Oudenaarde - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21
 Oudenaarde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
witzwet schreef:
Er is maar 1 pijnpunt: onze linksback. De rest ik ok hoor. :D

ma allé volgende week zetten we dit recht!

Wat ik raar vind, vele supps zaten met een gevoel van...vanavond wordt het niks.

Vandaag lag het absoluut niet aan de linksback hoor. Er waren anderen die uitblonken in de negatieve zin...

zeker, zeker. We stonden nergens hé vandaag. Nu ja, het is Oudenaarde gegund zeker? Altijd in voor 'rare' matchen daar.

07 Nov 2010, 0:08
Vaste Waarde

Winnen doe je met elf spelers en verliezen ook zeker !

07 Nov 2010, 0:10
Freak

Leeftijd: 45
Vandaag een verdiende nederlaag voor onze ploeg. Wonnen geen duels, weinig agressiviteit, niemand die de tweede bal opeiste. De ref had bijgevolg een makkelijke avond, die overigens ook prima floot.

We mogen blij zijn dat De Castro er na 25 minuten niet aflag voor weer eens een oliedomme overtreding (= natrappen op Schamp). Die gast mag stilletjes aan eens aangepakt worden voor zijn zoveelste "follieken"... Dom, dommer, domst.

We verloren de slag op het middenveld waar we geen bal raakten. Verheyden en Van Damme werden slag om slinger overlopen, en Denys toonde (andermaal) waarom hij geen basisstek heeft. BVR zet dan Depoitre en Galucci op de bank wegens blessures, daar kan ik inkomen als dat zo was. Maar waarom hen er dan inbrengen als het kalf al verdronken was? BVR veranderde zijn 4-4-2 in een 4-2-3-1 met Crispijn alleen in het punt. En dat bleek geen succes.

Crispijn deed wat hij kon, kaatste een aantal keer prima maar het bleek niet voldoende. Ook verliest Wouter Moreels op de zijkant veel van zijn mogelijkheden.

Daarbij nog het feit dat Brecht Moreels een snipperdagje had genomen, dan krijg je een droge 3-0. Bij die eerste goal mag Martens die bal wel heel makkelijk aannemen. En ze kregen bij ons ook geen vat op Schamp, die leverde een prachtige assist bij de 2-0.

Onze brede kern die we meende te hebben, die heb ik (vanavond) niet gezien. Hopelijk blijft er van deze nederlaag niet te veel hangen voor de belangrijke wedstrijd tegen Waregem... Bij nieuw puntenverlies volgende week zou de nervositeit kunnen toenemen...

07 Nov 2010, 0:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
tkan raar klinken, maar kben er "blij" om dat we verliezen met een 3-0 dan een zwaar beladen match.
Ik vond het al bijna op het arrogante af de wijze van spelen. Na de 1-0 had ik het gevoel dat er gereageerd werd als :'we zetten het wel snel even recht in den 2de helft".
Alsof iedereen er vanuit ging dat we zonder al teveel te lopen kampioen zouden worden. Hopelijk is het nu doorgedrongen dat het seizoen nog lang niet voorbij is en dat we er nog veraf zijn.
Totaal geen bezieling vandaag. Laat ons zeggen dat we niet graag spelen in kunstlicht...

07 Nov 2010, 0:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
zwawi schreef:
witzwet schreef:
Er is maar 1 pijnpunt: onze linksback. De rest ik ok hoor. :D

ma allé volgende week zetten we dit recht!

Wat ik raar vind, vele supps zaten met een gevoel van...vanavond wordt het niks.

Vandaag lag het absoluut niet aan de linksback hoor. Er waren anderen die uitblonken in de negatieve zin...

Delclef was vandaag den besten bij ons.

07 Nov 2010, 0:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
vantjen schreef:
Depoitre hinder buikspieren, en der worden geen risico's genomen/

Dan snap ik totaal niet waarom je hem nog laat invallen bij een 3-0 achterstand. Het kalf was al lang verdronken en Depoitre kon dus beter gewoon een ganse match op de bank blijven als hij niet 100% was.

07 Nov 2010, 0:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik ben absoluut geen fan van Delclef maar vanavond kan je hem weinig verwijten.

07 Nov 2010, 1:26
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
SERRE schreef:

(y)

Helemaal mee eens, en voor mij moest De Nijs er helemaal niet af 2de helft, zelfde voor Crispijn, viel niets te verwijten... vandaag waren we gewoon nergens, niveau was degradatievoetbal, eerste helft zelfs geen schot tussen de palen, hopelijk zet iedereen er weer zijn kopken achter tegen volgende week want dan komt onzen ex-trainer op bezoek en die gaat niet liever willen dan ons verslaan in eigen stadion...

07 Nov 2010, 1:44

Ik ga en moet zeker de rekening niet maken van Eendracht Aalst. Maar ik slaakte een “oef”-kreet van opluchting, toen ik zag dat Depoitre op de bank startte. Kennelijk heeft die dus duidelijk een probleem met de buikspieren. Ik hoop voor hem - en voor jullie - dat het al bij al toch nog meevalt, want buikspierletsels kunnen heel lang aanslepen en aanleiding geven tot operatie. Ik herinner mij Depoitre destijds bij Péruwelz als een bijzonder krachtige speler, kopbalsterk en moeilijk te verdedigen. KSVO had vorig seizoen dan ook interesse in hem. Het was dus positief voor ons dat hij er niet bij was.
Wat de opstelling van KSVO betreft: wij missen vandaag onze 2 vleugelbacks( Blondeel geschorst en Vd Broeck al enkele weken gekwetst) en die moesten worden vervangen door een 20 jarige en een bijna 19 jarige uit de eigen jeugd. Beiden zijn van opleiding dan nog eerder centrale verdediger dan flankverdediger, maar deden het meer dan uitstekend. Op het middenveld speelde naast een ijzersterke De Jonckheere (nr.9) de nog maar amper 21-jarige Klaas Van Den Bossche (nr.5) op de plaats van de gekwetste Gaye. Dat is nu het voordeel bij Oudenaarde: niets moet, alles mag! Vandaar dat de jonge spelers voluit hun kans krijgen, vooral dank zij trainer Leleu! Het is ooit anders geweest in Oudenaarde. Ooit waren wij een “gepensioneerde vedettenploeg”. Ik denk dat ik, als KSVO-fan, vandaag echt fier mag zijn op mijn ploeg. Wij kozen vanaf de eerste minuut voor de aanval en de voorsprong aan de rust was dan zeker niet onterecht. De jonge Vivé speelde al weken in de spits op een vrij hoog niveau, maar toch koos de trainer vandaag voor de ervaring van Sandy Martens en die maakte met 2 goals en een assist het verschil. Als je dàt nog kunt opbrengen als bijna 38-jarige… Chapeau! Het klikt tussen Sandy, Ode en de jonge gastjes (Schamp en Jesse Martens) achter hem.

Van KSVO moet je geen schrik hebben als titelkandidaat, wél als goed voetballende ploeg en ik denk dat jullie na vanavond daar wel mee akkoord zullen gaan. We hebben woord gehouden en ons niet ingegraven, integendeel. We zitten en werken hier in de goede richting, maar er is nog veel te doen om van KSVO een echte titelkandidaat te maken. Idem voor Coxyde! Ik denk dat het gevaar voor jullie vooral uit Dessel zal komen. Waarschijnlijk komt deze nederlaag voor Aalst op het juiste moment. Eendracht kent momenteel een dipje, maar staat toch nog steeds ruim voor in de afrekening. Ter vergelijking: Rupel Boom was vorig jaar in de heenronde oppermachtig, maar kreeg een serieuze tik in de terugronde, met het gekende resultaat. Bij Aalst is het nu eventjes terug naar “af”, waarschijnlijk juist op tijd. Toch denk ik dat jullie het zullen halen. En alhoewel een match tegen Aalst voor KSVO een voltreffer is, zeker qua publieke belangstelling, horen jullie wel degelijk thuis in 2de klasse. Maar met de druk van DE titelfavoriet bij uitstek, zullen jullie wel moeten kunnen omgaan…

Veel succes nog! Wij hebben genoten van deze zege tegen Aalst, maar gaan niet beginnen zweven! Hopelijk doen wij ons werk volgende week in Coxyde en de week erna thuis tegen Waregem!

Groetjes vanuit Oudenaarde :rolandjen:

07 Nov 2010, 1:54
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
T.Fratelli schreef:
SERRE schreef:

(y)

Helemaal mee eens, en voor mij moest De Nijs er helemaal niet af 2de helft, zelfde voor Crispijn, viel niets te verwijten... vandaag waren we gewoon nergens, niveau was degradatievoetbal, eerste helft zelfs geen schot tussen de palen, hopelijk zet iedereen er weer zijn kopken achter tegen volgende week want dan komt onzen ex-trainer op bezoek en die gaat niet liever willen dan ons verslaan in eigen stadion...

en ik denk dat er sommige van onze spelers niet liever zullen willen dan winnen van hun ex-trainer ;)

07 Nov 2010, 1:56
Freak

Leeftijd: 35
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.
Trouwens als ik het hier zo lees hebben verheyden,van damme en b.moreels het weer gedaan?
Dat sommige meer mogen als andere dat versta ik,maar vandaag was er niemand goed noch filipovic noch cousin noch denys,..................
Enkel preben delclef mag vandaag zeggen dat hij meer dan degelijk was.
En dat den trainer denys wisselt logisch zeker?Verheyden en van damme verdienen wel wat meer krediet in mijn ogen.
Voor de rest heeft den trainer vandaag idd niet de beste keuzes gemaakt.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 07 Nov 2010, 2:13, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Nov 2010, 2:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
England4ever schreef:
Bakkie schreef:
Jan schreef:

Zot :crazy:

Hij gaat met den trein,hij is dat gewoon dat de treinen altijd te laat zijn en neemt zijn voorzorgen om zeker op tijd te zijn.

haha das waar, den Yves zal content zijn want heb wa mooie ingangsticketjes mee veur hem! Nu zelf spelen om daarna om 6u aan te zetten richting Oudenaarde! :juij:

Thanks voor de tickets :worship:
Trein was wel degelijk op uur maar ..... nu pas thuis :drank:

07 Nov 2010, 2:05
forumlegende

Leeftijd: 45
verdiende nederlaag,0,0 bezieling van onze kant
de score vond ik overdreven want Oudenaarde was nu ook zo sterk nie
tegen een ploeg die bijna het meeste tegengoals uit de reeks heeft geen enkele deftige kans kunnen creëren is wel bedenkelijk
waar de sfeer naartoe is weet ik nie,op GBA super,maar ons laatste 2 matchen trok het op niet
hadden we ons wat meer achter ons ploeg gezet was het misschien anders gelopen...

07 Nov 2010, 3:32
Duivelke

Leeftijd: 34
Iendrachter90 schreef:
Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig.
Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of?
Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn.

Trouwens als ik het hier zo lees hebben verheyden,van damme en b.moreels het weer gedaan?
Dat sommige meer mogen als andere dat versta ik,maar vandaag was er niemand goed noch filipovic noch cousin noch denys,..................
Enkel preben delclef mag vandaag zeggen dat hij meer dan degelijk was.
En dat den trainer denys wisselt logisch zeker?Verheyden en van damme verdienen wel wat meer krediet in mijn ogen.
Voor de rest heeft den trainer vandaag idd niet de beste keuzes gemaakt.

steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt.
Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen.
Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen.
Cheers

07 Nov 2010, 4:25
nieuw in de eerste ploeg

Zonder Depoitre en de niet fitte Wouter Moreels zijn we een tweederangsploeg in derde.De zo bewierrookte
taktische ingrepen(4-4-2 en Flippo centraal) van BVR leveren dan plots niets meer op.Als we ons koningskoppel missen kunnen we onvoldoende druk zetten vooraan en verzuipt ons middenveld en komen we bijgevolg ook achteraan in de problemen.
Gekwetste spelers stel je niet op en zet je ook niet op de bank.Depoitre inbrengen bij 3-0 is niet alleen nutteloos maar bovendien ook nog dom.
Hopelijk verliest BVR Depoitre en Moreels niet voor lange tijd want anders staan hem sombere tijden te wachten.

07 Nov 2010, 8:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 314 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 21