Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 183 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
We hadden wss een heel ander scoreverloop gezien als de penalty erin gaat en/of die zwarte rood krijgt. Slimme zet van de Boeck om hem meteen te wisselen. Toch zouden we het achteraan moeilijk blijven hebben met voor mij twee flauwe backs, naast Delclef komt ook De Castro hier te kort. Trouwens schitterend afgewerkt maar spijtig genoeg aan de verkeerde kant. Nu ja voor derde zijn deze mannen meer als voldoende.

28 Okt 2010, 8:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Gisteren ook noodgedwongen de match gevolgd vanuit vak I (zowaar de spionkop van Beerschot, kem mij daar op mijn gemak gehouden :p). Raar ploegske op vlak van supporters overigens, zingen doen ze nie... roepen des te meer. Waar wij nen deftigen tekst gebruiken komen zij gewoon af met "kielse ratten, wij zijn kielse ratten" of "Beerschot, Beerschot". Er stond daar ook nog énen met een truiken aan van Germinal Ekeren :D. De sfeer was echt de max, hoogtepunten vanuit mijnen ooghoek waren YNWA en de meermaalse Ajoinen :).

Over de match zelf, ge ziet gewoon dat Beerschot meer klasse had dan Aalst. Daar is overigens niks mis mee ze, de ploegen met de meeste klasse winnen niet altijd maar spijtig genoeg gisteren dus wel. Declef was duidelijk weeral is den zwakken schakel, hoe hij zijn manneke de gansen tijd vrij laat rondlopen... das vragen om problemen. Had den indruk dat Kevin VDN onzeker stond te keepen in het begin (veel ballen wegboksen) maar toch degelijke match gekeeped. Spijtig van de gemiste strafshop en enkele zuivere kansen die we sowieso zouden moeten scoren, mor Beerschot heeft er toch ook enkele laten liggen (Negrao). Die rode kaart voor Cousin was er wel grat over, in het Beerschot vak zelf dachten ze dat het hoogstens geel ging zijn en dan trekt dinnen daar een rode kaart. Mor we kunnen het gisteren moeilijk op de scheids steken natuurlijk.

Fier om :EA: te zen. Nu alles op competitie!

Aja De Castro moet met momenten toch echt gon oppassen ze, was weer ont solliciteren voor een rode kaart met momenten.

28 Okt 2010, 8:55
Ancien

Leeftijd: 46
Voor de liefhebbers - op HLN.be staan er wat leuke fotookes van de match gisteren, oa over het bezoekersvak...

28 Okt 2010, 9:14
Vaste Waarde

Je zag gisteren spijtig genoeg dat deze ploeg duidelijk niet gewoon is van te verdedigen. Desalniettemin verdienden ze een gelijke stand aan de rust. Spijtig dat Flipo die strafschop mist en dat vlak nadien die 2-0 valt, want dat was het breekpunt. Als je zoiets tegenkomt, heb je als derdeklasser op bezoek bij een eersteklasser onmiddellijk gedaan met spelen natuurlijk. Filipovic als gedreven clubman een beetje kennende, zal hij niet goed geslapen hebben vannacht. Volledig ten onrechte overigens, want hij is een echte klassespeler, maar dat wisten we ook wel al langer ...
Beerschot won verdiend, maar gezegd mag ook dat die Kaninsky, zeker voor de rust, één van hun beste mannen was.
De sfeer was prachtig, ondanks het feit dat we gerust nog met wat meer hadden kunnen zijn, ware er niet de Antwerpse onwil ... :hmm:
Die rode kaart was meer dan overdreven, in die wedstrijdfase onder die omstandigheden, zeker als je ziet dat die verdediger van Beerschot eigenlijk na tien minuten al recht had op een tweede gele, maar deze achterwege bleef. Het ergste is dat rechtstreeks rood ook meetelt voor de competitie. Er wacht Bobke dus wel nog een schorsing ... :(
Een extra bekermatch thuis tegen Club, was nog leuk geweest, maar eerlijk gezegd, ik heb het liever zo, dan gisteravond volle euforie, zondag den boot in tegen Coxyde en dan in januari nog een extra zware match op de kalender, op een moment dat al onze reeksgenoten kunnen uitrusten. Den Beker winnen we binnen een paar jaar wel ... :D :EA:

28 Okt 2010, 9:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Iendracht02 schreef:
Je zag gisteren spijtig genoeg dat deze ploeg duidelijk niet gewoon is van te verdedigen. Desalniettemin verdienden ze een gelijke stand aan de rust. Spijtig dat Flipo die strafschop mist en dat vlak nadien die 2-0 valt, want dat was het breekpunt. Als je zoiets tegenkomt, heb je als derdeklasser op bezoek bij een eersteklasser onmiddellijk gedaan met spelen natuurlijk. Filipovic als gedreven clubman een beetje kennende, zal hij niet goed geslapen hebben vannacht. Volledig ten onrechte overigens, want hij is een echte klassespeler, maar dat wisten we ook wel al langer ...
Beerschot won verdiend, maar gezegd mag ook dat die Kaninsky, zeker voor de rust, één van hun beste mannen was.
De sfeer was prachtig, ondanks het feit dat we gerust nog met wat meer hadden kunnen zijn, ware er niet de Antwerpse onwil ... :hmm:
Die rode kaart was meer dan overdreven, in die wedstrijdfase onder die omstandigheden, zeker als je ziet dat die verdediger van Beerschot eigenlijk na tien minuten al recht had op een tweede gele, maar deze achterwege bleef. Het ergste is dat rechtstreeks rood ook meetelt voor de competitie. Er wacht Bobke dus wel nog een schorsing ... :(
Een extra bekermatch thuis tegen Club, was nog leuk geweest, maar eerlijk gezegd, ik heb het liever zo, dan gisteravond volle euforie, zondag den boot in tegen Coxyde en dan in januari nog een extra zware match op de kalender, op een moment dat al onze reeksgenoten kunnen uitrusten. Den Beker winnen we binnen een paar jaar wel ... :D :EA:

Volgende ronde is op 10 november !

28 Okt 2010, 9:25
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
iemand mijn stem gezien?

28 Okt 2010, 9:27
Ancien

Een verdiende overwinning van Beerschot tegen een dapper en verdienstelijk Eendracht.
Om een wedstrijd tegen een eersteklasser te winnen moet iedereen boven zijn niveau acteren, wat duidelijk niet het geval was bij sommige spelers.
Foutjes in de verdediging, worden onmiddelijk cash betaald, maar laat deze wedstrijd een goede leerschool zijn voor het verdere verloop van de competitie.
Want sommige spelers waren al aan het zweven en kregen een zekere nonchalance in hun spel, wat mij ook al is opgevallen tijdens de wedstrijd tegen Olsa Brakel, dit zouden we in de toekomst moeten vermijden.
Ik veronderstel dat BVR de spelers daar wel zal op wijzen.
Ik heb ondertussen ook eens naar de beelden gekeken van Genk - Coxyde, we zullen zondag de wedstrijd uiterst geconcentreerd moeten aan vatten, zoals tegen Geel waar ze de perfecte wedstrijd speelden, want het zal zondag onze moeilijkste wedstrijd van het seizoen worden.
Nu met zijn allen achter onze ploeg voor de topper van komende zondag.
Merci Iendracht voor deze heerlijke en aangename bekeravond.
De helden van de avond waren onze supporters, echt schitterend de sfeer die jullie brachten. :worship: :worship:
Ik vraag me af wat het gaat worden als we onze kampioenenmatch gaan spelen. :crazy:
Ditmaal was het positieve reclame voor onze club, wat ben ik fier en trots om nen Iendrachter te zijn.
Tot zondag mannen! :EA:

28 Okt 2010, 9:27
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Iendracht02 schreef:

Volgende ronde is op 10 november !

OK, een extra midweekmatch in november, al even belastend of zelfs nog meer ... 'k Dacht dat de volgende ronde het eerste weekend na de winterstop was.

28 Okt 2010, 9:39
Scholier

kben fier om supporter te zijn van tees ploegsken!

28 Okt 2010, 9:53
Vaste Waarde

Alweer een herinnering om nooit te vergeten, ondanks de eindstand.
Wat zijn wij toch een club om van te houden, de spelers, maar vooral de supporters, daarvoor komt een mens naar het stadion. Ik zat in de hoofdtribune en ik heb meer rechtgestaan en meegezongen met ons vak dan wat anders. De schaarse Beerschotfans rond mij keken wel raar, maar er heeft genen enen iets durven zeggen :EA:

Ik heb ook een aantal pijnpunten gezien, vooral dan in verdedigend opzicht, maar ik plak er geen namen op, dat heeft toch geen zin, iedereen heeft het gezien. Ik hoop dat ze zondag een beetje meer geconcentreerd zijn achteraan, want het zal nodig zijn. Als we kunnen winnen van Koksijde, dan doen we een dikke zaak! En da's véél belangrijker voor de toekomst van onze prachtige club.

Iendracht Oilsjt back to glory!
Proud to be part of the Iendracht-family! :EA: :EA: :banana:

28 Okt 2010, 10:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
ik trap hier waarschijnlijk al een open deur open:
eigenlijk verliezen we gisteren van onszelf.
Als je backs zo dramatisch verdedigen, dan vraag je gewoon om slagen.
Verder enorm genoten van onze supporters :worship: :worship: en Wouter en Laurent, mensen mensen, hopelijk zaten er niet teveel spelersscouts, want hier gaat aan getrokken worden.
Enfin, fier om nen iendrachter te zijn, maar zondag zal het achteraan een pak scherper moeten om de 3 punten thuis te houden. :EA:
En De Castro mag zijn foliekes achterwege beginnen te laten. Is ondertussen een kwalijke reputatie aan het opbouwen. ;)

28 Okt 2010, 10:10

Leeftijd: 39
Spijtig dat we verloren zijn, maar de competitie primeert toch nog altijd. Zondag is véél belangrijker! Merci iendracht voor het dik feestje gisteren! Vandaag is wel iets minder, kben hard aan het rotten :-( :drank:

28 Okt 2010, 10:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
De analyse die Van Haezebrouck van ons ploegske gegeven had na 45' minuten te hebben gezien was wel zeer correct.
Aanvallend zeer sterk met het duo Moreels/Depoitre en een steeds dreigende Cousin.
Een degelijk middenveld dat zich desondanks regelmatig te makkelijk liet pakken door een infiltrerende en tussen de lijnen spelende Haroun.
Een flauwe verdediging met als exponent onze back L, die 'nogal' beperkt is en onder de indruk van de omstandigheden was.

Ik had trouwens persoonlijk ook gehoopt dat BVR met B. Moreels centraal in de verdediging zou starten en De Schutter op back L., hoewel ik geen onvoorwaardelijke fan ben van B. Moreels.

Niettemin, zeer puike wedstrijd van onze mannen die te karig werden beloond !

28 Okt 2010, 10:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
http://www.youtube.com/user/rutiger1919?feature=mhum

de ambifilmkes van gisteren :banana: :iendracht:

28 Okt 2010, 10:25
Ancien

davy1919 schreef:
http://www.youtube.com/user/rutiger1919?feature=mhum

de ambifilmkes van gisteren :banana: :iendracht:

(y) :worship:
Jongens toch, krijg hier weer een krop in mijn keel als ik naar die beelden kijk.
Iendrachtfans zijn superfans. :respect: :worship: :EA:

28 Okt 2010, 10:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 181 182 183 184 185 200