Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 192 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 190 191 192 193 194 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
Heb ganse dag met de bus moeten rijden en heb rap rap een slideshow van mijn foto's gemaakt.
Der zitten erbij die niet gelukt zijn maar ja.
Zal dat eruit sorteren als ik tijd heb.
Probeer er ook zo rap mogelijk op fotosite Iendracht.be te zetten.
In ieder geval veel kijkgenot en tot...................ZONDAG tegen Koksijde.
Vantjen
Kijk eens op
http://www.iendrachtoiljst.be

(y)
Ik heb de foto's eens bekeken, na het missen van de strafschop kan je de ontgoocheling zo op de gezichten lezen, spijtig voor de Flippo. :cry:

28 Okt 2010, 22:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Superavond gisteren, prachtige sfeer, zal net als de andere bekerwedstrijden tegen 1eklassers nog lang in mijn geheugen gegrift staan.
Organisatie bij vertrek kon inderdaad VEEEEL beter. Ik reed mee met bus 1 van bestuur zelf, was een lijst van zo'n 90 man, maar als dat "busje" daar toekomt kan er misschien met moeite 60 man op.
Ook spijtig dat we nog maar juist vertrokken waren en het bier al op was. :lol:
Onder druk is die chauffeur toch een parking opgereden waarna een groot deel direct de shop binnenvlucht om wat blikjes te gaan halen.
Ook bedankt aan de beerschot fans voor het applaus naar ons toe na de match! respect!
Enfin, alles op de competitie richten nu, want derde klasse begint tegen te steken.

28 Okt 2010, 22:19
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
DT schreef:
dwarskijker schreef:

Iedereen heeft zijn favoriete spelers om welke reden dan ook.Maar na de match van gisteren zou ik toch maar zwijgen over Delclef en als die het meest talent had van Wetteren gaan we op één been kampioen spelen in tweede.

Was inderdaad niet goed gisteren, maar het feit dat hij hier eerder - naar mijn mening, vaak onterecht - kritiek kreeg toen het absoluut niet nodig was, maakt dat zijn echt mindere prestatie van gisteren nog tien keer uitvergroot wordt en dat is ook totaal nergens voor nodig. Gisteren gingen onze drie anderen achteraan ook niet vrijuit, kijk maar eens naar de kansen die Haroun en Negrao de nek omwrongen, die worden gemist maar daar had Preben bijvoorbeeld geen schuld aan.

In vorige matchen werd Preben een gebrek aan opkomend vermogen verweten, terwijl hij puur tactisch, deed wat van hem gevraagd werd... Als onder BVR de ene back gaat, moet de andere in zijn verdedigende positie blijven - OOK AL LIGT ER EEN ZEE VAN RUIMTE VOOR DIE KEREL. Het verwijt dat Preben kreeg dat hij niet de ruimte indook toen het kon en niet meekwam, was enkel en alleen daar te zoeken, want zowel Jens als De Castro - zijn respectievelijke medebacks in die matchen - gaan mee in balbezit. Bovendien liet hij verdedigend positioneel amper steken vallen en willen de mensen - jammer genoeg - enkel zijn foute passes zien in plaats van de degelijke inspeelpasses waar de middenvelders/aanvallers iets mee kunnen en die minstens even talrijk waren... Tegen Ronse was hij bijvoorbeeld heel sterk, zowel aanvallend als verdedigend.

Gisteren was het voor de eerste keer verdedigend echt niet goed bij Preben, in een match waar de verdedigende organisatie de eerste twintig minuten helemaal zoek was - en ook kuitenbijters zoals Van Damme geen vuist konden maken. Ken kon zich gaandeweg knap in de match knokken, Preben jammer genoeg niet... Opmerking: zondag stond Preben er niet bij maar slikken we toch ook veel te gemakkelijk drie doelpunten... BVR bouwt op zijn verdedigende organisatie en je kan er niet om heen dat het op dat gebied iets minder vlot de laatste weken...

Een ding wil ik wel nog kwijt - Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op... Sommigen waren al bevooroordeeld nog voor hij hier een bal had getrapt en dat is er precies niet echt meer uitgegaan en dat vind ik jammer want puur op prestaties bekeken, kan je hem enkel de match van gisteren iets verwijten.

Trouwens: hoe De Castro met reeds geel achter zijn naam nog eens vol doorgaat met voet vooruit in de tweede helft, dat hij in aanvallend opzicht in de tweede helft tien keer uit tien de verkeerde keuze maakt en de bal verloor en hij ongelooflijk knullig de 2-0 maakt, wordt in vergelijking met Preben toch wel wat snel met de mantel der liefde bedekt hoor...

Wit en zwart zeker?

kben volledig akkoord hiermee.

Delclef kwam gisteren te kort, geen twijfel daarover... maar hij heeft ook al overdreven veel kritiek gekregen voor matchen waarin hij allerminst slecht was. eerlijk gezegd vond ik de match van de castro (waar ik nochtans fan van ben en blijf, ook al wetek dat hij 't ploegbelang soms in gevaar brengt, door kaarten uit te lokken) of yombo niet beter als die van delclef. maar met zijn allen op één speler schieten is mij toch wel wat té gemakkelijk.

28 Okt 2010, 22:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
ejje gulder da uk gezien e?
Bart Goor zat op de Boeck...

28 Okt 2010, 22:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
voorbijganger schreef:
ejje gulder da uk gezien e?
Bart Goor zat op de Boeck...

Dit heb ik ook even op film maar zit niet in compilatie
Ik mail je dat straks :wow:

28 Okt 2010, 23:12

Leeftijd: 68
Afbeelding

29 Okt 2010, 7:45
Vaste Waarde

VOETBAL BEKER VAN BELGIË EENDRACHT AALST Aanvoerder Predrag Filipovic foetert na missen strafschop

Auteur: Wim Redant

AALST - Vooral tijdens de eerste helft viel er op het Kiel nauwelijks een verschil te onthullen tussen eerste en derde klasse, maar op de bordjes priemden bij afloop wel zware 3-0-cijfers. Aanvoerder Predrag Filipovic foeterde op zichzelf na een gemiste penalty.
Na die gemiste strafschop volgde de owngoal van De Castro. Twee kantelmomenten?

Predrag Filipovic: 'Ik wou die strafschop gewoon rechtdoor trappen, maar de bal zoefde over. Doodjammer. Mijn drie vorige strafschoppen zette ik telkens in de hoek, maar in eerste klasse worden dergelijke details opgetekend en daarom besloot ik van strategie te veranderen. Na die gelijkmaker hadden we zeker een andere wedstrijd gekregen. Het verschil tussen eerste en derde klasse schuilt in de efficiëntie. In eerste klasse wordt elk foutje afgestraft. In plaats van 1-1 werd het 2-0 en dan wordt het als derdeklasser deksels moeilijk om nog terug te keren. Een treffer hadden we zeker verdiend, maar we botsten op een sterke doelman Kaminski, die een gloriedag kende. Als je die treffer van De Castro tegen het eigen kampt ziet, weet je dat het ons woensdag ook niet mee zat. Ik vind het geweldig hoe de Aalsterse fans me na die misser bleven steunen. Deze aanhang kan de vergelijking doorstaan met KV Mechelen.'

Eerste klasse bleek te hoog gegrepen, maar tweede moet de standaard worden voor Eendracht?

'Germinal boekte al bij al een verdiende zege, al hadden we minstens een eerredder verdiend. We beleefden een mooie avond die wel nog mooier had kunnen zijn. We mogen niettemin fier terugblikken. We gingen met open vizier de strijd aan en kropen niet als een angsthaas terug om op de counter te loeren. Cruz, Haroun, Negrao en Goor zijn nu eenmaal klasbakken die het verschil kunnen maken met een flits. Ik onthoud vooral de geweldige steun van onze meegereisde supporters. Ik heb een profcarrière van vijftien jaar achter de rug, maar kreeg woensdag kippenvel. Ik wil alle supporters dan ook uit het diepst van mijn hart bedanken voor de gewedige steun. Straks moeten we hen als geschenk de titel kunnen aanbieden.'

Koksijde bekerde eveneens en is één van de resterende titelrivalen?

'Koksijde staat derde en dus staat een heuse topper op de kalender. Conditioneel staan we sterk. We focussen op de competitie en gaan voluit voor de zege. We moeten respect koesteren voor Koksijde, maar mogen niet bang zijn. Er zit muziek in onze ploeg en zondag moeten de drie punten in Aalst blijven.'

Auteur: Wim Redant kan het toch niet laten om af en toe een prik richting Eendracht Aalst te geven

29 Okt 2010, 7:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Eerste klasse hoeft niet persé te hoog zijn voor Aalst é, het is nooit de bedoeling dat je met identiek dezelfde spelersgroep hogerop gaat. Wanneer we naar tweede klasse zouden overgaan zullen er ook mensen moeten komen en gaan, al is het verschil tussen tweede en derde nu niet echt groot. Maar in eerste klasse ligt het tempo gewoon hoger en worden foutjes genadeloos afgestraft, dus sleutelen aan de ploeg is de boodschap.

29 Okt 2010, 8:49
forumlegende

Leeftijd: 45
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
de clerus schreef:
topic sluiten!

Ja hallo, ik wil wel de sprint winnen van de 200!!!! :D

Ik zal die sprint ne keer in gang trekken, voor mijn ploegmakker ;)

ik dacht dat gij verantwoordelijk waart voor de fotofinish? :)

29 Okt 2010, 9:26
Ancien

Leeftijd: 55
Zienaa schreef:
Eerste klasse hoeft niet persé te hoog zijn voor Aalst é, het is nooit de bedoeling dat je met identiek dezelfde spelersgroep hogerop gaat. Wanneer we naar tweede klasse zouden overgaan zullen er ook mensen moeten komen en gaan, al is het verschil tussen tweede en derde nu niet echt groot. Maar in eerste klasse ligt het tempo gewoon hoger en worden foutjes genadeloos afgestraft, dus sleutelen aan de ploeg is de boodschap.

Tot nader order spelen we nog altijd in 3de klasse, mèt uitzicht op 2de klasse. Aan 1ste denk ik bijlange (nog) niet...

29 Okt 2010, 9:59

Leeftijd: 11
Weir emmen ne spionkop uit de 1000 :EA: :juij:

29 Okt 2010, 11:29
Duivelke

Davy schreef:
DT schreef:
dwarskijker schreef:

Iedereen heeft zijn favoriete spelers om welke reden dan ook.Maar na de match van gisteren zou ik toch maar zwijgen over Delclef en als die het meest talent had van Wetteren gaan we op één been kampioen spelen in tweede.

Was inderdaad niet goed gisteren, maar het feit dat hij hier eerder - naar mijn mening, vaak onterecht - kritiek kreeg toen het absoluut niet nodig was, maakt dat zijn echt mindere prestatie van gisteren nog tien keer uitvergroot wordt en dat is ook totaal nergens voor nodig. Gisteren gingen onze drie anderen achteraan ook niet vrijuit, kijk maar eens naar de kansen die Haroun en Negrao de nek omwrongen, die worden gemist maar daar had Preben bijvoorbeeld geen schuld aan.

In vorige matchen werd Preben een gebrek aan opkomend vermogen verweten, terwijl hij puur tactisch, deed wat van hem gevraagd werd... Als onder BVR de ene back gaat, moet de andere in zijn verdedigende positie blijven - OOK AL LIGT ER EEN ZEE VAN RUIMTE VOOR DIE KEREL. Het verwijt dat Preben kreeg dat hij niet de ruimte indook toen het kon en niet meekwam, was enkel en alleen daar te zoeken, want zowel Jens als De Castro - zijn respectievelijke medebacks in die matchen - gaan mee in balbezit. Bovendien liet hij verdedigend positioneel amper steken vallen en willen de mensen - jammer genoeg - enkel zijn foute passes zien in plaats van de degelijke inspeelpasses waar de middenvelders/aanvallers iets mee kunnen en die minstens even talrijk waren... Tegen Ronse was hij bijvoorbeeld heel sterk, zowel aanvallend als verdedigend.

Gisteren was het voor de eerste keer verdedigend echt niet goed bij Preben, in een match waar de verdedigende organisatie de eerste twintig minuten helemaal zoek was - en ook kuitenbijters zoals Van Damme geen vuist konden maken. Ken kon zich gaandeweg knap in de match knokken, Preben jammer genoeg niet... Opmerking: zondag stond Preben er niet bij maar slikken we toch ook veel te gemakkelijk drie doelpunten... BVR bouwt op zijn verdedigende organisatie en je kan er niet om heen dat het op dat gebied iets minder vlot de laatste weken...

Een ding wil ik wel nog kwijt - Preben heeft van in de transferperiode het label meegekregen "vervanger van Seminck" en dat predikaat blijft hem in mijn ogen voor velen nog steeds te fel opgeplakt en zadelt hem dus ook onterecht met heel veel extra kritiek op... Sommigen waren al bevooroordeeld nog voor hij hier een bal had getrapt en dat is er precies niet echt meer uitgegaan en dat vind ik jammer want puur op prestaties bekeken, kan je hem enkel de match van gisteren iets verwijten.

Trouwens: hoe De Castro met reeds geel achter zijn naam nog eens vol doorgaat met voet vooruit in de tweede helft, dat hij in aanvallend opzicht in de tweede helft tien keer uit tien de verkeerde keuze maakt en de bal verloor en hij ongelooflijk knullig de 2-0 maakt, wordt in vergelijking met Preben toch wel wat snel met de mantel der liefde bedekt hoor...

Wit en zwart zeker?

kben volledig akkoord hiermee.

Delclef kwam gisteren te kort, geen twijfel daarover... maar hij heeft ook al overdreven veel kritiek gekregen voor matchen waarin hij allerminst slecht was. eerlijk gezegd vond ik de match van de castro (waar ik nochtans fan van ben en blijf, ook al wetek dat hij 't ploegbelang soms in gevaar brengt, door kaarten uit te lokken) of yombo niet beter als die van delclef. maar met zijn allen op één speler schieten is mij toch wel wat té gemakkelijk.

En ik ben het volledig met u eens. Eén ding weet ik zeker: moest delclef géén talenten hebben, zoals sommigen hier beweren, dan had hij nooit bij Wetteren gespeeld. Wat ik hier wel duidelijke merk is dat het altijd dezelfden zijn die commentaar hebben op delclef (& denijs) , ik weet ni wa het mé die personen is, mss een haat tegen de jongens die van wetteren komen :wadde: @ Gilles, je hebt hier ooit eens vernoemd dat je bij delclef gespeeld hebt, kwamde er ni goe mee overeen ofzo, & vandaar telkens uw slechte commentaar & uw vuurpijlen naar delclef? Bij deze, ik weet wat delclef kan. Heb hem zien spelen bij wetteren, dus discussie gesloten. Maar ik moet wel zeggen, chapeau voor al diegenen die de jongens zo afbreken, moet hun echt wel veel vertrouwen geven moesten ze dit hier ooit is lezen. En het gaat hier niet in het algemeen over delclef, er zijn nog jongens die constant afgebroken worden. Iendracht supporter noemt zich dat dan, sorry maar als Iendracht supporter moet je achter de hele ploeg staan. Ook al heeft er iemand eens een slechte match, dan nog verdienen ze het niet om door sommigen zo in de grond gestampt te worden! Dit wou ik nog even vermelden, dus bij deze discussie gesloten, voor aleer er hier nog maar eens een bom ontploft op dat forum!

29 Okt 2010, 12:15
Ancien

Leeftijd: 38
Sylvain schreef:
@ Gilles, je hebt hier ooit eens vernoemd dat je bij delclef gespeeld hebt, kwamde er ni goe mee overeen ofzo, & vandaar telkens uw slechte commentaar & uw vuurpijlen naar delclef? Bij deze, ik weet wat delclef kan. Heb hem zien spelen bij wetteren, dus discussie gesloten. Maar ik moet wel zeggen, chapeau voor al diegenen die de jongens zo afbreken, moet hun echt wel veel vertrouwen geven moesten ze dit hier ooit is lezen. En het gaat hier niet in het algemeen over delclef, er zijn nog jongens die constant afgebroken worden. Iendracht supporter noemt zich dat dan, sorry maar als Iendracht supporter moet je achter de hele ploeg staan. Ook al heeft er iemand eens een slechte match, dan nog verdienen ze het niet om door sommigen zo in de grond gestampt te worden! Dit wou ik nog even vermelden, dus bij deze discussie gesloten, vor aleer er hier nog maar eens een bom ontploft op dat forum!

Maar baneet man. Ik oordeel gewoon objectief op wat ik zie. Ik ben blijkbaar niet de enige die het ziet, El Corredor ziet het ook. Voor mij komt Delclef gewoon te kort voor onze ploeg, hij is zonder de twijfel de zwakste schakel in ons team, no more no less.

29 Okt 2010, 12:18
forumlegende

Gisteren toch wel wat ontgoocheld omdat er volgens mij wel meer inzat na die eerste helft.
Als we scherper zijn voor doel, dan hingen er al twee tegen de netten met de rust (maar dan wel in ons voordeel). We mogen nooit met een achterstand de rust ingaan.

Tweede helft wordt dan echt wel een maat voor niets en zie je wel dat die mannen toch gemakkelijk een balletje kunnen rondspelen.

Ik vermoed dat de gemiddelde voetballiefhebber eens goed zal gelachen hebben toen De Castro al klungelend de bal in eigen doel liep. Jammer dat je zo de wedstrijd uit handen geeft natuurlijk..
Nu had Beerschot ook nog wel andere goede kansen om te scoren, het zou flauw zijn om het in de schoenen van eender wie te schuiven.

Toch even opmerken dat Ewout Deneys zeer sterk is ingevallen.
Ik had eerder verwacht dat we iets anders zouden gespeeld hebben en had persoonlijk B. Moreels en misschien ook wel Deneys aan de aftrap verwacht ..

Soit, het was eergisteren genieten van de sfeer en nu hopen dat we binnen een paar maanden nog een feestje mogen bouwen ...

29 Okt 2010, 12:20
Freak

Leeftijd: 35
Dani schreef:
Gisteren toch wel wat ontgoocheld omdat er volgens mij wel meer inzat na die eerste helft.
Als we scherper zijn voor doel, dan hingen er al twee tegen de netten met de rust (maar dan wel in ons voordeel). We mogen nooit met een achterstand de rust ingaan.

Tweede helft wordt dan echt wel een maat voor niets en zie je wel dat die mannen toch gemakkelijk een balletje kunnen rondspelen.

Ik vermoed dat de gemiddelde voetballiefhebber eens goed zal gelachen hebben toen De Castro al klungelend de bal in eigen doel liep. Jammer dat je zo de wedstrijd uit handen geeft natuurlijk..
Nu had Beerschot ook nog wel andere goede kansen om te scoren, het zou flauw zijn om het in de schoenen van eender wie te schuiven.

Toch even opmerken dat Ewout Deneys zeer sterk is ingevallen.
Ik had eerder verwacht dat we iets anders zouden gespeeld hebben en had persoonlijk B. Moreels en misschien ook wel Deneys aan de aftrap verwacht ..Soit, het was eergisteren genieten van de sfeer en nu hopen dat we binnen een paar maanden nog een feestje mogen bouwen ...

Was daar reden toe?Ik vermoed dat ge bedoelt ipv verheyden dan?En over B.moreels mijn gedacht was altijd dat delclef moest starten,na de match heb ik mij dat wel beklaagd,maar het is nu zo é .
Den trainer zal wel de goede keuze maken tussen jens en preben zondag.

29 Okt 2010, 12:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 190 191 192 193 194 200