|
|
| Pagina 191 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: de clerus schreef: topic sluiten! Ja hallo, ik wil wel de sprint winnen van de 200!!!! ![]() Ik zal die sprint ne keer in gang trekken, voor mijn ploegmakker ![]() Brommers zijn niet toegelaten hé onderkroiper ![]() |
| 28 Okt 2010, 21:02 |
|
|
|
Over iets waar je niet bij was kan of kun je geen oordeel vellen.
Jaloers Gilles.O. ![]() Discussie gesloten. ![]() Laatst gewijzigd door voetbalfanaat op 28 Okt 2010, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2010, 21:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
topic sluiten... waarom, iedereen mag toch zijn gedacht zeggen zeker. Wat ik ervan vind : als er geen fouten gemaakt worden hebben we de perfecte ploeg en hebben we al onze 11 competitiematchen gewonnen = 33 op 33, en hoeveel hebben we nu ? 29 alstublief, dus zo slecht kan het toch ook ni zijn zeker. Perfecte ploegen bestaan niet hoor, op geen enkel niveau. Ik ben heel erg blij met de huidige gang van zaken.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 28 Okt 2010, 21:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
voetbalfanaat schreef: Over iets waar je niet bij was kan of kun je geen oordeel vellen. Jaloers Gilles.O. ![]() Discussie gesloten. Oei, toevallig zelfde achternaam ? De kritiek die hier op Delclef komt is gefundeerd dus leer daar is mee leven hé zeg... Spelers (en de entourage) die daar niet tegen kunnen moeten maar naar provinciale gaan zien. Da's mijn mening ! |
| 28 Okt 2010, 21:12 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
voetbalfanaat schreef: Over iets waar je niet bij was kan of kun je geen oordeel vellen. Jaloers Gilles.O. ![]() Discussie gesloten. Is dit naar mij gericht? Ik was er gisteren inderdaad niet bij wegens werkverplichtingen, maar ik heb Preben al genoeg zien spelen om het eens te zijn met El Corredor. Zeveraar. |
| 28 Okt 2010, 21:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Ja hallo, ik wil wel de sprint winnen van de 200!!!! ![]() Ik zal die sprint ne keer in gang trekken, voor mijn ploegmakker ![]() Brommers zijn niet toegelaten hé onderkroiper ![]() Zit zonder Tof gisteren het gezang in de tribune " Geift dienen brommer weir " Dâ pakt mè ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Okt 2010, 21:19 |
|
|
Ancien
Da lieken van als we gaan, dan gaan we met zen allen.....da was oeik nen topper, misschien goe om op een aangepaste versie te zingen komende zondag.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2010, 21:19 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Ik zal die sprint ne keer in gang trekken, voor mijn ploegmakker ![]() Brommers zijn niet toegelaten hé onderkroiper ![]() Zit zonder Tof gisteren het gezang in de tribune " Geift dienen brommer weir " Dâ pakt mè ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2010, 21:20 |
|
|
Miniem
Geweldige sfeer gisteren
Fier supporter te zijn !Enige nadeel: daags nadien afkicken van die ambiance. De liedjes die nog gans de dag door je hoofd weerklinken. |
| 28 Okt 2010, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Costa Alosta schreef: Geweldige sfeer gisteren Fier supporter te zijn !Enige nadeel: daags nadien afkicken van die ambiance. De liedjes die nog gans de dag door je hoofd weerklinken. Straks komen de meeste liekes op Youtube zeker van de tweede helft toen ik wat hoger tussen de supporters kwam staan. Je kan nog wat meezingen ....de volgende dagen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Okt 2010, 21:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sylvain schreef: El Corredor schreef: SERRE schreef: Klopt volledig! BVR had al na een half uur moeten ingrijpen en flippo of schutter op linksback zetten en moreels inbrengen! Maar tja, we hebben het ook een beetje zelf verknoeid in één en dezelfde minuut, penalty missen en direkt daarop een knullige own-goal. Dan was het meteen zo goed als over hé ik had er Delclef na 20 minuten gewoon afgepakt, die jongen kan dit niveau niet aan. Linksback is de angel in onze ploeg. Ook wel erg dat een rechtsvoetige, De Schutter, je beste linksback is. Het duo Moreels-Filipovic mag er voor mij de komende weken gerust staan. Vanuit de zittribune was het een prachtig zicht op de sfeer in de staantribune. GBA is een ploeg waar ik niet warm van loop, wat een prutsers. Delclef is hier blijkbaar WEER het zwarte schaap. eerste goal langs zijn kant, maar kreeg geen hulp van N°5 die zo een zwakke penalty gaf waardoor we geen 1-1 konden maken en de match niet konden doen kantelen. Tweede goal was volgens mij een own-goal van De Castro, of heb ik het mis.Derde goal: Delclef en Van Damme probeerden de bal nog weg te werken. Waar was de rest van de ploeg !? Gij zorgt zeker voor de ondertiteling bij tv oost sylvain?Vandaar dieje :PIPO PIPO! ![]() |
| 28 Okt 2010, 21:35 |
|
|
Miniem
Onderkroiper schreef: Costa Alosta schreef: Geweldige sfeer gisteren Fier supporter te zijn !Enige nadeel: daags nadien afkicken van die ambiance. De liedjes die nog gans de dag door je hoofd weerklinken. Straks komen de meeste liekes op Youtube zeker van de tweede helft toen ik wat hoger tussen de supporters kwam staan. Je kan nog wat meezingen ....de volgende dagen ![]() Onderkroiper, Dikke merci voor alle tijd en moeite die jij daar in steekt ![]() |
| 28 Okt 2010, 21:36 |
|
|
Ancien
Costa Alosta schreef: Onderkroiper schreef: Costa Alosta schreef: Geweldige sfeer gisteren Fier supporter te zijn !Enige nadeel: daags nadien afkicken van die ambiance. De liedjes die nog gans de dag door je hoofd weerklinken. Straks komen de meeste liekes op Youtube zeker van de tweede helft toen ik wat hoger tussen de supporters kwam staan. Je kan nog wat meezingen ....de volgende dagen ![]() Onderkroiper, Dikke merci voor alle tijd en moeite die jij daar in steekt ![]() Ja ja echte Iendrachters is een speciaal ras. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2010, 21:40 |
|
|
Ancien
Ge verliest als ploeg en ge wint als ploeg!
Gisteren waren we waardige verliezers en morgen misschien waardige kampioenen, dat is het mooie van de sport. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2010, 21:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Heb ganse dag met de bus moeten rijden en heb rap rap een slideshow van mijn foto's gemaakt.
Der zitten erbij die niet gelukt zijn maar ja. Zal dat eruit sorteren als ik tijd heb. Probeer er ook zo rap mogelijk op fotosite Iendracht.be te zetten. In ieder geval veel kijkgenot en tot...................ZONDAG tegen Koksijde. Vantjen Kijk eens op http://www.iendrachtoiljst.be |
| 28 Okt 2010, 21:57 |
|
| Pagina 191 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 200 Volgende |