|
|
| Pagina 14 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
de clerus schreef: Eerste helft was niet zo goed, toch krijg je de beste kansen maar stoot je op een zeer goede keeper. Verdedigend twee keer een serieuze flater (van o.a. Declef die vandaag ontzettend zwak was) en boem het staat 0-2. Tweede helft steek je Waregem in je zak met logische 2-2 tot gevolg (al was de eerste goal wel zuiver hands van Cousin). Deschutter zorgde (alweer) voor de meerwaarde achteraan. Onze trainer herschikt achteraan met Yombo in te brengen (Schutter naar rechts) en jawel vanop die flank komt de goal door een veeeeel te trage Kestens. Met alle respect voor Kestens maar die is toch veeel te traag voor achteraan hoor! Scheids was eerste helft heel slecht en compenseerde wel de tweede helft vond ik. Liet maar liefst 6 minuten overspelen. Toen kwam VDH nog eens mottig doen op het plein alsof ze het kampioenschap hadden gewonnen. Puur uitdagen van de supporters Waregem komt hier vandaag goed weg, gezien de hele wedstrijd. dieje zwarten(kdenk dat hij Helegbe ofzo noemt) kon anders ook wa van uitdagen van de supporters... en zeggen dat er daar normaal boetes en straffen enal op staan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Nov 2010, 18:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Waaruit we dus kunnen concluderen dat BVR voor de tweede keer op rij verkeerd heeft gegokt. EN seg, wilt ge AUB Delclef uit die ploeg laten
En VDH, ja, steekt zich de hele tijd weg in een hoekje in de dugout en dan de grote meneer, 'k hoop dat ie mag lopen naar de bus. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Nov 2010, 18:48 |
|
|
Freak
onzen trainer es e kieken.
|
| 14 Nov 2010, 18:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
witzwet schreef: Waaruit we dus kunnen concluderen dat BVR voor de tweede keer op rij verkeerd heeft gegokt. EN seg, wilt ge AUB Delclef uit die ploeg laten En VDH, ja, steekt zich de hele tijd weg in een hoekje in de dugout en dan de grote meneer, 'k hoop dat ie mag lopen naar de bus. ![]() Inderdaad, is een serieuse verzwakking achteraan, jammer voor hem _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Nov 2010, 18:57 |
|
|
Freak
bij het derde tegendoelpunt doet Kestens wat hij moet doen, namelijk Vervaeke naar de buitenkant duwen. Te traag of niet te traag speelt geen rol, het was VDN die in zijn goal moest blijven staan, dus derde goal mag op den boek van VDN geschreven worden.
En ge kunt Delclef weinig kwalijk nemen, hij speelt immers naar zijn kwaliteiten. Ik heb een hoog De Veirman-gevoel bij die gast. Denys vond ik dan vandaag (eindelijk) wel goed spelen. En wat ik voor het seizoen al meermaals zei, werd andermaal duidelijk. Op de backpositie moet er degelijke versterking komen. De Schutter (nen rechtsvoetige) is je beste linksback, en dat zegt veel. Ik vond ons de eerste helft niet fantastisch spelen, de tweede helft was veel beter, maar desondanks de goal uit de lucht viel van Waregem, voelde ik het toch aankomen. BVR speelt man op man en verliest. Het zijn stilaan de weken van de waarheid nu, Hoogstraten en Dessel op komst. |
| 14 Nov 2010, 19:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: bij het derde tegendoelpunt doet Kestens wat hij moet doen, namelijk Vervaeke naar de buitenkant duwen. Te traag of niet te traag speelt geen rol, het was VDN die in zijn goal moest blijven staan, dus derde goal mag op den boek van VDN geschreven worden. En ge kunt Delclef weinig kwalijk nemen, hij speelt immers naar zijn kwaliteiten. Ik heb een hoog De Veirman-gevoel bij die gast. Denys vond ik dan vandaag (eindelijk) wel goed spelen. En wat ik voor het seizoen al meermaals zei, werd andermaal duidelijk. Op de backpositie moet er degelijke versterking komen. De Schutter (nen rechtsvoetige) is je beste linksback, en dat zegt veel. Ik vond ons de eerste helft niet fantastisch spelen, de tweede helft was veel beter, maar desondanks de goal uit de lucht viel van Waregem, voelde ik het toch aankomen. BVR speelt man op man en verliest. Het zijn stilaan de weken van de waarheid nu, Hoogstraten en Dessel op komst. En we gaan ze goed in:Cousin 3weken geschorst,verheyden 1match geschorst. Van damme uit al zie ik die zondag wel spelen Depoitre,die vroeg vandaag om zijn wissel en kreeg hem zelfs niet,die zie ik nog weken uitvallen als hij is geen rust krijgt. |
| 14 Nov 2010, 19:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onverdiend verloren vind ik vandaag. 1/9 is het zware verdict. Delclef bij de beloften aub en met nieuwjaar 2 nieuwe backs.
|
| 14 Nov 2010, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Na de match nog heel wat supporters blijven wachten om diene zwetten en VDH uit te schijten, diene zwetten zat op nog geen seconde vanuit de kleedkamer op den bus, azo lopen van schrik. en VDH grijnsde uitdagend... Politie had al versterking opgeroepen maar uiteindelijk niks gebeurt.
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 19:08 |
|
|
Freak
kreeg depoitre zijn 3e geel niet?
|
| 14 Nov 2010, 19:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: kreeg depoitre zijn 3e geel niet? 2denk ik. |
| 14 Nov 2010, 19:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
El Corredor schreef: bij het derde tegendoelpunt doet Kestens wat hij moet doen, namelijk Vervaeke naar de buitenkant duwen. Te traag of niet te traag speelt geen rol, het was VDN die in zijn goal moest blijven staan, dus derde goal mag op den boek van VDN geschreven worden. Kestens vanachter is te plat en daarmee uit. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Nov 2010, 19:11 |
|
|
Freak
pak er brecht ook maar bij.
|
| 14 Nov 2010, 19:13 |
|
|
Freak
witzwet schreef: El Corredor schreef: bij het derde tegendoelpunt doet Kestens wat hij moet doen, namelijk Vervaeke naar de buitenkant duwen. Te traag of niet te traag speelt geen rol, het was VDN die in zijn goal moest blijven staan, dus derde goal mag op den boek van VDN geschreven worden. Kestens vanachter is te plat en daarmee uit. ik heb niet mijn mening gezegd over Kestens in het algemeen, ik bedoelde het derde tegendoelpunt, sorry maar dat was VDN zijn fout. |
| 14 Nov 2010, 19:14 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
net als vorig jaar krijgen we te weinig tegen Waregem
als ik goed geteld heb hebben ze 4 kansen gehad waarvan 3 goalen en 1 tegen de lat Declef stond met een ei in zijn broek te spelen en Verheyden heeft den helen 1sten helft niets goe gedaan met nen bal kansen genoeg afgedwongen maar hij wou er niet in vandaag positief blijven,twas al veel beter dan in Oudenaarde en Dessel speelt ook maar gelijk |
| 14 Nov 2010, 19:28 |
|
|
acrid schreef: net als vorig jaar krijgen we te weinig tegen Waregem als ik goed geteld heb hebben ze 4 kansen gehad waarvan 3 goalen en 1 tegen de lat Declef stond met een ei in zijn broek te spelen en Verheyden heeft den helen 1sten helft niets goe gedaan met nen bal kansen genoeg afgedwongen maar hij wou er niet in vandaag positief blijven,twas al veel beter dan in Oudenaarde en Dessel speelt ook maar gelijk Tegen volgende week gaat ge depoitre en van damme toch topfit moeten krijgen,want met een cousin en verheyden die geschorst zijn en dan 2spelers die ik liefst niet meer in actie zie:kestens en delclef wordt onze kern klein.(alé kestens misschien nog als vervanger van ken ofzo,maar in de verdediging niet meer). En degene die hier zuivere penalty's voor aalst zagen,ik stel voor dat we de match is herkijken en gaan vaststellen dat aalst gene enkele penalty ontnomen is. |
| 14 Nov 2010, 19:32 |
|
| Pagina 14 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 28 Volgende |