|
|
| Pagina 143 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 141 142 143 144 145 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Bram schreef: Logisch en Antwerpen zijn natuurlijk wel 2 woorden die de laatste weeken nog maar weinig in 1 adem zijn uitgesproken geweest Ze kunnen nu veel vragen, maar dit gaat er nu toch wel ECHT over Misschien kunnen ze ons al vanaf morgenavond in quarantine steken ook ? ![]() Dat gebeurt na de match, als we moeten wachten tot alle GB supporters naar huis zijn. |
| 25 Okt 2010, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik hoop dat alleman ginder zijn manieren beetje gaat kunnen houden.
|
| 25 Okt 2010, 14:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Ik hoop dat alleman ginder zijn manieren beetje gaat kunnen houden. Komt "alleman" ook? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Okt 2010, 14:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: Aan degene die ingeschreven staan bij Spionkop Lede Vertrekuur naar Beerschot gewijzigd naar 18u aan Café Central!!! (ipv 18u30) Onze busmaatschappij heeft telefoon vd politie gekregen en de oilsjterse bussen moeten 19u al verzamelen aan justitiepaleis Antwerpen. We zijn dus genoodzaakt vroeger te vertrekken, hopelijk krijgen we iedereen nog verwittigd. We danken politie Aalst om ons dit amper 2 dagen voor de verplaatsing mede te delen!!! Cheers Tom Dat ze ginder in antwerpen, dan meteen zeggen dat ze ons TOCH liever maar met 675 zien komen. Die mannen BLIJVEN moeilijk doen . Antwerpen...is om te . van mij mogen ze dat bij de walen steken, en dan Belgie splitsen._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Okt 2010, 15:05 |
|
|
forumlegende |
DavidSeal schreef: Zienaa schreef: Ik hoop dat alleman ginder zijn manieren beetje gaat kunnen houden. Komt "alleman" ook? ![]() ken wel nen allemant die zal afkomen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2010, 15:22 |
|
|
Ancien
Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb;
Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gelieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 25 Okt 2010, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Okt 2010, 15:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gekieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856Dit nummer staat toch op de officiele site bij spionkop aalst vermeld,dus ik weet niet of het een grap is. Maar 17u30is nu toch lichtjes overdreven,enkel de bus van podjes vertrekt vroeger. |
| 25 Okt 2010, 15:35 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gekieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856Dit nummer staat toch op de officiele site bij spionkop aalst vermeld,dus ik weet niet of het een grap is ![]() Dit kan niet waar zijn, straks moeten we nog om 5 uur 's morgens vertrekken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2010, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gekieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856Dit nummer staat toch op de officiele site bij spionkop aalst vermeld,dus ik weet niet of het een grap is ![]() Dit kan niet waar zijn, straks moeten we nog om 5 uur 's morgens vertrekken. Men zou er beter geen grapjes over maken,het is zo al ne zotte boel genoeg ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Okt 2010, 15:40 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gelieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856het is naar tschijnt effectief zo, dusja.. _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2010, 15:47 |
|
|
Ancien
Dries schreef: Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gelieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856het is naar tschijnt effectief zo, dusja.. Is er een dokter in de zaal? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2010, 15:53 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Dries schreef: Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gelieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856het is naar tschijnt effectief zo, dusja.. Damn da's vroeg. Dat wordt brossen |
| 25 Okt 2010, 15:58 |
|
|
forumlegende |
Plumeau schreef: Dries schreef: Hugo schreef: Haha, das een goei, krijg hier juist een bericht op mijn gsm met de melding, ik citeer letterlijk zoals ik het ontvangen heb; Beste supporter, voor woenrdag aanstaande is t vertrekuur veranderd naaq 17u30 gelieve dht bericht zoveel mogelijk door te sturen. de spionkop. Dank u Volgens mij moet dit een misplaatste grap zijn? Het bericht komt van het nr.0496514856het is naar tschijnt effectief zo, dusja.. Damn da's vroeg. Dat wordt brossen gemakkelijk e alsge elke week woensdag vrij hebt ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2010, 16:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
@Hugo: is idd gewijzigd, ook bericht gekregen vandaag. Wel zonder fouten
. Spionkop Aalst wil vertrekken om 17u30. |
| 25 Okt 2010, 16:39 |
|
|
forumlegende
Ik verwacht Brecht Moreels in de ploeg ten nadele van de geschorste Podevijn en dat de trainer zal schuiven met Niels De Schutter naar links en Moreels centraal achterin met Filipovic.
Hopelijk kan Brecht de technisch sterke Negrao aan banden leggen zoals hij dit ook deed met De Oliveira van Sportkring ST-Niklaas. Tenzij de trainer opteert voor Delclef... |
| 25 Okt 2010, 16:41 |
|
| Pagina 143 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 141 142 143 144 145 … 200 Volgende |