|
|
| Pagina 156 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
ajaxboy schreef: Bartg schreef: kheb geen zin om tussen gba-supporters te zitten zenne je kan dan nog niet eens juichen als aalst een goal maakt ik zal mij zeker niet in houden als wij een goal maken Ik ook ni ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 26 Okt 2010, 22:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Davy schreef: we maken een kans... maar ik zou ze niet onderschatten. De sfeer zal overweldigend zijn, daar kunde prat op gaan... maar er zomaar vanuit gaan dat we ze daar eens goe gaan liggen hebben, da's toch ook heel gevaarlijk he. Het mag allemaal gemakkelijk lijken te gaan tegen ploegen als cappellen en wielsbeke... morgen spelen we tegen profs en zelfs (ex-)internationals. ik heb er wel vertrouwen in dat we daar zowiezo een goeie prestatie zullen neerzetten met ons ploegske. Ne eersteklasser overschatten?Dat klinkt raar,we mogen toch wat in de overwinning geloven zeker ![]() |
| 26 Okt 2010, 22:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Iendrachter90 schreef: Davy schreef: we maken een kans... maar ik zou ze niet onderschatten. De sfeer zal overweldigend zijn, daar kunde prat op gaan... maar er zomaar vanuit gaan dat we ze daar eens goe gaan liggen hebben, da's toch ook heel gevaarlijk he. Het mag allemaal gemakkelijk lijken te gaan tegen ploegen als cappellen en wielsbeke... morgen spelen we tegen profs en zelfs (ex-)internationals. ik heb er wel vertrouwen in dat we daar zowiezo een goeie prestatie zullen neerzetten met ons ploegske. Ne eersteklasser overschatten?Dat klinkt raar,we mogen toch wat in de overwinning geloven zeker ![]() uiteraard... tuurlijk hebben we kans... alleen: zo makkelijk is het nu ook weer niet he. |
| 26 Okt 2010, 22:03 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
morgen eerst nog een geboortelijstje gaan leggen (Halven dag congé - tvrouwke was ni content dak de afspraak een uur vroeger gelegd heb achter haar gat maar ik wou nu ook wel ni op e rappeken alles gaan beslissen of erger nog.... den bus missen) en dan om 18u den bus op.
Komaan Iendracht. ps: wat dat in colonne rijden betreft..... de bussen kort achter elkaar laten rijden zeker in de nabije buur van op en aftritten op de autostrade..... Pronostieksken. 1-2 |
| 26 Okt 2010, 22:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kzal mij morgen toch serieus kort mogen keren, mijn trein uit Brussel komt pas om 17.30 toe.
't Zal zonder iet van eten den bus op zen, da go goekommen ![]() |
| 26 Okt 2010, 22:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bericht dringend iemand met auto gezocht voor naar antwerpen
ister niemand die met den auto naart kiel gaat en nog 2plaatsen over heeft???
dringend!!!!! al neig merci |
| 26 Okt 2010, 22:45 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: dringend iemand met auto gezocht voor naar antwerpen
rienschockaert schreef: ister niemand die met den auto naart kiel gaat en nog 2plaatsen over heeft??? dringend!!!!! al neig merci Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 26 Okt 2010, 22:48 |
|
|
toevallige voorbijganger
Joe_1919 schreef: rienschockaert schreef: ister niemand die met den auto naart kiel gaat en nog 2plaatsen over heeft??? dringend!!!!! al neig merci Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! kweet het ik kan bij depoitre 2kaarten kopen,ma kgeraak der nie mee in antwerpen. |
| 26 Okt 2010, 22:51 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
rienschockaert schreef: Joe_1919 schreef: rienschockaert schreef: ister niemand die met den auto naart kiel gaat en nog 2plaatsen over heeft??? dringend!!!!! al neig merci Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! kweet het ik kan bij depoitre 2kaarten kopen,ma kgeraak der nie mee in antwerpen. De bussen zijn ook al vol , dus ik vrees dat je er niet veel mee bent ! is het voor in het vak van aalst? _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 26 Okt 2010, 22:53 |
|
|
toevallige voorbijganger
Joe_1919 schreef: rienschockaert schreef: Joe_1919 schreef: Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! kweet het ik kan bij depoitre 2kaarten kopen,ma kgeraak der nie mee in antwerpen. De bussen zijn ook al vol , dus ik vrees dat je er niet veel mee bent ! is het voor in het vak van aalst? ja,hoofdtribune denkek. |
| 26 Okt 2010, 22:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
rienschockaert schreef: Joe_1919 schreef: rienschockaert schreef: ister niemand die met den auto naart kiel gaat en nog 2plaatsen over heeft??? dringend!!!!! al neig merci Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! kweet het ik kan bij depoitre 2kaarten kopen,ma kgeraak der nie mee in antwerpen. En nu gaat er hier iemand op het forum vloeken,want hij heeft vervoer maar heeft naast de kaarten gegrepen ![]() |
| 26 Okt 2010, 22:55 |
|
|
Iendrachter90 schreef: rienschockaert schreef: Joe_1919 schreef: Kdenk dage ni ver zult geraken ! Het is buscombi ! kweet het ik kan bij depoitre 2kaarten kopen,ma kgeraak der nie mee in antwerpen. En nu gaat er hier iemand op het forum vloeken,want hij heeft vervoer maar heeft naast de kaarten gegrepen ![]() er zullen er nog zijn denk ik die zullen vloeken het is gewoon dom van die regels (buscombi) man man . Precies risicomatch van het jaar _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 26 Okt 2010, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Morgen zullen ze vooral achteraan sterk moeten staan, want tegen een eersteklasser geldt meestal: één kans = één goal. Als je lang de 0 kan houden -of beter nog, op een diefje de eerste goal maken- dan zal Beerschot wel twijfelen en meer en meer beginnen knoeien. Een voorsprong verdedigen en vlijmscherp counteren, dat zullen ze echter wel beter kunnen dan een tweede- of derdeklasser. In die zin kan het tegen dergelijke tegenstander snel gedaan zijn, ook al lig je in het spel misschien niet spectaculair veel -of helemaal niet- onder.
Vooral op stilstaande fasen zullen ze moeten opletten en dat was vorige zondag toch wel een probleempje. Clement is in verdedigend opzicht inderdaad misschien niet meer dé man om schrik van te hebben, maar geef hem één kopkans en 't is gegarandeerd prijs. Alé, over de sfeer die er zal zijn, over het feit dat onze ploeg daar zeker iets zal laten zien en dat ze alles zullen geven daarover heb ik geen enkele twijfel. Wat het sportief resultaat betreft, denk ik dat je maar beter vertrekt met het idee dat de kans zeer groot is dat we daar uiteindelijk zullen verliezen. Dat is nu eenmaal eigen aan matchen waarin je "niets te verliezen" hebt. Dan ben je nooit favoriet. |
| 26 Okt 2010, 22:58 |
|
|
Iendracht02 schreef: Morgen zullen ze vooral achteraan sterk moeten staan, want tegen een eersteklasser geldt meestal: één kans = één goal. Als je lang de 0 kan houden -of beter nog, op een diefje de eerste goal maken- dan zal Beerschot wel twijfelen en meer en meer beginnen knoeien. Een voorsprong verdedigen en vlijmscherp counteren, dat zullen ze echter wel beter kunnen dan een tweede- of derdeklasser. In die zin kan het tegen dergelijke tegenstander snel gedaan zijn, ook al lig je in het spel misschien niet spectaculair veel -of helemaal niet- onder. Vooral op stilstaande fasen zullen ze moeten opletten en dat was vorige zondag toch wel een probleempje. Clement is in verdedigend opzicht inderdaad misschien niet meer dé man om schrik van te hebben, maar geef hem één kopkans en 't is gegarandeerd prijs. Alé, over de sfeer die er zal zijn, over het feit dat onze ploeg daar zeker iets zal laten zien en dat ze alles zullen geven daarover heb ik geen enkele twijfel. Wat het sportief resultaat betreft, denk ik dat je maar beter vertrekt met het idee dat de kans zeer groot is dat we daar uiteindelijk zullen verliezen. Dat is nu eenmaal eigen aan matchen waarin je "niets te verliezen" hebt. Dan ben je nooit favoriet. als er een ' vind ik leuk' knop stond , zou ik er zeker op drukken ! ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 26 Okt 2010, 23:00 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: Bussen Beerschot-E.Aalst: verzameluur Bus 1 - EA - Pierre Cornelisstadion - 18u Bus 2 - EA - Pierre Cornelisstadion - 18u Bus 3 - EA - Pierre Cornelisstadion - 18u Bus 4 - EA - Pierre Cornelisstadion - 18u Bus 5 - Black and White - Lion D'Or - 18u Bus 6 - Forza Iendracht - Café onder den toren, Gijzegem - 18 uur Bus 7 - Black and White 2 - Lion D'Or - 18u Bus 8 - Erembodegem - café Ad Fundum, Erembodegem - 17u30 Bus 9 - Eendrachters - informatie ontbreekt Bus 10 - The Blackwans- Café Chopin, Aalst - vertrekuur niet gekend Bus 11 - Spionkop Aalst - Café De Club, Aalst - 17u30 Bus 12 - Spionkop Lede -Café Taverne Central, Lede - 17u30 Bus 13 - Bokkalboys Bus 14 - Partybus Jens Podevijn Bus 13 is inderdaad van Black & White net zoals bus 7! Op politiebevel moeten alle bussen samen om 18u15 aan het PC-stadion vertrekken. In dat lijstje klopt wel iets niet toch?Bussen 7en 13zijn van black en white en den bokkal rijdt zelf ook niet,maar rijden met bussen van aalst mee. Bus 10 vertrekt om 18u15. Bus 3 is den bus van den bokal. En bus 14vertrekt ook aan het stadion om 18U15. |
| 26 Okt 2010, 23:01 |
|
| Pagina 156 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 200 Volgende |