|
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
DT schreef: Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: Bij hoogstraten is Jimmy Fockaert (topschutter en topspeler)geschorst voor zondag. Aalst moet het stellen zonder cousin,verheyden. Depoitre speelt quasi zeker niet En van damme en de schutter zijn onzeker. De laatste 2 zie ik zowiezo wel opgelapt geraken,depoitre die zou ik dan zeker niet laten starten.Tenzij we zijn blessure tot het uiterste gaan drijven en met als gevolg meerdere weken/maanden uit.Misschien moeten we zondag is iets van in de voorbereidingsmatchen bovenhalen?Galucci links(zal daar wel kunnen spelen zeker),van damme rechts. Denys en kestens centraal,het lijkt niet de meest ideale situatie,maar het is mogelijk. Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben Glen Coppens moest al veel langer zijn kans hebben gekregen, die heeft vorig seizoen véél meer laten zien dan Delclef dit jaar. |
| 16 Nov 2010, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: Bij hoogstraten is Jimmy Fockaert (topschutter en topspeler)geschorst voor zondag. Aalst moet het stellen zonder cousin,verheyden. Depoitre speelt quasi zeker niet En van damme en de schutter zijn onzeker. De laatste 2 zie ik zowiezo wel opgelapt geraken,depoitre die zou ik dan zeker niet laten starten.Tenzij we zijn blessure tot het uiterste gaan drijven en met als gevolg meerdere weken/maanden uit.Misschien moeten we zondag is iets van in de voorbereidingsmatchen bovenhalen?Galucci links(zal daar wel kunnen spelen zeker),van damme rechts. Denys en kestens centraal,het lijkt niet de meest ideale situatie,maar het is mogelijk. Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben Keep on dreaming ![]() _________________ geer'n bè |
| 16 Nov 2010, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Jeroen schreef: DT schreef: Iendrachter90 schreef: De laatste 2 zie ik zowiezo wel opgelapt geraken,depoitre die zou ik dan zeker niet laten starten.Tenzij we zijn blessure tot het uiterste gaan drijven en met als gevolg meerdere weken/maanden uit.Misschien moeten we zondag is iets van in de voorbereidingsmatchen bovenhalen?Galucci links(zal daar wel kunnen spelen zeker),van damme rechts. Denys en kestens centraal,het lijkt niet de meest ideale situatie,maar het is mogelijk. Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben Glen Coppens moest al veel langer zijn kans hebben gekregen, die heeft vorig seizoen véél meer laten zien dan Delclef dit jaar. indd, coppens op den backlinks is het proberen waard vind ik, maar kdenk nie da Bartjen da zal doen _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Nov 2010, 10:09 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: Bij hoogstraten is Jimmy Fockaert (topschutter en topspeler)geschorst voor zondag. Aalst moet het stellen zonder cousin,verheyden. Depoitre speelt quasi zeker niet En van damme en de schutter zijn onzeker. De laatste 2 zie ik zowiezo wel opgelapt geraken,depoitre die zou ik dan zeker niet laten starten.Tenzij we zijn blessure tot het uiterste gaan drijven en met als gevolg meerdere weken/maanden uit.Misschien moeten we zondag is iets van in de voorbereidingsmatchen bovenhalen?Galucci links(zal daar wel kunnen spelen zeker),van damme rechts. Denys en kestens centraal,het lijkt niet de meest ideale situatie,maar het is mogelijk. Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben We hebben geen topkern Ik denk dat onze kern inderdaad bij de betere is van derde klasse. Het is correct dat we in de verdediging ni echt overschot meer hebben, maar we hebben daar met Podevyn en Ringoot wel al twee geblesseerden die we moeten opvangen. Als Van Damme, Depoitre en De Schutter dan nog eens geblesseerd zijn, alledrie top in derde klasse, en er met Cousin en Verheyden twee basispionnen geschorst zijn, dan is het normaal dat er al een paar gaten gaan vallen natuurlijk. Neem bij Anderlecht tegelijkertijd Deschacht (Podevyn), Lukaku (Depoitre), Biglia (Van Damme) en Juhasz (De Schutter) weg, en geef een schorsing aan Legear (Cousin) en Kouyaté (Verheyden), en ze zingen ook al een toontje lager zenne. Ik zeg ni dat onze spelers van hetzelfde kaliber zijn he, ik heb het puur over de posities op het veld. |
| 16 Nov 2010, 10:13 |
|
|
Scholier
panoleon schreef: DT schreef: Iendrachter90 schreef: De laatste 2 zie ik zowiezo wel opgelapt geraken,depoitre die zou ik dan zeker niet laten starten.Tenzij we zijn blessure tot het uiterste gaan drijven en met als gevolg meerdere weken/maanden uit.Misschien moeten we zondag is iets van in de voorbereidingsmatchen bovenhalen?Galucci links(zal daar wel kunnen spelen zeker),van damme rechts. Denys en kestens centraal,het lijkt niet de meest ideale situatie,maar het is mogelijk. Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben Keep on dreaming ![]() het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, |
| 16 Nov 2010, 10:44 |
|
|
Freak
vdn
de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo |
| 16 Nov 2010, 11:35 |
|
|
Vaste Waarde
zwetwit schreef: panoleon schreef: DT schreef: Awel in elke andere match zou ik niet voor Kestens opteren, maar voor de match tegen Hoogstraten zou ik inderdaad ook Kestens centraal op het middenveld zetten wegens zijn gestalte. Hoogstraten heeft dat meer dan voldoende, dus alles wat we van luchtmacht kunnen gebruiken, is meegenomen. Weet trouwens als geen ander een organisatie te bewaken en dat zal de sleutel zijn. Anderzijds is dit wel een uitgelezen kans om voluit de kaart Yombo te trekken... Met Denys en Sam in de ploeg zijn er automatismen voldoende tussen die drie. Linksback zal afwegen worden en ik zou Brecht nu toch ook weer niet helemaal naast de ploeg laten vallen. Wie weet Flippo nog eens op de back en Brecht-Niels centraal? Hoewel, in deze match zal coaching meer dan anders belangrijk zijn en zonder Ewen erbij zie ik BVR Flippo niet meteen van de centrale plaats halen. Ook linksmidden kan puzzelen worden: wie weet de return van Glenn Coppens (niet onaardig tegen Ninove op die positie) of straffer nog: TT Zeg nu nog eens dat we geen topkern hebben Keep on dreaming ![]() het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, ik zal al kontent zijn als we de winterstop halen in de top-drie en als de blessures al bij al nog meevallen en als de schade op mentaal vlak ook nog meevalt. En dan demarreren in de terugronde. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Nov 2010, 11:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Blijven met Delclef spelen, zet De Schutter daar dan toch en Brecht Moreels centraal... Laatstgenoemde heeft tenminste al bewezen dat hij het niveau aankan. En Kestens op rechtsmidden ? ![]() |
| 16 Nov 2010, 11:51 |
|
|
Ancien
We moeten niet panikeren, ik denk dat we nog een degelijke ploeg kunnen opstellen, die voluit voor de drie punten kan gaan.
Wie niet fit is laat je gewoon uit de kern, zelfs al zijn het sterkhouders, alleen met een fitte spelersgroep kan je 90 minuten voluit gaan voor de overwinning. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Nov 2010, 11:51 |
|
|
Scholier
Jeroen schreef: waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Blijven met Delclef spelen, zet De Schutter daar dan toch en Brecht Moreels centraal... Laatstgenoemde heeft tenminste al bewezen dat hij het niveau aankan. En Kestens op rechtsmidden ? ![]() ik heb ook niks persoonlijk tegen delclef, maar die jongen kan dit niveau inderdaad niet aan, dan liever maar brecht moreels |
| 16 Nov 2010, 11:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetwit schreef: het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, Zo zwart kijkend? We hebben twee matchen verloren jongens. En hoezo alles geprobeerd??? Op Oudenaarde was het na het eerste tegendoelpunt slecht akkoord, maar Waregem heeft toch hoerechance gehad zeker dat wij 3 keer flagrant in de fout gaan en zelf ff minder geluk hebben bij de afwerking. We zijn misschien zelfs te enthousiast geweest in de tweede helft zondag ipv de stand op 2-2 te houden. Dan bleef het verschil met de nieuwe nr 2 4 punten. Waarom iedereen nu begint te panikeren snap ik niet - tegen Coxyde en Waregem krijg je kansen genoeg om de match te winnen maar ontbreekt dat tikkeltje geluk... Vorig seizoen zag het er een flink stuk slechter uit hoor dan nu dus al diene paniek en het afbreken van onze invallers is nergens voor nodig. Het slechtste wat we kunnen doen, is als supporters beginnen twijfelen aan de ploeg en de spelers. Of hebben de supporters gewoon weer de voeling met de realiteit teruggevonden ipv al in te plannen wanneer de kampioenenviering ging zijn? Bovendien gaat de andere "titelkandidaat" Oudenaarde ook met 4-2 de boot in. Waregem wint van ons, maar verliest wel op Wielsbeke. Al die ploegen gaan geen foutloos parcours afleggen hoor. Hebben tot nu toe immers allemaal al meer punten laten liggen dan wij... En wie zijn de titelpretendenten eigenlijk? Vijf matchen geleden was de top tien nog helemaal anders. Geel was zolang de te kloppen ploeg en nu spreekt niemand er nog over. In de top drie keren met Nieuwjaar (of zelfs top 5 met een beperkte achterstand) en je doet tot de laatste speeldag mee voor de titel, je zal wel zien. |
| 16 Nov 2010, 12:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: zwetwit schreef: het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, Zo zwart kijkend? We hebben twee matchen verloren jongens. En hoezo alles geprobeerd??? Op Oudenaarde was het na het eerste tegendoelpunt slecht akkoord, maar Waregem heeft toch hoerechance gehad zeker dat wij 3 keer flagrant in de fout gaan en zelf ff minder geluk hebben bij de afwerking. We zijn misschien zelfs te enthousiast geweest in de tweede helft zondag ipv de stand op 2-2 te houden. Dan bleef het verschil met de nieuwe nr 2 4 punten. Waarom iedereen nu begint te panikeren snap ik niet - tegen Coxyde en Waregem krijg je kansen genoeg om de match te winnen maar ontbreekt dat tikkeltje geluk... Vorig seizoen zag het er een flink stuk slechter uit hoor dan nu dus al diene paniek en het afbreken van onze invallers is nergens voor nodig. Het slechtste wat we kunnen doen, is als supporters beginnen twijfelen aan de ploeg en de spelers. Of hebben de supporters gewoon weer de voeling met de realiteit teruggevonden ipv al in te plannen wanneer de kampioenenviering ging zijn? Bovendien gaat de andere "titelkandidaat" Oudenaarde ook met 4-2 de boot in. Waregem wint van ons, maar verliest wel op Wielsbeke. Al die ploegen gaan geen foutloos parcours afleggen hoor. Hebben tot nu toe immers allemaal al meer punten laten liggen dan wij... En wie zijn de titelpretendenten eigenlijk? Vijf matchen geleden was de top tien nog helemaal anders. Geel was zolang de te kloppen ploeg en nu spreekt niemand er nog over. In de top drie keren met Nieuwjaar (of zelfs top 5 met een beperkte achterstand) en je doet tot de laatste speeldag mee voor de titel, je zal wel zien. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 16 Nov 2010, 12:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad, het positieve van de zaak is dat Coxyde en Waregem, twee dichte achtervolgers momenteel, hier normaal gezien altijd moesten verloren hebben. Als we door die ploegen zouden zijn weggespeeld, of verdiend verloren hadden (zoals we vorig jaar thuis tegen Boom moesten verloren hebben, en alsnog een draw hebben behaald), dàn pas zou er reden tot paniek mogen zijn.
|
| 16 Nov 2010, 12:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: vdn de castro flippo schutter delclef kestens van damme denijs gallucci moreels depoitre bank:brecht-sam-yombo Kzou van damme en kestens dan wel van plaats wisselen. Maarja,indien we er van uitgaan dat ze fit geraken,dan zou ik van damme idd centraal houden.Galucci rechts en glen coppens mag dan zijn kans is krijgen.De verdediging blijft een vraagteken ik zie delclef liever niet starten ,dan komt de schutter op de back en moreels-flippo: Ik zou voor dit gaan Vdn De castro-b.moreels-flippo-de schutter Gaclucci-van damme-denys-G.coppens W.Moreels-crispyn Bank:yombo,kestens en de gussemé of delclef. Depoitre we moeten redelijk zijn,alswe die gaan blijven opstellen,dat gaat hem is wreken. |
| 16 Nov 2010, 12:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
zwetwit schreef: het mag gezegd worden dat we op het ogenblik gewoon einde raad zijn, een brede kern akkoord, maar er is al van alles geprobeerd en het lukt niet meer en het gaat niet meer mee, dit zijn de matchen tegen de andere titelkandidaten he jongens, de matchen waarin ze het moeten waar maken, en we pakken 1 op 9, laat ons hopen dat geen 1 op 15 wordt, hoogstraten en dessel moeilijke ploegen, ik hoop dat ik er volledig naast zit, maar gerust ben ik er niet in hoor, wij hebben geen enkele speler die in een streep naar doel kan trappen, geen enkele die een degelijke vrije trap kan geven, op elke stilstaande fase is het biberen en beven en ons ploeg hangt volledig af van één man, depoitre, waar we geen alternatief voor hebben, dit is stof tot nadenken, Correct. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Nov 2010, 12:29 |
|
| Pagina 3 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 27 Volgende |