Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Hopelijk kan puntenverlies van de concurrentie de pijn wat verzachten, maar dan nog zitten we in een riante positie!
Laat ons hopen dat er niets in de kopkes blijft hangen en dat we volgende week weer met de overwinning kunnen aanknopen :EA:

06 Nov 2010, 22:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
69 schreef:
Hopelijk kan puntenverlies van de cocurrentie de pijn verzachten, maar dan nog zitten we in een riante positie!
Laat ons hopen dat er niets in de kopkes blijft hangen en dat we volgende week weer met de overwinning kunnen aanknopen :EA:

Da zal het belangrijkste zijn. Want nu mogen we niet falen deze periode. De volgende matchen moet 6/9 sowieso het minimum zijn.

06 Nov 2010, 22:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
gweninho schreef:
69 schreef:
Hopelijk kan puntenverlies van de cocurrentie de pijn verzachten, maar dan nog zitten we in een riante positie!

Da zal het belangrijkste zijn. Want nu mogen we niet falen deze periode. De volgende matchen moet 6/9 sowieso het minimum zijn.

of even goed/slecht doen dan de tegenstand...

06 Nov 2010, 22:45
toevallige voorbijganger

Maar liefst toch weer beginnen scoren.
2 wedstrijden zonder goal...dat is lang geleden.

06 Nov 2010, 22:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
En in 3competitiematchen 6goals tegen.

06 Nov 2010, 22:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Net terug van een barslechte match.

Ik denk dat de trainer vandaag gewoon verkeerd gegokt heeft met gallucci en depoitre op de bank
te laten starten.
In de eerste helft hebben we niets laten zien, helemaal niets.
Onze verdediging was vandaag precies boter, B moreels werd er door ouwe Sandy gewoon meermaals afgelopen. Wij stelden daar NIETS tegenover.
Dan haalt onze coach er Denys af, terwijl Vandamme en Verheyden totaal niet in de match zaten.
En ja, Depoitre er op de laatste 20 minuten, zorgde voor iets wat meer dreiging.
Maar goed, vandaag was het gewoon slecht! Elke counter van oudenaarde was aartsgevaarlijk en werd
aan 100% afgewerkt.
Wakker worden jongens!

Iendracht nor 2e

06 Nov 2010, 23:40
forumlegende

Leeftijd: 43
We hebben verloren tegen een ploeg die vandaag simpelweg beter was en dan ook verdiend won. De cijfers zeggen trouwens genoeg. Bij ons was het grootste deel niet op niveau en sommigen waren zelfs slecht. Namen ga ik daar niet op kleven omdat ik van mening ben dat ze zelf ook wel weten dat het niet goed was.
De startopstelling kon ik enigszins begrijpen. Vorige week speel je in die veldbezetting en met die spelers een sterke tweede helft/laatste half uur maar vanavond liep het jammer genoeg voor geen meter. Op die manier werden er ook geen risico's genomen met Depoitre en ik kon mij daar in vinden. Maar ik begrijp daarentegen dan wel weer niet dat ge hem nog brengt als het kalf al lang verdronken is. Na de rust was het wa beter en konden we bij momenten toch wat dreigen met onder andere een schot op de paal. Dat zou echter alleen maar een doekje voor het bloeden geweest zijn want over het algemeen brachten we te weinig vandaag om aanspraak te maken op iets.
We moeten deze nederlaag nu wel ook niet gaan dramatiseren. Verliezen gingen we toch ne keer doen en we blijven minstens vier punten los staan. De kalmte bewaren en er volgende week vollen bak voor gaan tegen Racing Waregem. Die match wordt zeer belangrijk. Als ge terug kunt aanknopen met een overwinning sta je dan weer minstens zes punten voor op de eerstvolgende ploeg in de stand.
We hebben vandaag moeten incasseren. Nu is het volgende week aan de spelers om te bewijzen dat ze ook kunnen terugslaan!

06 Nov 2010, 23:48
Vaste Waarde

volgende week zonder De Castro 3x Geel ? en ook zonder Depoitre 3x Geel?

06 Nov 2010, 23:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
eendrachter'80 schreef:

Depoitre zijn 2e geel. Geen derde

Iendracht nor 2e

06 Nov 2010, 23:51
forumlegende

eendrachter'80 schreef:

De Castro pakte inderdaad zijn derde gele kaart maar bij Depoitre is het nog maar zijn eerste hoor.

06 Nov 2010, 23:51
Vaste Waarde

de clerus schreef:
eendrachter'80 schreef:

Depoitre zijn 2e geel. Geen derde

zoveel te beter

06 Nov 2010, 23:52
Ancien

Leeftijd: 47
Klote-opstelling vandaag! Eerste helft zet BVR Denys vooraan om W.Moreels op de plaats van Galucci te zetten? Hallo??!! Depoite op de bank die je dan inbrengt bij 2-0...en ja hoor, nog een geel karton ook! Ofwel is em fit en speelt hij ofwel zet ge em uit de ploeg, dan kunt ge Yombo op de bank zetten.

Dan nog toppunt: een ontzettend zwakke Verheyden en Van Damme mogen 90 minuten opdraven terwijl ge Denys er nog afneemt...alé kom seg!

De Castro...mo jongens toch...ik denk dat em geschorst is volgende week. De Schutter kan je dus niet vervangen hé, dat hebben we vandaag wel gezien.

Maar ons absolute pijnpunt is de linksback. Nu Potjes out is, is er daar geen alternatief want zowel Delclef als Ringoot komen veel tekort. Hopelijk herpakt ons middenveld zich zodat het pijnpunt verdoezeld wordt.

06 Nov 2010, 23:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Het was geen goeie wedstrijd vandaag: terecht verloren van een ploeg die niet eens groots stond te spelen. Het was wel te verwachten dat dit een moeilijke klus ging worden, maar ik had de indruk dat ze op het veld kwamen met het idee dat dit een op voorhand verloren zaak was. Het is de eerste keer dat ik de keuze van de trainer niet goed begrijp. Dat je geen risico wil nemen met de sterkhouders, volledig akkoord. Als je gekwetst bent, ben je echter gekwetst en dan hoor je ook niet thuis op de bank. Anders riskeer je in een situatie terecht te komen zoals vandaag: op het moment dat het kalf al heel lang verdronken is, moet je dan toch Depoitre brengen, met nog een veel grotere kans op het oplopen/verergeren van een blessure. En voor wat? Voor 3-1 in plaats van voor 3-0? Op de koop toe loopt hij daar dan ook nog eens tegen een, zij het onterechte gele kaart aan.

Die eerste nederlaag moest er natuurlijk een keer van komen en inderdaad: 30 op 39, in 't slechtste geval 4 punten voorsprong op de tweede ... dat zijn nog steeds meer dan kampioenenstatistieken en bij de laatste titel in derde, inmiddels een jaar of 34 geleden, verloren we ook in Oudenaarde.
Het zal vooral zaak zijn om dit tegen volgende zondag achter ons te laten, vooral niet te panikeren (op sommige posities komen we "veel te kort" zoals ik hier boven lees ... dat noemen ze dus rustig blijven. :hmm: ) en zich vooral niet vast te pinnen op die tegengoals en gebrek aan eigen doelpunten de laatste twee matchen. Dat ze het kunnen, is al héél lang gebleken. Zeker nu Waregem zelf naar Aalst komt ... En volgende zondag: Depoitre en Galucci ofwel in de ploeg vanaf minuut 1, ofwel niet in de kern als ze geblesseerd zijn a.u.b.

06 Nov 2010, 23:58
Ancien

Leeftijd: 47
Er is maar 1 pijnpunt: onze linksback. De rest ik ok hoor. :D

ma allé volgende week zetten we dit recht!

Wat ik raar vind, vele supps zaten met een gevoel van...vanavond wordt het niks.

07 Nov 2010, 0:01
forumlegende

witzwet schreef:
Er is maar 1 pijnpunt: onze linksback. De rest ik ok hoor. :D

ma allé volgende week zetten we dit recht!

Wat ik raar vind, vele supps zaten met een gevoel van...vanavond wordt het niks.

Vandaag lag het absoluut niet aan de linksback hoor. Er waren anderen die uitblonken in de negatieve zin...

07 Nov 2010, 0:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 21