|
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
kreezie nonkeltje schreef: Hugo schreef: Ik zal de wedstrijd niet kunnen volgen, heb opnieuw last van mijn rug (hernia), een beetje zelf gezocht, je weet hoe dat gaat nietwaar, niet willen luisteren naar het doktersadvies. Hopelijk kan ik er volgende week weer bij zijn, miljaarde ik mag er niet aan denken dat ik de bekermatch ook zou moeten missen. ![]() ge moet u nekeer vanboven leggen he Hugo ![]() Een koppel gaat bij een sexuoloog voor een sessie. De man vraagt: "We willen dat je ons bekijkt terwijl we het doen." De sexuoloog stemt toe. Wanneer het koppel gedaan heeft, vraagt de sexuoloog 50 euro en zegt hen dat er niets abnormaals is aan hun relatie. Gedurende een tijdje komt het koppel elke week terug, vrijt zonder problemen, en betaalt iedere keer 50 euro. Uiteindelijk vraagt de sexuloog: "Wat is eigenlijk uw probleem?" Waarop de man zegt: "Wij hebben geen probleem. Zij is getrouwd dus kunnen we niet bij haar thuis gaan. Ik ben getrouwd dus kunnen we niet bij mij thuis gaan. De Holiday Inn is 200 euro. Het Hilton is 350 euro. We doen het hier voor 50 euro en de verzekering betaalt me 35 euro terug!!" _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 11:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Hugo schreef: kreezie nonkeltje schreef: Hugo schreef: Ik zal de wedstrijd niet kunnen volgen, heb opnieuw last van mijn rug (hernia), een beetje zelf gezocht, je weet hoe dat gaat nietwaar, niet willen luisteren naar het doktersadvies. Hopelijk kan ik er volgende week weer bij zijn, miljaarde ik mag er niet aan denken dat ik de bekermatch ook zou moeten missen. ![]() ge moet u nekeer vanboven leggen he Hugo ![]() Een koppel gaat bij een sexuoloog voor een sessie. De man vraagt: "We willen dat je ons bekijkt terwijl we het doen." De sexuoloog stemt toe. Wanneer het koppel gedaan heeft, vraagt de sexuoloog 50 euro en zegt hen dat er niets abnormaals is aan hun relatie. Gedurende een tijdje komt het koppel elke week terug, vrijt zonder problemen, en betaalt iedere keer 50 euro. Uiteindelijk vraagt de sexuloog: "Wat is eigenlijk uw probleem?" Waarop de man zegt: "Wij hebben geen probleem. Zij is getrouwd dus kunnen we niet bij haar thuis gaan. Ik ben getrouwd dus kunnen we niet bij mij thuis gaan. De Holiday Inn is 200 euro. Het Hilton is 350 euro. We doen het hier voor 50 euro en de verzekering betaalt me 35 euro terug!!" maar t'was wel een goeiken _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Okt 2010, 12:47 |
|
|
Ancien
I'm sorry
Er zijn nog steeds geen wedstrijdgegevens voor de wedstrijd van vandaag te lezen op de officiële website. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 12:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jammen schreef: Hugo schreef: Ik zal de wedstrijd niet kunnen volgen, heb opnieuw last van mijn rug (hernia), een beetje zelf gezocht, je weet hoe dat gaat nietwaar, niet willen luisteren naar het doktersadvies. Hopelijk kan ik er volgende week weer bij zijn, miljaarde ik mag er niet aan denken dat ik de bekermatch ook zou moeten missen. ![]() Da zou een ramp zijn, dé match van het seizoen (voorlopig toch) moeten missen. Allé, spoedig herstel. Iets in mij zegt dat dé match van het seizoen een andere zal zijn... En ik hoop dat dat "iets" het dit keer bij het rechte eind heeft... |
| 17 Okt 2010, 12:56 |
|
|
Ancien
salvador schreef: jammen schreef: Hugo schreef: Ik zal de wedstrijd niet kunnen volgen, heb opnieuw last van mijn rug (hernia), een beetje zelf gezocht, je weet hoe dat gaat nietwaar, niet willen luisteren naar het doktersadvies. Hopelijk kan ik er volgende week weer bij zijn, miljaarde ik mag er niet aan denken dat ik de bekermatch ook zou moeten missen. ![]() Da zou een ramp zijn, dé match van het seizoen (voorlopig toch) moeten missen. Allé, spoedig herstel. Iets in mij zegt dat dé match van het seizoen een andere zal zijn... En ik hoop dat dat "iets" het dit keer bij het rechte eind heeft... De lang verwachte kampioenenmatch misschien. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 12:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
salvador schreef: jammen schreef: Hugo schreef: Ik zal de wedstrijd niet kunnen volgen, heb opnieuw last van mijn rug (hernia), een beetje zelf gezocht, je weet hoe dat gaat nietwaar, niet willen luisteren naar het doktersadvies. Hopelijk kan ik er volgende week weer bij zijn, miljaarde ik mag er niet aan denken dat ik de bekermatch ook zou moeten missen. ![]() Da zou een ramp zijn, dé match van het seizoen (voorlopig toch) moeten missen. Allé, spoedig herstel. Iets in mij zegt dat dé match van het seizoen een andere zal zijn... En ik hoop dat dat "iets" het dit keer bij het rechte eind heeft... Tis daarom dat ik "voorlopig toch" tussen haakjes gezet heb en Hugo had het hierboven direkt begrepen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Okt 2010, 14:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Hugo schreef: I'm sorry Er zijn nog steeds geen wedstrijdgegevens voor de wedstrijd van vandaag te lezen op de officiële website. ![]() Brecht Moreels vervangt Crispijn bij de 16 die geselecteerd zijn van de ploeg verleden week. Ploegopstelling werd nog niet vrijgegeven door de trainer daarjuist. |
| 17 Okt 2010, 14:18 |
|
|
Ancien
Bank zal dan wel deze zijn zeker: B. Moreels, Kestens, Denijs, Kempeneer.
Komaan Iendracht!!!! ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Okt 2010, 14:21 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Come one you blacks
![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 17 Okt 2010, 15:04 |
|
|
Miniem
weet iemand de opstelling?
andere tussenstand temse - oudenaarde 1 - 0 |
| 17 Okt 2010, 15:13 |
|
|
Scholier
allee komaan waar zitten ze met da doelpunt
![]() |
| 17 Okt 2010, 15:15 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
lowieken84 schreef: allee komaan waar zitten ze met da doelpunt ![]() inderdaad ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 17 Okt 2010, 15:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Joe_1919 schreef: lowieken84 schreef: allee komaan waar zitten ze met da doelpunt ![]() inderdaad ![]() ge bedoelt natuurlijk doelpuntEN ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 17 Okt 2010, 15:24 |
|
|
Ancien
0-1 in de 90ste minuut is meer dan genoeg voor mij.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Okt 2010, 15:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
eintracht frankfurt schreef: Joe_1919 schreef: lowieken84 schreef: allee komaan waar zitten ze met da doelpunt ![]() inderdaad ![]() ge bedoelt natuurlijk doelpuntEN ![]() t'Megen nog owngoalen zéng van Cappellen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Okt 2010, 15:27 |
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |