|
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
T.Fratelli schreef: 't wordt nu echt wel eens tijd dat ze in de kranten hun bronnen dubbel checken... Depoitre en Podevijn worden nu ook al door elkaar gehaald, zo staat er in het Nieuwsblad: Depoitre (kruisbanden) is voor lange tijd out om daarna correcte bericht neer te schrijven dat hij last heeft van buikspieren en hem vervolgens in selectie te steken, dat ge zo'n dingen niet ziet enige positieve aan al die verwarring rond onzen L(D)epoitre is dat scouts hem moeilijker zullen vinden op een plein ![]() Beste manier is het om gewoon aan de speler in kwestie zelf te vragen hoe het met zijn blessure zit,die kranten hebben ofwel slechte bronnen of maken er altijd hun eigen interpretatie van.Maarja,depoitre heeft idd nog last,maar zal wel spelen.En die naamsverwisselinge ja ,daar moet ge toch al ne vree stomme journalist voor zijn ze. ![]() |
| 06 Nov 2010, 14:12 |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 24 Okt 2010, 16:11 Berichten: 23 Leeftijd: 32 Locatie: Denderleeuw |
ajoin54 schreef: op iendracht.be is de match live te volgen ! ![]() oke , nice ![]() |
| 06 Nov 2010, 14:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vanavond gewoon gaan voor de zege al zal het niet gemakkelijk zijn, maar moeilijk gaat ook hé.
Komaan Iendracht!!!!! ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Nov 2010, 14:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik ben al rebedebie ....
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Nov 2010, 14:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Ik ben al rebedebie .... ![]() Zot ![]() |
| 06 Nov 2010, 14:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben al rebedebie .... ![]() Zot ![]() Hij gaat met den trein,hij is dat gewoon dat de treinen altijd te laat zijn en neemt zijn voorzorgen om zeker op tijd te zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Nov 2010, 15:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Bakkie schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben al rebedebie .... ![]() Zot ![]() Hij gaat met den trein,hij is dat gewoon dat de treinen altijd te laat zijn en neemt zijn voorzorgen om zeker op tijd te zijn. haha das waar, den Yves zal content zijn want heb wa mooie ingangsticketjes mee veur hem! Nu zelf spelen om daarna om 6u aan te zetten richting Oudenaarde! ![]() |
| 06 Nov 2010, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben al rebedebie .... ![]() Zot ![]() Hij gaat met den trein,hij is dat gewoon dat de treinen altijd te laat zijn en neemt zijn voorzorgen om zeker op tijd te zijn. Hij heeft nen nieuwen brommer e. Eer hij in gang is getrapt, is hij in Oudenaarde |
| 06 Nov 2010, 16:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik verwacht een zeer moeilijke wedstrijd vanavond en ik heb er eerlijk gezegd geen goe gevoel bij. Oudenaarde is thuis ook nog ongeslagen dit seizoen en ze zijn enorm gemotiveerd om ons een eerste maal in het zand te doen bijten. We zullen top moeten zijn en het zal nodig zijn om met het mes tussen de tanden te spelen want dat zullen zij ook doen.
|
| 06 Nov 2010, 17:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
zwawi schreef: Ik verwacht een zeer moeilijke wedstrijd vanavond en ik heb er eerlijk gezegd geen goe gevoel bij. Oudenaarde is thuis ook nog ongeslagen dit seizoen en ze zijn enorm gemotiveerd om ons een eerste maal in het zand te doen bijten. We zullen top moeten zijn en het zal nodig zijn om met het mes tussen de tanden te spelen want dat zullen zij ook doen. bwa, anderzijds krijgen ze een karrevracht goalen binnen wat tegen ons wel dodelijk kan zijn. het zal er op aan komen ze meteen bij de keel te grijpen en ze achteruit te duwen. Op voorsprong komen. Plus als ik eens kijk naar de thuismatchen van hen Izegem, Deinze, Wielsbeke, Geel. Tegen Bornem spelen ze gelijk. Op de eerste speeldag winnen ze thuis van Hoogstraten. Ma ja, da is de eerste speeldag hé. Wij hoeven zeker gene schrik te hebben en ja, verliezen kan altijd hé. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 06 Nov 2010, 17:25 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
zwawi schreef: Ik verwacht een zeer moeilijke wedstrijd vanavond en ik heb er eerlijk gezegd geen goe gevoel bij. Oudenaarde is thuis ook nog ongeslagen dit seizoen en ze zijn enorm gemotiveerd om ons een eerste maal in het zand te doen bijten. We zullen top moeten zijn en het zal nodig zijn om met het mes tussen de tanden te spelen want dat zullen zij ook doen. den besten oorlog es deinen da ge voeltj oankommen |
| 06 Nov 2010, 17:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Bericht Onze clash de top 6
We zijn bezig aan onze eigen clash van het seizoen.
Met 5 matchen tegen de top 6 wordt mogelijk het seizoen beslist. We kunnen verder uitlopen of ingelopen worden. Iedereen zal ook wel het belang ven deze wedstrijden inzien. Met 0-0 tegen Koksijde deden we alvast geen verlies in punten. Behoud van 7 punten voorsprong op het nummer 2. Goed gespeeld maar spijtig genoeg niet met de winst aan onze kant. Hopelijk bij de volgende matchen beter. 1 - 30pt AALST 2 - 23pt WAREGEM 3 - 21pt .DESSEL 3 - 21pt KOKSIJDE 3 - 21pt OUDENAARDE 6 - 20pt HOOGSTRATEN Met onderstaande matchen nog te gaan weten we wat er ons te doen staat. Onze Champions Leaguecampagne in 3de klasse!!! (Zoals Standdard zei over hun opeenvolgende matchen tegen Gent, Genk, Anderlecht en Brugge). Oudenaarde - Aalst Aalst - Waregem Aalst - Hoogstraten Dessel - Aalst |
| 06 Nov 2010, 17:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
ik verwacht een nerveus wedstrijdbegin doch iets zegt mij dat we gaan winnen !
_________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Nov 2010, 18:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Onze clash de top 6
klodde schreef: We zijn bezig aan onze eigen clash van het seizoen. Met 5 matchen tegen de top 6 wordt mogelijk het seizoen beslist. We kunnen verder uitlopen of ingelopen worden. Iedereen zal ook wel het belang ven deze wedstrijden inzien. Met 0-0 tegen Koksijde deden we alvast geen verlies in punten. Behoud van 7 punten voorsprong op het nummer 2. Goed gespeeld maar spijtig genoeg niet met de winst aan onze kant. Hopelijk bij de volgende matchen beter. 1 - 30pt AALST 2 - 23pt WAREGEM 3 - 21pt .DESSEL 3 - 21pt KOKSIJDE 3 - 21pt OUDENAARDE 6 - 20pt HOOGSTRATEN Met onderstaande matchen nog te gaan weten we wat er ons te doen staat. Onze Champions Leaguecampagne in 3de klasse!!! (Zoals Standdard zei over hun opeenvolgende matchen tegen Gent, Genk, Anderlecht en Brugge). Oudenaarde - Aalst Aalst - Waregem Aalst - Hoogstraten Dessel - Aalst Tees zèn de weken van de woarhèd. 't Es na dammen 't moeten loaten zing. 2 drawkes op verplosjing en tois 2 x winnen en 't es gebeird!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 06 Nov 2010, 18:55 |
|
|
Duivelke
Hopelijk een match met een eerlijke arbiter!! Want zo hebben we er ook al gehad...
|
| 06 Nov 2010, 19:17 |
|
| Pagina 10 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 21 Volgende |