Aalst - Rc Waregem - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 28
 Aalst - Rc Waregem 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
wittebolle schreef:
witteken schreef:
wittebolle schreef:
vindt jij dat dan niet raar,gekwetst moet je niet op de bank zitten ,zijn wel onze
twee beste spelers de niels achteraan en depoitre vooraan en zo kunnen we
ze voor een lange tijd missen is dat dan beter

dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ?
waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was.
de schutter omdat hij ziek is?

op oudenaarde was iedereen slecht complede offdag maar vandaag moeten de spelers de hand in eigen
boezem steken teveel induviduele fouten bij de goals en oudenaarde vindt ik toch sterker

Geen paniek jongens pas als we volgende week niet winnen zal de miserie beginnen.We halen inderdaad maar 1op9 maar kon ook met beetje meer geluk 4of6 op 9 geweest zijn he,tegen Koksijde verdienen we om te winnen he en ook vandaag zat er meer in. :EA:

14 Nov 2010, 22:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
wat een gemem en gekreft hier seg!

*Webbe ni goe gespeeld, maar superslecht was het toch ook niet? Als ge alle echte kansen gaat optellen zou een correcte uitslag 7-4 geweest zijn denk ik! We hadden vandaag gewoon pech, ni meer of ni minder!

*Mense uitkafferen op een forum, dat getuigd pas van weinig respect, weinig zelfrespect! Zeg het hem dan persoonlijk? Dan nog den onderkroiper, ne mens dieje zoveel doet voor de club, puur uit clubliefde! Ongelooflijk toch...

*Sfeer was vandaag al iets beter, hopelijk volgende week met zen allen achter de ploeg van int begin van de match, en dan ben ik er zeker van dat we gaan winnen!

Voor de rest hoop ik dat het snel volgende zondag is, als we dan winnen, stopt het gekreft hier tenminste eventjes :angel:

14 Nov 2010, 22:53

Heeft men vandaag een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis van Hugoken (waard van de Kletser)?
Awel dat doet me plezier! We verliezen een Grote supporter en een toffe mens...
Mooi gebaar van de club!

On topic: Voor zij die zouden beginnen twijfelen (na deze 1 op 9), BVR is echt wel een klasbak! Op en top professioneel! Maar hier trap ik een open deur in....

14 Nov 2010, 22:54
Vaste Waarde

baggio schreef:
wittebolle schreef:
witteken schreef:

dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ?
waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was.
de schutter omdat hij ziek is?

op oudenaarde was iedereen slecht complede offdag maar vandaag moeten de spelers de hand in eigen
boezem steken teveel induviduele fouten bij de goals en oudenaarde vindt ik toch sterker

Geen paniek jongens pas als we volgende week niet winnen zal de miserie beginnen.We halen inderdaad maar 1op9 maar kon ook met beetje meer geluk 4of6 op 9 geweest zijn he,tegen Koksijde verdienen we om te winnen he en ook vandaag zat er meer in. :EA:

ik heb het nog al gezegd ,we worden kampioen ook als is het met 1 punt verschil of 9 punten
so watt er is geen enkele ploeg dat gans het seizoen wint en in vorm is maar komt wel goed
zeker weten :EA: :EA:

14 Nov 2010, 23:02

Leeftijd: 68
gordon gekko schreef:
Heeft men vandaag een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis van Hugoken (waard van de Kletser)?
Mooi gebaar van de club!

On topic: Voor zij die zouden beginnen twijfelen (na deze 1 op 9), BVR is echt wel een klasbak! Op en top professioneel! Maar hier trap ik een open deur in....

Gedoan me de zwette piet proberen te zoeken.
De fotokes stoan on-line en als ge toch nen zondenbok zoekt awel, der woaren 2 lampen kapot,
kan doar oeik oan geleigen emmen.
Loat ons na als Iendrachters gedroagen
@Chunga, :oooh: weir goan der ienen drinken op a kosten :drank:

Afbeelding

14 Nov 2010, 23:04
Vaste Waarde

Onderkroiper schreef:
gordon gekko schreef:
Mooi gebaar van de club!

Gedoan me de zwette piet proberen te zoeken.
De fotokes stoan on-line en als ge toch nen zondenbok zoekt awel, der woaren 2 lampen kapot,
kan doar oeik oan geleigen emmen.
Loat ons na als Iendrachters gedroagen
@Chunga, :oooh: weir goan der ienen drinken op a kosten :drank:

Afbeelding

merci Yves en doe zo verder jongen !

14 Nov 2010, 23:09
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
@Bram: nu nog overtuigd dat we het veld gingen kapot spelen?? Geen water gezien tussen de lijnen...

14 Nov 2010, 23:39

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jan schreef:
@Bram: nu nog overtuigd dat we het veld gingen kapot spelen?? Geen water gezien tussen de lijnen...

Eerlijk gezegd, het veld lag er echt zeer knap bij.
Heb het dan ook direkt gezegd bij het toekomen in het stadion dat er zo geen twijfel mogelijk was ;)

Op uw tenen getrapt man ? :hmm:

15 Nov 2010, 0:50

Leeftijd: 68
Bram schreef:
Jan schreef:

Heb het dan ook direkt gezegd bij het toekomen in het stadion dat er zo geen twijfel mogelijk was ;)

Zonder voetbalschoenen was het wel gladdig op het veld. :hmm:

Afbeelding

15 Nov 2010, 0:54
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Jan schreef:

Nee ;)

15 Nov 2010, 7:31
Ancien

Leeftijd: 46
Timoilsjt schreef:
Trainer heeft wat mij betreft dezelfde 'fout' gemaakt als vorige week. Als uw spelers niet fit genoeg zijn om de match te straten, spaar hun dan, en zet iemand anders op de bank. Als ge ziet hoe de schutter invalt, dan kon hij volgens mij perfect starten en stond ge geen 0-2 achter met den time.

Waregem heeft niks klaargespeeld in een den eersten time. Als trainer haalt ge 'r bij nen 0-2 stand ne verdediger af, en brengt ne spits of aanvallende middenvelder in, wat mij betreft. Maar blijkbaar is dat buiten BVR gerekend...

Waregem heeft weinig tot geen kansen gehad vandaag, maar geef toe, ons eigen kansen kon je ook op 1 hand tellen. We brengen helaas niet meer het swingende voetbal van de eerste matchen. Depoitre is ook niet meer wat hij wa, maar ondanks dat blijft hij tot den 90ste minuut een meerwaarde voor de ploeg!

Moreels speelt goed, en hij wordt eraf gehaald... Terwijl Brecht Moreels wat mij betreft geen glansprestatie heeft afgeleverd. Haalt Brecht eraf en zet Crispijn of Yombo erbij als aanvallende ondersteuning.

Onzen 2den helft was goed vandaag, den eersten was niet goed. Op basis van de ganse match verdienen we minstens een gelijkspel, misschien de overwinning. En wat den arbiter betreft: volgens mij had hij ook een aantal keer kans gehad om 'hands' te fluiten in ons voordeel, doch onze eerste goal was voglens mij ook zuiver hands. Wemmen 't vandaag zelf verloren, en 't lag niet aan den arbiter nog aan de prestatie van den tegenstander.

Tegen Hoogstraten 3 punten en alles is in orde. als ge dan echter verliest, dan vrees ik dat we in een spiraal terecht komen cfr. Geel.

Bij de beteren vandaag: Moreels en Denijs. Minderen: Brecht, Delclef.

Trouwens, ik vind dat Flippo ook zijn rendement niet meer haalt van de eerste wedstrijden, en de vele tegengoalen zijn daar niet vreemd aan... Schiet er maar op los, want er zijn nogal veel flippo-aanhangers... Niks tegen Flippo, maar ook hij deelt in de malaise van de volledige verdediging.

Geen man overboord, we staan nog steed 3 punten voor, maar 't wordt tijd dat de kapitein (=trainer) zijn schip weer de goeie koers wijst. :EA:

Moedige post die heel veel waarheid bevat en waar ik het grootste deel wel bijtreed...

Een puntje: wissel van Wouter zat eraan te komen want blesseerde zich opnieuw zo'n kwartier voor tijd (en was zoals de laatste weken ook weer niet topfit aan de wedstrijd begonnen)... Dubbeljammer natuurlijk is dat een seconde voor hij eraf gaat (Sam stond al een minuut langs de zijlijn), de 2-3 valt en Sam moet invallen bij een achterstand in plaats van als joker bij een 2-2... Totaal andere invulling van zijn wissel... Kritiek aan het adres van Crispyn is toch niet nodig jongens. Als je over een fitte Depoitre beschikt, moet je iemand hebben die zich bij een invallersstatuut kan neerleggen maar die wel een meerwaarde kan geven op bepaalde momenten. Als Depoitre dan uitvalt, moet je echter Sam niet meteen met Depoitre gaan vergelijken. Een tweede Depoitre loopt er niet rond en een ander type killer kan je niet betalen, zo simpel is het. Dat is het risico dat je neemt door een grootverdiener aan boord te houden maar er niet op rekent...

Ik stel me na gisteren ook wel vragen bij het selecteren - waar ik op Oudenaarde de startopstelling nog enigzins kon begrijpen (maar niet de wissels, een geblesseerde Depoitre erin bij een 3-0 stand), had BVR - net omwille van die match - gisteren toch beter moeten weten met De Schutter. Als mensen die redelijk onmisbaar zijn met lichte blessures kampen, moet je hun proberen sparen en ze niet op de bank zetten voor 45 minuten (ook al willen ze zelf spelen). Je doet ze zelf geen plezier - kijk maar naar Van Damme; kon na de rust op Oudenaarde praktisch niet meer lopen en moest toch blijven staan, terwijl Denys die toen zeker niet de slechtste was, wel moest gaan douchen; en meer dan waarschijnlijk door die extra minuten niet kon spelen gisteren - en ook hun vervangers spelen met de daver op het lijf. Door de prestaties van Laurent en Gallu vorige week onder het motto - licht geblesseerd op de bank gestart -, rijzen dan de vragen waarom die mannen op de bank moeten starten, met De Schutter gisteren idem ditto. Nog pijnlijker gisteren zelfs want met De Schutter pak je meer dan waarschijnlijk een goal minder voor de rust.

Het ergste was Lolo eigenlijk die al na 10 minuten in de 2de helft om zijn vervanging vraagt en toch moet blijven staan. Dan moet je toch kunnen inschatten dat het "maar" over 6 punten gaat en je liever die verliest dan twee maanden zonder Laurent te moeten spelen waar de schade nog veel groter zal zijn. Want wat is het resultaat nu?? Je verliest die 6 punten toch en je hebt het risico gelopen dat bepaalde spelers hun blessures nog zijn verergerd voor matchen waar je dan nog eens met schorsingen zal te maken krijgen ook. Dat inzicht had ik toch wel verwacht nu. Bovendien, met al de lichte blessures voor aanvang van de match had ik toch liever frissere spelers gezien en - ook al was het tegen Waregem - gekeken naar de lange termijn.

Over de match zelf - ik vond ons weer niet slecht beginnen met wat lichte dreiging, maar bij de eerste tegenaanval is het bingo. De voorzet mag niet komen - klopt - maar dat wil niet zeggen dat je 1 man zomaar mag laten aanleggen tussen drie van ons. Hoe stonden onze centrale verdedigers weer opgesteld?

Dan krijg je eigenlijk meteen een prachtige kans op de 1-1 waarbij Laurent prachtig doorgaat en uitstekend aflegt naar Cousin, die altijd meer moet doen met die kans, maar zwak in het midden van het doel op Vergote trapt. Bovendien heeft Waregem dan alle geluk van de wereld dat een prachtige owngoal op het nippertje wordt vermeden... De Aalsterse goal hangt in de lucht maar dan plots weer bal op de lat en een paar minuten de 0-2 na alweer kinderlijk verdedigen. Waar het op Brakel nog vooral kansen weggeven was op stilstaande fases, geven we de laatste matchen gewoon teveel weg punt. Individuele spelers worden - al dan niet terecht - met de vinger gewezen hier, maar zoals ik al een tijdje zeg: de verdedigende organisatie staat er niet meer zoals het zou moeten. In een groot deel van de voorbereiding + pakweg de eerste 10 matchen van het seizoen geef je amper een uitgespeelde kans weg, maar sinds Brakel gaat het toch wel betrekkelijk minder op dat gebied. Daarom begrijp ik ook de reactie van Timoilsjt wel en de verwijzing naar Flippo - waar fouten van medeverdedigers in het begin van het seizoen nog werden rechtgezet, gebeurt dat nu niet meer of alvast een heel pak minder. Die holderdebolder bij de 0-2 jongens... die bal had al drie keer weg moeten zijn (daar waren ze bij Waregem toch wel iets doortastender in). Als je een man tegen man duel verliest - wat altijd kan gebeuren - moet er wel voldoende dekking zijn en dat is tegen Oudenaarde en gisteren bij de eerste 2 doelpunten onvoldoende gebeurd.

Toch kom je in de tweede helft nog terug en krijg je nog twee uitstekende kansen op de 3-2: die vlam van Denys na een mooie collectieve aanval en de punter van Gallucci die net over gaat. Even voor die laatste kans had Denys trouwens ook zelf moeten trappen op de rand van de 16 ipv Moreels nog proberen aan te spelen.

Ik vond Brecht zich goed herpakken in de tweede helft, maar je ziet dat nagenoeg niemand geen 90 minuten meer op niveau kan acteren - om verschillende redenen. Iedereen wist dat er een dipje zou komen, maar ik vrees dat niemand na de ommekeer op Brakel had gedacht dat het dipje zo vroeg zou komen.

Over Waregem - veel mensen schatten Coxyde hoger in, maar die jonge garde van de Rassing kan wel een potje voetballen hoor. Mannen als Vervaeke, Opbrouck kunnen iets met een bal - in de eerste tien minuten ook knappe tiktakcombinaties op de mat gelegd - en als die wat ervaring gaan hebben, gaan ze makkelijk een stap hoger kunnen zetten. Ik vond ze - ondanks dat ze in de tweede helft overpowerd werden - goed blijven staan op het middenveld en vooraan wanneer in balbezit en bleven het slim spelen. Ze rekenden nog op die ene kans en die is er jammer genoeg voor ons gekomen. Er viel zelfs nog een tweede appel uit de kast, maar die kon VDN wel redden. Had een goed plan verwacht van VDH met zijn jonge bende en daarvoor had ik respect - het gedrag van hem en die hele ploeg na de wedstrijd op het veld - pure uitdaging - nam dan weer al dat respect weg, want het is niet door ons supporters dat hij hier weg moest, maar veeleer door eigen falen. Als dat dan de mensen zijn die onze nationale jeugd moeten begeleiden en het goede voorbeeld moeten geven op de Heizelschool dan frons ik mijn wenkbrauwen toch... Dat er dan extra politie moet opgetrommeld worden om de spelersbus van Waregem te kunnen laten vertrekken, heeft hij alleen aan zichzelf te wijten...

Hoog tijd om de negatieve spiraal te doorbreken tegen ons zwart beest van vorig seizoen: Hoogstraten

15 Nov 2010, 8:50
nieuw in de eerste ploeg

Toch opvallend hoeveel ruimte Vervaecke en de Gezelle van ons centraal verdedigingsduo krijgen.Ja,en ook onze doelman heeft al betere matchen gespeeld.
Er wordt hier gevraagd naar een nieuwe linksachter.Toch niet vergeten dat de beste linksachter van derde bij ons speelt:Flippo.Ik heb dat steeds betwijfeld of hij daar centraal echt nodig is.Ook met hem pakten we 4X drie doelpunten.Flippo is een speler voor de flank maar BVR wil hem liever centraal.De Schutter is dan weer een speler om centraal te spelen maar BVR zet hem keer op keer op de flank en dan nog tegen zijn voet.
Dat sommigen hier gisteren kritiek geven op Brecht vind ik er over.Hij verving De Castro goed en bracht zelf de twee doelpunten aan.Ik heb van De Castro al mindere matchen zien spelen.Sommige meten hier toch duidelijk met twee maten en twee gewichten als je ziet dat een Delclef voor een veel mindere match door zijn fanclub vorige week tot man van de match verkozen werd.
En Verheyden die is goed als gans de ploeg goed draait maar zelf de ploeg goed doen draaien zit erbij hem
niet in.Denijs die eindelijk eens een volledige match op het middenveld mocht spelen deed het goed.Geef die jongen meer vertrouwen en matchritme en hij zal zijn waarde wel bewijzen.
En BVR laat spelers die gekwetst zijn eerst herstellen.Er wordt hier al geschreven dat Niels ziek was.Wel Niels sukkelt met een kwetsuur en is niet ziek zodat het allesbehalve zeker is dat hij volgende week kan spelen.

Laatst gewijzigd door dwarskijker op 15 Nov 2010, 9:34, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Nov 2010, 9:09
Ancien

Leeftijd: 46
dwarskijker schreef:
Toch opvallend hoeveel ruimte Vervaecke en de Gezelle van ons centraal verdedigingsduo krijgen.Ja,en ook onze doelman heeft al betere matchen gespeeld.
Er wordt hier gevraagd naar een nieuwe linksachter.Toch niet vergeten dat de beste linksachter van derde bij ons speelt:Flippo.Ik heb dat steeds betwijfelt of hij daar centraal echt nodig is.Ook met hem pakten we 4X drie doelpunten.Flippo is een speler voor de flank maar BVR wil hem liever centraal.De Schutter is dan weer een speler om centraal te spelen maar BVR zet hem keer op keer op de flank en dan nog tegen zijn voet.
Dat sommigen hier gisteren kritiek geven op Brecht vind ik er over.Hij verving De Castro goed en bracht zelf de twee doelpunten aan.Ik heb van De Castro al mindere matchen zien spelen.Sommige meten hier toch duidelijk met twee maten en twee gewichten als je ziet dat een Delclef voor een veel mindere match door zijn fanclub vorige week tot man van de match verkozen werd.
En Verheyden die is goed als gans de ploeg goed draait maar zelf de ploeg goed doen draaien zit erbij hem
niet in.Denijs die eindelijk eens een volledige match op het middenveld mocht spelen deed het goed.Geef die jongen meer vertrouwen en matchritme en hij zal zijn waarde wel bewijzen.
En BVR laat spelers die gekwetst zijn eerst herstellen.Er wordt hier al geschreven dat Niels ziek was.Wel Niels sukkelt met een kwetsuur en is niet ziek zodat het allesbehalve zeker is dat hij volgende week kan spelen.

Totally agree hier, behalve stukje van Preben vorige week - was gewoon de minst slechte toen, dus de enige mogelijke man van de match - relatief uiteraard bij een 3-0 verlies... Uw comments over Brecht en Denys wel zeker terecht. Vond Brecht zich prima herstellen van zijn toch wel dramatische match op Oudenaarde, voor Preben ging het jammer genoeg de omgekeerde richting uit.

Ik vond Denys gisteren een prima motor en heeft verschillende prachtige, gemeten passes verstuurd vanuit het middenveld naar de flanken oa. Knap. Heeft zijn kans afgewacht en zal ze nu grijpen, dus daar kunnen we enkel gelukkig om zijn.

Wat je schrijft over Niels haalde ik ook al aan in mijn post. Groot risico genomen met hem en Depoitre...en heeft bottomline niks opgeleverd... Hopelijk bekopen we dit niet de komende weken of maanden...

15 Nov 2010, 9:27
Ancien

Leeftijd: 38
Ik snap niet waarom die positiewissel met Flippo naar het centrum over te hevelen hier nu op kritiek kan rekenen hoor. We speelden maanden zeer goed met Flippo centraal achterin en slikten nauwelijks goals. Nu het de laatste weken wat minder gaat, komt er al kritiek op die positiewissel. Flippo centraal was en is een knappe zet van onze coach geweest, een rustbrenger én bovendien iemand die ook nog eens geweldig goed kan uitvoetballen en dat wordt hier na een paar mindere matchen al in vraag gesteld. :crazy:

Als je Niels naast Flippo kan zetten en als De Castro er zijn kop bijhoudt én je hebt eindelijk eens linksback de naam waardig heb je gewoon een absolute top-verdediging.

15 Nov 2010, 9:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
frans schreef:
Patrick De Wilde maakte ons kampioen in vierde klasse en kon dus gerust als "wereldcoach" worden bestempeld. Patrick nam dit nogal letterlijk en koos het hazepad richting internationale roem. Hij verzilverde zijn succes bij clubs in internationale topcompetities als daarzijn het vroegere Oostblok en China.
Ongetwijfeld zal dhr Van Renterghem dit huzarenstukje nog eens overdoen en ons regelrecht naar tweede nationale leiden. Bart zal lukken waar vele trainers voor hem niet in zijn geslaagd. Eindelijk een opvolger voor Patrick De Wilde. Voorwaar, ik zeg U: een nieuwe wereldcoach is opgestaan in Aalst!!

Daarom beste Bart,een goede raad: kies na dit seizoen eieren voor je geld en trek de wijde wereld in: Abu Dabi, Maleizië, Koeweit, whatever. Stuur me gerust een kaartje, het zou me plezieren.....

helaba, niet persoonlijk worden he ! :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

15 Nov 2010, 9:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 416 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 28