|
|
| Pagina 157 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 155 156 157 158 159 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
vandaag een gesprek met Filipovic in HNB waarin hij zegt dat hij geen trainingen voor de jeugd meer geeft, voor een geheimzinnige reden...
|
| 11 Sep 2010, 13:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: vandaag een gesprek met Filipovic in HNB waarin hij zegt dat hij geen trainingen voor de jeugd meer geeft, voor een geheimzinnige reden... Hetzelfde staat in HLN, daar zegt hij wel nog bij dat hij dolgraag met Aalst naar 2e wil en na zijn actieve carrière zeker met de jeugd zal werken. |
| 11 Sep 2010, 13:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik heb nochtans ook al eens gehoord dat er sprake was dat hij hoofdtrainer zou worden, maar aangezien BVR toch uitstekend werk levert leek me dit toch maar raar.
|
| 11 Sep 2010, 21:45 |
|
|
Ancien
Zienaa schreef: Ik heb nochtans ook al eens gehoord dat er sprake was dat hij hoofdtrainer zou worden, maar aangezien BVR toch uitstekend werk levert leek me dit toch maar raar. Ik denk dat hij eerder hulptrainer zal worden, want wie is de kop van jut als het slecht gaat? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Sep 2010, 9:59 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hugo schreef: Zienaa schreef: Ik heb nochtans ook al eens gehoord dat er sprake was dat hij hoofdtrainer zou worden, maar aangezien BVR toch uitstekend werk levert leek me dit toch maar raar. Ik denk dat hij eerder hulptrainer zal worden, want wie is de kop van jut als het slecht gaat? ![]() Ik hoop dat Flipo nog heel lang bij onzen iendracht blijft, wij kunnen er alleen maar beter van worden ! |
| 12 Sep 2010, 10:06 |
|
|
Ancien
'Als linksachter'
Voetbal 3de klasse Eendracht Aalst - Wielsbeke Jens Podevijn stond voor het eerst dit seizoen aan de aftrap dinsdag 12 oktober 2010 Auteur: Wim Redant Jens Podevijn speelde op de linksachter: 'Ik weet heel goed wat ik kan en niet kan op die positie en voelde me er zeker niet onwennig.RegioAALST - De Aalsterse coach Bart Van Renterghem pakte uit met een verrassende zet om de geblesseerde De Castro te vervangen. Preben Delclef werd als rechtsachter geposteerd terwijl Jens Podevijn een linie werd teruggetrokken om als linksachter op te draven. Voor het eerst dit seizoen stond je aan de aftrap, maar wel op een ongebruikelijke positie? Jens Podevijn: 'Ik was aangenaam verrast dat de coach me op de plaats posteerde waar ik in de jeugdrangen vaak speelde. Vorig jaar fungeerde ik ook al als linksback op Rupel Boom. Dat beviel me wel en we wonnen de topper toen ook met 1-3. Ik weet heel goed wat ik kan en niet kan op die positie en voelde me er zeker niet onwennig. Zondag konden we alleen onszelf kloppen tegen Wielsbeke. Na amper tien minuten voelde je gewoon dat Aalst een klasse sterker was dan de opponent. Het was gewoon wachten op die eerste treffer. Op geen enkel ogenblik twijfelde ik eraan dat die goal zou vallen. We gaven welgeteld één kans weg. Toen was er sprake van wat nonchalance, maar onze doelman onderstreepte dat we ook op hem kunnen rekenen. Met een 3-0-bonus aan de rust was de klus toen al geklaard. Vlak na de thee werd het 4-0 en nadien verwaterde het spel.' De eerste periodetitel stak Eendracht al op zak, maar eigenlijk is de titel voortaan het hoofddoel? 'Die periodetitel is een mooi cadeau, maar we moeten ons ervoor hoeden dat het geen vergiftigd geschenk wordt. Iedereen zal voortaan het vel van de ongeslagen leider willen. Week na week zullen tegenstrevers met het mes tussen de tanden volgen. Hoe meer de competitie vordert, hoe moeilijker het zal worden omdat geen enkele ploeg de strijd met open vizier zal willen aangaan. Aalst was van bij de start titelfavoriet, maar nu worden we meer dan ooit de te kloppen ploeg. Het komt er op aan om ons mentaal te blijven opladen, ook tegen de kleinere ploegjes. We beschikken gelukkig over een volwassen groep die niet snel zal zweven.' Op 27 oktober trekt Eendracht Aalst met duizend supporters naar het Germinal Beerschot om te stunten? 'Jammer dat er slechts duizend mee mogen, want ik denk dat Aalst dubbel zoveel tickets aan de man kan brengen. De competitie primeert op de beker, maar vorig jaar bewezen we op Westerlo dat we eersteklassers kunnen laten bibberen.' 'Zelf ben ik geschorst voor de bekermatch en dat is dubbel balen als je weet dat ik sterke sympathie koester voor Germinal Beerschot. Ik zal me wel samen met de fans amuseren.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2010, 11:51 |
|
|
Ancien
'Bijna matchwinnaar'
Ewout Denys maakt goede beurt bij Eendracht Aalst Ewout Denys: 'Bewezen dat ik de ploeg op sleeptouw kan nemen.' Aan de rust kwam Ewout Denys een sputterende Damien Gallucci aflossen. Denys bracht schwung in de ploeg en flirtte na drie minuten al met een treffer die hem tot matchwinnaar had verheven. Aalst bleef wel steken op de brilscore tegen een potig Koksijde. Je zat meteen lekker in de match en die volwaardige speelkans moet het vertrouwen sterken? Ewout Denys: 'Jammer dat ik niet scoorde. Pas dan had ik een superbe invalsbeurt gemaakt. Ik voel me al enkele maanden prima in mijn vel, maar het is niet eenvoudig om je stempel te drukken als je slechts twintig minuten mag invallen. Dit keer kreeg ik een volwaardige kans en ik pikte meteen het ritme van de match op.' 'Jammer dat ik geen matchwinnaar werd, maar ik toonde dat ik de ploeg op sleeptouw kan nemen en mijn stempel kan drukken. De coach kan op me rekenen als hij me nodig heeft. Ik ben mijn plaats in de ploeg waard, maar de coach houdt begrijpelijk vast aan het elftal van vorig seizoen omdat dat punten blijft pakken. Ik blijf gewoon verder werken. Als ik zaterdag in Oudenaarde de kans krijg, probeer ik die opnieuw te grijpen. Het is aan de coach om de keuzes te maken.' Aalst was sterker dan Koksijde, maar dat viel niet af te leiden van het scorebord? 'De tweede helft kwam Koksijde amper nog over de middenlijn. De afvallende bal was ook telkens voor ons. We hadden helaas een beetje pech voor de doelmond. Twee gemaakte goals werden nog van de lijn geveegd. In de slotminuut ontsnapten we dan nog aan de fatale tegentreffer. Het is nu eenmaal zo dat elke ploeg wel minstens één kans per match krijgt. Ik onthoud de schitterende save van onze doelman Kevin Van Den Noortgaete, die de bal op het doelhout duwde.' Eendracht behoudt zeven punten bonus op Racing Waregem. Geen man overboord dus? 'De afstand met onze naaste achtervolger blijft intact en binnen twee weken komt Waregem op bezoek. Dan willen we gewoon de volle buit zodat we onze voorsprong verder uitbouwen.' 'Zondag mochten we niet mopperen over het spelvertoon. In de eerste helft probeerde het technisch sterke Koksijde met Aalst te wedijveren. Na rust ontwikkelden we een hoger tempo en toen kon Koksijde nog amper volgen. In de tweede helft speelden we Koksijde compleet zoek, maar die ene broodnodige treffer wou niet vallen.' Bron: Het Nieuwsblad _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Nov 2010, 14:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Drama voor Jens Podevijn
vrijdag 05 november 2010Auteur: (RWD) AALST - De diagnose voor Jens Podevijn was vernietigend. De linksachter van Eendracht Aalst scheurde de kruisband van de knie en mag een kruis maken over zijn seizoen. Zaterdag volgt nog een controle-echo ter bevestiging van de diagnose. Delclef kon na een infiltratie in de enkel trainen en raakt net als Van Damme (rugbehandeling osteopaat) en Depoitre (individueel programma wegens buikspierenletsel) speelklaar voor Oudenaarde. Niels Ringoot speelt 90 minuten bij de beloften. Niels De Schutter (verrekking) is geschorst. |
| 05 Nov 2010, 11:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Samuel Crispijn - Aalst 'Vertrouwen is niet aangetast'
RegioAALST - Aalst domineerde zondag de topper tegen Koksijde, maar bleef wel steken op een draw. Samuel Crispijn mocht invallen na een uur en de diepe spits zit ook in de kern voor zaterdag. 'Bij Oudenaarde ken ik Matthias Schamp en Jesse Martens met wie ik nog in de nationale amateurselectie speelde. Het grote veld is alvast een voordeel, want dat zijn we gewend. Tegen Koksijde hadden we met 2-0 moeten winnen en we waren dan ook wat ontgoocheld, maar we beseften ook dat we in de slotminuut aan de 0-1 ontsnapten. Over mijn invalbeurt ben ik best tevreden, al is het best jammer dat er zo'n sterke doelman tussen de palen stond bij Koksijde. Over mijn eigen situatie ben ik zeker niet mistevreden. Ik breng het nodige geduld op dat nodig is om fris te blijven in het hoofd. Ik moest de overstap maken uit eerste provinciale naar de kop van derde klasse en dan is het logisch dat je niet altijd kan spelen. Aalst is een ongelooflijke club en dat maakt veel goed. Voorheen speelde ik nooit voor volle tribunes en bovendien verzeilde ik bij een professioneel gerunde club waar alles tot in de puntjes geregeld is. De groep klit ook goed aan elkaar en ik amuseer me hier opperbest. We zijn nog steeds ongeslagen en dat is de verdienste van de hele groep. Met de eerste periodetitel hebben we ook al iets achter de hand, maar het doel blijft de titel en een ticket voor tweede klasse.' |
| 05 Nov 2010, 11:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Samuel Crispijn - Aalst 'Vertrouwen is niet aangetast' RegioAALST - Aalst domineerde zondag de topper tegen Koksijde, maar bleef wel steken op een draw. Samuel Crispijn mocht invallen na een uur en de diepe spits zit ook in de kern voor zaterdag. 'Bij Oudenaarde ken ik Matthias Schamp en Jesse Martens met wie ik nog in de nationale amateurselectie speelde. Het grote veld is alvast een voordeel, want dat zijn we gewend. Tegen Koksijde hadden we met 2-0 moeten winnen en we waren dan ook wat ontgoocheld, maar we beseften ook dat we in de slotminuut aan de 0-1 ontsnapten. Over mijn invalbeurt ben ik best tevreden, al is het best jammer dat er zo'n sterke doelman tussen de palen stond bij Koksijde. Over mijn eigen situatie ben ik zeker niet mistevreden. Ik breng het nodige geduld op dat nodig is om fris te blijven in het hoofd. Ik moest de overstap maken uit eerste provinciale naar de kop van derde klasse en dan is het logisch dat je niet altijd kan spelen. Aalst is een ongelooflijke club en dat maakt veel goed. Voorheen speelde ik nooit voor volle tribunes en bovendien verzeilde ik bij een professioneel gerunde club waar alles tot in de puntjes geregeld is. De groep klit ook goed aan elkaar en ik amuseer me hier opperbest. We zijn nog steeds ongeslagen en dat is de verdienste van de hele groep. Met de eerste periodetitel hebben we ook al iets achter de hand, maar het doel blijft de titel en een ticket voor tweede klasse.' Chapeau voor Sam. Elke match tevreden moeten zijn met een plaats op de bank (of soms zelfs niet) en sporadisch dan een keer invallen; en dan zo'n mentaliteit hebben. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de andere bankzitters, denk ik. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Nov 2010, 12:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Samuel Crispijn - Aalst 'Vertrouwen is niet aangetast' Chapeau voor Sam. Elke match tevreden moeten zijn met een plaats op de bank (of soms zelfs niet) en sporadisch dan een keer invallen; en dan zo'n mentaliteit hebben. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de andere bankzitters, denk ik. Schuilt hierin niet de kracht van een kampioenenploeg als de vervangers alert op de bank blijven en gemotiveerd invallen. Het is de taak van BVR aan deze spelers duidelijk te maken waarom ze niet starten of op de bank blijven. Eens je bankzitters beginnen te mopperen dan begint de malaise natuurlijk. Dus voor alle reserve spelers De competitie is amper gestart en met Jens verlies je een belangrijke pion die ook eerst bankzitter was. Allen samen achter onze Iendracht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Nov 2010, 12:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Samuel Crispijn - Aalst 'Vertrouwen is niet aangetast' Chapeau voor Sam. Elke match tevreden moeten zijn met een plaats op de bank (of soms zelfs niet) en sporadisch dan een keer invallen; en dan zo'n mentaliteit hebben. Hetzelfde geldt trouwens ook voor de andere bankzitters, denk ik. Schuilt hierin niet de kracht van een kampioenenploeg als de vervangers alert op de bank blijven en gemotiveerd invallen. Het is de taak van BVR aan deze spelers duidelijk te maken waarom ze niet starten of op de bank blijven. Eens je bankzitters beginnen te mopperen dan begint de malaise natuurlijk. Dus voor alle reserve spelers De competitie is amper gestart en met Jens verlies je een belangrijke pion die ook eerst bankzitter was. Allen samen achter onze Iendracht ![]() Kampioen werde ni mé 11 maan mor mé gans de ploeg!! Dus es't oeik belangroik da BVR de "reseirven" scheirp aaft. En volges moi doet de staff da goe. En zetj mor zeker dammen ons "reseirven" GOE goan kinnen bezigen!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 06 Nov 2010, 16:18 |
|
|
Ancien
Eerste nederlaag voor bleek Aalst
Op Oudenaarde ging Eendracht Aalst zaterdagavond kansloos onderuit. Wouter Moreels beseft dat de Ajuinen zondag uit een ander vaatje moeten tappen om de trein tegen Racing Waregem opnieuw op de rails te zetten. Het liep voor geen meter en Aalst was slechts een schim van de ploeg die Germinal Beerschot het vuur aan de schenen legde? Wouter Moreels: ‘We gaven een slechte prestatie weg die best onder de noemer totale offday kan geplaatst worden. Niemand haalde zijn normale niveau. Je maakt dat elk seizoen wel eens mee, maar het moet uiteraard wel een eenmalige gebeurtenis blijven. We versierden eigenlijk twee prima kansen vooraleer we op achterstand kwamen. Nog voor rust slikten we een tweede treffer. De coach hamerde er tijdens de rust op dat het kalf nog niet verdronken was. Na rust versierden we opnieuw aan paar kansen die de match had kunnen doen kantelen. Op het uur slikten we een derde treffer en dan konden de boeken dicht. Vorig jaar sloten we een moeilijke match in Oudenaarde af met een 1-1-gelijkspel, maar nu zat dat er niet in tegen een jong en sterk blok dat ons wat overrompelde.' Door de reeds opgebouwde buffer hoeft de eerste nederlaag geen ramp te zijn, al zal tegen Racing Waregem een gretigere ploeg tussen de lijnen moeten staan. ‘Het is onze eigen verdienste dat we in het klassement al tegen een stootje kunnen. Ik verwacht wel een fel gemotiveerd Waregem, want onze voormalige coach Kris Van Der Haegen heeft nog een rekening te vereffenen na zijn ontslag bij Eendracht. Hij kent Aalst door en door en we zullen alles uit de kast moeten halen. Tegen Koksijde verdienden we vorige week de zege op basis van een sterke tweede helft en van een dipje is na de recente 1 op 6 dus geen sprake. De zware 3-0-cijfers was een klap in het gezicht, maar paniek is uit den boze. Tijdens de rust maakten vele jongens een verslagen indruk. We misten ook Depoitre die steevast twee man aan de praat kan houden.' Bron: Het Nieuwsblad _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Nov 2010, 12:07 |
|
|
Vaste Waarde
SPITS MET MUZIKAAL TALENT
In Aalst komt het uitstel van de speeldag wat ongelegen na de voorbije zes op zes, maar coach BVR blijft bij Eendracht niet bij de pakken zitten. Trainen kan op het synthetische veld op de Zandberg en maandag werd een kerst-cd ingeblikt. Eendracht was altijd al de feestclub bij uitstek, maar nu werden de spelers ook al ingeschakeld voor de opname van een cd. Wie waren de revelaties bij de opnames van de kerst-cd in een opnamestudio in Lede ? Onze aanvoerder Predrag Filipovic bleek wel over wat muzikaal talent te beschikken. Ook Laurent Depoitre kwam verrassend uit de hoek. Onze midvoor showde dat hij heel wat meer kan dan goals maken. Ook de trainersstaf liet zich niet onbetuigd, en blikte een kerstliedje in. De cd bevat uitsluitend kerstliedjes en wordt verkocht bij de volgende thuispartij tegen Hamme en in de fanshop. Ik zag het als een leuke sessie teambuilding. Eendracht beschikt over een synthetisch veld in het oefencomplex op de Zandberg, waardoor jullie bevoordeeld zijn tegenover de concurrentie ? Ja en nee. Een synthetisch veld biedt het voordeel dat je in de buitenlucht verder kan trainen op voorwaarde dat je het veld sneeuwvrij krijgt. Daartegenover staat dat we in Aalst geen enkele zaal vrij vinden om binnen te trainen zoals de meeste andere derdeklassers. Aalst beschikt over liefst vier zalen, maar overal hangt het bordje volzet. Ideaal vind ik de combinatie van trainen op een synthetisch veld en enkele oefensessies in zaal. De meeste spelers houden niet van een synthetisch veld, wegens de vrees voor blessures. Daarom houd ik de sessies kort om overbelasting te vermijden. Het betekent telkens ook wennen als je nadien terugkeert naar een gewone grasmat. Fitness is een alternatief, maar ook geen vier keer per week uiteraard. De fans maken zich zorgen om Laurent Depoitre. Moet er nog een goalgetter bijkomen ? Ik hoop dat Depoitre begin januari kan hervatten, zodat hij er eind januari staat. Die periode moet de groep kunnen overbruggen met onder meer een ontluikende Samuel Crispijn. Als Depoitre onder het mes moet, is het seizoen voor hem voorbij. Dan pleit ik voor een bijkomende spits. [b]Als Eendracht dit seizoen niet promoveert, moet de tering naar de nering worden gezet. Alles of niets dus ?[b] Het bestuur wil binnen de twee seizoenen naar tweede klasse. Het zou jammer zijn om onze bonus van vijf punten nog te grabbel te gooien, maar schorsingen en blessures spelen een rol. Met Ronse draaide ik als achtste om toch nog de titel te pakken. Het seizoen duurt dus nog lang en kan nog alle kanten uit. Bron Het Nieuwsblad. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 04 Dec 2010, 17:24 |
|
|
|
| 23 Dec 2010, 14:14 |
|
| Pagina 157 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 155 156 157 158 159 … 497 Volgende |