|
|
| Pagina 188 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 186 187 188 189 190 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Sylvain schreef: El Corredor schreef: SERRE schreef: Klopt volledig! BVR had al na een half uur moeten ingrijpen en flippo of schutter op linksback zetten en moreels inbrengen! Maar tja, we hebben het ook een beetje zelf verknoeid in één en dezelfde minuut, penalty missen en direkt daarop een knullige own-goal. Dan was het meteen zo goed als over hé ik had er Delclef na 20 minuten gewoon afgepakt, die jongen kan dit niveau niet aan. Linksback is de angel in onze ploeg. Ook wel erg dat een rechtsvoetige, De Schutter, je beste linksback is. Het duo Moreels-Filipovic mag er voor mij de komende weken gerust staan. Vanuit de zittribune was het een prachtig zicht op de sfeer in de staantribune. GBA is een ploeg waar ik niet warm van loop, wat een prutsers. Delclef is hier blijkbaar WEER het zwarte schaap. eerste goal langs zijn kant, maar kreeg geen hulp van N°5 die zo een zwakke penalty gaf waardoor we geen 1-1 konden maken en de match niet konden doen kantelen. Tweede goal was volgens mij een own-goal van De Castro, of heb ik het mis.Derde goal: Delclef en Van Damme probeerden de bal nog weg te werken. Waar was de rest van de ploeg !? Iedereen heeft zijn favoriete spelers om welke reden dan ook.Maar na de match van gisteren zou ik toch maar zwijgen over Delclef en als die het meest talent had van Wetteren gaan we op één been kampioen spelen in tweede. |
| 28 Okt 2010, 18:32 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Sylvain schreef: Delclef is hier blijkbaar WEER het zwarte schaap. eerste goal langs zijn kant, maar kreeg geen hulp van N°5 die zo een zwakke penalty gaf waardoor we geen 1-1 konden maken en de match niet konden doen kantelen. Tweede goal was volgens mij een own-goal van De Castro, of heb ik het mis.Derde goal: Delclef en Van Damme probeerden de bal nog weg te werken. Waar was de rest van de ploeg !? Je hekelt hier wel de mensen die Delclef aanvallen omdat dat niet kan, maar dan zo een gemene trap naar Flippo. ![]() |
| 28 Okt 2010, 18:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
lot schreef: Sylvain schreef: Delclef is hier blijkbaar WEER het zwarte schaap. eerste goal langs zijn kant, maar kreeg geen hulp van N°5 die zo een zwakke penalty gaf waardoor we geen 1-1 konden maken en de match niet konden doen kantelen. Tweede goal was volgens mij een own-goal van De Castro, of heb ik het mis.Derde goal: Delclef en Van Damme probeerden de bal nog weg te werken. Waar was de rest van de ploeg !? Je hekelt hier wel de mensen die Delclef aanvallen omdat dat niet kan, maar dan zo een gemene trap naar Flippo. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Okt 2010, 18:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Net een schoon verslag op tv oost
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Okt 2010, 18:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: lot schreef: Sylvain schreef: Delclef is hier blijkbaar WEER het zwarte schaap. eerste goal langs zijn kant, maar kreeg geen hulp van N°5 die zo een zwakke penalty gaf waardoor we geen 1-1 konden maken en de match niet konden doen kantelen. Tweede goal was volgens mij een own-goal van De Castro, of heb ik het mis.Derde goal: Delclef en Van Damme probeerden de bal nog weg te werken. Waar was de rest van de ploeg !? Je hekelt hier wel de mensen die Delclef aanvallen omdat dat niet kan, maar dan zo een gemene trap naar Flippo. ![]() Iemand die niet eens in de ploeg staat kunt ge er toch ook niet uitwillen?(B.moreels dus) |
| 28 Okt 2010, 18:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachter90 schreef: DavidSeal schreef: lot schreef: Je hekelt hier wel de mensen die Delclef aanvallen omdat dat niet kan, maar dan zo een gemene trap naar Flippo. ![]() Iemand die niet eens in de ploeg staat kunt ge er toch ook niet uitwillen?(B.moreels dus) Wil maar zeggen het zou niet de eerste keer zijn dat er een speler eerst bakken kritiek krijgt, en achteraf niet meer uit de ploeg te denken valt. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. Laatst gewijzigd door DavidSeal op 28 Okt 2010, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 18:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Lezersbrief deze week in Sport/Voetbalmagazine
Voetbal is er (niet) voor iedereen Wie herinnert zich niet het nietige Eendracht Aalst dat in 1995 vriend en vijand verbaasde door in zijn eerste seizoen in eerste klasse een ticket voor de UEFA Cup te veroveren? Levski Sofia alvast wel nog. Misschien ook wel de toen ontluikende Francesco Totti, die met AS Roma de carnavalisten kansloos van het Europese forum kegelde. Ondertussen is er veel veranderd. Veel ten slechte, maar de laatste tijd ook veel ten goede. Op zijn eigengereide manier timmert den Iendracht gestaag aan de weg terug naar boven. Tweede klasse is nu geen verre droom meer, maar slechts een kwestie van tijd. Ook in de beker van België doet Aalst het al enkele seizoenen verre van slecht en met een beetje zin voor overdrijving kunnen we zelfs spreken van een 'bekerreputatietje'. In de 16e finales van de beker mag Aalst vanavond, woensdag, als derdeklasser op bezoek bij Germinal Beerschot, meteen dé kans om zich nog eens te tonen aan een nationaal publiek - ware het niet dat de Antwerpse burgemeester Patrick Janssens het zo niet begrepen heeft en, onder het mom van de veiligheid, beslist heeft slechts een kleine duizend kaarten toe te kennen aan bezoekende supporters. Vele Aalstsupporters die reikhalzend uitkeken naar deze confrontatie blijven zo in de kou staan. De Aalsterse jeugdwerking, tóp in België, moest haar jeugdspelertjes ontgoochelen en melden dat ze zelf maar een ticket moeten trachten te bemachtigen (lees: hun ontgoocheling moesten verbijten). In dit perspectief lijkt The Belgium-Holland Bid echt wel een lachertje! Wat baat een nieuwe voetbaltempel op Petroleum Zuid als deze metropool er amper in slaagt om op een ordinaire woensdagavond de veiligheid van nog geen duizend bezoekende supporters te garanderen? Had Germinal Beerschot-Eendracht Aalst als voorbereiding op Argentinië-Duitsland dan geen perfecte oefening kunnen zijn voor de politiediensten? Nu, dat Janssens in het (financiële) vel snijdt van zijn eigen club zal me worst wezen, maar dat hij een derdeklasser - waarvoor deze wedstrijd gezien de gedeelde recette een lucratieve zaak had moeten zijn - zomaar broodrooft, is wraakroepend. Hoe valt deze beslissing van Janssens trouwens te rijmen met de gevleugelde woorden op zijn persoonlijke website naar aanleiding van de opening van het nieuwe Boeckenberg Sportcenter: 'sport is bij uitstek een middel om sociale cohesie, collectieve fierheid en verbondenheid op te bouwen'? Philippe Van den Abbeele, Aalst |
| 28 Okt 2010, 18:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
elfahem schreef: Lezersbrief deze week in Sport/Voetbalmagazine Voetbal is er (niet) voor iedereen Wie herinnert zich niet het nietige Eendracht Aalst dat in 1995 vriend en vijand verbaasde door in zijn eerste seizoen in eerste klasse een ticket voor de UEFA Cup te veroveren? Levski Sofia alvast wel nog. Misschien ook wel de toen ontluikende Francesco Totti, die met AS Roma de carnavalisten kansloos van het Europese forum kegelde. Ondertussen is er veel veranderd. Veel ten slechte, maar de laatste tijd ook veel ten goede. Op zijn eigengereide manier timmert den Iendracht gestaag aan de weg terug naar boven. Tweede klasse is nu geen verre droom meer, maar slechts een kwestie van tijd. Ook in de beker van België doet Aalst het al enkele seizoenen verre van slecht en met een beetje zin voor overdrijving kunnen we zelfs spreken van een 'bekerreputatietje'. In de 16e finales van de beker mag Aalst vanavond, woensdag, als derdeklasser op bezoek bij Germinal Beerschot, meteen dé kans om zich nog eens te tonen aan een nationaal publiek - ware het niet dat de Antwerpse burgemeester Patrick Janssens het zo niet begrepen heeft en, onder het mom van de veiligheid, beslist heeft slechts een kleine duizend kaarten toe te kennen aan bezoekende supporters. Vele Aalstsupporters die reikhalzend uitkeken naar deze confrontatie blijven zo in de kou staan. De Aalsterse jeugdwerking, tóp in België, moest haar jeugdspelertjes ontgoochelen en melden dat ze zelf maar een ticket moeten trachten te bemachtigen (lees: hun ontgoocheling moesten verbijten). In dit perspectief lijkt The Belgium-Holland Bid echt wel een lachertje! Wat baat een nieuwe voetbaltempel op Petroleum Zuid als deze metropool er amper in slaagt om op een ordinaire woensdagavond de veiligheid van nog geen duizend bezoekende supporters te garanderen? Had Germinal Beerschot-Eendracht Aalst als voorbereiding op Argentinië-Duitsland dan geen perfecte oefening kunnen zijn voor de politiediensten? Nu, dat Janssens in het (financiële) vel snijdt van zijn eigen club zal me worst wezen, maar dat hij een derdeklasser - waarvoor deze wedstrijd gezien de gedeelde recette een lucratieve zaak had moeten zijn - zomaar broodrooft, is wraakroepend. Hoe valt deze beslissing van Janssens trouwens te rijmen met de gevleugelde woorden op zijn persoonlijke website naar aanleiding van de opening van het nieuwe Boeckenberg Sportcenter: 'sport is bij uitstek een middel om sociale cohesie, collectieve fierheid en verbondenheid op te bouwen'? Philippe Van den Abbeele, Aalst _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 28 Okt 2010, 18:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
|
| 28 Okt 2010, 18:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: Iedereen heeft zijn favoriete spelers om welke reden dan ook.Maar na de match van gisteren zou ik toch maar zwijgen over Delclef en als die het meest talent had van Wetteren gaan we op één been kampioen spelen in tweede. Was inderdaad niet goed gisteren, maar het feit dat hij hier eerder - naar mijn mening, vaak onterecht - kritiek kreeg toen het absoluut niet nodig was, maakt dat zijn echt mindere prestatie van gisteren nog tien keer uitvergroot wordt en dat is ook totaal nergens voor nodig. Gisteren gingen onze drie anderen achteraan ook niet vrijuit, kijk maar eens naar de kansen die Haroun en Negrao de nek omwrongen, die worden gemist maar daar had Preben bijvoorbeeld geen schuld aan. In vorige matchen werd Preben een gebrek aan opkomend vermogen verweten, terwijl hij puur tactisch, deed wat van hem gevraagd werd... Als onder BVR de ene back gaat, moet de andere in zijn verdedigende positie blijven - OOK AL LIGT ER EEN ZEE VAN RUIMTE VOOR DIE KEREL. Het verwijt dat Preben kreeg dat hij niet de ruimte indook toen het kon en niet meekwam, was enkel en alleen daar te zoeken, want zowel Jens als De Castro - zijn respectievelijke medebacks in die matchen - gaan mee in balbezit. Bovendien liet hij verdedigend positioneel amper steken vallen en willen de mensen - jammer genoeg - enkel zijn foute passes zien in plaats van de degelijke inspeelpasses waar de middenvelders/aanvallers iets mee kunnen en die minstens even talrijk waren... Tegen Ronse was hij bijvoorbeeld heel sterk, zowel aanvallend als verdedigend. Gisteren was het voor de eerste keer verdedigend echt niet goed bij Preben, in een match waar de verdedigende organisatie de eerste twintig minuten helemaal zoek was - en ook kuitenbijters zoals Van Damme geen vuist konden maken. Ken kon zich gaandeweg knap in de match knokken, Preben jammer genoeg niet... Opmerking: zondag stond Preben er niet bij maar slikken we toch ook veel te gemakkelijk drie doelpunten... BVR bouwt op zijn verdedigende organisatie en je kan er niet om heen dat het op dat gebied iets minder vlot de laatste weken... Een ding wil ik wel nog kwijt - Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op... Sommigen waren al bevooroordeeld nog voor hij hier een bal had getrapt en dat is er precies niet echt meer uitgegaan en dat vind ik jammer want puur op prestaties bekeken, kan je hem enkel de match van gisteren iets verwijten. Trouwens: hoe De Castro met reeds geel achter zijn naam nog eens vol doorgaat met voet vooruit in de tweede helft, dat hij in aanvallend opzicht in de tweede helft tien keer uit tien de verkeerde keuze maakt en de bal verloor en hij ongelooflijk knullig de 2-0 maakt, wordt in vergelijking met Preben toch wel wat snel met de mantel der liefde bedekt hoor... Wit en zwart zeker? Laatst gewijzigd door DT op 28 Okt 2010, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 19:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Hoe ge het draait of keert, gisteren is duidelijk geworden welke spelers gemakkelijk een stapje hoger meekunnen en voor welke spelers de top in 3e misschien wel hun limiet is.
Ik vond Delclef gisteren ook wel een ongelukkige match spelen (die eerste goal veel te ver van zijn man, 2e slechte tackle en die derde ongelukkig in de voet van diene v beerschot gekopt). Bij vorige wedstrijden werden zijn fout(jes) dikwijls goedgemaakt door vooral flippo of de schutter maar als het niveau wat hoger ligt, kunnen ze dit niet blijven belopen uiteraard. Ik begrijp dat het misschien overkomt dat delclef het "zwarte schaap" is maar objectief gezien is hij gewoon de minste van de ploeg. Ik hoop dat hij nog naar zijn beste vorm moet toegroeien en dat hij 1 van de betere wordt maar ik vrees er eigelijk wat voor. |
| 28 Okt 2010, 19:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Waar begin het seizoen ons sterktepunt lag(verdediging) is dit nu ineens niet meer? Feit is gewoon zoals hierboven gepost dat er nu is gebleken wie hoger meekan en wie niet.
|
| 28 Okt 2010, 19:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
acrid schreef: http://www.tvoost.be/nl/2010-10-28/voetbal-gba-eendracht-aalst/ Kippevel! ![]() |
| 28 Okt 2010, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
ajoin_bart schreef: Hoe ge het draait of keert, gisteren is duidelijk geworden welke spelers gemakkelijk een stapje hoger meekunnen en voor welke spelers de top in 3e misschien wel hun limiet is. Ik begrijp dat het misschien overkomt dat delclef het "zwarte schaap" is maar objectief gezien is hij gewoon de minste van de ploeg. Ik hoop dat hij nog naar zijn beste vorm moet toegroeien en dat hij 1 van de betere wordt maar ik vrees er eigelijk wat voor. Is wel nog een verschil tussen eerste en tweede ook hoor en ik zie ons niet weer terugkeren naar eerste de eerste tien jaar... Als je die vergelijking doortrekt wie het gemakkelijk gaat kunnen maken, dan gaan er dus niet teveel mee overkunnen volgend seizoen als ik het goed begrijp. Objectief de minste vind ik wel een knappe. Ik dacht dat dit achtereenvolgens dit seizoen (inclusief voorbereiding) al eens Ewen is geweest voor een flink stuk, dan Ewout die ook niet kon voetballen, dan Brecht en nu is het dan weer de beurt aan Preben zeker? Wees verdorie blij dat je zo'n kern hebt want je hebt Potjes noodgedwongen al linksachter moeten maken, uw beste linksachter in de voorbereiding - Ringoot - was gekwetst op de voor hem verkeerde momenten (ook nu) en ik denk niet - afgaande op de voorbereiding - dat Kestens en Brecht gedacht hadden dat ze toch al zoveel aan spelen zouden toegekomen zijn... Als je ziet dat de verdedigers bij GBA gisteren nauwelijks een goeie inspeelpass konden geven - zelfs zonder druk - dan denk ik toch dat er hier een paar hun "objectiviteit" even moeten aanpassen... En ik val de verdediging niet af - wel dat de scherpte in de organisatie ff wat minder is. Zowel op Brakel bij de 3-2 van Delie als gisteren bij de drie doelpunten reageren we te laat... Die hadden niks te maken met het niveau van de wedstrijd of het kunnen hoor... Bij onze tweede goal zat er niks van gevaar in de fase, en bij de derde is Preben de tweede verdediger die de bal ongelukkig op het hoofd krijgt nadat hij in eerste instantie al niet goed werd weggewerkt... Wel alle fouten durven bekijken en niet alleen die van 1 bepaald iemand... Het grootste verschil gisteren zat hem in het omgaan met omstandigheden, doseren van krachten, afstraffen van fouten, en de momenten aangrijpen die je krijgt: de kans voor De Castro, de penalty (als die scoort, kan je immers nooit de 2-0 tegenkrijgen zoals nu want was letterlijk op de uittrap van Kaminski volgend op de gemiste strafschop),... Kijk eens rustig naar de beelden van de gemiste kansen van GBA en zie wie daar allemaal "tekortschiet" qua verdedigend werk, je zal nogal ogen trekken... Laatst gewijzigd door DT op 28 Okt 2010, 19:31, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 19:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: ajoin_bart schreef: Hoe ge het draait of keert, gisteren is duidelijk geworden welke spelers gemakkelijk een stapje hoger meekunnen en voor welke spelers de top in 3e misschien wel hun limiet is. Ik begrijp dat het misschien overkomt dat delclef het "zwarte schaap" is maar objectief gezien is hij gewoon de minste van de ploeg. Ik hoop dat hij nog naar zijn beste vorm moet toegroeien en dat hij 1 van de betere wordt maar ik vrees er eigelijk wat voor. Is wel nog een verschil tussen eerste en tweede ook hoor en ik zie ons niet weer terugkeren naar eerste de eerste tien jaar... Als je die vergelijking doortrekt wie het gemakkelijk gaat kunnen maken, dan gaan er dus niet teveel mee overkunnen vorig seizoen als ik het goed begrijp. Objectief de minste vind ik wel een knappe. Ik dacht dat dit achtereenvolgens dit seizoen (inclusief voorbereiding) al eens Ewen is geweest voor een flink stuk, dan Ewout die ook niet kon voetballen, dan Brecht en nu is het dan weer de beurt aan Preben zeker? Wees verdorie blij dat je zo'n kern hebt want je hebt Potjes noodgedwongen al linksachter moeten maken, uw beste linksachter in de voorbereiding - Ringoot - was gekwetst op de voor hem verkeerde momenten (ook nu) en ik denk niet - afgaande op de voorbereiding - dat Kestens en Brecht gedacht hadden dat ze toch al zoveel aan spelen zouden toegekomen zijn... Als je ziet dat de verdedigers bij GBA gisteren nauwelijks een goeie inspeelpass konden geven - zelfs zonder druk - dan denk ik toch dat er hier een paar hun "objectiviteit" even moeten aanpassen... Van damme was de allereerste die er dit seizoen moest aan geloven En voor de rest hebt ge een punt,sommige spelers doen alles verkeerd en sommige niets100procent de waarheid. |
| 28 Okt 2010, 19:21 |
|
| Pagina 188 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 186 187 188 189 190 … 200 Volgende |