|
|
| Pagina 2 van 3 |
[ 36 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke Lid geworden op: 17 Mei 2005, 12:31 Berichten: 31 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem WLM: [email protected] |
De laatste match van Dilbeek dit seizoen is tegen Verbroedering Meldert. En aangezien Aalst den dag ervoor tegen Denderleeuw speelt, zou het wel eens kunnen dat wij gaan zien ofda Iveske nog altijd even goed kan scoren tegen Meldert.
![]() _________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 13 Jan 2006, 13:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Volgens de kalander dat ik hier heb is die match de 3de laatste en juist op den dag dat we tegen willebroek meerhof spelen
Ofwel is dienen kalander ier nie juist ofwel dienen van e :huh:_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Jan 2006, 14:04 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 17 Mei 2005, 12:31 Berichten: 31 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: Volgens de kalander dat ik hier heb is die match de 3de laatste en juist op den dag dat we tegen willebroek meerhof spelen Ofwel is dienen kalander ier nie juist ofwel dienen van e :huh:Op de site van Dilbeek staat die match op 01/05/2006 _________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. |
| 13 Jan 2006, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Gaskonijn schreef: Volgens de kalander dat ik hier heb is die match de 3de laatste en juist op den dag dat we tegen willebroek meerhof spelen Ofwel is dienen kalander ier nie juist ofwel dienen van e ![]() idd meldert speelt op 23/4 tegen dilbeek en wij thuis tegen willebroek |
| 13 Jan 2006, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
muizemieken schreef: Gaskonijn schreef: Volgens de kalander dat ik hier heb is die match de 3de laatste en juist op den dag dat we tegen willebroek meerhof spelen Ofwel is dienen kalander ier nie juist ofwel dienen van e ![]() Op de site van Dilbeek staat die match op 01/05/2006 op http://www.vbmeldert.be staat 23/4 ... edit: op dilbeeksport.be ist ne kalender van vorig jaar, willebroek en boom zitten daar nog in 4de b ![]() |
| 13 Jan 2006, 14:10 |
|
|
K heb eigenlijk ni op de andere ploegen gelet. Jammer want die match had ik - om meerdere redenen - graag gezien.
_________________ I'm a bitch with class, mess with me and I'll kick your ass. Laatst gewijzigd door muizemieken op 13 Jan 2006, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Jan 2006, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
roeckie schreef: edit: op dilbeeksport.be ist ne kalender van vorig jaar, willebroek en boom zitten daar nog in 4de b ![]() Evenkes de site vergeten updaten :lachen: . |
| 13 Jan 2006, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik hoop echt dat we met een paksken volk daar een matchken kunnen meepikken. speelt dilbeek nu zondag?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Jan 2006, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: ik hoop echt dat we met een paksken volk daar een matchken kunnen meepikken. speelt dilbeek nu zondag? Inderdaad, zondag om 15u op Schoten. |
| 13 Jan 2006, 14:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Trouwens nog een datum die past. Op zaterdag 28 januari spelen wij om 15u op Bornem en Dilbeek om 20u op Kontich. Het is van Bornem naar Kontich maar een goeie 20 km. We gaan gewoon na de match op Bornem met alle bussen naar Kontich om Cordierke aan te moedigen . Die mannen in Kontich zouden nogal verschieten hé .Ge lacht daar mee he, maar ik heb daar ook al aan gedacht. Kzou het een zalig idee vinden, maar dan wel zonder mij. Ik kan me ni echt permitteren van zo ff een zaterdag voetbal in te lassen tijdens de examens. Maar soit: ik zie hem wel nog es spelen! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Jan 2006, 15:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Vicky schreef: Bartos schreef: Trouwens nog een datum die past. Op zaterdag 28 januari spelen wij om 15u op Bornem en Dilbeek om 20u op Kontich. Het is van Bornem naar Kontich maar een goeie 20 km. We gaan gewoon na de match op Bornem met alle bussen naar Kontich om Cordierke aan te moedigen . Die mannen in Kontich zouden nogal verschieten hé .Ge lacht daar mee he, maar ik heb daar ook al aan gedacht. Kzou het een zalig idee vinden, maar dan wel zonder mij. Ik kan me ni echt permitteren van zo ff een zaterdag voetbal in te lassen tijdens de examens. Maar soit: ik zie hem wel nog es spelen! Vicky het zal al zeker niet den enigsten keer zijn dat ik ne keer nr cordierken ga kijken. er zullen nog wel matchen genoeg zijn met oilsjteneers op tribune in dilbeek zeker? :soon: _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Jan 2006, 16:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Trouwens nog een datum die past. Op zaterdag 28 januari spelen wij om 15u op Bornem en Dilbeek om 20u op Kontich. Het is van Bornem naar Kontich maar een goeie 20 km. We gaan gewoon na de match op Bornem met alle bussen naar Kontich om Cordierke aan te moedigen . Die mannen in Kontich zouden nogal verschieten hé .Ge lacht daar mee he, maar ik heb daar ook al aan gedacht. Kzou het een zalig idee vinden, maar dan wel zonder mij. Ik kan me ni echt permitteren van zo ff een zaterdag voetbal in te lassen tijdens de examens. Maar soit: ik zie hem wel nog es spelen! Vicky het zal al zeker niet den enigsten keer zijn dat ik ne keer nr cordierken ga kijken. er zullen nog wel matchen genoeg zijn met oilsjteneers op tribune in dilbeek zeker? ![]() Bij mij ook ni ze. Ik zal zeker nog gaan kijken en ist ni dit seizoen dan het volgende! Hij zal wel nog ff voetballen zeker he? :grijns: Ik hoop echt dat hij daar in Dilbeek de pannen van het dak speelt: da zal ze hier leren! Hij moest gdv volgend jaar tegen ons spelen en scoren ze! Dan pas zullen ze het hier mss es snappen!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Jan 2006, 17:33 |
|
|
Vicky schreef: Hij moest gdv volgend jaar tegen ons spelen en scoren ze! Dan pas zullen ze het hier mss es snappen!!! Mja, degenen die hem laten gaan hebben, hebben nu natuurlijk hun ontslag genomen hé. Dat maakt het eindelijk nog dubbel spijtig, als die transfer enkele dagen later aangesleept had, hoefde Ives misschien niet meer te vertrekken. |
| 13 Jan 2006, 17:46 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Hij moest gdv volgend jaar tegen ons spelen en scoren ze! Dan pas zullen ze het hier mss es snappen!!! Mja, degenen die hem laten gaan hebben, hebben nu natuurlijk hun ontslag genomen hé. Dat maakt het eindelijk nog dubbel spijtig, als die transfer enkele dagen later aangesleept had, hoefde Ives misschien niet meer te vertrekken. Kunnen we da ni laten annuleren ofzo? Kunnen we ni aan die van Dilbeek gaan uitleggen dat het allemaal een grote vergissing is en dat ze hem toch ni krijgen? Ale, er moet toch iets op te vinden zijn he! Zolang Iveske maar terug komt!
Idd Bartos, stom he... Op enkele daagjes... Maar ja, er heeft niemand een teletijdsmachine zeker? We zullen dit dan maar klasseren onder "spijtige voorvallen in de geschiedenis van EA" zeker? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jan 2006, 13:11 |
|
|
forumlegende
Och, we winnen de derde periode en stijgen en volgend seizoen komt Yveske gewoon terug!
![]() |
| 14 Jan 2006, 14:17 |
|
| Pagina 2 van 3 |
[ 36 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende |