Was die dan zo slecht Heeft een paar goeie lange ballen gegeven en vergeet niet, komt net terug uit blessure... En ja, Crispijn... vergeet niet dat die jongen uit een lagere klasse komt e. Moet waarschijnlijk nog wel wennen aan het niveau._________________ http://whitescreen.skynetblogs.be/ |
| 10 Okt 2010, 17:45 |
|
| Pagina 6 van 18 |
[ 260 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 18 Volgende |