Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 130 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
janos schreef:
quote="Pauter"]alle, mijn maten gingen just vertrekke als ge da erop zette, da doede nu toch ni

Wat heeft het voor zin als er 90 man staat te wachten om een half uur te wachten...[/quote]

Kan ik inkomen, maar half acht is half acht. :hmm:

18 Okt 2010, 19:34
Ancien

Wegens de treinstaking zijn er heel wat supporters te vroeg op de Zandberg aangekomen. :D

18 Okt 2010, 19:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Onderkroiper schreef:
janos schreef:
Pauter schreef:
alle, mijn maten gingen just vertrekke als ge da erop zette, da doede nu toch ni

Wat heeft het voor zin als er 90 man staat te wachten om een half uur te wachten...

Waarom? zodat er tegen half 8 200 man kaan staan aanschuiven? Als er nu al 100 man staat tegen 7u kunnen ze toch evengoed beginnen? tis nu niet dat ge anders nog kans had hé als ge om half 8 begint. Dat ge vroeger ging moeten gaan om aan te schuiven voor een ticketje had je toch al kunnen bedenken met nog maar 90 kaarten te gaan :?

18 Okt 2010, 19:38
Reserve

Leeftijd: 36
Onderkroiper schreef:
janos schreef:
quote="Pauter"]alle, mijn maten gingen just vertrekke als ge da erop zette, da doede nu toch ni

Wat heeft het voor zin als er 90 man staat te wachten om een half uur te wachten...

Kan ik inkomen, maar half acht is half acht. :hmm:[/quote]

ja maja, tis nu zo eh, ze moeste idd da ma vroeger zijn he :)

18 Okt 2010, 19:40
Scholier

Ja, tis uitverkocht.

Blijkbaar stond men al te wachten vanaf 14u30? Ik was daar om 19u05 en alles was weg?
Dus de voorverkoop moest eigenlijk al niet meer doorgaan om 15u00 ;)

Waarschijnlijk hebben de supporterclubs alle overige kaarten kunnen reserveren, om hun mensen die geen abo hebben te kunnen plezieren!
De occassionele supporter staat hierdoor natuurlijk in de kou.

GBA waarom geef je geen 2000 tickets :)

Kalisj

18 Okt 2010, 19:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Gaskonijn schreef:
Onderkroiper schreef:
janos schreef:

Waarom? zodat er tegen half 8 200 man kaan staan aanschuiven? Als er nu al 100 man staat tegen 7u kunnen ze toch evengoed beginnen? tis nu niet dat ge anders nog kans had hé als ge om half 8 begint. Dat ge vroeger ging moeten gaan om aan te schuiven voor een ticketje had je toch al kunnen bedenken met nog maar 90 kaarten te gaan :?

En ast er e poar flâ vallen. ;)
Wie graag een kaart had moest inderdaad op tijd aan de Zandberg zijn. Vermoedelijk was de wachtrij langer dan 90 personen :wadde:
Bedankt GB om meerdere supporters in de kou te laten staan.

18 Okt 2010, 19:42
Nationale Ploeg

Ik heb mij om 5 na 5 in de Zandberg geïnstalleerd, en ik was daar als zesde in rij. De echte verkoop begon pas om half acht, maar tegen een uur of half zeven bleek dat er al meer volk stond te wachten dan dat er tickets waren. Maar er is niks verkocht geweest voor half acht hoor!

Had pas mijn ticket vast om kwart voor 8 uiteindelijk, dus 't was ne langen avond, ma kben toch content ze. Speciaal congé gepakt in de namiddag om er op tijd te geraken, een boekske gaan lenen bij den bompa om mij ni te vervelen, ik zat daar schoon :D

18 Okt 2010, 20:29
forumlegende

Om tien over 7 waren de tickets uitverkocht. Mijn maat en ik waren bij de laatste, en we zijn er toegekomen om...5 over 7, dus moet er toch helemaal geen wachtrij van meer dan 100 man geweest zijn...sommigen hebben blijkbaar iets te veel dorstlessers genuttigd tijdens hun lange wachttijd :)

18 Okt 2010, 20:51
Junior

Als ge zoals de meeste van de kanten van aalst zijt dan zouden ze wel eens kunnen denken op den beerschot wanneer je voor een kaartje voor het thuisvak gaat da je voor de tegenstander gaat supporteren maar kheb juist op hun officiele site ontdekt da zij een supportersclub hebben die in Hofstade gevestigt is.
Hebbe die manne effe pech want die gaan ni binne geraken :haha:
Oilsjterse Ratten
•T'kafeken: Zijpstraat, 9308 Hofstade (Aalst)

18 Okt 2010, 21:48
Nationale Ploeg

Olensen iendrachter schreef:
Als ge zoals de meeste van de kanten van aalst zijt dan zouden ze wel eens kunnen denken op den beerschot wanneer je voor een kaartje voor het thuisvak gaat da je voor de tegenstander gaat supporteren maar kheb juist op hun officiele site ontdekt da zij een supportersclub hebben die in Hofstade gevestigt is.
Oilsjterse Ratten

Kpeis ni dat die nog bestaan.

18 Okt 2010, 21:55
forumlegende

AlostanA schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Oilsjterse Ratten

Kpeis ni dat die nog bestaan.

3 - 4 joar geleieen legden dei ,peins ik, nog een busken in ; mor na est flaa soep ;
of eerder : gen soep

19 Okt 2010, 5:44
Nationale Ploeg

ajoin_bart schreef:
Fillou schreef:

iedereen die die match wil zien, kan ze ook zien he. Er zijn mogelijkheden genoeg hoor .... maar je moet wel een beetje creatief zijn en je iets durven riskeren. Iendracht beschikt intussen over duizend tickets. Je kan officieel mee gaan als je bereid bent om meer te dokken en te gaan eten. Je kan al je vrienden en kennissen afbellen om te zien of niemand voor jou bij aalst of in de thuisvakken aan een ticket geraakt. Je kan gewoon de dag zelf naar Beerschot rijden en je daar een ticket in de thuisvakken kopen. En je kan de dag voordien het stadion binnenbreken en je ingraven onder de dug out om er vijf voor halfnegen opnieuw uit te kruipen.

Ik ben al naar andere matchen geweest waar ik "normaalgezien" niet binnen kon hoor. Maar als je zoekt en je wil echt, is er altijd een oplossing.

De dag zelf zijn de loketten niet meer open + als je op voorhand om een ticket nr Beerschot gaat, kan het zijn dat ze je weigeren wegens 'supportersvermenging'.

Bart, ik ben ooit op Lokeren, Genk, Germinal Beerschot, Bergen, Anderlecht, Austria Wien, Standard, .... binnen geraakt. Enkele keren uitverkochte stadions en in elk geval overal een uitverkocht bezoekersvak. Soms door mensen te kennen, soms gewoon puur geluk en meestal door dat geluk een duwtje in de rug te geven. De dag van de match zelf de supportersclubs afbellen, zorgen dat je op de parking van de bussen bent tegen dat die toekomen en overal gaan checken of ze geen ticket over hebben, "relaties" aanspreken en last but not least: naar Beerschot om een ticket rijden duurt weg en weer anderhalf uur. Als je dat een beetje deftig aan boord legt, gaan ze je echt niet weigeren hé. Die mannen zijn ook niet zot hoor. Enneuh ... de dag van de match geraak je hier of daar ook nog wel aan een ticket. Als die echt alleen in voorverkoop kunnen, zit er helemaal geen kat.

19 Okt 2010, 7:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Onderkroiper schreef:
Gaskonijn schreef:
Onderkroiper schreef:

En ast er e poar flâ vallen. ;)
Wie graag een kaart had moest inderdaad op tijd aan de Zandberg zijn. Vermoedelijk was de wachtrij langer dan 90 personen :wadde:
Bedankt GB om meerdere supporters in de kou te laten staan.

Er waren inderdaad enkele supporters die net geen kaart verkregen, maar het systeem was goed, wie eerst binnen was stond eerst op de lijst en kreeg ook als eerst een ticket.

Er was ook een gastje die net binnen komt als ze de kassa aan het zetten waren, spurt naar de kassa en dacht dan als eerste een kaart te krijgen, :hmm: zonder het systeem met de lijst zou hij dus voorang krijgen op de mensen die er al 1 a 2 uur stonden

Mijn hart is wit en zwart !

19 Okt 2010, 9:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Die supportersclub va gba in Oilsjt bestoat wél nog.
Ne collega van op mè weirk es doar boi.
Nor 't schentj emmen die "mannen" 20 tickets g'had.

19 Okt 2010, 10:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Schepper schreef:
Die supportersclub va gba in Oilsjt bestoat wél nog.
Ne collega van op mè weirk es doar boi.
Nor 't schentj emmen die "mannen" 20 tickets g'had.

Waarom krijgen die dan niet meer tickets? Ik veronderstel dat die dan toch in het vak van Germinal Beerschot gaan staan en het zal toch moeten lukken dat daar niet genoeg plaats zal zijn.

19 Okt 2010, 10:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 128 129 130 131 132 200