|
|
| Pagina 131 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 129 130 131 132 133 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Schepper schreef: Die supportersclub va gba in Oilsjt bestoat wél nog. Ne collega van op mè weirk es doar boi. Nor 't schentj emmen die "mannen" 20 tickets g'had. Tommeken és een rat olè olè... ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Okt 2010, 10:35 |
|
|
forumlegende
Zen der gisteren meerdere voorverkopen geweest of wadde?
Den enen zegt dat 't begost is om 7 ieren, den anderen halver acht. Volgens den diene woaren de tickets om 19u10 al de deer oit, en volgens nog nen andere was 't 19u45... Allemool zo langk moeten wachten da ze zo bezopen woaren da niemand nog de klok kost lezen ?_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 19 Okt 2010, 10:44 |
|
|
Nationale Ploeg
't Is heel simpel. Wie binnen kwam kreeg een nummerke en schreef op de lijst hoeveel tickets hij moest emmen. 't Was blijkbaar inderdaad max 2 per persoon. Om tien na zeven (ik dacht al vroeger, maar allez) stond de lijst vol, en wie dan binnenkwam wist al dat em er naast zou grijpen.
Om half acht begonnen ze dan de nummerkes af te roepen en de tickets ook echt te verkopen. |
| 19 Okt 2010, 11:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Eigenlijk uit nieuwsgierigheid, met hoeveel Ajoinen gaan we ginds nu eindelijk zijn ongeveer? Iemand zicht op? 950 in die twee vakken, maar wat met die hoofdtribune?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Okt 2010, 11:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Eigenlijk uit nieuwsgierigheid, met hoeveel Ajoinen gaan we ginds nu eindelijk zijn ongeveer? Iemand zicht op? 950 in die twee vakken, maar wat met die hoofdtribune? Ik heb al weet van +/-15 man die in de zittrubune gaan zitten aan de kant van GBA, dus ik denk dat er redelijk wat zullen zijn. We zullen dat zien bij onze eerste goal hé... ![]() |
| 19 Okt 2010, 12:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bij ons heeft er iemand afgebeld... Kunnen wij nu iemand anders meenemen ? Dan gaat het rijksregisternummer op dat ticket toch niet meer kloppen ?
|
| 19 Okt 2010, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat ge best ne keer naar't secretariaat belt met zo van die vragen.
|
| 19 Okt 2010, 13:17 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Jeroen schreef: Bij ons heeft er iemand afgebeld... Kunnen wij nu iemand anders meenemen ? Dan gaat het rijksregisternummer op dat ticket toch niet meer kloppen ? volgens den bond , mé Kardinaal de Keersmaker, moejje tein iejenen zonder papieren toeloaten. terenwoeerdig es da oek gen probleem zeggen zé op den bond |
| 19 Okt 2010, 13:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Zijn er nog mensen één van de volgende dagen naar Antwerpen rijden om tickets te kopen voor de hoofdtribune?
Zo ja, pm me, want ik zou graag één of twee ticket(s) hebben. Wie mij helpt, wordt getrakteerd op een paar pinten. thx _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Okt 2010, 13:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
jowwan schreef: Jeroen schreef: Bij ons heeft er iemand afgebeld... Kunnen wij nu iemand anders meenemen ? Dan gaat het rijksregisternummer op dat ticket toch niet meer kloppen ? volgens den bond , mé Kardinaal de Keersmaker, moejje tein iejenen zonder papieren toeloaten. terenwoeerdig es da oek gen probleem zeggen zé op den bond der loeipen der hier zoveel rond zonder papieren ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Okt 2010, 14:53 |
|
|
Junior
Om 19u10 op de zandberg is gaan kijken voor nog wat kaarten voor kameraden, helaas het was al uitverkocht.
Ik snap dat eigenlijk niet goed, er waren blijkbaar al mensen om 14U30...(althans dat heeft men ons toch zo gezegd)??? Dit is eigenlijk niet eerlijk tegenover mensen die een volle dag werken, had ik daar dus om 10u gestaan had ik ook een ticket gekregen. Er stond daar trouwens geen 90 man om 19u10! |
| 19 Okt 2010, 16:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: ajoin_bart schreef: Fillou schreef: iedereen die die match wil zien, kan ze ook zien he. Er zijn mogelijkheden genoeg hoor .... maar je moet wel een beetje creatief zijn en je iets durven riskeren. Iendracht beschikt intussen over duizend tickets. Je kan officieel mee gaan als je bereid bent om meer te dokken en te gaan eten. Je kan al je vrienden en kennissen afbellen om te zien of niemand voor jou bij aalst of in de thuisvakken aan een ticket geraakt. Je kan gewoon de dag zelf naar Beerschot rijden en je daar een ticket in de thuisvakken kopen. En je kan de dag voordien het stadion binnenbreken en je ingraven onder de dug out om er vijf voor halfnegen opnieuw uit te kruipen. Ik ben al naar andere matchen geweest waar ik "normaalgezien" niet binnen kon hoor. Maar als je zoekt en je wil echt, is er altijd een oplossing. De dag zelf zijn de loketten niet meer open + als je op voorhand om een ticket nr Beerschot gaat, kan het zijn dat ze je weigeren wegens 'supportersvermenging'. Bart, ik ben ooit op Lokeren, Genk, Germinal Beerschot, Bergen, Anderlecht, Austria Wien, Standard, .... binnen geraakt. Enkele keren uitverkochte stadions en in elk geval overal een uitverkocht bezoekersvak. Soms door mensen te kennen, soms gewoon puur geluk en meestal door dat geluk een duwtje in de rug te geven. De dag van de match zelf de supportersclubs afbellen, zorgen dat je op de parking van de bussen bent tegen dat die toekomen en overal gaan checken of ze geen ticket over hebben, "relaties" aanspreken en last but not least: naar Beerschot om een ticket rijden duurt weg en weer anderhalf uur. Als je dat een beetje deftig aan boord legt, gaan ze je echt niet weigeren hé. Die mannen zijn ook niet zot hoor. Enneuh ... de dag van de match geraak je hier of daar ook nog wel aan een ticket. Als die echt alleen in voorverkoop kunnen, zit er helemaal geen kat. Bedoelde nie rat ? |
| 19 Okt 2010, 16:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Tom1983 schreef: Om 19u10 op de zandberg is gaan kijken voor nog wat kaarten voor kameraden, helaas het was al uitverkocht. Ik snap dat eigenlijk niet goed, er waren blijkbaar al mensen om 14U30...(althans dat heeft men ons toch zo gezegd)??? Dit is eigenlijk niet eerlijk tegenover mensen die een volle dag werken, had ik daar dus om 10u gestaan had ik ook een ticket gekregen. Er stond daar trouwens geen 90 man om 19u10! Er zijn mensen die conge pakken om een kaart te gaan halen, en inderdaad had ge er om 10 uur gestaan had ge een kaart, iedereen wist toch als ge daar om 19.10 uur stond da ge er aan zou zijn voor de "moeite"? En nee er stond geen 90 man, ten eerste waren er maar 70 kaarten meer een ten tweede kon iedereen 2 kaarten krijgen. Wie er eerst was had eerst een kaart, volgens mij kan het niet eerlijker hé! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 19 Okt 2010, 20:26 |
|
|
De_steve schreef: Tom1983 schreef: Om 19u10 op de zandberg is gaan kijken voor nog wat kaarten voor kameraden, helaas het was al uitverkocht. Ik snap dat eigenlijk niet goed, er waren blijkbaar al mensen om 14U30...(althans dat heeft men ons toch zo gezegd)??? Dit is eigenlijk niet eerlijk tegenover mensen die een volle dag werken, had ik daar dus om 10u gestaan had ik ook een ticket gekregen. Er stond daar trouwens geen 90 man om 19u10! Er zijn mensen die conge pakken om een kaart te gaan halen, en inderdaad had ge er om 10 uur gestaan had ge een kaart, iedereen wist toch als ge daar om 19.10 uur stond da ge er aan zou zijn voor de "moeite"? ik heb gisteren ook mijn ticket kunnen bemachtiggen en stond daar van 17u . maar vond het erg voor de supporters die te laat kwamen . en da met de gedachten dat er duizende lege zitjes zullen zijn. .we zouden toch via een spandoek of zo moeten laten weten dat er zo een 500 tal de wedstrijd waar iedereen naar uitkijkt moet missen .want ik denk det de pers enz. denkt dat we blij zijn met gba hun toegeving .En nee er stond geen 90 man, ten eerste waren er maar 70 kaarten meer een ten tweede kon iedereen 2 kaarten krijgen. Wie er eerst was had eerst een kaart, volgens mij kan het niet eerlijker hé! |
| 19 Okt 2010, 22:46 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Bij ons heeft er iemand afgebeld... Kunnen wij nu iemand anders meenemen ? Dan gaat het rijksregisternummer op dat ticket toch niet meer kloppen ? Je kan altijd iemand vervangen die op de eerste lijst stond van de supportersclubs. Je moet de wijziging met rijksregisternummer onmiddellijk doormailen naar Frank De Roose. Hij moet morgens immers alle lijsten doorsturen naar de Antwerpse politie! |
| 19 Okt 2010, 22:58 |
|
| Pagina 131 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 129 130 131 132 133 … 200 Volgende |