Rode Duivels - Pagina 129 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 127 128 129 130 131 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: Rode Duivels
Italie heeft uiteindelijk maar 7min gevoetbald door de Serviers: http://www.youtube.com/watch?v=hUY2pX07ZaI

12 Okt 2010, 22:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
josken1 schreef:
Bram schreef:
filibert schreef:

Sorry maar als George nog 1 keer Bailly selecteert mogen ze hem een corner vlag opduwen, jonges jonges jonges ik zeg niet da Stijnen hier DE man is ma als hij er bij is win je
Stijnen moet er ook niet bij, dan zit ge direkt weer met die groepsfeer van een paar weken terug. Neeje, diene is buiten en laat diene maar buiten, voor het eerste sinds lang zat er nog eens vuur in de RD, laat ons daarop gewoon wat voort werken.
Maar Bailly, ja dat was op den duur lachwekkend.

Maar na Turkijë en de fouten ginder had ik wel verwacht dat ze bij de 4-3 toch de rangen gingen sluiten, verschrikkelijk gewoon dat ze niet slimmer zijn dan dat. Voetballen kunnen ze allemaal, maar een leider missen ze.
En sorry maar Simons is dat ook niet meer, komt regelmatig te kort :hmm:

We hebben meerdere goeie keepers.
Zet de keeper met het meeste vertrouwen in de goal, op dit moment is dat gewoon Simon Mignolet.

Dikke zever.

Mignolet speelt daar 5 matchen in Engeland...

Gillet heeft er al 300 opzitten in de Serie A en wordt daar beschouwd als een van de beste keepers. Iemand met ervaring en vertrouwen, laat Gillet daar dus aub een paar jaar staan...

12 Okt 2010, 22:53
Freak

Ok Bailly speelt zonder vertrouwen en is nu ni de beste keuze ma het gelijkspel op hem afschuiven is toch ook wa overdreven

12 Okt 2010, 22:55
Freak

Leeftijd: 45
dienen uitleg van Leekens zeg, daar zakt mijn broek van af.

Ik zeg niet dat dienen Stef Wynants een groot licht is, maar 4 op 12 is de realiteit. Die geprikkelde houding van Leekens was voor niets nodig.

Altijd maar dat positief geluid over de Rode Duivels van Leekens, dat begint serieus afgezaagd te worden.

Het was vandaag een fantastische match en voor het eerst sinds lang nog eens aangenaam om volgen, maar jongens toch 4-4 tegen nen nest Oostenrijkers, en een kritische vraag mag weeral niet :kots:

Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
josken1 schreef:
Bram schreef:
Stijnen moet er ook niet bij, dan zit ge direkt weer met die groepsfeer van een paar weken terug. Neeje, diene is buiten en laat diene maar buiten, voor het eerste sinds lang zat er nog eens vuur in de RD, laat ons daarop gewoon wat voort werken.
Maar Bailly, ja dat was op den duur lachwekkend.

Maar na Turkijë en de fouten ginder had ik wel verwacht dat ze bij de 4-3 toch de rangen gingen sluiten, verschrikkelijk gewoon dat ze niet slimmer zijn dan dat. Voetballen kunnen ze allemaal, maar een leider missen ze.
En sorry maar Simons is dat ook niet meer, komt regelmatig te kort :hmm:

We hebben meerdere goeie keepers.
Zet de keeper met het meeste vertrouwen in de goal, op dit moment is dat gewoon Simon Mignolet.

Dikke zever.

Mignolet speelt daar 5 matchen in Engeland...

Gillet heeft er al 300 opzitten in de Serie A en wordt daar beschouwd als een van de beste keepers. Iemand met ervaring en vertrouwen, laat Gillet daar dus aub een paar jaar staan...

En speelt daar 5 matchen heel sterk, net zoals vorig seizoen een heel seizoen ;)
Zo een zever is dat niet, hij is gewoon goed.

Iendracht.be - beheer

Verbechio schreef:
Ok Bailly speelt zonder vertrouwen en is nu ni de beste keuze ma het gelijkspel op hem afschuiven is toch ook wa overdreven

Ah nee zeker... Geeft een hoekschop weg bij de 1-1, pakt alleen wat houdbare ballekes en gaat vervolgens in de 93ste minuut zich nog is haasten met die bal uit te gooien... Een domme kloot is't.

12 Okt 2010, 22:57
Freak

die corner bij 1-1 is just ma de verdediging gaat bij alle tegengoals even erg in de fout

12 Okt 2010, 22:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bailly heeft veel goalen op zen geweten en kmoen zeggen dak ook met de billen geknepen zat bij elke corner.
Ma ge kunt dan ook zeggen van den aanvallers da zij er nie meer ingestoempt hebben.
Ze hebben wel meer dan 1 open kans gehad (en gemist)

12 Okt 2010, 23:01
Ancien

Als voetballiefhebber heb ik genoten van deze wedstrijd, maar we krijgen toch te gemakkelijk doelpunten tegen.
Onze doelman straalt toch geen vertrouwen uit, verkeerde uittrappen en zoals Jeroen zegt in blessuretijd hou die bal toch bij jongens. :stom:
Enfin, Leekens gelooft er nog in, maar ik denk dat het over is.

12 Okt 2010, 23:07
Freak

Leeftijd: 35
Hugo schreef:
Als voetballiefhebber heb ik genoten van deze wedstrijd, maar we krijgen toch te gemakkelijk doelpunten tegen.
Onze doelman straalt toch geen vertrouwen uit, verkeerde uittrappen en zoals Jeroen zegt in blessuretijd hou die bal toch bij jongens. :stom:
Enfin, Leekens gelooft er nog in, maar ik denk dat het over is.

Omdat we 3punten achterstaan op de oostenrijkers?
Rechtstreekse kwalificatie gingen we zowiezo niet afdwingen,die barrageplaats is nog altijd mogelijk.

12 Okt 2010, 23:09
Iendracht.be - beheer

Over niet maar als ge dergelijke matchen niet kunt winnen...

12 Okt 2010, 23:13
Ancien

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:

Rechtstreekse kwalificatie gingen we zowiezo niet afdwingen,die barrageplaats is nog altijd mogelijk.

Die 3 punten zijn niet het probleem, wel het feit dat Oostenrijk een match minder heeft gespeeld...

Ik vind wel dat Leekens zo mag reageren eigenlijk - ge kunt de ploeg weinig verwijten alleen dat ze het niet meer hadden mogen weggeven... Anderzijds missen de Oostenrijkers bij de 2-3 nog enkele dotten van kansen dus was het al een half mirakel dat we nog op 4-3 konden komen...

Die cijfers zijn inderdaad wat ze zijn maar ik vond het vandaag wel een stuk beter dan onze zogezegde glansprestatie tegen Duitsland... En een nest Oostenrijkers zoals hierboven aangehaald, is toch ook serieus bij de haren getrokken... Zaten een paar goeie spelers bij en ze hebben even slecht verdedigd als de Rode Duivels... We hebben de laatste jaren al veel slechter gezien van onze nationale ploeg...

Ik had zo'n Aalst - Cappellen gevoel van een aantal jaar terug...

12 Okt 2010, 23:16
Scholier

ook al is de kans nu klein, ik hoop toch dat ze zich nog kunnen kwalificeren. Als deze ploeg nog wat kan groeien, Vermaelen, Dembele en Hazard er nog bij en een andere keeper.. ik zou het eens willen zien

12 Okt 2010, 23:17
Iendracht.be - beheer

De verdediging was echt wel slecht hoor vandaag... De aanvallers speelden een van hun beste matchen in jaren, Vossen moet altijd in die ploeg, wat een speler !

12 Okt 2010, 23:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Die 3 punten zijn niet het probleem, wel het feit dat Oostenrijk een match minder heeft gespeeld...

Ik vind wel dat Leekens zo mag reageren eigenlijk - ge kunt de ploeg weinig verwijten alleen dat ze het niet meer hadden mogen weggeven... Anderzijds missen de Oostenrijkers bij de 2-3 nog enkele dotten van kansen dus was het al een half mirakel dat we nog op 4-3 konden komen...

Die cijfers zijn inderdaad wat ze zijn maar ik vond het vandaag wel een stuk beter dan onze zogezegde glansprestatie tegen Duitsland... En een nest Oostenrijkers zoals hierboven aangehaald, is toch ook serieus bij de haren getrokken... Zaten een paar goeie spelers bij en ze hebben even slecht verdedigd als de Rode Duivels... We hebben de laatste jaren al veel slechter gezien van onze nationale ploeg...

Ik had zo'n Aalst - Cappellen gevoel van een aantal jaar terug...[/quote]

Begin van veel miserie :stom:

12 Okt 2010, 23:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 127 128 129 130 131 242