|
|
| Pagina 16 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
Iendrachter90 schreef: Waregem wint met 0-1 Dillen boiten Ik had liever een gelijkspel gezien._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Okt 2010, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Als ze niet terugkomen, dan is het toch wel serieuze vrije valvoor Geel, hoor, ze gaan bijna rapper dan Els Van Dooren. Hopelijk worden wij niet beschuldigd van hunne parachute gesabotteerd te hebben ![]() Waregem wint met 0-1 geel 1 op 12, het doet mij plezier dat Marc Dillen nog steeds zichzelf is en zijn kwaliteiten, of het gebrek daaraan, etaleert... ![]() 1 op 15 zelfs denk ik |
| 16 Okt 2010, 21:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Als ze niet terugkomen, dan is het toch wel serieuze vrije valvoor Geel, hoor, ze gaan bijna rapper dan Els Van Dooren. Hopelijk worden wij niet beschuldigd van hunne parachute gesabotteerd te hebben ![]() Waregem wint met 0-1 geel 1 op 12, het doet mij plezier dat Marc Dillen nog steeds zichzelf is en zijn kwaliteiten, of het gebrek daaraan, etaleert... ![]() 1/15zelfs en 0/12. |
| 16 Okt 2010, 21:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Waregem wint met 0-1 geel 1 op 12, het doet mij plezier dat Marc Dillen nog steeds zichzelf is en zijn kwaliteiten, of het gebrek daaraan, etaleert... ![]() 1/15zelfs en 0/12. Toe Geel-Meerhout naar hier kwam, nog gen maand gelden, was dat de absolute topper tegen onze grootste tegenstander. Zo zie je maar, de prijzen worden aan de meet uitgedeeld, als we dat zelf ook maar goed in ons kopke steken en niet te vlug gaan zweven, hoe goed het nu ook mag gaan en hoe zeer we ook verdienen te staan waar we staan... |
| 16 Okt 2010, 22:09 |
|
|
Reserve
het topic "Dillen buiten" ziet het levenslicht op het geelse forum
de helft van de mannen op hun forum gaat al nimmer gaan zien, alst zo voort gaat zalt binnen een paar maand ipv een geelse hel een waakvlammeke zijn |
| 17 Okt 2010, 0:09 |
|
|
Duivelke
Het is meer en meer duidelijk waarom ne Dillen het niet zo lang heeft uitgehouden bij jullie. Een ramp is dije mens. In plaats van volk te lokken gaat iedereen maar lopen. Een striemend fluitconcert na de wedstrijd gisterenavond was het enige wat nog van de Geelse tribunes kwam. Het laatste half uur werd er ook constant Dillen Buiten aangehaald! Ook is aanvoerder Vanhees de gemoederen moeten komen bedaren na de wedstrijd terwijl de rest van de spelers onder een striemend fluitconcert de catacomben opzochten.
Het wordt tijd dat de mensen van het bestuur hier ingrijpen anders gaat het nog een triestig seizoen worden. Ge maakt mij nie wijs dat een ploeg van een 15 op 15 nu slechts 1 puntje kan behalen uit 5 wedstrijden gewoon pech is. Waregem is de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb ik gezien, al begin ik hier over de twijfelen aangezien wij gisteren nog slechter waren. Kortom DILLEN BUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| 17 Okt 2010, 7:47 |
|
|
Freak
Geel supporter schreef: Het is meer en meer duidelijk waarom ne Dillen het niet zo lang heeft uitgehouden bij jullie. Een ramp is dije mens. In plaats van volk te lokken gaat iedereen maar lopen. Een striemend fluitconcert na de wedstrijd gisterenavond was het enige wat nog van de Geelse tribunes kwam. Het laatste half uur werd er ook constant Dillen Buiten aangehaald! Ook is aanvoerder Vanhees de gemoederen moeten komen bedaren na de wedstrijd terwijl de rest van de spelers onder een striemend fluitconcert de catacomben opzochten. Het wordt tijd dat de mensen van het bestuur hier ingrijpen anders gaat het nog een triestig seizoen worden. Ge maakt mij nie wijs dat een ploeg van een 15 op 15 nu slechts 1 puntje kan behalen uit 5 wedstrijden gewoon pech is. Waregem is de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb ik gezien, al begin ik hier over de twijfelen aangezien wij gisteren nog slechter waren. Kortom DILLEN BUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat mij betreft is het duidelijk, het ligt aan jullie, de Marc is ne vakman ! ![]() |
| 17 Okt 2010, 8:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
We kunnen Geel vandaag al op 10ptn zetten. Ook al ist seizoen nog lang, tis een serieuze kloof. Als wij op niveau blijven, dan gaan ze ginder in Geel het één en ander mogen gaan uitvinden om nog terug te komen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 17 Okt 2010, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Geel supporter schreef: Het is meer en meer duidelijk waarom ne Dillen het niet zo lang heeft uitgehouden bij jullie. Een ramp is dije mens. In plaats van volk te lokken gaat iedereen maar lopen. Een striemend fluitconcert na de wedstrijd gisterenavond was het enige wat nog van de Geelse tribunes kwam. Het laatste half uur werd er ook constant Dillen Buiten aangehaald! Ook is aanvoerder Vanhees de gemoederen moeten komen bedaren na de wedstrijd terwijl de rest van de spelers onder een striemend fluitconcert de catacomben opzochten. Het wordt tijd dat de mensen van het bestuur hier ingrijpen anders gaat het nog een triestig seizoen worden. Ge maakt mij nie wijs dat een ploeg van een 15 op 15 nu slechts 1 puntje kan behalen uit 5 wedstrijden gewoon pech is. Waregem is de slechtste ploeg die ik dit seizoen heb ik gezien, al begin ik hier over de twijfelen aangezien wij gisteren nog slechter waren. Kortom DILLEN BUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie beginnen precies Dillen beter en beter te kennen. Met je oproep in je laatste zin zou ik niet al te lang meer wachten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Okt 2010, 10:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: We kunnen Geel vandaag al op 10ptn zetten. Ook al ist seizoen nog lang, tis een serieuze kloof. Als wij op niveau blijven, dan gaan ze ginder in Geel het één en ander mogen gaan uitvinden om nog terug te komen. Nu gewoon altijd naar onszelf zien en nog niet te veel naar anderen zou ik zeggen. |
| 17 Okt 2010, 10:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We mogen ons in Cappellen straks ongetwijfeld aan een verdedigende muur verwachten. Ik verwacht dan ook geen mooie match maar wel een moeilijke. Het zal er op aankomen om geduldig te blijven en zelf onze organisatie niet uit het oog te verliezen in de zoektocht naar een goal. 1 kanske afwerken kan dan volstaan...
|
| 17 Okt 2010, 10:27 |
|
|
Duivelke
zwawi schreef: We mogen ons in Cappellen straks ongetwijfeld aan een verdedigende muur verwachten. Ik verwacht dan ook geen mooie match maar wel een moeilijke. Het zal er op aankomen om geduldig te blijven en zelf onze organisatie niet uit het oog te verliezen in de zoektocht naar een goal. 1 kanske afwerken kan dan volstaan... Speelde hier in Geel voor een punt en hebben dat ook gekregen. Is ook te merken aan hun 6 gelijke spelen al dit seizoen. Verwacht jullie maar aan een muur, normaal gezien moeten jullie deze makkelijk kunnen slopen. @ Jammen, volgende weekend spelen we op Dessel. Is voor ons een verplaatsing van 20 minuten. Als we deze wedstrijd verliezen zal het er stoven en moeten ze niet veel volk verwachten bij de volgende thuiswedstrijd indien Dillen het voor het zeggen blijft hebben. |
| 17 Okt 2010, 10:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Geel supporter schreef: zwawi schreef: We mogen ons in Cappellen straks ongetwijfeld aan een verdedigende muur verwachten. Ik verwacht dan ook geen mooie match maar wel een moeilijke. Het zal er op aankomen om geduldig te blijven en zelf onze organisatie niet uit het oog te verliezen in de zoektocht naar een goal. 1 kanske afwerken kan dan volstaan... Speelde hier in Geel voor een punt en hebben dat ook gekregen. Is ook te merken aan hun 6 gelijke spelen al dit seizoen. Verwacht jullie maar aan een muur, normaal gezien moeten jullie deze makkelijk kunnen slopen. @ Jammen, volgende weekend spelen we op Dessel. Is voor ons een verplaatsing van 20 minuten. Als we deze wedstrijd verliezen zal het er stoven en moeten ze niet veel volk verwachten bij de volgende thuiswedstrijd indien Dillen het voor het zeggen blijft hebben. Volgens mij begrijpen jullie Dillen totaal verkeerd Maar als het één troost kan wezen, wij hebben hem toenmalig ook verkeerd begrepen ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Okt 2010, 11:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Geel supporter schreef: zwawi schreef: We mogen ons in Cappellen straks ongetwijfeld aan een verdedigende muur verwachten. Ik verwacht dan ook geen mooie match maar wel een moeilijke. Het zal er op aankomen om geduldig te blijven en zelf onze organisatie niet uit het oog te verliezen in de zoektocht naar een goal. 1 kanske afwerken kan dan volstaan... Speelde hier in Geel voor een punt en hebben dat ook gekregen. Is ook te merken aan hun 6 gelijke spelen al dit seizoen. Verwacht jullie maar aan een muur, normaal gezien moeten jullie deze makkelijk kunnen slopen. @ Jammen, volgende weekend spelen we op Dessel. Is voor ons een verplaatsing van 20 minuten. Als we deze wedstrijd verliezen zal het er stoven en moeten ze niet veel volk verwachten bij de volgende thuiswedstrijd indien Dillen het voor het zeggen blijft hebben. tja, de vrije val van Zottegem vorig seizoen indachtig, het kan rap gaan ze _________________ Iendracht 4ever. |
| 17 Okt 2010, 11:37 |
|
|
Ancien
KVDH is ook aan een serieuse remonte bezig met zijn ploegsken.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 12:27 |
|
| Pagina 16 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 100 Volgende |