|
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Oudenaarde - Eendracht Aalst
jammen schreef: voorbijganger schreef: Iendrachter90 schreef: Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig. Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of? Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn. Hoe ge het ook draait of keert, er komen de laatsten tijd veel 'nieuwe gezichten' naar het voetbal kijken e. Hoe meer man in het stadion, hoe beter. Het nadeel is dan wel dat ge met nen heleboel mensen zit die de huidige liedjes nie kennen e. Al opgevallen hoeveel keer er door iemand wel nen 'ajoinen' wordt ingezet? Alsof da het enigste lieken is dat er is. Ik zeg niet dat het de enige reden is waarom er minder sfeer is dan gewoonlijk, maar het zal er wel voor iets tussen zitten. Is mij ook opgevallen gisteren en ook al in Brakel. Als ge "ajoinen" aanheft dan moet ge ook zeker zijn dat er massaal op gereageerd wordt. En het moet ook geen 20 keer per match gezongen worden. MOet idd zoveel ni gezongen worden en als het dan echt wilt da het massaal gezongen wordt, vraag dan achter bomber, dan is altijd prijs ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Nov 2010, 13:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Brother schreef: Ik heb begin de tweede helf gisteren zelf 2 liedjes ingezet, als er 10 man heeft meegedaan zalt veel geweest zijn. Dus ik was precies niet de enige die dacht dat de spelers voor deze match niet meer verdienden. Dan zijn er hier die beweren dat ze elk liedje meezingen, maar alster ni gezongen wordt houden ze ook hun mond, dan moet ge het hier ni komen steken op mensen die hun elke match inzetten om iets van sfeer te maken vindek. Tegen koksijde had ook niemand zin precies, heb dan zelf een aantal liedjes ingezet en toen kwam er wel wat reactie, we hebben nl een groot deel van de tweede helft gezongen. Ok,wij zijn echt teveel gewoon.Gestaat is achter en geweet dat ge niet meer gaat terugkomen en dan verdienen de spelers onze steun niet meer.En de spelers maar stoefen over onze sfeer.Wederzijds respect missen sommigen hier blijkbaar,we zijn supporters in goede en slechte tijden. |
| 07 Nov 2010, 13:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Brother schreef: Ik heb begin de tweede helf gisteren zelf 2 liedjes ingezet, als er 10 man heeft meegedaan zalt veel geweest zijn. Dus ik was precies niet de enige die dacht dat de spelers voor deze match niet meer verdienden. Dan zijn er hier die beweren dat ze elk liedje meezingen, maar alster ni gezongen wordt houden ze ook hun mond, dan moet ge het hier ni komen steken op mensen die hun elke match inzetten om iets van sfeer te maken vindek. Tegen koksijde had ook niemand zin precies, heb dan zelf een aantal liedjes ingezet en toen kwam er wel wat reactie, we hebben nl een groot deel van de tweede helft gezongen. Ok,wij zijn echt teveel gewoon.Gestaat is achter en geweet dat ge niet meer gaat terugkomen en dan verdienen de spelers onze steun niet meer.En de spelers maar stoefen over onze sfeer.Wederzijds respect missen sommigen hier blijkbaar,we zijn supporters in goede en slechte tijden. Heel just, dus volgende week mss allemaal ne nieuwe start nemen? Zowel supporters als spelers! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Nov 2010, 13:36 |
|
|
Freak
een ondermaatse prestatie gisteren , maar één verliespartij maakt de winter niet uiteraard. Dus ik dramatiseer deze nederlaag niet. Volgende week herpakken we ons met fris voetbal!
ik heb dit seizoen al heel goed voetbal gezien, om soms duimen en vingers van af te likken, dus om al het goede nu overboord te gooien. ![]() |
| 07 Nov 2010, 13:46 |
|
|
Reserve
ik heb persoonlijk niets tegen achter staan en zal ze altijd vocaal steunen, tenminste als ze zich inzetten en dat kon gistren spijtig genoeg van bijna niemand gezegd worden voort ontbraken er ook zeer veel van de "vaste" sfeermakers en werden er door veel supps liedjes ingezet die kant nog wal raakten
|
| 07 Nov 2010, 13:51 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: een ondermaatse prestatie gisteren , maar één verliespartij maakt de winter niet uiteraard. Dus ik dramatiseer deze nederlaag niet. Volgende week herpakken we ons met fris voetbal! ik heb dit seizoen al heel goed voetbal gezien, om soms duimen en vingers van af te likken, dus om al het goede nu overboord te gooien. ![]() Ben je gebrainwashed? Zoals je zegt we mogen nu plots al het positieve van de voorbije weken niet vergeten. Al bij al verlies ik liever op Oudenaarde dat ik toch bij de betere ploegen van onze reeks reken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 13:53 |
|
|
Junior
Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk.
Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten. |
| 07 Nov 2010, 13:56 |
|
|
Freak
Hugo schreef: El Corredor schreef: een ondermaatse prestatie gisteren , maar één verliespartij maakt de winter niet uiteraard. Dus ik dramatiseer deze nederlaag niet. Volgende week herpakken we ons met fris voetbal! ik heb dit seizoen al heel goed voetbal gezien, om soms duimen en vingers van af te likken, dus om al het goede nu overboord te gooien. ![]() Ben je gebrainwashed? Zoals je zegt we mogen nu plots al het positieve van de voorbije weken niet vergeten. Al bij al verlies ik liever op Oudenaarde dat ik toch bij de betere ploegen van onze reeks reken. waarom gebrainwashed? ik heb gisterenavond mijn zeg gedaan en gezegd dat het slecht was. Maar we hebben één keer verloren, dus de perceptie en realiteit is voor mijn nog meer dan positief. Ik denk dat dat ne simpele uitleg is. Een titelkandidaat verliest eens, het is vooral belangrijk om volgende week weer met goed voetbal aan te knopen. Vorige week "maar" 0-0, maar wel mét goed voetbal! |
| 07 Nov 2010, 13:59 |
|
|
Ancien
Tom1983 schreef: Gisteren totale off-day, der zat echt niks van spirit in. B.Moreels werd er meermaals afgelopen door Martens! Maar het was niet de enige met een mindere dag, dat is duidelijk. Over de sfeer dan: die was inderdaad maar zwak, alsof er al een winterslaap wordt gehouden. Maar waar ik het dan wel moeilijk mee heb: er is een trommel mee en die gasten proberen toch wat sfeer te maken, blijkbaar vinden sommigen het dan nodig om die gasten te zeggen dat ze moeten ophouden of dienen stok af te pakken. Dit maakt inderdaad lawaai maar dan zou ik mij gewoon ergens anders zetten. Bedoel je Sandy Martens? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 14:01 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Hugo schreef: El Corredor schreef: een ondermaatse prestatie gisteren , maar één verliespartij maakt de winter niet uiteraard. Dus ik dramatiseer deze nederlaag niet. Volgende week herpakken we ons met fris voetbal! ik heb dit seizoen al heel goed voetbal gezien, om soms duimen en vingers van af te likken, dus om al het goede nu overboord te gooien. ![]() Ben je gebrainwashed? Zoals je zegt we mogen nu plots al het positieve van de voorbije weken niet vergeten. Al bij al verlies ik liever op Oudenaarde dat ik toch bij de betere ploegen van onze reeks reken. waarom gebrainwashed? ik heb gisterenavond mijn zeg gedaan en gezegd dat het slecht was. Maar we hebben één keer verloren, dus de perceptie en realiteit is voor mijn nog meer dan positief. Ik denk dat dat ne simpele uitleg is. Een titelkandidaat verliest eens, het is vooral belangrijk om volgende week weer met goed voetbal aan te knopen. Vorige week "maar" 0-0, maar wel mét goed voetbal! Vroeger was je toch genadeloos kritisch, maar blijkbaar moet deze ploeg je bekoren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 07 Nov 2010, 14:05 |
|
|
Wij hadden gisteren idd een ander Aalst verwacht, zowel qua ploeg als supportersambiance. Bij ons leefde deze match al wekenlang, zowel bij supporters en spelers. En alshet er dan ook nog eens uitkomt, dan is het genieten geblazen. Trouwens de eerste maal sinds 1982 dat we konden winnen van Eendracht.
Jullie staan nog altijd met een straatlengte los op de concurrentie, en zie jullie nog altijd kampioen spelen. Uit deze nederlaag moet een kampioenenploeg de nodige lessen trekken, en er sterker uitkomen. Ooit moesten jullie toch eens verliezen. Succes voor het verdere verloop van de competitie. |
| 07 Nov 2010, 15:08 |
|
|
Freak
ksvo4ever schreef: Wij hadden gisteren idd een ander Aalst verwacht, zowel qua ploeg als supportersambiance. Bij ons leefde deze match al wekenlang, zowel bij supporters en spelers. En alshet er dan ook nog eens uitkomt, dan is het genieten geblazen. Trouwens de eerste maal sinds 1982 dat we konden winnen van Eendracht. Jullie staan nog altijd met een straatlengte los op de concurrentie, en zie jullie nog altijd kampioen spelen. Uit deze nederlaag moet een kampioenenploeg de nodige lessen trekken, en er sterker uitkomen. Ooit moesten jullie toch eens verliezen. Succes voor het verdere verloop van de competitie. straatlengte? kleine straatjes blijkbaar in Oudenaarde... ![]() |
| 07 Nov 2010, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
witzwet schreef: Klote-opstelling vandaag! Eerste helft zet BVR Denys vooraan om W.Moreels op de plaats van Galucci te zetten? Hallo??!! Depoite op de bank die je dan inbrengt bij 2-0...en ja hoor, nog een geel karton ook! Ofwel is em fit en speelt hij ofwel zet ge em uit de ploeg, dan kunt ge Yombo op de bank zetten. Dan nog toppunt: een ontzettend zwakke Verheyden en Van Damme mogen 90 minuten opdraven terwijl ge Denys er nog afneemt...alé kom seg! De Castro...mo jongens toch...ik denk dat em geschorst is volgende week. De Schutter kan je dus niet vervangen hé, dat hebben we vandaag wel gezien. Maar ons absolute pijnpunt is de linksback. Nu Potjes out is, is er daar geen alternatief want zowel Delclef als Ringoot komen veel tekort. Hopelijk herpakt ons middenveld zich zodat het pijnpunt verdoezeld wordt. Dacht te zeggen 100% mee eens, tot ik uw laatste zinneke las. Delclef was de eerste helf de beste man aan onze kant. Tpikt om dat te moeten toegeven maar was gewoon zo. Zoals gezegd, voor de rest volledig met u eens. Kort en bondig _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Nov 2010, 15:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
jammen schreef: voorbijganger schreef: Iendrachter90 schreef: Op de spelers ga ik niet zagen,is nergens voor nodig. Maar zijn de supporters van plan om nog veel snipperdagen te nemen of? Supporters vinden het al 2matchen niet nodig om sfeer te maken,wantja de meesten denken al dat we kampioen zijn. Hoe ge het ook draait of keert, er komen de laatsten tijd veel 'nieuwe gezichten' naar het voetbal kijken e. Hoe meer man in het stadion, hoe beter. Het nadeel is dan wel dat ge met nen heleboel mensen zit die de huidige liedjes nie kennen e. Al opgevallen hoeveel keer er door iemand wel nen 'ajoinen' wordt ingezet? Alsof da het enigste lieken is dat er is. Ik zeg niet dat het de enige reden is waarom er minder sfeer is dan gewoonlijk, maar het zal er wel voor iets tussen zitten. Is mij ook opgevallen gisteren en ook al in Brakel. Als ge "ajoinen" aanheft dan moet ge ook zeker zijn dat er massaal op gereageerd wordt. En het moet ook geen 20 keer per match gezongen worden. En hangt er dan nog van af wie het inzet, of diene wordt nog uitgelachen ook (omdat em er wa ambi probeert in te brengen). Pas op, heb het nog nooit ingezet en ben het niet van plan ook, stel alleen vast. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Nov 2010, 15:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
panoleon schreef: Alles is ondertussen genoegzaam uitgelegd, het zal een kwestie zijn van de rust te bewaren, de licht geblesseerden voldoende rust te geven en vooral mentaal de spelers terug er bovenop te krijgen. Winnen doe je samen, verliezen ook en zoals al zo vaak aangehaald, we hebben een brede kern, maar als we belangrijke pionnen moeten missen, zijn we gewoon een modale 3de klasser. Zondag volle bak er tegenaan, vanaf de 1ste minuut, een vroeg doelpunt en we zijn terug gelanceerd. ![]() Maar dat is toch bij elke ploeg zo ? Als je drie van hun beste spelers wegpakt dan is dat meer dan logisch, behalve als je over Real Madrid spreekt... |
| 07 Nov 2010, 15:39 |
|
| Pagina 16 van 21 |
[ 314 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 21 Volgende |