|
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
Smetje schreef: zwawi schreef: witzwet schreef: Er is maar 1 pijnpunt: onze linksback. De rest ik ok hoor. ma allé volgende week zetten we dit recht! Wat ik raar vind, vele supps zaten met een gevoel van...vanavond wordt het niks. Vandaag lag het absoluut niet aan de linksback hoor. Er waren anderen die uitblonken in de negatieve zin... Delclef was vandaag den besten bij ons. als Delclef vandaag de beste was, zegt dat veel over onze wedstrijd. Je kan Delclef gisteren weinig verwijten, maar veel extra's toevoegen is toch ook weer niet het geval. Ik ben al blij dat Delclef tenminste meer verstand heeft dan De Castro! maar zoals eerder reeds aangegeven, IEDEREEN was ondermaats. |
| 07 Nov 2010, 9:30 |
|
|
Reserve
Eerste maal met echt veel wissels en ander systeem en het gaat weer mis. Als we het proberen met 1 echte spits, is het altijd al fout gelopen. Ook achteraan missen we De Schutter, die elke week tal van missers van zijn maats (oa De castro) opvangt.
|
| 07 Nov 2010, 10:08 |
|
|
Freak
ze hebben in oudenaarde hun sint maarten al gehad.
![]() |
| 07 Nov 2010, 10:37 |
|
|
Ancien
Door een ongeval moet ik nu reeds de tweede wedstrijd na mekaar passen, dus ik kan niet oordelen over de wedstrijd van gisteren, maar die nonchalance was mij ook al opgevallen in Brakel.
Ik kan u verzekeren dat je op deze manier vlug je bonus kan verspelen hoor, als Waregem met een KVDH die zijn spelers super zal motiveren zes op zes haalt hebben we maar een punt voorsprong meer en kan de onzekerheid in de groep toenemen? Ik heb BVR al horen zeggen van een volwassen groep, akkoord maar dan moeten ze er wel honderd ten honderd voor gaan. Die mannen van Oudenaarde waren al weken bezig met deze wedstrijd, bij ons waren ze aan het rekenen van 3 op 4 het zal wel los lopen. We zijn belange nog geen kampioen hoor mannen, als ik het goed begrijp loopt een groot deel van de spelers met allerlei kwaaltjes rond wat mij toch een beetje verontrust, dus die vriendenmatch op Ninove komt ook een beetje ongelegen of gaan ze met een B-ploeg spelen? We hebben het potentieel om kampioen te spelen, maar de fighters spirit moet terugkomen om ons einddoel te bereiken. Wake up Iendracht, if you fight you win! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 07 Nov 2010, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Nov 2010, 10:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Er zijn gewoon een aantal spelers die je gewoon niet kan vervangen. De Schutter en Depoitre zijn er zo twee van. Ons centraal duo achterin...onmisbaar, zoiets voel je steeds.
De kritiek op Denys, vooral van El Corredor, is totaal onjuist. Ik denk dat hij in al zijn invalbeurten exact één keer op de plaats heeft mogen spelen die hij gewend is: nl. centraal in het middenveld. Teveel wordt hij gebruikt als 'vervanger' van Moreels. Wel, dat kan hij niet! Denys is een goede speler waar je veel verder mee zal komen dan ons huidig centraal duo...alleen hebben die gasten een verworven status en Denys niet. Zijn vervanging gisteren was totaal niet nodig. Speel hem uit op de plaats van Ewen, zat toch niet in de match. Ma nee, 't is weer Denys die mocht douchen. Zo creëer je onvrede. Nog iets. Brecht Moreels mag 90 minuten meedoen en krijgt bij een volledige kern niet eens een plaats op de bank. Kestens die altijd op de bank start, nu ook. Ofwel zet ge Kestens direct centraal ofwel ondergaat hij het lot van Brecht, meer niet in de ploeg dan wel. M.a.w als BVR in Kestens een goede vervanger ziet waarom start hij dan niet? Zet hem dan uit de ploeg en neem Yombo. Die kan nog iets. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 07 Nov 2010, 10:52 |
|
|
Ancien
Tiger schreef: Ik ga en moet zeker de rekening niet maken van Eendracht Aalst. Maar ik slaakte een “oef”-kreet van opluchting, toen ik zag dat Depoitre op de bank startte. Kennelijk heeft die dus duidelijk een probleem met de buikspieren. Ik hoop voor hem - en voor jullie - dat het al bij al toch nog meevalt, want buikspierletsels kunnen heel lang aanslepen en aanleiding geven tot operatie. Ik herinner mij Depoitre destijds bij Péruwelz als een bijzonder krachtige speler, kopbalsterk en moeilijk te verdedigen. KSVO had vorig seizoen dan ook interesse in hem. Het was dus positief voor ons dat hij er niet bij was. Wat de opstelling van KSVO betreft: wij missen vandaag onze 2 vleugelbacks( Blondeel geschorst en Vd Broeck al enkele weken gekwetst) en die moesten worden vervangen door een 20 jarige en een bijna 19 jarige uit de eigen jeugd. Beiden zijn van opleiding dan nog eerder centrale verdediger dan flankverdediger, maar deden het meer dan uitstekend. Op het middenveld speelde naast een ijzersterke De Jonckheere (nr.9) de nog maar amper 21-jarige Klaas Van Den Bossche (nr.5) op de plaats van de gekwetste Gaye. Dat is nu het voordeel bij Oudenaarde: niets moet, alles mag! Vandaar dat de jonge spelers voluit hun kans krijgen, vooral dank zij trainer Leleu! Het is ooit anders geweest in Oudenaarde. Ooit waren wij een “gepensioneerde vedettenploeg”. Ik denk dat ik, als KSVO-fan, vandaag echt fier mag zijn op mijn ploeg. Wij kozen vanaf de eerste minuut voor de aanval en de voorsprong aan de rust was dan zeker niet onterecht. De jonge Vivé speelde al weken in de spits op een vrij hoog niveau, maar toch koos de trainer vandaag voor de ervaring van Sandy Martens en die maakte met 2 goals en een assist het verschil. Als je dàt nog kunt opbrengen als bijna 38-jarige… Chapeau! Het klikt tussen Sandy, Ode en de jonge gastjes (Schamp en Jesse Martens) achter hem. Van KSVO moet je geen schrik hebben als titelkandidaat, wél als goed voetballende ploeg en ik denk dat jullie na vanavond daar wel mee akkoord zullen gaan. We hebben woord gehouden en ons niet ingegraven, integendeel. We zitten en werken hier in de goede richting, maar er is nog veel te doen om van KSVO een echte titelkandidaat te maken. Idem voor Coxyde! Ik denk dat het gevaar voor jullie vooral uit Dessel zal komen. Waarschijnlijk komt deze nederlaag voor Aalst op het juiste moment. Eendracht kent momenteel een dipje, maar staat toch nog steeds ruim voor in de afrekening. Ter vergelijking: Rupel Boom was vorig jaar in de heenronde oppermachtig, maar kreeg een serieuze tik in de terugronde, met het gekende resultaat. Bij Aalst is het nu eventjes terug naar “af”, waarschijnlijk juist op tijd. Toch denk ik dat jullie het zullen halen. En alhoewel een match tegen Aalst voor KSVO een voltreffer is, zeker qua publieke belangstelling, horen jullie wel degelijk thuis in 2de klasse. Maar met de druk van DE titelfavoriet bij uitstek, zullen jullie wel moeten kunnen omgaan… Veel succes nog! Wij hebben genoten van deze zege tegen Aalst, maar gaan niet beginnen zweven! Hopelijk doen wij ons werk volgende week in Coxyde en de week erna thuis tegen Waregem! Groetjes vanuit Oudenaarde Proficiat met jullie overwinning, die underdogrol komt jullie goed uit nietwaar? Ik schrijf jullie toch nog niet af voor de titel hoor, met het driepuntensyteem kan het snel gaan, hopelijk kunnen we tegen Waregem ons herpakken en met de juiste instelling onze competitie voortzetten. Het echte Eendracht heb je gisteren blijkbaar niet gezien, maar we houden het beste voor de terugronde. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 10:58 |
|
|
Junior
witzwet schreef: Nog iets. Brecht Moreels mag 90 minuten meedoen en krijgt bij een volledige kern niet eens een plaats op de bank. Kestens die altijd op de bank start, nu ook. Ofwel zet ge Kestens direct centraal ofwel ondergaat hij het lot van Brecht, meer niet in de ploeg dan wel. M.a.w als BVR in Kestens een goede vervanger ziet waarom start hij dan niet? Zet hem dan uit de ploeg en neem Yombo. Die kan nog iets. Volkomen terechte opmerking.Kestens zit al een heel seizoen bij de 15, en de matchwinnaar van op Brakel wordt de daarop volgende matchen gewoon thuis gelaten. |
| 07 Nov 2010, 11:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Brother schreef: Iendrachter90 schreef: Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig. Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of? Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn. Trouwens als ik het hier zo lees hebben verheyden,van damme en b.moreels het weer gedaan? Dat sommige meer mogen als andere dat versta ik,maar vandaag was er niemand goed noch filipovic noch cousin noch denys,.................. Enkel preben delclef mag vandaag zeggen dat hij meer dan degelijk was. En dat den trainer denys wisselt logisch zeker?Verheyden en van damme verdienen wel wat meer krediet in mijn ogen. Voor de rest heeft den trainer vandaag idd niet de beste keuzes gemaakt. steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt. Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen. Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen. Cheers Steun moet ge verdienen dat vind ik nog de beste.30/39en tege koksijde nauwelijks sfeer en gisteren wisten we al op voorhand dat we gingen verliezen waarschijnlijk? En dat gedoe over zingt dan zelf is iets dat begint tegen te steken,ik zing altijd mee dus aan mij zal het niet liggen.Een ploeg steunen in een moeilijke match is dus blijkbaar ook al niet vandoen,wantja ze moeten het verdienen ![]() Misschien hebben sommige het gemist we staan nog altijd op kop met minimum 4punten voor en maximum 6punten voor. |
| 07 Nov 2010, 11:22 |
|
|
Ancien
Wat mij het meest verontrust is het feit dat ons spitsenduo maar niet fit geraakt!
Dit zou ons zuur kunnen opbreken, vooral de buikspierblessure van Depoitre baart mij zorgen, we zouden hem wel eens voor lange tijd kunnen moeten missen als gevolg van deze blessure. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 11:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt.
Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen. Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen. Cheers[/quote] Plots zitten er hier weer tientallen trainers achter hun pc blijkbaar... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. Laatst gewijzigd door DavidSeal op 07 Nov 2010, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 07 Nov 2010, 11:33 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Brother schreef: Iendrachter90 schreef: Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig. Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of? Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn. Trouwens als ik het hier zo lees hebben verheyden,van damme en b.moreels het weer gedaan? Dat sommige meer mogen als andere dat versta ik,maar vandaag was er niemand goed noch filipovic noch cousin noch denys,.................. Enkel preben delclef mag vandaag zeggen dat hij meer dan degelijk was. En dat den trainer denys wisselt logisch zeker?Verheyden en van damme verdienen wel wat meer krediet in mijn ogen. Voor de rest heeft den trainer vandaag idd niet de beste keuzes gemaakt. steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt. Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen. Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen. Cheers Steun moet ge verdienen dat vind ik nog de beste.30/39en tege koksijde nauwelijks sfeer en gisteren wisten we al op voorhand dat we gingen verliezen waarschijnlijk? En dat gedoe over zingt dan zelf is iets dat begint tegen te steken,ik zing altijd mee dus aan mij zal het niet liggen.Een ploeg steunen in een moeilijke match is dus blijkbaar ook al niet vandoen,wantja ze moeten het verdienen ![]() Misschien hebben sommige het gemist we staan nog altijd op kop met minimum 4punten voor en maximum 6punten voor. Inderdaad was mij ook al opgevallen, buiten de bekerwedstrijd waar de sfeer weergaloos was,is het nadien toch weer een koele bedoening geworden, aan wat ligt het ik weet het ook niet. Laten we zondag voor de topper tegen Waregem nog eens met zen allen achter de ploeg staan, ik ben er zeker van dat dit een positieve reactie zal teweegbrengen bij de spelers. Dit verlies mag niet blijven hangen, de knop omdraaien en er weer volop voor gaan dat is de enige manier om de harten van je supporters te veroveren. Alle dagen een koffielepeltje koninginnebrij zou goed zijn voor de stembanden of ne jupiler of tien is ook ni slecht geloof ik. Komaan mannen, we laten tegen Waregem het PC-stadion eens ontploffen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 11:44 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt. Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen. Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen. Cheers Plots zitten er hier weer tientallen trainers achter hun pc blijkbaar... [/quote]![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 12:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: DavidSeal schreef: steun moet ge verdienen vind ik, en daar heeft de ploeg vanavond helaas niet voor gewerkt. Dat we deze match verliezen is erg als je de manier waarop ziet, van inzet en organisatie was totaal geen sprake vandaag, diezelfde inzet en organisatie hebben de spelers dan van de supporters terug gekregen. Als ge toch nog altijd denkt datter te weinig sfeer gemaakt wordt, laat u dan gerust horen de volgende keer dat het stil is, neem zelf es initiatief, het moeten namelijk niet altijd dezelfden zijn die voor sfeer zorgen. Cheers Plots zitten er hier weer tientallen trainers achter hun pc blijkbaar... ![]() [/quote]Goe gezegd david seal ![]() |
| 07 Nov 2010, 12:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Niemand haalde gisteren enig niveau en dan spreek je van een totale off-day, niet meer of niet minder.
Zoals velen hier kon ik ook de opstelling van BVR niet begrijpen en deze keer pakte het verkeerd uit. En als Laurent fit is dan start hij altijd en zet je hem niet op de bank om hem dan, als het in feite al te laat is, er nog op te gooien. We speelden gisteren met een vertimmerde verdediging, een onuitgegeven middenveld en een dito aanvalslijn. Ofwel pakt dit goed uit (en is de trainer de grote winnaar), ofwel draait het slecht uit. Hopelijk blijft het bij deze mindere (lees slechte) prestatie en zetten we volgende week Waregem opzij. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Nov 2010, 12:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ehlaba, Ik heb niets gezegd over steun verdienen he, of ook niet over geen steun verdienen...ga maar eens kijken.
Ik heb enkel gezegd, Er zitten hier weer tientallen trainers achter hun pc blijkbaar. Waarmee ik wil zeggen dat er blijkbaar na (1!!) verliesmatch, niet veel goeds meer overblijft. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Nov 2010, 12:31 |
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |