|
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Cappellen-Eendracht aalst
Jeroen schreef: Waarom niet ? Kestens is meer een type Van Damme, volgens mij ga je met Yombo veel meer voetballend vermogen hebben. Gij geeft dus een gast van 20jaar de voorkeur om de leider op het middenveld te vervangen,terwijl ge met kestens een goede vervanger hebt voor verheyden.Het kan aan mij liggen hoor,ik zal graag mijn ongelyk toegeven als yombo mag starten wanneer verheyden geschorst is en als het werkt,maar ik ga voor behoudenheid en niet voor foliekes omdat er is iemand geschorst is. |
| 17 Okt 2010, 21:04 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: Waarom niet ? Kestens is meer een type Van Damme, volgens mij ga je met Yombo veel meer voetballend vermogen hebben. Gij geeft dus een gast van 20jaar de voorkeur om de leider op het middenveld te vervangen,terwijl ge met kestens een goede vervanger hebt voor verheyden.Het kan aan mij liggen hoor,ik zal graag mijn ongelyk toegeven als yombo mag starten wanneer verheyden geschorst is en als het werkt,maar ik ga voor behoudenheid en niet voor foliekes omdat er is iemand geschorst is. een combinatie van damme - kestens werkt niet, en zal ook niet werken. De reden? Vrij simpel, dan heb je te weinig voetballend vermogen. Twee brekers, wat zeker een kwaliteit is, zullen het spel niet verdelen. Dus graag Van Damme - Moreels, Van Damme - Yombo, of Van Damme Denijs (als het echt niet anders kan ) |
| 17 Okt 2010, 21:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: Waarom niet ? Kestens is meer een type Van Damme, volgens mij ga je met Yombo veel meer voetballend vermogen hebben. Gij geeft dus een gast van 20jaar de voorkeur om de leider op het middenveld te vervangen,terwijl ge met kestens een goede vervanger hebt voor verheyden.Het kan aan mij liggen hoor,ik zal graag mijn ongelyk toegeven als yombo mag starten wanneer verheyden geschorst is en als het werkt,maar ik ga voor behoudenheid en niet voor foliekes omdat er is iemand geschorst is. een combinatie van damme - kestens werkt niet, en zal ook niet werken. De reden? Vrij simpel, dan heb je te weinig voetballend vermogen. Twee brekers, wat zeker een kwaliteit is, zullen het spel niet verdelen. Dus graag Van Damme - Moreels, Van Damme - Yombo, of Van Damme Denijs (als het echt niet anders kan )Mijn punt:een middenveld met 2-20jarigen die nog nooit samengespeeld hebben gaat niet lukken en dan mogen er hier nog 50op hunne kop staan draaien ![]() Maja soit bvr is baas,en daarmee uit ![]() |
| 17 Okt 2010, 21:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wat voor zever is dat nu, of ze nu 20 jaar of 45, voetballen moeten ze kunnen...
Met Wouter Moreels ervoor en Filipovic erachter heb je meer dan genoeg ervaring. |
| 17 Okt 2010, 21:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik zou opteren voor Ewout Denys.
Hij heeft nog niet gebracht wat verwacht werd maar die heeft echt wel iets in zijn mars hoor. Geef die gast het vertrouwen als Ewen geschorst is! |
| 17 Okt 2010, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zijn er nu supporters die deze namiddag wat wedstrijdbeelden genomen hebben ???
Ik hoop dat er wat tevoorschijn komt Juist op tijd terug in Oilsjt om foto's te nemen als de spelers terugkwamen vanuit Cappellen. De sfeerfoto's samen met de supporters komen er morgen aan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Okt 2010, 21:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Onderkroiper schreef: Zijn er nu supporters die deze namiddag wat wedstrijdbeelden genomen hebben ??? Ik hoop dat er wat tevoorschijn komt Juist op tijd terug in Oilsjt om foto's te nemen als de spelers terugkwamen vanuit Cappellen. De sfeerfoto's samen met de supporters komen er morgen aan. Er zullen hier en daar wel wat foto's opduiken, filmkes zal geen probleem zijn, in de rust hebben we in de kantine ons ne keer laten horen, dat hadden ze daar nog nie meegemaakt zie die vrouw aan de bonnekes!! ![]() |
| 17 Okt 2010, 21:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
England4ever schreef: Onderkroiper schreef: Zijn er nu supporters die deze namiddag wat wedstrijdbeelden genomen hebben ??? Ik hoop dat er wat tevoorschijn komt Juist op tijd terug in Oilsjt om foto's te nemen als de spelers terugkwamen vanuit Cappellen. De sfeerfoto's samen met de supporters komen er morgen aan. Er zullen hier en daar wel wat foto's opduiken, filmkes zal geen probleem zijn, in de rust hebben we in de kantine ons ne keer laten horen, dat hadden ze daar nog nie meegemaakt zie die vrouw aan de bonnekes!! ![]() Deze avond Hansken gezien en ja spijtig dat ik niet bij was in die cantine. Was daar een feestje dat ze niet vlug zullen vergeten in Cappellen!! Laat de foto's en filmkes maar komen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Okt 2010, 21:56 |
|
|
Neutralboy schreef: Er was vandaag een massa volk van aalst ( ong 800 man) met als gevolg een megafeestje in de cantine gedurende 110min. Niet eens sterk moeten spelen vandaag om toch vlot te winnen. Proficiat aan onze jongens en onze trainersstaf! Ook nen dikken proficiat aan de entouragen van capellen om ons toe te laten er daar een dik feest van te maken in hun kantine! ![]() |
| 17 Okt 2010, 21:57 |
|
|
Misschien vijgen na Pasen maar ik wou toch deze krantenartikels posten
![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Okt 2010, 22:19 |
|
|
Onderkroiper schreef: England4ever schreef: Onderkroiper schreef: Zijn er nu supporters die deze namiddag wat wedstrijdbeelden genomen hebben ??? Ik hoop dat er wat tevoorschijn komt Juist op tijd terug in Oilsjt om foto's te nemen als de spelers terugkwamen vanuit Cappellen. De sfeerfoto's samen met de supporters komen er morgen aan. Er zullen hier en daar wel wat foto's opduiken, filmkes zal geen probleem zijn, in de rust hebben we in de kantine ons ne keer laten horen, dat hadden ze daar nog nie meegemaakt zie die vrouw aan de bonnekes!! ![]() Deze avond Hansken gezien en ja spijtig dat ik niet bij was in die cantine. Was daar een feestje dat ze niet vlug zullen vergeten in Cappellen!! Laat de foto's en filmkes maar komen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x3IcZxlokqs En dit was nog maar in de rust... |
| 17 Okt 2010, 22:21 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=x3IcZxlokqs
En dit was nog maar in de rust... Sjiek De Zwawi was daar ook gelukkig om den toog tegen te houden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Okt 2010, 22:24 |
|
|
Ancien
England4ever schreef: Onderkroiper schreef: England4ever schreef: Er zullen hier en daar wel wat foto's opduiken, filmkes zal geen probleem zijn, in de rust hebben we in de kantine ons ne keer laten horen, dat hadden ze daar nog nie meegemaakt zie die vrouw aan de bonnekes!! ![]() Deze avond Hansken gezien en ja spijtig dat ik niet bij was in die cantine. Was daar een feestje dat ze niet vlug zullen vergeten in Cappellen!! Laat de foto's en filmkes maar komen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x3IcZxlokqs En dit was nog maar in de rust... Schitterende sfeer van onze fans. Allien in Oilsjt ist Carnaval! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 22:31 |
|
|
Hugo schreef: England4ever schreef: Onderkroiper schreef: Deze avond Hansken gezien en ja spijtig dat ik niet bij was in die cantine. Was daar een feestje dat ze niet vlug zullen vergeten in Cappellen!! Laat de foto's en filmkes maar komen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=x3IcZxlokqs En dit was nog maar in de rust... Schitterende sfeer van onze fans. Allien in Oilsjt ist Carnaval! ![]() Da filmken komt sebiet nog, volgens mij was ge daar wel, ofwel wa helderziend. ![]() |
| 17 Okt 2010, 22:35 |
|
|
Ancien
Wie waren zowat de uitblinkers mannen?
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 22:46 |
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 307 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |