|
|
| Pagina 10 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
The Blackwans schreef: Over dat vandalisme ; Ik denk eerlijk gezegd niet dat we het bij onze buren van Dender moeten zoeken. Het is zo dat OPC een deel van zijn materiaal (en ook producten) mag opslaan in het stadion, onder die producten is er een groot deel zwarte verf. Laatste keer toen we een actie gingen voorbereiden hebben we enkele jonge gastjes uit de binnenstraat betrapt die alles om zeep aan het helpen waren. Probleem is natuurlijk dat ons stadion, en dan vooral de staantribune even goed zonder afsluiting kan staan want iedereen die binnen wil is binnen. Eenmaal je daar bent heb je ook vrij makkelijk toegang tot de rest van het stadion. Vroeger had ons OPC lokaal geen slot op de deur, nu wel. Veel meer kan je dan niet doen zeker ... Misschien stopt het als we zo'n groep eens op heterdaad betrappen (vorige keer waren we net te laat), maar dan zullen de gevolgen weer voor ons zijn. Alleszins een laffe daad ... ![]() Dus die verf hadden ze niet zelf meegebracht maar ter plaatse gevonden? Misschien eens voorstellen aan ons bestuur om daar ergens 'discreet' een camera te plaatsen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Nov 2010, 12:24 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
zou een heel goed idee zijn
|
| 14 Nov 2010, 12:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik ben zelf nog niet gaan kijken maar ik vermoed dat ze verf hebben gebruikt uit ons lokaal.
Er spelen daar trouwens regelmatig jonge gastjes, ik ga niet zeggen dat het daarom perse jonge gasten moeten zijn, omdat je er zo makkelijk is kan en er is geen kat die je ziet. En dan gebeuren zo'n dingen, zeker als er daar allerhande 'leuke zaken' te vinden zijn (zoals bv verf) _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Nov 2010, 12:30 |
|
|
christiano schreef: zou een heel goed idee zijn Een degelijke afsluiting zou nog beter zijn. Maar nu denk ik niet dat het bestuur nog grote kosten gaat doen aan het stadion zoals het nu is. Dat is meer iets voor een nieuw stadion of een verbouwing. Maar swoit ; Half 2 weten we pas of de match doorgaat zeker ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Nov 2010, 12:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ondertussen is het hier weer beginnen regenen, ik had het liever afgelast gezien. Als we ons plein nu gaan kapot spelen...als goed"voetballende" ploeg kunnen we dit wel missen. Soit, dit is mijn gedacht he.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 12:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Ondertussen is het hier weer beginnen regenen, ik had het liever afgelast gezien. Als we ons plein nu gaan kapot spelen...als goed"voetballende" ploeg kunnen we dit wel missen. Soit, dit is mijn gedacht he. http://www.weeronline.nl/ |
| 14 Nov 2010, 12:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
dwarskijker schreef: DavidSeal schreef: Ondertussen is het hier weer beginnen regenen, ik had het liever afgelast gezien. Als we ons plein nu gaan kapot spelen...als goed"voetballende" ploeg kunnen we dit wel missen. Soit, dit is mijn gedacht he. http://www.weeronline.nl/ of www.meteox.be (buienradar) |
| 14 Nov 2010, 12:44 |
|
|
Vaste Waarde
dwarskijker schreef: DavidSeal schreef: Ondertussen is het hier weer beginnen regenen, ik had het liever afgelast gezien. Als we ons plein nu gaan kapot spelen...als goed"voetballende" ploeg kunnen we dit wel missen. Soit, dit is mijn gedacht he. http://www.weeronline.nl/ ge hebt wel Aalst ingesteld in de Limburg ![]() dezen is ewa van dichterbij : http://www.weeronline.nl/ Laatst gewijzigd door voorbijganger op 14 Nov 2010, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Nov 2010, 12:46 |
|
|
Scholier
voorbijganger schreef: dwarskijker schreef: DavidSeal schreef: Ondertussen is het hier weer beginnen regenen, ik had het liever afgelast gezien. Als we ons plein nu gaan kapot spelen...als goed"voetballende" ploeg kunnen we dit wel missen. Soit, dit is mijn gedacht he. http://www.weeronline.nl/ ge hebt wel Aalst ingesteld in de Limburg ![]() ![]() |
| 14 Nov 2010, 12:47 |
|
|
Scholier
zwetwit schreef: voorbijganger schreef: ![]() dan moeten we vant seizoen op verplaatsing ni meer gaan alléé, want als goed voetballende ploeg wordt dat te moeilijk hé dan, voetbal is een wintersport, en als we voor elk sompig plein moeten aflassen dan zijn we in juli nog bezig om de kalender af te werken, bespeelbaar is bespeelbaar hé seg |
| 14 Nov 2010, 12:52 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't es da ; zoe lang da eir studs né invriezen megen ze van moie spelen
|
| 14 Nov 2010, 12:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: jammen schreef: zwawi schreef: Het zal waarschijnlijk zo niet zijn maar dit is mijn opstelling voor deze namiddag. Van Den Noortgaete Brecht Moreels - De Schutter - Filipovic - Delclef Gallucci - Kestens - Verheyden - Cousin Wouter Moreels - Depoitre Bank: Kempeneer - Denys - Yombo - Crispyn Persoonlijk zou ik liever Denijs op de plaats van Van Damme zetten. Ik denk dat het ook zo zal zijn maar ik vrees dat we dan te weinig recupererend vermogen hebben op ons middenveld. Kzou ook voor kestens gaan,maar den trainer gaat voor denys gaan waarschijnlijk. |
| 14 Nov 2010, 12:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwetwit schreef: dan moeten we vant seizoen op verplaatsing ni meer gaan alléé, want als goed voetballende ploeg wordt dat te moeilijk hé dan, voetbal is een wintersport, en als we voor elk sompig plein moeten aflassen dan zijn we in juli nog bezig om de kalender af te werken, bespeelbaar is bespeelbaar hé seg Vind ik ook |
| 14 Nov 2010, 12:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Supporters van de linkeroever:tijdig vertrekken want na de brug in Erembodegem en de Sint-Annabrug is nu ook de Zwarte Hoekbrug op gehaald.
Bron;Aalst.tv waarvoor dank ![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 14 Nov 2010, 12:58 |
|
|
Toen we in ons rampseizoen '05-'06 aan het raden waren of we al dan niet zouden spelen op en tegen ... RC Waregem omwille van hevige sneeuwval zijn we toch aan die match begonnen. We zijn ginder toen ook tegen alle verwachtingen in gaan winnen.
Voor de bijgelovigen onder jullie ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 14 Nov 2010, 12:59 |
|
| Pagina 10 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 28 Volgende |