|
|
| Pagina 32 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Beker van Belgie
weet er iemand om wa uur die trekking plaats vind ??
|
| 28 Jun 2010, 10:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwet-witten schreef: weet er iemand om wa uur die trekking plaats vind ?? Vanaf 10uur ,de mannenloting zal dus ongeveer gaan beginnen. |
| 28 Jun 2010, 10:50 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: zwet-witten schreef: weet er iemand om wa uur die trekking plaats vind ?? Vanaf 10uur ,de mannenloting zal dus ongeveer gaan beginnen. oke merci hou ons op hoogte e |
| 28 Jun 2010, 10:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwet-witten schreef: Iendrachter90 schreef: zwet-witten schreef: weet er iemand om wa uur die trekking plaats vind ?? Vanaf 10uur ,de mannenloting zal dus ongeveer gaan beginnen. oke merci hou ons op hoogte e Van de loting zelf wetek wel niets,nrml komt dat op de site van fc cappellen maar nu blijkbaar niet en op voetbalkrant is het ook niet live,tzal dus afwachten worden tot dat de loting ergens verschijnt ![]() |
| 28 Jun 2010, 10:57 |
|
|
Loting begonnen om 11u13 is nog steeds aan de gang.
|
| 28 Jun 2010, 12:47 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: Loting begonnen om 11u13 is nog steeds aan de gang. en al iemand meer nieuws ?? |
| 28 Jun 2010, 16:58 |
|
|
zwet-witten schreef: Iendrachter90 schreef: Loting begonnen om 11u13 is nog steeds aan de gang. en al iemand meer nieuws ?? Loting was zkr gedaan om 1uur en de enige ploeg die blijkbaar al nieuws heeft over hun tegenstanders is rupel boom.Blijkbaar is het bij den bond moeilijk om iets derek op hun site te zetten of door te sturen naar de betreffende ploegen . |
| 28 Jun 2010, 17:01 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: zwet-witten schreef: Iendrachter90 schreef: Loting begonnen om 11u13 is nog steeds aan de gang. en al iemand meer nieuws ?? Loting was zkr gedaan om 1uur en de enige ploeg die blijkbaar al nieuws heeft over hun tegenstanders is rupel boom.Blijkbaar is het bij den bond moeilijk om iets derek op hun site te zetten of door te sturen naar de betreffende ploegen . das altijd iets me diene bond ze zo amateuristich de een ploeg kent de loting de andere weet weer van niks da ze da nu is direckt op hunne site zouden zetten e veel beter |
| 28 Jun 2010, 17:04 |
|
|
zwet-witten schreef: Iendrachter90 schreef: zwet-witten schreef: en al iemand meer nieuws ?? Loting was zkr gedaan om 1uur en de enige ploeg die blijkbaar al nieuws heeft over hun tegenstanders is rupel boom.Blijkbaar is het bij den bond moeilijk om iets derek op hun site te zetten of door te sturen naar de betreffende ploegen . das altijd iets me diene bond ze zo amateuristich de een ploeg kent de loting de andere weet weer van niks da ze da nu is direckt op hunne site zouden zetten e veel beter Alleszins tegen mechelen en boom komen we niet uit,2ploege dat het nieuws zelf op hunne site zetten ![]() |
| 28 Jun 2010, 17:05 |
|
|
Scholier
Iendrachter90 schreef: zwet-witten schreef: Iendrachter90 schreef: Loting was zkr gedaan om 1uur en de enige ploeg die blijkbaar al nieuws heeft over hun tegenstanders is rupel boom.Blijkbaar is het bij den bond moeilijk om iets derek op hun site te zetten of door te sturen naar de betreffende ploegen . das altijd iets me diene bond ze zo amateuristich de een ploeg kent de loting de andere weet weer van niks da ze da nu is direckt op hunne site zouden zetten e veel beter Alleszins tegen mechelen en boom komen we niet uit,2ploege dat het nieuws zelf op hunne site zetten ![]() alle das dan toch al positief heb effkes genoeg van rupel boom zenne ![]() |
| 28 Jun 2010, 17:06 |
|
|
forumlegende |
eventjes denis dessaer op tv hierjust...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Nov 2010, 22:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: eventjes denis dessaer op tv hierjust... En Sébastien Dufoor. Shit zeg, hoe the fuck is die er nu in geslaagd om er nog marginaler uit te zien dan vroeger ? |
| 09 Nov 2010, 22:50 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Dries schreef: eventjes denis dessaer op tv hierjust... En Sébastien Dufoor. Shit zeg, hoe the fuck is die er nu in geslaagd om er nog marginaler uit te zien dan vroeger ?ewel, kwou ni den eersten zijn om da te zeggen gewoon ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Nov 2010, 22:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bartos schreef: Dirk schreef: Ik peis dak ik mé ne wit-zwerten sjals geboeren ben, moine pa eet mé van klenjsafoan moine kop zotgemokt van den iéndracht en op mén 8 joar mochtek oindelék isj meegoan ( match tegen Racing Mechelen 3-1 winsjt). Hetzelfde gebeert na mé moin twieje dochters, alletwieje stekezot van den iéndracht. ![]() Ja, degenen die het van vader op zoon meegekregen hebben, zullen inderdaad de uitzonderingen zijn, zo groeit ge der mee op. Maar de mensen waar het niet in de familie zit of zat, geraken der soms pas door gebeten nadat ze toch eens in het stadion beland zijn. De constante is alleszins dat eens ge den Eendracht in uw hart hebt het voor altijd is Kan ik ook over meespreken. Lang mijn vader zijn oren van zijne kop gezaagd om eens naar Aalst te gaan kijken, maar hij wou nooit. Mijne kameraad, de Steven, heeft mij dan eens meegenomen en ook ik was direct verkocht aan de prachtige sfeer. Da was de match tegen Zwarte Leeuw ergens in februari 1993, die we - als ik mij nie vergis- wonnen met 3-0. |
| 09 Nov 2010, 23:09 |
|
|
zotvawies schreef: Bartos schreef: Dirk schreef: Ik peis dak ik mé ne wit-zwerten sjals geboeren ben, moine pa eet mé van klenjsafoan moine kop zotgemokt van den iéndracht en op mén 8 joar mochtek oindelék isj meegoan ( match tegen Racing Mechelen 3-1 winsjt). Hetzelfde gebeert na mé moin twieje dochters, alletwieje stekezot van den iéndracht. ![]() Ja, degenen die het van vader op zoon meegekregen hebben, zullen inderdaad de uitzonderingen zijn, zo groeit ge der mee op. Maar de mensen waar het niet in de familie zit of zat, geraken der soms pas door gebeten nadat ze toch eens in het stadion beland zijn. De constante is alleszins dat eens ge den Eendracht in uw hart hebt het voor altijd is Kan ik ook over meespreken. Lang mijn vader zijn oren van zijne kop gezaagd om eens naar Aalst te gaan kijken, maar hij wou nooit. Mijne kameraad, de Steven, heeft mij dan eens meegenomen en ook ik was direct verkocht aan de prachtige sfeer. Da was de match tegen Zwarte Leeuw ergens in februari 1993, die we - als ik mij nie vergis- wonnen met 3-0. Bij mij ist heel simpel,mijne pa was vroeger chauffeur van een supportersclub en ik ging dus altijd mee op verplaatsing en zo is da begonnen ![]() |
| 09 Nov 2010, 23:20 |
|
| Pagina 32 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 47 Volgende |