|
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: Filipovic is ondertussen fit. Depoitre zoals vorige week heeft een individueel programma en van damme raakt normaal speelklaar. Over delclef zou ik het niet weten. Dus ik denk dat we niet benieuwd gaan moeten zijn ![]() en wie vervangt de niels en hoe ist eigenlijk met ringoot,die was toch sterk bezig in de voorbereiding! De schutter zou ik vervangen door brecht moreels en ringoot is fit. ok bedankt voor de informatie en tot zaterdag grtjs wittebolle |
| 04 Nov 2010, 15:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ist nu aftrap 19u30 of 20u feitelijk?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Nov 2010, 15:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Mariner schreef: ist nu aftrap 19u30 of 20u feitelijk? 20uur ![]() |
| 04 Nov 2010, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Iendrachter90 schreef: wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: Filipovic is ondertussen fit. Depoitre zoals vorige week heeft een individueel programma en van damme raakt normaal speelklaar. Over delclef zou ik het niet weten. Dus ik denk dat we niet benieuwd gaan moeten zijn ![]() en wie vervangt de niels en hoe ist eigenlijk met ringoot,die was toch sterk bezig in de voorbereiding! De schutter zou ik vervangen door brecht moreels en ringoot is fit. fit wel maar nie topfit hoor, morgen speelt hij alleszins mee met jong EA, ik verwacht hem wel bij de selectie ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 04 Nov 2010, 15:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
davy1919 schreef: Iendrachter90 schreef: wittebolle schreef: en wie vervangt de niels en hoe ist eigenlijk met ringoot,die was toch sterk bezig in de voorbereiding! De schutter zou ik vervangen door brecht moreels en ringoot is fit. fit wel maar nie topfit hoor, morgen speelt hij alleszins mee met jong EA, ik verwacht hem wel bij de selectie ![]() Volgende ploeg zal wss spelen: Vdn De castro-b.moreels-filipovic-delclef Galucci-van damme(kestens)-verheyden-cousin W.moreels-Depoitre(crispyn) Bank:kempeneer,denys,yombo,ringoot,kestens,crispyn. Indien van damme en depoitre spelen zal de bank wel weer denys,crispyn ,kestens zijn. |
| 04 Nov 2010, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: Mariner schreef: ist nu aftrap 19u30 of 20u feitelijk? 20uur ![]() ok, want de Wimme heeft mij serieus aan 't twijfelen gebracht vandaag (die zei 19u30) thanks _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Nov 2010, 15:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Geen zorgen over de geblesseerden jongens...we kunnen Troch nog op de bank zetten als supersub!
|
| 04 Nov 2010, 16:30 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
gweninho schreef: Geen zorgen over de geblesseerden jongens...we kunnen Troch nog op de bank zetten als supersub! 't es da ; as ge wetj da e goe konoin nie moet dik zoin |
| 04 Nov 2010, 16:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
gweninho schreef: Geen zorgen over de geblesseerden jongens...we kunnen Troch nog op de bank zetten als supersub! Mjah, liever niet, de ploeg hangt nu toch goed aaneen, dus laat hem waar hij is. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Nov 2010, 16:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
gweninho schreef: Geen zorgen over de geblesseerden jongens...we kunnen Troch nog op de bank zetten als supersub! ![]() |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DavidSeal schreef: gweninho schreef: Geen zorgen over de geblesseerden jongens...we kunnen Troch nog op de bank zetten als supersub! Mjah, liever niet, de ploeg hangt nu toch goed aaneen, dus laat hem waar hij is. Was ook maar als grap bedoeld ze , ik denk er ook nie aan om hem der terug bij te halen |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 24 Okt 2010, 16:11 Berichten: 23 Leeftijd: 32 Locatie: Denderleeuw |
komaan iendracht! 2 belangrijke matchen die we moeten winnen
![]() |
| 04 Nov 2010, 19:39 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Beste Iendracht supporter,
Op zaterdag 6 november speelt den iendracht een moeilijke uitmatch tegen Oudenaarde. Om alvast de overwinning te vieren stel ik voor om nadien naar de fuif van De Schoitkitten te komen :Soirée Fritexee² in de Zwette Zoal te Moorsel. Elke supporter van EA die kan bewijzen dat hij op oudenaarde was ( ticket of dergelijke) mag gratis binnen en krijgt daarboven op ook nog een gratis consumptie! Hopelijk tot dan!! ![]() I know_________________ Anti fusieclub! |
| 04 Nov 2010, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Pauter schreef: Beste Iendracht supporter, Op zaterdag 6 november speelt den iendracht een moeilijke uitmatch tegen Oudenaarde. Om alvast de overwinning te vieren stel ik voor om nadien naar de fuif van De Schoitkitten te komen :Soirée Fritexee² in de Zwette Zoal te Moorsel. Elke supporter van EA die kan bewijzen dat hij op oudenaarde was ( ticket of dergelijke) mag gratis binnen en krijgt daarboven op ook nog een gratis consumptie! Hopelijk tot dan!! ![]() I knowJa plezanten, koste da de zondag ni zeggen toen ge mij 2 kaarten verkocht hebt Da van da gratis pintje is wel schonen deal ik zal er zijn! |
| 04 Nov 2010, 19:56 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: Pauter schreef: Beste Iendracht supporter, Op zaterdag 6 november speelt den iendracht een moeilijke uitmatch tegen Oudenaarde. Om alvast de overwinning te vieren stel ik voor om nadien naar de fuif van De Schoitkitten te komen :Soirée Fritexee² in de Zwette Zoal te Moorsel. Elke supporter van EA die kan bewijzen dat hij op oudenaarde was ( ticket of dergelijke) mag gratis binnen en krijgt daarboven op ook nog een gratis consumptie! Hopelijk tot dan!! ![]() I knowJa plezanten, koste da de zondag ni zeggen toen ge mij 2 kaarten verkocht hebt Da van da gratis pintje is wel schonen deal ik zal er zijn! sponsoring eh bartjen ![]() _________________ Anti fusieclub! |
| 04 Nov 2010, 19:56 |
|
| Pagina 6 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 21 Volgende |