|
|
| Pagina 19 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
edit
|
| 14 Nov 2010, 21:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: De hamvraag voor mij vandaag was : Waarom start De Schutter godverdomme op de bank Enkel van de spelers, waar zijn we mee bezig ![]() Probeer je frustatie op iemand anders af te werken als je ploeg verliest maar zoek géén zondebok. Was je op de begrafenis van Hugo ? Ik denk het niet waar is het respekt dan ![]() Trek het u niet aan onderkroiper, er zitten hier een paar moraalridders op het forum, hier van hun kloten maken, maar thuis niks te zeggen hebben... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 21:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Trek het u niet aan onderkroiper, er zitten hier een paar moraalridders op het forum, hier van hun kloten maken, maar thuis niks te zeggen hebben... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 21:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: De hamvraag voor mij vandaag was : Waarom start De Schutter godverdomme op de bank Enkel van de spelers, waar zijn we mee bezig ![]() Probeer je frustatie op iemand anders af te werken als je ploeg verliest maar zoek géén zondebok. Was je op de begrafenis van Hugo ? Ik denk het niet waar is het respekt dan ![]() |
| 14 Nov 2010, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde
malder schreef: Ik vraag mij toch ook af waar we een penalty zijn ontnomen... Waregem doet mij denken aan Heist vorig jaar: een ploeg waarvan je je afvraagt hoe ze week op week blijven punten pakken. Laten we hopen dat we nu onze dip kennen om er weer te staan als het om de knikkers gaat... waregem dat is toch die ploeg die met 7-0 verloren heeft tegen kv mechelen zeker en wat vi nden jullie in het algemeen en niet alleen bij iendracht als een speler gekwetst is of ziek vandaag de schutter en verleden week depoitre op de bank beginnen en de tweede helft invallen.als je gekwetst bent moet je niet op de bank zitten want dat brengt niets op,je maakt de blessures alleen maar erger! |
| 14 Nov 2010, 21:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
wittebolle schreef: malder schreef: Ik vraag mij toch ook af waar we een penalty zijn ontnomen... Waregem doet mij denken aan Heist vorig jaar: een ploeg waarvan je je afvraagt hoe ze week op week blijven punten pakken. Laten we hopen dat we nu onze dip kennen om er weer te staan als het om de knikkers gaat... waregem dat is toch die ploeg die met 7-0 verloren heeft tegen kv mechelen zeker en wat vi nden jullie in het algemeen en niet alleen bij iendracht als een speler gekwetst is of ziek vandaag de schutter en verleden week depoitre op de bank beginnen en de tweede helft invallen.als je gekwetst bent moet je niet op de bank zitten want dat brengt niets op,je maakt de blessures alleen maar erger! Zotte post om te lezen ze _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 14 Nov 2010, 21:43 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: De hamvraag voor mij vandaag was : Waarom start De Schutter godverdomme op de bank Nu zije toch aant lachen? Kheb alle begrip voor het feit dat uw frustraties voor een verloren match heel diep zitten, maar moet ge dan gaan kakken op mensen die zich inzetten voor uw geliefde club, want daar heb ik zeker al geen begrip meer voor. En als het toch maar enkel is om te kakken op alles en nog wa, blijft dan thuis e. |
| 14 Nov 2010, 21:44 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Enkel van de spelers, waar zijn we mee bezig ![]() Probeer je frustatie op iemand anders af te werken als je ploeg verliest maar zoek géén zondebok. Was je op de begrafenis van Hugo ? Ik denk het niet waar is het respekt dan ![]() den Onderkroiper heeft wel zijn muts afgezet he tijdens diene minuut, da's ook een teken van respect. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 14 Nov 2010, 21:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: DavidSeal schreef: Trek het u niet aan onderkroiper, er zitten hier een paar moraalridders op het forum, hier van hun kloten maken, maar thuis niks te zeggen hebben... Om terug te komen op RESPECT, heb je dan gezien dat ik tijdens de minuut stilte mijn muts heb afgenomen ? Dat is pas respect tonen als je tenminste de juiste betekenis van dit woord begrijpt. Zoals er hier deze avond en volgende dagen spelers / trainer / staf / bestuur zullen bekritiseerd worden, dat vind ik pas respectloos tegenover diegenen die amper een secondentic geleden bejubeld werden door alle onze kenners hier. We hebben verloren maar de 2 personen en familie hiervan hebben zwaar verloren. Inderdaad om effen bij stil te staan. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Nov 2010, 21:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mannekes toch , ik ben ook ferm ontgoocheld maar hou jullie een betje kalm , het heeft geen zin om elkaar te verwijten en wat dan ook... We zijn allemaal supporters van onze iendracht ... Ook ferm ontgoocheld over de match , Waregem 3 doelpunten gescoord , wie er 3 kan maken op verplaatsing zal zeker niet onverdiend gewonnen hebben zo simpel is het , ze hbb het slim aangepakt , onze verdediging is zo lek als een zeef ... kdenk dat iedereen wel weet wie de zwakke schakels zijn . Moeten we panikeren , zeker niet we staan nog altijd eerste en hebben nog een bonus van 3 punten MAAR dan moeten we dringend de koppen bij elkaar steken en de zwakke schakels eruit halen , de vraag is kunnen we de gekwetsten en/of geschorsten opvangen op dit moment?
|
| 14 Nov 2010, 21:47 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Iedereen denkt da we in een dipje zitten, zever volgens mij.. Tegen Koksijde hadden we moeten winnen. Op Oudenaarde was het inderdaad zwak (na 1 wedstrijd is het nog altijd geen dipje...) Vandaag ONVERDIEND verloren, al bij al goe gespeeld. Dus van een dipje zou ik echt niet spreken ;s Gewoon het nadeel dat de bal er de laatste weken veel minder makkelijk in gaat... En hopelijk tegen Hoogstraten ook weer scoren en geen doelpunten meer slikken. over koksijde geef ik je zeker gelijk, prima gevoetbald. op oudenaarde was het een ramp en vandaag vond ik het toch ook niet om duimen en vingers van af te likken. Was waregem beter misschien?Al bij al had vandaag een draw de juiste uitslag geweest,aalst zwak in 1ste helft maar 2de helft goed gespeeld en terug gelijk gekomen en dan 1enkele kans voor waregem en nog verliezen,zo zie je dat voetbal soms onrechtvaardig is. ![]() |
| 14 Nov 2010, 21:48 |
|
|
Patrick De Wilde maakte ons kampioen in vierde klasse en kon dus gerust als "wereldcoach" worden bestempeld. Patrick nam dit nogal letterlijk en koos het hazepad richting internationale roem. Hij verzilverde zijn succes bij clubs in internationale topcompetities als daarzijn het vroegere Oostblok en China.
Ongetwijfeld zal dhr Van Renterghem dit huzarenstukje nog eens overdoen en ons regelrecht naar tweede nationale leiden. Bart zal lukken waar vele trainers voor hem niet in zijn geslaagd. Eindelijk een opvolger voor Patrick De Wilde. Voorwaar, ik zeg U: een nieuwe wereldcoach is opgestaan in Aalst!! Daarom beste Bart,een goede raad: kies na dit seizoen eieren voor je geld en trek de wijde wereld in: Abu Dabi, Maleizië, Koeweit, whatever. Stuur me gerust een kaartje, het zou me plezieren..... |
| 14 Nov 2010, 21:53 |
|
|
Vaste Waarde
Tom_1919 schreef: wittebolle schreef: malder schreef: Ik vraag mij toch ook af waar we een penalty zijn ontnomen... Waregem doet mij denken aan Heist vorig jaar: een ploeg waarvan je je afvraagt hoe ze week op week blijven punten pakken. Laten we hopen dat we nu onze dip kennen om er weer te staan als het om de knikkers gaat... waregem dat is toch die ploeg die met 7-0 verloren heeft tegen kv mechelen zeker en wat vi nden jullie in het algemeen en niet alleen bij iendracht als een speler gekwetst is of ziek vandaag de schutter en verleden week depoitre op de bank beginnen en de tweede helft invallen.als je gekwetst bent moet je niet op de bank zitten want dat brengt niets op,je maakt de blessures alleen maar erger! Zotte post om te lezen ze wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien |
| 14 Nov 2010, 21:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
wittebolle schreef: Tom_1919 schreef: wittebolle schreef: waregem dat is toch die ploeg die met 7-0 verloren heeft tegen kv mechelen zeker en wat vi nden jullie in het algemeen en niet alleen bij iendracht als een speler gekwetst is of ziek vandaag de schutter en verleden week depoitre op de bank beginnen en de tweede helft invallen.als je gekwetst bent moet je niet op de bank zitten want dat brengt niets op,je maakt de blessures alleen maar erger! Zotte post om te lezen ze wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien Hij bedoelde gewoon dat het een rare zinsbouw was ineens ![]() |
| 14 Nov 2010, 21:55 |
|
|
forumlegende
Trainer heeft wat mij betreft dezelfde 'fout' gemaakt als vorige week. Als uw spelers niet fit genoeg zijn om de match te straten, spaar hun dan, en zet iemand anders op de bank. Als ge ziet hoe de schutter invalt, dan kon hij volgens mij perfect starten en stond ge geen 0-2 achter met den time.
Waregem heeft niks klaargespeeld in een den eersten time. Als trainer haalt ge 'r bij nen 0-2 stand ne verdediger af, en brengt ne spits of aanvallende middenvelder in, wat mij betreft. Maar blijkbaar is dat buiten BVR gerekend... Waregem heeft weinig tot geen kansen gehad vandaag, maar geef toe, ons eigen kansen kon je ook op 1 hand tellen. We brengen helaas niet meer het swingende voetbal van de eerste matchen. Depoitre is ook niet meer wat hij wa, maar ondanks dat blijft hij tot den 90ste minuut een meerwaarde voor de ploeg! Moreels speelt goed, en hij wordt eraf gehaald... Terwijl Brecht Moreels wat mij betreft geen glansprestatie heeft afgeleverd. Haalt Brecht eraf en zet Crispijn of Yombo erbij als aanvallende ondersteuning. Onzen 2den helft was goed vandaag, den eersten was niet goed. Op basis van de ganse match verdienen we minstens een gelijkspel, misschien de overwinning. En wat den arbiter betreft: volgens mij had hij ook een aantal keer kans gehad om 'hands' te fluiten in ons voordeel, doch onze eerste goal was voglens mij ook zuiver hands. Wemmen 't vandaag zelf verloren, en 't lag niet aan den arbiter nog aan de prestatie van den tegenstander. Tegen Hoogstraten 3 punten en alles is in orde. als ge dan echter verliest, dan vrees ik dat we in een spiraal terecht komen cfr. Geel. Bij de beteren vandaag: Moreels en Denijs. Minderen: Brecht, Delclef. Trouwens, ik vind dat Flippo ook zijn rendement niet meer haalt van de eerste wedstrijden, en de vele tegengoalen zijn daar niet vreemd aan... Schiet er maar op los, want er zijn nogal veel flippo-aanhangers... Niks tegen Flippo, maar ook hij deelt in de malaise van de volledige verdediging. Geen man overboord, we staan nog steed 3 punten voor, maar 't wordt tijd dat de kapitein (=trainer) zijn schip weer de goeie koers wijst. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 14 Nov 2010, 21:56 |
|
| Pagina 19 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 28 Volgende |