|
|
| Pagina 8 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
Morgen mijn laatste van mijn sv, dus als het niet doorgaat heb ik een match gewonnen
Vanaf volgende week ben ik er weer bij ... Dat ze morgen zouden aflassen daar kan ik inkomen, hoewel ze op Coxyde en vooral op Temse wel laten spelen hebben vorig seizoen. Dat ze matchen uitstellen voor 3-4cm sneeuw daar heb ik het moeilijker mee ... Het zal alleszins afhangen van hoe het veld er morgenmiddag uitziet en hoe de ref zijn muts staat. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Nov 2010, 18:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: baggio schreef: jammen schreef: Afwachten wat er vanavond beslist wordt. Als er matchen afgelast worden dan zal dit ook morgen het geval zijn. Ik hoop dat we morgen spelen,en ja ik weet ook dat het veld er niet perfect zal bij liggen maar als ze nu al gaan aflassen wat gaan ze dan binnenkort doen ? De winter staat voor de deur vriezen en sneeuw misschien? Dan zullen er al vlug weer matchen afgelast worden met als gevolg weer een hoop miserie om deze matchen later in te halen.Spelen en 3punten pakken zou ik zeggen. ![]() Awel,ik ben rond 3uur vandemiddag is gaan kijken en dan zou ik gezegd hebben ja er kan perfect gespeeld worden.Dus ik vermoed dat bylois dezelfde keuze gaat maken.Tenzij dat het nu nog tot morgen 3uur onophoudelijk regent ,dan kan er mss getwijfeld worden. Zijt ge dan ook op het veld geweest? Ik passeerde daarjuist een voetbalveld (wel uit een provinciale reeks) en van op straat bekeken lag dat er ook goed bij. Tot ik efkes uitstapte en aan de zijlijn stond |
| 13 Nov 2010, 19:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als dit dender(stront) weertje blijft aanhouden zoals ze voorspellen,vrees ik er ook een beetje voor dat er morgen voetbal zal zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Nov 2010, 19:34 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Eupen-KV Mechelen is afgelast.
Op het Kiel wordt gespeeld! Bron: sporza.be ==> kweet dat dit bij 'Eerste Klasse' hoort, maar ook voor zal het dus wss morgen terplekke beslist worden.Sorry voor verkeerde topic ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! Laatst gewijzigd door Iendrachtzot op 13 Nov 2010, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Nov 2010, 19:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Iendrachtzot schreef: Eupen-KV Mechelen is afgelast. Op het Kiel wordt gespeeld! Bron: sporza.be Er is een topic eerste klasse ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Nov 2010, 19:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
2/11/2010 - 15/11/2010
Het Sportcomité kondigt de volgende afgelasting aan voor de periode gaande van vrijdag 12 tot en met maandag 15/11/2010 : - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke en officiële wedstrijden van alle jeugdcategorieën (elite jeugd en nationale jeugd) - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke en officiële wedstrijden van de reserven voorzien voor zaterdag 13/11/2010 - eerste ploegen : 1 : Eupen-KV Mechelen 2 : Tubeke-Roeselare 3A : Temse-Torhout 3B : Bertrix-Diegem 4D : Ciney-Hamoir 4D : Habay-Uccle OOST-VLAANDEREN VOETBAL 12/11/2010 - 14/11/2010 BESLISSING PROVINCIAAL COMITE VAN ZATERDAG 13/11/2010 (10.30) Het Provinciaal Comité van Oost-Vlaanderen heeft beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van alle wedstrijden t.e.m. 14 november 2010. De wedstrijden van de eerste elftallen heren en dames zijn dus eveneens uitgesteld!! |
| 13 Nov 2010, 21:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Voor mij mogen ze't aflassen hoor... Ons veld kapotspelen is zeker niet in ons voordeel en bovendien zou een week rust misschien geen kwaad kunnen na onze mindere periode...
|
| 13 Nov 2010, 21:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
CeltiC1919 schreef: 2/11/2010 - 15/11/2010 Het Sportcomité kondigt de volgende afgelasting aan voor de periode gaande van vrijdag 12 tot en met maandag 15/11/2010 : - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke en officiële wedstrijden van alle jeugdcategorieën (elite jeugd en nationale jeugd) - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke en officiële wedstrijden van de reserven voorzien voor zaterdag 13/11/2010 - eerste ploegen : 1 : Eupen-KV Mechelen 2 : Tubeke-Roeselare 3A : Temse-Torhout 3B : Bertrix-Diegem 4D : Ciney-Hamoir 4D : Habay-Uccle OOST-VLAANDEREN VOETBAL 12/11/2010 - 14/11/2010 BESLISSING PROVINCIAAL COMITE VAN ZATERDAG 13/11/2010 (10.30) Het Provinciaal Comité van Oost-Vlaanderen heeft beslist over te gaan tot een algemene afgelasting van alle wedstrijden t.e.m. 14 november 2010. De wedstrijden van de eerste elftallen heren en dames zijn dus eveneens uitgesteld!! Nog niets veranderd dus,oost vlaanderen heeft uiteraard niets met aalst te maken. |
| 13 Nov 2010, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: Voor mij mogen ze't aflassen hoor... Ons veld kapotspelen is zeker niet in ons voordeel en bovendien zou een week rust misschien geen kwaad kunnen na onze mindere periode... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 0:00 |
|
|
Freak
Depoitre, De Schutter en Van Damme zeer twijfelachtig voor deze namiddag.
![]() |
| 14 Nov 2010, 10:06 |
|
|
Voor de topper van deze namiddag kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op Olivier De Castro die een gele schorsingsdag uit zit. Ken Van Damme (bekkenkanteling) is out, net als Niels Ringoot (spierverrekking) en Jens Podevijn.
Coach Bart Van Renterghem selecteerde volgende zeventien spelers: Van Den Noortgaete, Kempeneer, Delclef, B. Moreels, Filipovic, De Schutter, Kestens, Verheyden, Denys, Gallucci, De Gussemé, G. Coppens, Cousin, W. Moreels, Yombo, Crispyn, Depoitre. Bron: eendracht-aalst.be |
| 14 Nov 2010, 10:48 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
lichten branden momenteel op het stadion aan het keuren misschien
![]() |
| 14 Nov 2010, 10:51 |
|
|
zwawi schreef: Voor de topper van deze namiddag kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op Olivier De Castro die een gele schorsingsdag uit zit. Ken Van Damme (bekkenkanteling) is out, net als Niels Ringoot (spierverrekking) en Jens Podevijn. Coach Bart Van Renterghem selecteerde volgende zeventien spelers: Van Den Noortgaete, Kempeneer, Delclef, B. Moreels, Filipovic, De Schutter, Kestens, Verheyden, Denys, Gallucci, De Gussemé, G. Coppens, Cousin, W. Moreels, Yombo, Crispyn, Depoitre. Bron: eendracht-aalst.be Het zal waarschijnlijk zo niet zijn maar dit is mijn opstelling voor deze namiddag. Van Den Noortgaete Brecht Moreels - De Schutter - Filipovic - Delclef Gallucci - Kestens - Verheyden - Cousin Wouter Moreels - Depoitre Bank: Kempeneer - Denys - Yombo - Crispyn |
| 14 Nov 2010, 10:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwawi schreef: zwawi schreef: Voor de topper van deze namiddag kan coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op Olivier De Castro die een gele schorsingsdag uit zit. Ken Van Damme (bekkenkanteling) is out, net als Niels Ringoot (spierverrekking) en Jens Podevijn. Coach Bart Van Renterghem selecteerde volgende zeventien spelers: Van Den Noortgaete, Kempeneer, Delclef, B. Moreels, Filipovic, De Schutter, Kestens, Verheyden, Denys, Gallucci, De Gussemé, G. Coppens, Cousin, W. Moreels, Yombo, Crispyn, Depoitre. Bron: eendracht-aalst.be Het zal waarschijnlijk zo niet zijn maar dit is mijn opstelling voor deze namiddag. Van Den Noortgaete Brecht Moreels - De Schutter - Filipovic - Delclef Gallucci - Kestens - Verheyden - Cousin Wouter Moreels - Depoitre Bank: Kempeneer - Denys - Yombo - Crispyn Persoonlijk zou ik liever Denijs op de plaats van Van Damme zetten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Nov 2010, 11:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Terwijl zowat heel Vlaanderen tot zijn knien in het water staat gaat onze match voorlopig nog door, raar.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Nov 2010, 11:03 |
|
| Pagina 8 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 28 Volgende |