|
|
| Pagina 14 van 20 |
[ 298 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Olsa Brakel - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: Een ramp van een plein, derde klasse onwaardig, en de infrastructuur was ook de moeite! Wa dan gezegd van diejen 'stadionomroeper'? |
| 24 Okt 2010, 18:58 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Een ramp van een plein, derde klasse onwaardig, en de infrastructuur was ook de moeite! Wa dan gezegd van diejen 'stadionomroeper'? ge zijt blijkbaar nog niet op Zulte Waregem geweest, da's nog beter ![]() |
| 24 Okt 2010, 19:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Een ramp van een plein, derde klasse onwaardig, en de infrastructuur was ook de moeite! Wa dan gezegd van diejen 'stadionomroeper'? Dieje omroeper , twas 0-2 , 10minute nadien wordet 1-2 en em roept af : meteeeeeeeeeeen na de 0-2 maakt Olsa de aansluitingstreffer. Al zijn zinnekes moeste me meteen beginne ![]() |
| 24 Okt 2010, 19:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
gweninho schreef: voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Een ramp van een plein, derde klasse onwaardig, en de infrastructuur was ook de moeite! Wa dan gezegd van diejen 'stadionomroeper'? Dieje omroeper , twas 0-2 , 10minute nadien wordet 1-2 en em roept af : meteeeeeeeeeeen na de 0-2 maakt Olsa de aansluitingstreffer. Al zijn zinnekes moeste me meteen beginne ![]() Diene mens eeft zich eens uitgeleefd. Vind die omroeper van Sint-Niklaas pas ne arrogante zak! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Okt 2010, 19:05 |
|
|
Freak
gweninho schreef: voorbijganger schreef: El Corredor schreef: Een ramp van een plein, derde klasse onwaardig, en de infrastructuur was ook de moeite! Wa dan gezegd van diejen 'stadionomroeper'? Dieje omroeper , twas 0-2 , 10minute nadien wordet 1-2 en em roept af : meteeeeeeeeeeen na de 0-2 maakt Olsa de aansluitingstreffer. Al zijn zinnekes moeste me meteen beginne ![]() ik vind trouwens dat omroepers zich sowieso aan doelpunten en vervangingen moeten houden, in plaats van al die zever daartussen en commentaar. Sommigen zouden, moesten ze kunnen, nog live commentaar geven ook! |
| 24 Okt 2010, 19:14 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
voila, de voorbije matchen gedaan wat we moesten doen : winnen
spelniveau goed of niet... ik wil er eventjes fijntes op wijzen dat we in 8 van de 11 matchen minstens 3 keer gescoord hebben en de laatste 3 matchen 4x. Dan mag je al es slecht spelen, als je de ballen er toch instampt pak je gewoon de punten. En nu komt de reeks van de waarheid.... tegen de 5 ploegen die onder ons staan, met nadien verplaatsingen naar Torhout en Deinze. Als we dat allemaal goed doorkomen en vooral het verschil maken in de thuismatchen tegen Koksijde, Waregem en Hoogstraten, dan gaan ze van ver moeten komen om ons tegen te houden. Ben benieuwd.... ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 24 Okt 2010, 19:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eintracht frankfurt schreef: voila, de voorbije matchen gedaan wat we moesten doen : winnen spelniveau goed of niet... ik wil er eventjes fijntes op wijzen dat we in 8 van de 11 matchen minstens 3 keer gescoord hebben en de laatste 3 matchen 4x. Dan mag je al es slecht spelen, als je de ballen er toch instampt pak je gewoon de punten. En nu komt de reeks van de waarheid.... tegen de 5 ploegen die onder ons staan, met nadien verplaatsingen naar Torhout en Deinze. Als we dat allemaal goed doorkomen en vooral het verschil maken in de thuismatchen tegen Koksijde, Waregem en Hoogstraten, dan gaan ze van ver moeten komen om ons tegen te houden. Ben benieuwd.... ![]() Tegen Brakel winnen si misschien moeilijker dan tegen die ploegen die onder ons staan. Brakel heeft tegen ons niks te verliezen, kan zeer ontspannen spelen, alles minder erg dan een afstraffing is ok, lees er Delie voor de match maar op na... Maar die ploegen die onder ons staan zouden tegen ons echt wél moeten winnen om de competitie nog een beetje spannend te maken, niet allen voor ons, maar ook voor henzelf. Dat geeft meer druk, en onder druk kunnen presteren dat is iets voor échte grote ploegen. We zullen de komende weken ontdekken hoeveel er zo zijn in 3A... Geel is in elk geval al door de mand gezakt, wat dat betreft... |
| 24 Okt 2010, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
spijtig van de nonchalance die in de ploeg sloop na de 0-2. 2de helft zat er niet veel inspiratie meer in de ploeg tot BVR dan 2 wissels doorvoert en Wouter Moreels ook zijn duivels nog eens ontbond
Zo een zege doet in ieder geval sterk deugd, dit kan een belangrijke match zijn geweest ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Okt 2010, 20:06 |
|
|
Freak
onze keeper speelt een prima seizoen, maar ik vind toch dat Van Den Noortgaete veel problemen heeft met corners en voorzetten die aan de tweede paal vallen.
ook opmerkelijk de eerste helft de uitbrander van Filipovic richting Moreels. En die repliceerde met een welgemeende kust ze Moreels mocht de bal niet achter zijn steunbeen spelen, Flipo was furieus. "geen risico's" sneerde Flipo Wouter haalde in de tweede helft meer dan zijn gram, voor zo nen speler doe ik mijn hoed af. De klasse druipt er als het ware af. Het is van De Bilde geleden dat ik nog zo genoten heb van één bepaalde speler !. ![]() |
| 24 Okt 2010, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde
Hoe komt trouwens da Ewen mocht meespelen naar zijn rode kaart van vorige week?
kdacht da een rode kaart altijd onmiddellijk gevolgen had bij de volgende match. of is daar nog niks over bekend? |
| 24 Okt 2010, 20:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
voorbijganger schreef: Hoe komt trouwens da Ewen mocht meespelen naar zijn rode kaart van vorige week? kdacht da een rode kaart altijd onmiddellijk gevolgen had bij de volgende match. of is daar nog niks over bekend? 2 keer geel is onmiddellijk geschorst, direct rood moet uitgesproken worden e _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Okt 2010, 20:15 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik kan mij voorstellen op wat je hebt hebt bij VDN deze namiddag, maar dat is toch iets wat je hem niet kunt aansmeren vind ik.
Die 2 ballen gingen hoog over hem over, en daar kon hij in geen 100 jaar bij, zie dus niet in wat ge hem daar kunt aan verwijten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Okt 2010, 20:16 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ik kan mij voorstellen op wat je hebt hebt bij VDN deze namiddag, maar dat is toch iets wat je hem niet kunt aansmeren vind ik. Die 2 ballen gingen hoog over hem over, en daar kon hij in geen 100 jaar bij, zie dus niet in wat ge hem daar kunt aan verwijten. heel simpel eigenlijk, hem minimum ne meter achteruit zetten. Als hij natuurlijk aan zijnen eerste paal begint, kon hij nooit op tijd aan de tweede paal geraken. de eerste goal mag nooit vallen op die manier |
| 24 Okt 2010, 20:19 |
|
|
Zelfs als stond hij aan 2de paal (wat dom zou zijn) dan nog gingen die ballen over hem
![]() kwam minstens een arm te kort (perfecte corners trouwens door diene van Brakel) _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Okt 2010, 20:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Moeilijke matchen winnen is de kunst. Nu de komende weken proberen tikjes uit te delen aan de ploegen achter ons.
Hopelijk heeft de wedstrijd op Germinal Beerschot niet te veel gevolgen voor de komende wedstrijden. De kans is groot dat spelers in zulke wedstrijden extra diep gaan en dit naderhand moeten bekopen. Mr. Dillen krijgt één dezer zeker een schop onder zijn billen. |
| 24 Okt 2010, 20:27 |
|
| Pagina 14 van 20 |
[ 298 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 20 Volgende |