de Dendertopic - Pagina 497 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 495 496 497 498 499 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: de Dendertopic
2-1 verloren in tienen :plat: :iendracht: :soon:

10 Okt 2010, 9:25
Freak

Leeftijd: 42
davy1919 schreef:
2-1 verloren in tienen :plat: :iendracht: :soon:

oooooh miserie :D

10 Okt 2010, 9:46
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
De vrije val in 't klassement is begonnen :D

10 Okt 2010, 9:55
Nationale Ploeg

Mja, er duiken weer geruchten op dat het geld op is, en dat premies dus vermeden moeten worden. Zich zo snel mogelijk redden is de boodschap, en daarbij moet het blijven, volgens een jeugdspeler van die mannen.

Kans is groot dat dat zever is, maar ik geef het toch maar mee :p

10 Okt 2010, 10:05
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
Mja, er duiken weer geruchten op dat het geld op is, en dat premies dus vermeden moeten worden. Zich zo snel mogelijk redden is de boodschap, en daarbij moet het blijven, volgens een jeugdspeler van die mannen.

Kans is groot dat dat zever is, maar ik geef het toch maar mee :p

Dat ze sowieso al geen geld hadden om de premies te betalen, dat klopt, want dat kan je ook van bepaalde bronnen uit de bestuurskamer horen. Dat spelers zich expres laten verliezen omdat het bestuur geen premies kan betalen, dat is kwatsch. Dat doet geen enkele speler. Dat is nu eenmaal hun zorg niet en contract is contract ...
Ik denk trouwens dat ze maar al te graag die eerste periode zouden hebben binnengehaald. Dat betekent immers extra matchen en extra inkomsten ...

10 Okt 2010, 10:15
Ancien

jammen schreef:
Ik heb het hier al gezegd, laat ze maar winnen en winstpremies uitbetalen.

:whistle:

10 Okt 2010, 18:45
Junior

Of blijven winnen en winstpremies niet uitbetalen dat kan ook , maar niet te lang.

11 Okt 2010, 15:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vandaag in interview met André Van Roy in het Nieuwsblad: "Via een nieuwe fusie willen we terugkeren naar eerste klasse."
Is dat bij die mannen werkelijk de oplossing voor alles? Wil iemand hen ginder aub eens uitleggen dat ge soms ook wel eens iets kunt bereiken zonder een fusie?
Een obsessie voor fusies, ik vraag me af of daar ne naam voor bestaat :D .

15 Okt 2010, 9:15
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 41
Bartos schreef:
Vandaag in interview met André Van Roy in het Nieuwsblad: "Via een nieuwe fusie willen we terugkeren naar eerste klasse."
Is dat bij die mannen werkelijk de oplossing voor alles? Wil iemand hen ginder aub eens uitleggen dat ge soms ook wel eens iets kunt bereiken zonder een fusie?

Natuurlijk: denderitis

Ik vraag mij af welke letters er gaan bijkomen?

15 Okt 2010, 9:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
lot schreef:
Bartos schreef:

Natuurlijk: denderitis

Ik vraag mij af welke letters er gaan bijkomen?

T.W

15 Okt 2010, 9:43
Nationale Ploeg

W.T.F. is ook een optie.

15 Okt 2010, 9:49
Ancien

Leeftijd: 56
Bartos schreef:

Wat ik nog het ergste vind, is dat die .... overtuigd zijn dat ze in 1ste thuishoren.

15 Okt 2010, 10:07
forumlegende

Ik geloof dat sinds de nederlaag tegen Waasland de vrije val definitief zal ingezet zijn...

15 Okt 2010, 10:50
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:

Ik dacht net hetzelfde.
Ik zou liever met mijn eigen club, zonder vreemde invloeden, in tweede of derde klasse spelen, dan met een fusie naar eerste klasse.
Een logica die ze ginder in de verte verste nog niet kennen.

Tevens in het Nieuwsblad : Borkelmans die even snel de analyse maakt van Club Brugge. Hij heeft het ook rap in zijn bol gekregen :-)

15 Okt 2010, 11:49
Ancien

Voetbal 2de klasse FCV Dender - Antwerp Voorzitter André Van Roy zweeft op wolkjes
vrijdag 15 oktober

Enkele maanden geleden dreigde het bankroet voor Dender, maar de club krasselde overeind en zondag wacht in het Florent Beeckmanstadion gewoon een topper tegen het stamnummer één.
Voorzitter André Van Roy klinkt strijdvaardig in de aanloop naar Antwerp.
Van een vogel voor de kat evolueerde Dender naar een kandidaat voor de eindronde?
André Van Roy: 'Bij winst op zondag rest ons zelfs nog een waterkans op de eindronde, al moet de top drie dan wel van zijn pluimen laten. Jammer dat we tegen Waasland-Beveren onverdiend verloren, maar we mopperen niet. Ondanks twee nederlagen op rij is er nog steeds sprake van een onverhoopte droomstart. Onze club kraakte harde noten, maar ik bleef steeds in een goede afloop geloven. De supporters zetten een prachtige actie op het getouw onder leiding van 'Tisj' Van Droogenbroeck van het supporterslokaal Tunnel. De respons was geweldig. De optredens vielen letterlijk wat in het water door de zware regenval, maar de supporters bewezen dat ze door dik en dun achter de club bleven staan. Naar leveranciers toe werd naar oplossingen gezicht via de spreiding van de afbetalingen terwijl vaak ook wat water bij de wijn werd gedaan. De schuldafbouw is uiteraard een vraagstuk van lange termijn, maar we zitten op de goede weg.'
Volgens de Brusselse voorzitter Johan Vermeersch blijft tweede klasse onvermijdelijk een voetbalkerkhof door de hoge kosten?

'Met de ticketinkomsten krijg je onmogelijk het budget rond en tal van sponsors roepen de economische crisis in om de kraan dicht te draaien. Het voetbal werd duur en onze supporters kunnen ook bij Anderlecht en Aalst terecht. Ik maak me sterk dat FCV Dender niettemin een leefbare club blijft. Ik ben ervan overtuigd dat we op termijn de sprong naar eerste klasse nog eens kunnen maken.
:haha: Dan kunnen we opnieuw mikken op een grotere regio op het vlak van kijkers en sponsors. In 1986-87 stapten we met Containers Van Roy in de club als hoofdsponsor in opvolging van het Warenhuis Unic van Jean Van Der Weeën. Toen had de club nog een dorpssponsor terwijl Van Gansewinkel afhaakte omdat door de degradatie naar tweede klasse geen nationaal bereik meer mogelijk was.'

Schaalvergroting is het ordewoord. Een fusie met Terjoden-Welle is de volgende stap? :plat:

'Je kan daar geen termijn op kleven, maar enkel via een nieuwe fusie zie ik Dender terugkeren naar eerste klasse. :kots: :kots:
Op termijn moeten we de handen in elkaar slaan. Daar wil ik me nog eens achter scharen met eerste klasse als einddoel.'

15 Okt 2010, 14:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 495 496 497 498 499 711