|
|
| Pagina 69 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Premier League
Liverpool gaat nog een lang seizoen tegemoet, na 67 minuten 2-0 achter tegen Everton.
Het zal vechten worden tegen degradatie _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 17 Okt 2010, 15:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
De_steve schreef: Liverpool gaat nog een lang seizoen tegemoet, na 67 minuten 2-0 achter tegen Everton. Het zal vechten worden tegen degradatie Zucht... 't Zal wel beteren, zeker als er wat rust komt rond die hele overnametoestand... |
| 17 Okt 2010, 16:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
De_steve schreef: Liverpool gaat nog een lang seizoen tegemoet, na 67 minuten 2-0 achter tegen Everton. Het zal vechten worden tegen degradatie en dat zonder fellaini |
| 17 Okt 2010, 16:07 |
|
|
Ancien
Hodgson na 2-0 nederlaag: "Geen sprake van crisis"
Trainer Roy Hodgson heeft zo zijn eigen kijk op de zaken. Liverpool verloor de derby bij Everton met 2-0 en zakte naar de voorlaatste plaats in de Premier League. Maar de oefenmeester wil niet weten van paniek. "Ik denk dat we vandaag pech hebben gehad. Als je ons spel ziet geloof je niet dat we zo laag staan. Er is dus geen reden voor een crisis", sprak Hodgson na de match. "Ik geloof niet dat Torres fysieke problemen heeft. Hij is flink aangepakt na zijn teleurstellende WK-optreden. Daardoor is hij mentaal wel aangetast. Hij heeft een doelpunt nodig om weer vertrouwen te krijgen", verwijst de coach naar de zwakke aanvalslinie. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Okt 2010, 18:29 |
|
|
Ancien
"Wayne Rooney wil weg bij Manchester United"
Wayne Rooney zat ook zaterdag tegen West Brom op de bank en mocht pas na 70 minuten invallen. Wayne Rooney staat op vertrekken bij Manchester United. De Engelse aanvaller kan niet meer door één deur met coach Alex Ferguson en heeft Man United laten weten dat hij weg wil. Rooney verwijt Ferguson een gebrek aan steun in de turbulente periode die volgde op het uitlekken van het nieuws van zijn slippertjes met twee prostituées. Ferguson, woedend over het gedrag van zijn speler, liet Rooney diverse matchen langs de kant en voerde aan dat hij geblesseerd was. Ook zaterdag tegen West Bromwich (2-2) bleef Rooney 70 minuten op de bank. De druppel te veel voor Rooney - "ik was helemààl niet geblesseerd - die prompt aankondigde dat hij wil vertrekken. "De relatie tussen Rooney en Ferguson heeft een dieptepunt bereikt", zegt een bron dicht bij Manchester United. "Niemand binnen de club durft raken aan het gezag van Ferguson. Er zal maar één winnaar zijn in deze strijd, vraag het maar aan David Beckham (die verliet in 2003 Man United eveneens na een rel met Ferguson, nvdr.). Rooney mag dan de lieveling zijn van Old Trafford, Ferguson is de baas." Het clubbestuur ontkende gisteravond pertinent dat het Rooney kwijt wil. "Suggereren dat Rooney in januari verkocht wordt, is pure nonsens", luidde het resoluut. (lpb) _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Okt 2010, 20:29 |
|
|
forumlegende
En Rooney heeft ook een kleine opslag gevraagd : van 100000 euro per week naar 175000...met zulke bedragen kan je wel even het noorden verliezen. Wie stelt daar eens paal en perk aan?
|
| 18 Okt 2010, 20:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
tympanum2 schreef: En Rooney heeft ook een kleine opslag gevraagd : van 100000 euro per week naar 175000...met zulke bedragen kan je wel even het noorden verliezen. Wie stelt daar eens paal en perk aan? Dure prostituees dar in Noord-Engeland? ![]() |
| 18 Okt 2010, 21:01 |
|
|
Freak
salvador schreef: tympanum2 schreef: En Rooney heeft ook een kleine opslag gevraagd : van 100000 euro per week naar 175000...met zulke bedragen kan je wel even het noorden verliezen. Wie stelt daar eens paal en perk aan? Dure prostituees dar in Noord-Engeland? ![]() ![]() |
| 18 Okt 2010, 22:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: "Wayne Rooney wil weg bij Manchester United" Wayne Rooney zat ook zaterdag tegen West Brom op de bank en mocht pas na 70 minuten invallen. Wayne Rooney staat op vertrekken bij Manchester United. De Engelse aanvaller kan niet meer door één deur met coach Alex Ferguson en heeft Man United laten weten dat hij weg wil. Rooney verwijt Ferguson een gebrek aan steun in de turbulente periode die volgde op het uitlekken van het nieuws van zijn slippertjes met twee prostituées. Ferguson, woedend over het gedrag van zijn speler, liet Rooney diverse matchen langs de kant en voerde aan dat hij geblesseerd was. Ook zaterdag tegen West Bromwich (2-2) bleef Rooney 70 minuten op de bank. De druppel te veel voor Rooney - "ik was helemààl niet geblesseerd - die prompt aankondigde dat hij wil vertrekken. "De relatie tussen Rooney en Ferguson heeft een dieptepunt bereikt", zegt een bron dicht bij Manchester United. "Niemand binnen de club durft raken aan het gezag van Ferguson. Er zal maar één winnaar zijn in deze strijd, vraag het maar aan David Beckham (die verliet in 2003 Man United eveneens na een rel met Ferguson, nvdr.). Rooney mag dan de lieveling zijn van Old Trafford, Ferguson is de baas." Het clubbestuur ontkende gisteravond pertinent dat het Rooney kwijt wil. "Suggereren dat Rooney in januari verkocht wordt, is pure nonsens", luidde het resoluut. (lpb) Rooney blijft tot 2015bij man u,heeft vandaag een contractverlenging getekend. |
| 22 Okt 2010, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: "Wayne Rooney wil weg bij Manchester United" Wayne Rooney zat ook zaterdag tegen West Brom op de bank en mocht pas na 70 minuten invallen. Wayne Rooney staat op vertrekken bij Manchester United. De Engelse aanvaller kan niet meer door één deur met coach Alex Ferguson en heeft Man United laten weten dat hij weg wil. Rooney verwijt Ferguson een gebrek aan steun in de turbulente periode die volgde op het uitlekken van het nieuws van zijn slippertjes met twee prostituées. Ferguson, woedend over het gedrag van zijn speler, liet Rooney diverse matchen langs de kant en voerde aan dat hij geblesseerd was. Ook zaterdag tegen West Bromwich (2-2) bleef Rooney 70 minuten op de bank. De druppel te veel voor Rooney - "ik was helemààl niet geblesseerd - die prompt aankondigde dat hij wil vertrekken. "De relatie tussen Rooney en Ferguson heeft een dieptepunt bereikt", zegt een bron dicht bij Manchester United. "Niemand binnen de club durft raken aan het gezag van Ferguson. Er zal maar één winnaar zijn in deze strijd, vraag het maar aan David Beckham (die verliet in 2003 Man United eveneens na een rel met Ferguson, nvdr.). Rooney mag dan de lieveling zijn van Old Trafford, Ferguson is de baas." Het clubbestuur ontkende gisteravond pertinent dat het Rooney kwijt wil. "Suggereren dat Rooney in januari verkocht wordt, is pure nonsens", luidde het resoluut. (lpb) Rooney blijft tot 2015bij man u,heeft vandaag een contractverlenging getekend. Supporters ManU bestormen huis 'deserteur' Rooney Met bord "Teken voor City en je bent dood"Tientallen supporters van Manchester United hebben gisteravond het huis van aanvaller Wayne Rooney bestormd. Ze eisten een verklaring voor zijn vertrek bij de club en droegen een bord mee met het opschrift "teken voor City en je bent dood". Rooney haalde er de politie bij. De fans behoren tot de harde supporterskern Men In Black en droegen truien met kappen. Ze wilden het bord voor de oprit van Rooneys villa neerpoten, maar de politie verhinderde dat, zo meldt The Sun. Aartsrivalen De United-fans vrezen dat Rooney, die zondag zijn 25ste verjaardag viert, een contract gaat tekenen bij aartsrivalen Manchester City. Rooney verwijt United een gebrek aan ambitie. "We gaan je geen pijn doen" Rooney had op een rustige avond met vrouw Coleen en zoontje Kai gerekend toen rond halfnegen meer dan veertig fans aan zijn bel hingen. "Kom buiten en leg het ons uit. We gaan je geen pijn doen", eisten de supporters. Rooney had daar geen zin in en belde de politie en waarschuwde ook een privat beveiligingsfirma. Acht agenten waren binnen tien minuten ter plekke en dreigden ermee de supporters te arresteren wegens openbare ordeverstoring. Intussen keek Rooney toe door een raam op de bovenste verdieping van zijn huis. Veiligheidsagenten De fans dropen uiteindelijk af, de politie ging Rooney inlichten over de situatie en zes veiligheidsagenten vatten post voor Rooneys villa. "Rooney zag de fans op de camera voor zijn poort en belde de veiligheidsfirma. Onze agenten hebben de fans ervan overtuigd dat ze hun standpunt wel duidelijk hadden gemaakt en dreigden ermee hen te arresteren", aldus een woordvoerder van de politie. Privéleven verknoeid "We geloven de redenen die Rooney voor zijn vertrek geeft niet. We willen duidelijke antwoorden", stelde een woordvoerder van de supportersgroep die anoniem wenste te blijven. "De club zit in geldnood, maar dat was vier maanden geleden ook al het geval. Wat is er dan veranderd? Hij heeft een potje gemaakt van zijn privéleven en we zouden het begrijpen mocht hij naar het buitenland willen vluchten, maar we verdienen een eerlijke verklaring. Als hij naar City trekt, zijn we nog niet klaar met hem". Een andere fan licht toe: "We zijn hier niet om hem bang te maken. We zijn fans, geen boeven. Maar één ding kan ik hem zeggen: dat hij het maar vergeet om bij City te gaan spelen. Dat zou écht een slecht idee zijn". _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Okt 2010, 16:14 |
|
|
Ancien
De soap rond het vertrek van Wayne Rooney bij Manchester United is vrijdag zeer verrassend tot een einde gekomen: de Engelse aanvaller verlengde zijn contract bij zijn huidige club tot juni 2015. Dat meldt de Engelse topclub op zijn website.
Het nieuws doet de wenkbrauwen fronsen omdat de bijna 25-jarige aanvaller nog maar pas verklaarde dat hij Old Trafford na zes seizoenen absoluut wilde verlaten. De voorbije dagen werd in de media dan ook volop gespeculeerd over Rooney's toekomst. 'Het is een moeilijke week geweest maar bij Manchester United zijn we de grote mediabelangstelling gewoon', zegt ManU-manager sir Alex Ferguson. 'Ik heb de jongen gezegd dat onze deur altijd open staat en we zijn dan ook heel gelukkig dat hij beslist heeft te blijven.' 'Ik ben heel blij dat ik mijn contract heb verlengd', vult Rooney aan. 'De voorbije dagen heb ik met de manager en de eigenaars gesproken en zij hebben me overtuigd te blijven. Ik zei al dat de manager een genie is. Het is zijn geloof in mij en de steun die hij me geeft, die me bij de club houden.'Donderdag belaagden fans van de Engelse topclub nog het huis van Rooney om een verklaring van de spits te eisen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Okt 2010, 10:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bedenkelijk monstercontract van 73 miljoen voor Rooney: vangt 282.000 euro per week
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Okt 2010, 12:47 |
|
|
Ancien
Hoera, Liverpool kan nog een match winnen...
Zonder Jovanovic, hel de tijd op de bank en met een goal van Torres... |
| 24 Okt 2010, 18:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
|
| 25 Okt 2010, 15:34 |
|
|
Jovanovic wil graag naar Juventus.
Milan Jovanovic is zijn plaats bij Liverpool al een hele tijd kwijtgeraakt. De ex-aanvaller van Standard voelt zich dan ook aangetrokken tot een transfer. Op Anfield Road heeft Jovanovic vrij vlug zijn krediet verspeeld. Hij krijgt maar geen kans meer en denkt dan ook aan een vertrek. Hij zou graag zijn landgenoot Milos Krasic naar Juventus volgen. "Ik weet dat het lastig zal worden, maar we moeten onze wensen blijven houden", zegt 'Jova' aan Tuttosport. "Ook zou ik graag met Alberto Aquilani willen samenspelen: bij Liverpool zag ik al hoeveel talent hij heeft." Om de lijnen te kalken._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Okt 2010, 15:52 |
|
| Pagina 69 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 87 Volgende |