|
|
| Pagina 43 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Bericht Re: Wielrennen
Ik dacht dat ik niet goed had gehoord, waarom Boonen idd 2de is geëindigd voor een prachtprestatie van VDB in den tour...
|
| 19 Okt 2010, 12:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Boonen heeft niets gewonnen, maar toch niet vergeten dat hij een sterk voorjaar heeft gereden.
|
| 19 Okt 2010, 13:14 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Boonen heeft niets gewonnen, maar toch niet vergeten dat hij een sterk voorjaar heeft gereden. Die heeft wel een paar etappes gewonnen en kleine koersen ook dachtek. VDB heeft niks gewonnen. heeftz elfs amper koersen gereden buiten den Tour. |
| 19 Okt 2010, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik had nu persoonlijk ook wel VDB op 2 en Boonen op 3 gezet.
Boonen heeft in het verleden al genoeg prijzen bij elkaar geraapt, en voor VDB zou het toch enige erkenning zijn. Maar inderdaad toch niet vergeten dat Boonen een sterk voorjaar gereden heeft waarin enkel Cancellera sterker was dan hem. De Cancellera van dit voorjaar, zo gaan we er het volgende decenia niet te veel meer zien passeren. Beide zijn natuurlijk gewoon absoluut niet te vergelijken, maar als ge op zoek gaat naar een Flandrien dan denk ik eerder aan kasseivreters .... dus om echt kotsen van zo een uitslag ? Hoe zeer ik ook respect heb voor VDB ik zie hem volgend jaar trouwens geen top 5 rijden. Om af te ronden, laat ons allemaal onze renners koesteren in alle disciplines hebben we nu toppers, zowel in het gebergte bij de rittenrondes, als in sprints, als op de kasseien als in de heuvels..... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Okt 2010, 13:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Smetje schreef: Boonen heeft niets gewonnen, maar toch niet vergeten dat hij een sterk voorjaar heeft gereden. Die heeft wel een paar etappes gewonnen en kleine koersen ook dachtek. VDB heeft niks gewonnen. heeftz elfs amper koersen gereden buiten den Tour. Dan zou ik VDB aanraden om ook wa meer kermis koersen te rijden en de belangrijkste ronde van heel het jaar,niet meer te rijden. En meer in het nieuws te komen en lijntjes te leggen,gewoonweg schandalig. Boonen zijn palmares eens bekeken dit seizoen 3 ritzeges in Tour of Qatar 1 ritzege in Tirreno-Adriatico En een ritzege op het toilet van de Carre met die blonde del. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Okt 2010, 13:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: voorbijganger schreef: Smetje schreef: Boonen heeft niets gewonnen, maar toch niet vergeten dat hij een sterk voorjaar heeft gereden. Die heeft wel een paar etappes gewonnen en kleine koersen ook dachtek. VDB heeft niks gewonnen. heeftz elfs amper koersen gereden buiten den Tour. Dan zou ik VDB aanraden om ook wa meer kermis koersen te rijden en de belangrijkste ronde van heel het jaar,niet meer te rijden. En meer in het nieuws te komen en lijntjes te leggen,gewoonweg schandalig. Boonen zijn palmares eens bekeken dit seizoen 3 ritzeges in Tour of Qatar 1 ritzege in Tirreno-Adriatico En een ritzege op het toilet van de Carre met die blonde del. ![]() En hoeveel ritzeges heeft VDB? Ik wil hiermee niets afdoen aan de goeie tour van VDB, maar wil maar zeggen dat je bij Boonen ook niet alleen naar zijn ritzeges moet kijken. Werd dacht ik toch tweede in De Ronde van Vlaanderen en Parijs Roubaix. |
| 19 Okt 2010, 13:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gans vlaanderen had hem op de 2e plaats verwacht,blijkbaar dan toch niet iedereen,het is geleden van Van Impe dat we nog iemand hebben gehad,die zo sterk presteerde in een ronde van frankrijk,dus zijn 2e plaats was wel een erkenning geweest voor hem.
Men mag ook niet vergeten,dat in de ronde de top van gans de wereld daar present is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Okt 2010, 14:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: Gans vlaanderen had hem op de 2e plaats verwacht,blijkbaar dan toch niet iedereen,het is geleden van Van Impe dat we nog iemand hebben gehad,die zo sterk presteerde in een ronde van frankrijk,dus zijn 2e plaats was wel een erkenning geweest voor hem. Men mag ook niet vergeten,dat in de ronde de top van gans de wereld daar present is. Inderdaad, je kan er VDB toch niet op afrekenen dat hij niet genoeg won. Het was bijna 30 jaar geleden dat we nog eens top vijf in de Tour hadden en vantiennegen al ver even lang geleden dat er nog eens nen Belg met de wereldtop de cols in de Tour beklom. Als hij trouwens zoals bijvoorbeeld Nibali den Tour links laat liggen om alles op de Vuelta te zetten, zou hij misschien ook een grote ronde op zijn naam kunnen zetten, maar dan vind ik een top vijf in den Tour toch zeker evenveel waard. Hij heeft natuurlijk - zeker wat betreft Gilbert - de pech dat er in België veel concurrentie is. Als ge zoals Gilbert op één seizoen Amstel en Lombardije wint (en nog een pak meer), hebt ge er wel een boerenjaar op zitten zeg. En zelfs Boonen had helemaal geen slecht voorjaar. Ik peis dat Boonen zelden zo sterk was, maar met Cancellara botste hij op ene met bovenmenselijke krachten. Maar kom, ik schat top vijf in den Tour toch nog een pak hoger in dan ereplaatsen in de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix (waar hij 5de werd, niet 2de). |
| 19 Okt 2010, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk toch dat het wat te maken heeft met de perceptie van "Flandrien".
Ge kunt VDB nu toch ook bezwaarlijk nen Flandrien noemen ? Das een berggeit Allé, misschien zie ik het verkeerd maar had het nu bv. die kristallen fiets verkiezing geweest dan had VDB het misschien wel gehaald van Boonnen ? Sowieso is het moeilijk vergelijken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Okt 2010, 15:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Ik denk toch dat het wat te maken heeft met de perceptie van "Flandrien". Ge kunt VDB nu toch ook bezwaarlijk nen Flandrien noemen ? Das een berggeit Allé, misschien zie ik het verkeerd maar had het nu bv. die kristallen fiets verkiezing geweest dan had VDB het misschien wel gehaald van Boonnen ? Sowieso is het moeilijk vergelijken. Mja, ik ging er eigenlijk vanuit dat dat ook gewoon een verkiezing is van de beste Belgische coureur. Als het echt om flandrien gaat, hebt ge zeker een punt natuurlijk. |
| 19 Okt 2010, 16:01 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Gans vlaanderen had hem op de 2e plaats verwacht,blijkbaar dan toch niet iedereen,het is geleden van Van Impe dat we nog iemand hebben gehad,die zo sterk presteerde in een ronde van frankrijk,dus zijn 2e plaats was wel een erkenning geweest voor hem. Men mag ook niet vergeten,dat in de ronde de top van gans de wereld daar present is. Mja, ma ge kunt moeilijk iemand nen prijs geven omdat het al 20 jaar geleden is dat het nog iemand heeft voorgedaan e. Geen afbreuk aan zijnen schitterenden tour, maar hij was 'maar' 5de zonder 1 ritzege. Bij mijn weten is dat zelfs geen podiumplaats. En hij zal wel (h)erkenning krijgen. Want nu verwacht niemand minder dan een podiumplaats e. |
| 19 Okt 2010, 16:34 |
|
|
voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Gans vlaanderen had hem op de 2e plaats verwacht,blijkbaar dan toch niet iedereen,het is geleden van Van Impe dat we nog iemand hebben gehad,die zo sterk presteerde in een ronde van frankrijk,dus zijn 2e plaats was wel een erkenning geweest voor hem. Men mag ook niet vergeten,dat in de ronde de top van gans de wereld daar present is. Mja, ma ge kunt moeilijk iemand nen prijs geven omdat het al 20 jaar geleden is dat het nog iemand heeft voorgedaan e. Geen afbreuk aan zijnen schitterenden tour, maar hij was 'maar' 5de zonder 1 ritzege. Bij mijn weten is dat zelfs geen podiumplaats. En hij zal wel (h)erkenning krijgen. Want nu verwacht niemand minder dan een podiumplaats e. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Okt 2010, 16:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Bram schreef: Ik denk toch dat het wat te maken heeft met de perceptie van "Flandrien". Ge kunt VDB nu toch ook bezwaarlijk nen Flandrien noemen ? Das een berggeit Allé, misschien zie ik het verkeerd maar had het nu bv. die kristallen fiets verkiezing geweest dan had VDB het misschien wel gehaald van Boonnen ? Sowieso is het moeilijk vergelijken. Mja, ik ging er eigenlijk vanuit dat dat ook gewoon een verkiezing is van de beste Belgische coureur. Als het echt om flandrien gaat, hebt ge zeker een punt natuurlijk. Die trofee staat idd voor de beste Belgische coureur van het seizoen... Zo had ik het toch ook begrepen. |
| 19 Okt 2010, 18:38 |
|
|
Freak
Iemand het parcours van de Giro in 2011 al gezien?
8 aankomsten bergop, 3500 kilometer, twee keer de Etna beklimmen. Leve de dopingvrije sport ![]() |
| 26 Okt 2010, 22:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Iemand het parcours van de Giro in 2011 al gezien? 8 aankomsten bergop, 3500 kilometer, twee keer de Etna beklimmen. Leve de dopingvrije sport ![]() Ja, gek hé . |
| 26 Okt 2010, 23:08 |
|
| Pagina 43 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 113 Volgende |