|
|
| Pagina 193 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
@Sylvain:blijkbaar ben je familie of op zijn minst een persoonlijke supporter van Preben.Dat men op het forum hier snoeihard kan uithalen zal je toch moeten leren aanvaarden.Ja,en Preben zal ook wel weten dat het niet loopt zoals hij wil en woensdag werd dat dan nog eens extra in de verf gezet.Zoiets moet je aanvaarden en niet beginnen wild om je heen te schoppen en te verwijzen naar anderen die ook fouten maken.
Maar troost je.Je kan misschien eens de archieven raadplegen en lezen wat Kiekesoepke over Wouter Moreels schreef.Dat was van een heel ander en bedenkelijk niveau.Met dat verschil dat ze wel bijna het hele forum over haar heen kreeg waarna ze besloot om wijselijk te zwijgen. Wouter Moreels werd uiteindelijk doot het forum verkozen tot de man van het seizoen. En nee,ik heb niets tegen Wetteren.Ik vind dat ze het met beperkte middelen en een goed beleid zeer goed doen.En van Denys verwacht ik echt veel als hij (binnen een paar weken of eerder) een echte kans krijgt. Want voor mij heeft Ewout toch meer voetballend vermogen dan Preben. |
| 29 Okt 2010, 12:53 |
|
|
Duivelke
lolo4ever schreef: @Sylvain:blijkbaar ben je familie of op zijn minst een persoonlijke supporter van Preben.Dat men op het forum hier snoeihard kan uithalen zal je toch moeten leren aanvaarden.Ja,en Preben zal ook wel weten dat het niet loopt zoals hij wil en woensdag werd dat dan nog eens extra in de verf gezet.Zoiets moet je aanvaarden en niet beginnen wild om je heen te schoppen en te verwijzen naar anderen die ook fouten maken. Maar troost je.Je kan misschien eens de archieven raadplegen en lezen wat Kiekesoepke over Wouter Moreels schreef.Dat was van een heel ander en bedenkelijk niveau.Met dat verschil dat ze wel bijna het hele forum over haar heen kreeg waarna ze besloot om wijselijk te zwijgen. Wouter Moreels werd uiteindelijk doot het forum verkozen tot de man van het seizoen. En nee,ik heb niets tegen Wetteren.Ik vind dat ze het met beperkte middelen en een goed beleid zeer goed doen.En van Denys verwacht ik echt veel als hij (binnen een paar weken of eerder) een echte kans krijgt. Want voor mij heeft Ewout toch meer voetballend vermogen dan Preben. Ik ben helemaal geen familie van preben. ik ben gewoon een man die objectief naar de voetbal kijkt, en vind de kritiek die soms op preben gegeven wordt nogal redelijk onterecht. Maar tis zoals je zegt zeker ze zullen wel altijd iemand vinden om op te vitten , tis al eens wouter geweest en nu is dat blijkbaar preben. Hoewel ik vind dat die jongen nog niet veel verkeerd gedaan heeft. En ok op beerschot, maar als je dan weet dat bekermatchen weinig of geen belang hebben, vind ik de commentaar op die jongen nutteloos |
| 29 Okt 2010, 13:05 |
|
|
forumlegende
Ik vond Preben woensdag ook niet goed, maar het was wel tegen een eersteklasser, dus er waren zeker nog anderen die zelf wel zullen weten dat ze nog veel boterhammen moeten eten om hogerop mee te kunnen. In de competitie mag dit echter geen gevolgen hebben. Met 29/33 punten moet er niet al te veel gesleuteld worden aan de ploeg.
|
| 29 Okt 2010, 13:13 |
|
|
Vaste Waarde
Sylvain schreef: lolo4ever schreef: @Sylvain:blijkbaar ben je familie of op zijn minst een persoonlijke supporter van Preben.Dat men op het forum hier snoeihard kan uithalen zal je toch moeten leren aanvaarden.Ja,en Preben zal ook wel weten dat het niet loopt zoals hij wil en woensdag werd dat dan nog eens extra in de verf gezet.Zoiets moet je aanvaarden en niet beginnen wild om je heen te schoppen en te verwijzen naar anderen die ook fouten maken. Maar troost je.Je kan misschien eens de archieven raadplegen en lezen wat Kiekesoepke over Wouter Moreels schreef.Dat was van een heel ander en bedenkelijk niveau.Met dat verschil dat ze wel bijna het hele forum over haar heen kreeg waarna ze besloot om wijselijk te zwijgen. Wouter Moreels werd uiteindelijk doot het forum verkozen tot de man van het seizoen. En nee,ik heb niets tegen Wetteren.Ik vind dat ze het met beperkte middelen en een goed beleid zeer goed doen.En van Denys verwacht ik echt veel als hij (binnen een paar weken of eerder) een echte kans krijgt. Want voor mij heeft Ewout toch meer voetballend vermogen dan Preben. Ik ben helemaal geen familie van preben. ik ben gewoon een man die objectief naar de voetbal kijkt, en vind de kritiek die soms op preben gegeven wordt nogal redelijk onterecht. Maar tis zoals je zegt zeker ze zullen wel altijd iemand vinden om op te vitten , tis al eens wouter geweest en nu is dat blijkbaar preben. Hoewel ik vind dat die jongen nog niet veel verkeerd gedaan heeft. En ok op beerschot, maar als je dan weet dat bekermatchen weinig of geen belang hebben, vind ik de commentaar op die jongen nutteloos Er is wel een verschil tussen kritiek leveren en kritisch zijn ![]() |
| 29 Okt 2010, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
edit
|
| 29 Okt 2010, 13:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Begin hier op t' forum anders eens een rubriek "miskopen" dan weten we het allemaal klaar en duidelijk. En kunnen die mensen onder elkaar wat roddelen, en hoeven wij dat niet altijd te lezen. Bende zagen.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Okt 2010, 13:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Int vervolg gaan we ipv met jongens uit de streek misschien met weesjes uit Afrika moeten beginnen spelen, 't zou ook voor minder zever zorgen
![]() nen tip voor familieleden die het soms niet aankunnen: lees het hier niet en als je toch leest, reageer dan zeker al niet... 't enige waar je voor zorgt is dat de discussie nog wat meer aangewakkerd wordt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Okt 2010, 13:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
één match verloren en dan nog voor den beker en tkot is hier al te klein,ik hou mijn hart vast voor als we de eerste keer in competitieverband verliezen.We hebben 23spelers,gelieve dan ook achter alle 23achter te staan en kritisch zijn is nodig,maar dan wel objectief en ook counteren op kritiek mag objectief blijven.
Familie,beste vriend,kennis,wetek veel welke relatie dat sommigen hier met een speler hebben,zet dat eventjes uit uwe kop alsge wilt reageren. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 29 Okt 2010, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Okt 2010, 14:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachter90 schreef: één match verloren en dan nog voor den beker en tkot is hier al te klein,ik hou mijn hart vast voor als we de eerste keer in competitieverband verliezen. alle middelen zijn goed om aan de 200 pagina's te komen 'k peis dat den onderkroiper nog om een paar vesse bidons is ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Okt 2010, 14:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: één match verloren en dan nog voor den beker en tkot is hier al te klein,ik hou mijn hart vast voor als we de eerste keer in competitieverband verliezen.We hebben 23spelers,gelieve dan ook achter alle 23achter te staan en kritisch zijn is nodig,maar dan wel objectief en ook counteren op kritiek mag objectief blijven. Familie,beste vriend,kennis,wetek veel welke relatie dat sommigen hier met een speler hebben,zet dat eventjes uit uwe kop alsge wilt reageren. En den boer ploegde verder.... tja, typisch oilsjt zeker ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Okt 2010, 14:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er moet toch elk seizoen een zwart schaap zijn,remember Franck,Aelbrecht,Delie en co..... heb onlangs nog met Tim staan praten en dit was ook de reden van zijn vertrek.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Okt 2010, 14:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Iendrachter90 schreef: één match verloren en dan nog voor den beker en tkot is hier al te klein,ik hou mijn hart vast voor als we de eerste keer in competitieverband verliezen. alle middelen zijn goed om aan de 200 pagina's te komen 'k peis dat den onderkroiper nog om een paar vesse bidons is ![]() Alé dan misschien kunnen we een overzichtje maken van de spelers van de woensdag: Vandenoortgaete 7/10 De castro:6/10 De schutter 6.5/10 Filipovic6.5/10 Delclef:5/10 Galucci 7/10 Van damme:7,5/10 Verheyden:7.5/10 Cousin:7,5/10 W.moreels:8/10 Depoitre:8/10 Invallers:Denys:4/5 B.moreels en yombo geen beoordeling Vocale steun:podevijn 10/10 Die scores zijn rap rap gegeven door mij é,niet teveel aandacht aan besten,maar aangezien sommigen hier graag aan 200geraken |
| 29 Okt 2010, 14:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Ja jongens, het was me het matchke wel
Schitterende sfeer in het stadion, ook na de 2-0 en de 3-0. Elke speler op het veld heeft zijn stinkende best gedaan om een mooi resultaat te halen, maar het mocht niet zijn. Beerschot was beter, en hun kansen gingen er wel in. We speelde verdienstelijk en hadden toch zeker een goaltje verdiend, maar het geluk was niet aan onze zijde. Spijtig dat Clement niet speelde en dat Wanyama geen rood kreeg. Die penaltymisser en de 2-0 had ik liever ook ni gezien, maar kom. Voor het begin van de match hoopte ik dat Brecht niet zou spelen centraal, omdat ons duo Flipo-Deschutter te goed is om uiteen te halen. Achteraf bekeken zat het centraal inderdaad redelijk goed op slot, maar onze backs waren niet in topvorm. Geen schande als je ziet dat ze tegen Goor, Custovic en Negrao moesten spelen, maar dat wordt hier blijkbaar rap vergeten. De Boeck had trouwens ook al snel in de gaten dat het langs de flanken moest gebeuren. Overigens toch chapeau voor de Glen, hij haalt Wanyama er op tijd uit, coachte zijn spelers vaak, haalt Custovic er redelijk snel uit omdat zijn vat af was en brengt de (opnieuw?) gemotiveerde Mats Rits in... Hij deed in ieder geval niks verkeerds. En ook al werd hij toen getrakteerd op boegeroep, ik heb zijn geklap richting onze kern wel geäpprecieerd. Ik troost mij met het feit dat als Depoitre of Moreels 3 keer hadden gescoord, we ze misschien kwijt waren geweest. Enfin, hoofdstuk afgesloten, 't was plezant, maar nu moeten we zien dat we tegen Koksijde winnen. 't Kot gaat weer (bijzonder onterecht) te klein zijn als we verliezen, en dat is typisch voor onze club, dus laat ons hopen dat we die mannen gewoon droog op 12 punten zetten. |
| 29 Okt 2010, 14:17 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Er moet toch elk seizoen een zwart schaap zijn,remember Franck,Aelbrecht,Delie en co..... heb onlangs nog met Tim staan praten en dit was ook de reden van zijn vertrek. Den Tim was op de busrit naar huis niet meer veel van zeg ![]() |
| 29 Okt 2010, 15:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
voorbijganger schreef: Bakkie schreef: Er moet toch elk seizoen een zwart schaap zijn,remember Franck,Aelbrecht,Delie en co..... heb onlangs nog met Tim staan praten en dit was ook de reden van zijn vertrek. Den Tim was op de busrit naar huis niet meer veel van zeg ![]() Ik vrees dat hij niet den enigen was ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Okt 2010, 15:39 |
|
| Pagina 193 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 200 Volgende |