|
|
| Pagina 147 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Trommels zijn niet toegelaten !
Trouwens, zo uitpakken met jullie sfeer en dan nen trommel nodig hebben? Maak eens sfeer zonder trommel ! ![]() |
| 25 Okt 2010, 22:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Garage schreef: Trommels zijn niet toegelaten ! Trouwens, zo uitpakken met jullie sfeer en dan nen trommel nodig hebben? Maak eens sfeer zonder trommel ! ![]() Zal gebeuren bent daar maar zeker van _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2010, 22:02 |
|
|
forumlegende |
Garage schreef: Trommels zijn niet toegelaten ! Trouwens, zo uitpakken met jullie sfeer en dan nen trommel nodig hebben? Maak eens sfeer zonder trommel ! ![]() kan nog net dat extraatje geven e tzal zonder ook in orde zijn, wees gerust ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Okt 2010, 22:07 |
|
|
Ancien
Garage schreef: Trommels zijn niet toegelaten ! Trouwens, zo uitpakken met jullie sfeer en dan nen trommel nodig hebben? Maak eens sfeer zonder trommel ! ![]() We zullen er eerst proberen te geraken, want met al dat gedoe daar aan het Justitiepaleis, hopelijk verliezen we hiermee niet teveel tijd. Er moet maar iemand zijne pas vergeten zijn en 't is al van da, ik mag er nog ni aan denken, want ik weet uit ervaring dat je altijd zo nen haas op je bus hebt en dan beginnen de discussies....... Bij deze een oproep zie dat je over je ticket en je ID-kaart beschikt, dan kan de controle vlot verlopen. Garage, je zal het Eendrachtlegioen wel in het Olympisch stadion horen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2010, 22:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Evkes een facebookpost van depoitre hier zetten:Laurent Depoitre 4 places assises GBA - Alost à vendre : 20euros.. Dites moi quoi si intéressé..
|
| 25 Okt 2010, 22:25 |
|
|
Jan schreef: T.Fratelli schreef: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen attributen toegelaten zijn in stadium, buiten vlaggenstokken van maximum 1,50 meter lang, kan iemand dat bevestigen ? Kwestie dat ik weet of ik mijn gerief meepak of niet ![]() Ik meen dat ook ergens gelezen te hebben, weet wel nie meer juist waar... Sebiet staan er daar nog flikken met ne rolmeter aan 't justitiepaleis ook ![]() justitiepaleis door go gepist werren . of mischien al ![]() |
| 25 Okt 2010, 22:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Evkes een facebookpost van depoitre hier zetten:Laurent Depoitre 4 places assises GBA - Alost à vendre : 20euros.. Dites moi quoi si intéressé.. ondertussen alle 4 al verkocht. En niet aan mij. |
| 25 Okt 2010, 23:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: Evkes een facebookpost van depoitre hier zetten:Laurent Depoitre 4 places assises GBA - Alost à vendre : 20euros.. Dites moi quoi si intéressé.. ondertussen alle 4 al verkocht. En niet aan mij. Dat zal iemand zijn die graag met den auto rijd alleszins ![]() |
| 25 Okt 2010, 23:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik hoop dat al wie een tickets voor het vak van beerschot heeft dat die wat bij een zitten
laat onze hopen dat we mogen vieren woensdag ![]() |
| 26 Okt 2010, 7:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Het is te hopen dat er toch wa ratten aanwezig zijn , die geven warmte af naar 't schijnt en ik sta uit noodzaak in hun vak (ze geven morgenavond 3°).
Is het aan te raden dak mijnen sjaal thuislaat? Alleja ik wil die mannen nie provoceren ofzo eh ![]() _________________
Laatst gewijzigd door Fanatix op 26 Okt 2010, 8:26, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Okt 2010, 8:23 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Yepla ! Morgen is't zover
![]() |
| 26 Okt 2010, 8:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jammen schreef: Schepper schreef: DavidSeal, de Jammen en ik goan goensjdagmeirend onze wekker zetten om 5u. Normoalgezing zemmen tein op toid vér de bus.... Vér de rest, oan iederiejn die mee kaan een sportieve match, oepelèk winnen, woineg ambras en veil plezier!! We kennen ons onboit tèn op den bus pakken zeikerst. Twie Jupilerkes en e Palmken. Just zing dammen ons ni oevereiten ein. Ik ben bob woensdagavond worden. Den Bakkie zegt dat hij bob is met onze...kampioenenmatch ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Okt 2010, 9:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Beerschot, Beerschot, 'n Iendracht komt eroan!
edit: wel een mogelijk positief gevolg van de pandoering van GBA de zaterdag: er zal veel media aanwezig zijn op het Kiel, om het eventueel ontslag van de Glen live mee te kunnen maken... Weeral een kans voor de club, en voor ons, supporters, om nog eens te laten zien dat den Iendracht springlevend is! |
| 26 Okt 2010, 9:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht COFIDIS CUP
KIJK MAAR EENS OP DE SPORZA-SITE: LEUKE COMMENTAREN OVER GBA !, DAT BELOOFD, LAAT ZE MAAR DOEN, EENDRACHT KOMT ER AAN
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Okt 2010, 9:42 |
|
|
forumlegende
vantjen schreef: Plumeau schreef: Dries schreef: het is naar tschijnt effectief zo, dusja.. Damn da's vroeg. Dat wordt brossen Moeten zich misschien ook opwarmen zoals de spelers. Ik vertrek om 17u30 met de spelers ![]() Ik rij via A12, moet wel niet naar Justitiepaleis! Den bus van Podevijn vertrekt voor de spelersbus ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Okt 2010, 9:57 |
|
| Pagina 147 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 200 Volgende |