|
|
| Pagina 195 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
jammen schreef: Pauter schreef: Gisteren hadden mijn moeder haar franstalige collega's gevraagd of er wel tandartsen in aalst zijn... Ik heb dan nog eens naar de beelden gekeken en idd bij onze supps stond e meisken zonder tanden ( ong 20). En vandaag hoorde ik weer daarover een opmerking. we worden toch altijd door de media altijd als .... aanzien eh, en da steekt me redelijk tegen aja. Indertijd ook me telefacts op carnaval. Typisch toch dat die reactie uit franstalige hoek komt. In Wallonië is de tandarts tegelijk burgemeester, slager, taxichauffeur, enz.... En Marc D.... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Okt 2010, 18:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: jammen schreef: Pauter schreef: Gisteren hadden mijn moeder haar franstalige collega's gevraagd of er wel tandartsen in aalst zijn... Ik heb dan nog eens naar de beelden gekeken en idd bij onze supps stond e meisken zonder tanden ( ong 20). En vandaag hoorde ik weer daarover een opmerking. we worden toch altijd door de media altijd als .... aanzien eh, en da steekt me redelijk tegen aja. Indertijd ook me telefacts op carnaval. Typisch toch dat die reactie uit franstalige hoek komt. In Wallonië is de tandarts tegelijk burgemeester, slager, taxichauffeur, enz.... En Marc D.... ![]() Dillen? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Okt 2010, 18:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Pauter schreef: Gisteren hadden mijn moeder haar franstalige collega's gevraagd of er wel tandartsen in aalst zijn... Ik heb dan nog eens naar de beelden gekeken en idd bij onze supps stond e meisken zonder tanden ( ong 20). En vandaag hoorde ik weer daarover een opmerking. we worden toch altijd door de media altijd als .... aanzien eh, en da steekt me redelijk tegen aja. Indertijd ook me telefacts op carnaval. Je moet tegen uw moeder eens zeggen dat haar franstalige collega's eens hun ogen moeten opentrekken als ze in La Louviere,Charleroi,Bergen en andere louche waalse steden rondlopen. Ik kan u garanderen dat er daar ander volk rondloopt !!!!!! Dus vuile walen kijk in jullie stallen. ![]() |
| 29 Okt 2010, 18:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
In wallonie loopt er geen enkele rond dat zo schoon is,ook al hebben ze tanden.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Okt 2010, 19:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: In wallonie loopt er geen enkele rond dat zo schoon is,ook al hebben ze tanden. ![]() Tja, als Michel Daerden de standaard is, van de schoonheid van de doorsnee waal... ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Okt 2010, 19:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vantjen zijn foto's staan op de fotosite
Eentje met 5 sterren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Okt 2010, 20:24 |
|
|
Freak
was die 1e goal nu geen off side,of denk ik dat maar.
![]() |
| 29 Okt 2010, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Pauter schreef: Gisteren hadden mijn moeder haar franstalige collega's gevraagd of er wel tandartsen in aalst zijn... Ik heb dan nog eens naar de beelden gekeken en idd bij onze supps stond e meisken zonder tanden ( ong 20). En vandaag hoorde ik weer daarover een opmerking. we worden toch altijd door de media altijd als .... aanzien eh, en da steekt me redelijk tegen aja. Indertijd ook me telefacts op carnaval. Op het Kielse Rat forum grat hetzelfde... Da van de media is al lang geweten dat ze er altijd een "marginale" draai willen aan geven (reportages carnaval, bekermatch op Dender,...) maar trek me daar niks meer van aan, het is nergens zo plezant als in Aalst, dat ze maar zeggen, nem ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Okt 2010, 20:39 |
|
|
Scholier
Voor wie er geen genoeg van krijgt, nog een verslagske
http://atv.be/item/voetbalgoals |
| 29 Okt 2010, 20:42 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het is zowel van de VRT als van diegene die erop reageren zwaar ondermaats. Spijtig ook voor de persoon in kwestie.
Het is ook te zien wat ze met marginaal bedoelen maar als ge ziet met hoeveel we er waren en wie, dan ben ik bijna zeker dat ons gemiddelde zeker niet lager ligt dan gelijk welke andere club. (volgens mij namen ze geen close ups van Antwerp omdat daar genen ene deftigen tussen staat )Och ja laat ze maar doen, weir weten beter Respect voor elken iendrachter!_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Okt 2010, 20:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
waly 2 schreef: was die 1e goal nu geen off side,of denk ik dat maar. ![]() ik weet ni of er Iendrachters in hoofdtribune zaten die er een beter zicht op hadden dan wij achter de andere goal, doch ik heb er toch ook mijn twijfels over hoor. _________________ Iendracht 4ever. |
| 29 Okt 2010, 21:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Pauter schreef: Gisteren hadden mijn moeder haar franstalige collega's gevraagd of er wel tandartsen in aalst zijn... Ik heb dan nog eens naar de beelden gekeken en idd bij onze supps stond e meisken zonder tanden ( ong 20). En vandaag hoorde ik weer daarover een opmerking. we worden toch altijd door de media altijd als .... aanzien eh, en da steekt me redelijk tegen aja. Indertijd ook me telefacts op carnaval. iemand beoordelen en veroordelen omwille van het uiterlijk is één van de meest verwerpelijke dingen die er zijn. Niet aan storen, zou ik zeggen, aan anderen kent men zichzelf. _________________ Iendracht 4ever. |
| 29 Okt 2010, 21:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dankwoord aan de supporters
Het is een feit….De Cofidis Cup is voorbij….Maar we hebben er toch opnieuw als een eendracht familie kunnen van genieten tot en met de zestiende finales. Wie weet …wat brengt volgend jaar…? Het bestuur wil van deze gelegenheid gebruik maken om spelers, medewerkers en supporters van harte te danken voor hun inzet en toejuichingen gedurende de voorbij maanden in de Beker van Belgie. De sfeer die onze supporters tentoon gespreid hebben op GBA sprak boekdelen en bezorgde elke voetballiefhebber kippenvel. Hopelijk brengen onze supporters deze sfeer bij elke match in competitieverband zodat we SAMEN ons doel kunnen verwezenlijken gedurende dit seizoen. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Okt 2010, 22:23 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
kreezie nonkeltje schreef: waly 2 schreef: was die 1e goal nu geen off side,of denk ik dat maar. ![]() ik weet ni of er Iendrachters in hoofdtribune zaten die er een beter zicht op hadden dan wij achter de andere goal, doch ik heb er toch ook mijn twijfels over hoor. t was gennen off side ; van ier né tot in Stalingrad né |
| 29 Okt 2010, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
jowwan schreef: kreezie nonkeltje schreef: waly 2 schreef: was die 1e goal nu geen off side,of denk ik dat maar. ![]() ik weet ni of er Iendrachters in hoofdtribune zaten die er een beter zicht op hadden dan wij achter de andere goal, doch ik heb er toch ook mijn twijfels over hoor. t was gennen off side ; van ier né tot in Stalingrad né kheb de beelden nog eens bekeken op sporza en volgens mij is dat toch ook buitenspel. ik weet nu niet hoe de regels in Stalingrad zijn , maar in belgie is da buitenspel http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... verslagen# , hij staat voor de bal en de pass gaat vooruit , 1min 21 |
| 29 Okt 2010, 22:45 |
|
| Pagina 195 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 200 Volgende |