Eendracht Aalst - Hoogstraten VV - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 392 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 27
 Eendracht Aalst - Hoogstraten VV 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
El Corredor schreef:
Troch is denk ik aan zijn laatste maand bezig bij ons, dus die verwacht ik niet meteen aan de aftrap zondag. Glenn Coppens mag zijn kans krijgen voor mij..

Heeft hij dan elders getekend ? Zo ja, welke ploeg ... is het al zeker dat hij effectief vertrekt dan ?

17 Nov 2010, 12:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Makke schreef:
El Corredor schreef:
Troch is denk ik aan zijn laatste maand bezig bij ons, dus die verwacht ik niet meteen aan de aftrap zondag. Glenn Coppens mag zijn kans krijgen voor mij..

Heeft hij dan elders getekend ? Zo ja, welke ploeg ... is het al zeker dat hij effectief vertrekt dan ?

Vraag ik me ook af.

17 Nov 2010, 12:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Makke schreef:
El Corredor schreef:

Er zijn geruchten dat hij naar RC Mechelen zou gaan.

17 Nov 2010, 12:57
Scholier

Smetje schreef:
Makke schreef:
El Corredor schreef:

Er zijn geruchten dat hij naar RC Mechelen zou gaan.

Is inderdaad al een 3tal keer gesignaleerd in de tribunes van RC Mechelen + wou in de zomer reeds naar Mechelen gaan. Allé, we krijgen dan een ex-Aalst-clan in Mechelen ?

17 Nov 2010, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Troch in vorm kan een serieuze meerwaarde zijn, maar zal net als Seminck wel eens in form moeten geraken natuurlijk.

Over die VDH uitspattingen: blijkbaar zit het zot zijn daar toch in de familie ze :crazy: :D :plat: .

17 Nov 2010, 13:21
Ancien

Leeftijd: 47
Voor mij mag het deze zijn

VDN

De Castro-Moreels-Filippo-De Schutter
Galucci-Kestens-Denys-Van Damme
Moreels-Crispijn

Yombo-Kempeneer-X en Y

Depoitre speelt zeker niet, niet voor de komende 2 à 3 weken. Werd bevestigd door één van de spelers wie ik vandaag tegen het lijf liep.

17 Nov 2010, 13:24
Freak

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Voor mij mag het deze zijn

VDN

De Castro-Moreels-Filippo-De Schutter
Galucci-Kestens-Denys-Van Damme
Moreels-Crispijn

Yombo-Kempeneer-X en Y

Depoitre speelt zeker niet, niet voor de komende 2 à 3 weken. Werd bevestigd door één van de spelers wie ik vandaag tegen het lijf liep.

VDn
De castro-flippo-de schutter-g.coppens
galucci-denys-van damme(als die fit geraakt)-de gussemé
Moreels -crispyn
Bank:yombo,kestens,B.moreels en kempeneer
OF
u gedacht maar dan met g.coppens(de gussemé) ipv kestens en van damme centraal houden.
Maar ik vrees dat van renterghem delclef in de ploeg gaat houden .

17 Nov 2010, 13:29
Iendracht.be - beheer

Glen Coppens heeft toch nog nooit linksback gespeeld? Wel rechtsback, maar dat was geen succes.

17 Nov 2010, 13:57
Freak

Smetje schreef:
Glen Coppens heeft toch nog nooit linksback gespeeld? Wel rechtsback, maar dat was geen succes.

Dan speelt delclef maar,ik zou de schutter centraal houden alleszins.

17 Nov 2010, 13:58
Ancien

Leeftijd: 47
Iendrachter90 schreef:
Smetje schreef:

Dan verliezen we...
Van Damme met Denys en De Gusseme, nog OK, maar heg laatstgenoemde nog niet aan het werk gezien.

17 Nov 2010, 14:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
Smetje schreef:

Dan verliezen we...
Van Damme met Denys en De Gusseme, nog OK, maar heg laatstgenoemde nog niet aan het werk gezien.

Speelde vorige week mee tegen KVK Ninove, en speelde een meer dan behoorlijke wedstrijd. Wist zelfs te scoren. Ook al was het 'maar' Ninove, je moet het toch maar doen om bij Den Iendracht te geraken in 't eerste. Volgens mij verdient hij dus echt z'n kans in de competitie ook...

17 Nov 2010, 14:26
Ancien

Leeftijd: 46
Iendrachtzot schreef:
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:

Dan verliezen we...

Speelde vorige week mee tegen KVK Ninove, en speelde een meer dan behoorlijke wedstrijd. Wist zelfs te scoren. Ook al was het 'maar' Ninove, je moet het toch maar doen om bij Den Iendracht te geraken in 't eerste. Volgens mij verdient hij dus echt z'n kans in de competitie ook...

Is een bijtertje waar je nooit klaar mee bent en pikt heel vaak zijn goaltje mee. Ben ook een fan, maar wel even volgende zaken:

* Groot verschil om in te vallen tegen Ninove en te scoren dan meteen een competitietopper in derde te gaan spelen zonder 1 echte competitieminuut op de teller (ooit)
* In de pikorde zouden we - buiten Glenn Coppens - dus meteen ook heel gezwind naast Yombo kijken. Vind ik echt niet fair t.o.v. Jonathan die al een heel seizoen meer dan degelijk acteert bij de reserven (beter dan Nicky). Ondanks de goede invalbeurt van Nicky op Ninove was Yombo, die 90 minuten speelde, de uitblinker over de hele wedstrijd dus geeft dat nog altijd de doorslag voor mij
* Ik zou er ook niet voor opteren om een jonge speler net tegen Hoogstraten te laten debuteren, zeker niet na een 1 op 9 - met de druk en dan nog thuis met al niet zo minzaam gestemd publiek meer - waarbij meer dan de helft van de "supporters" nu al - volledig onterecht - loopt te zagen op Crispyn bijvoorbeeld.
* Organisatie zal belangrijk zijn tegen Hoogstraten, dus liever een speler die al gewoon is om op de linksmidden te acteren en ook verdedigend kan denken: Glenn Coppens dus

Nicky op de bank zondag? Ja, waarom niet? Maar al starten, iets te vroeg toch denk ik.

17 Nov 2010, 16:09
Freak

DT schreef:
Iendrachtzot schreef:
witzwet schreef:

Dan verliezen we...

Is een bijtertje waar je nooit klaar mee bent en pikt heel vaak zijn goaltje mee. Ben ook een fan, maar wel even volgende zaken:

* Groot verschil om in te vallen tegen Ninove en te scoren dan meteen een competitietopper in derde te gaan spelen zonder 1 echte competitieminuut op de teller (ooit)
* In de pikorde zouden we - buiten Glenn Coppens - dus meteen ook heel gezwind naast Yombo kijken. Vind ik echt niet fair t.o.v. Jonathan die al een heel seizoen meer dan degelijk acteert bij de reserven (beter dan Nicky). Ondanks de goede invalbeurt van Nicky op Ninove was Yombo, die 90 minuten speelde, de uitblinker over de hele wedstrijd dus geeft dat nog altijd de doorslag voor mij
* Ik zou er ook niet voor opteren om een jonge speler net tegen Hoogstraten te laten debuteren, zeker niet na een 1 op 9 - met de druk en dan nog thuis met al niet zo minzaam gestemd publiek meer - waarbij meer dan de helft van de "supporters" nu al - volledig onterecht - loopt te zagen op Crispyn bijvoorbeeld.
* Organisatie zal belangrijk zijn tegen Hoogstraten, dus liever een speler die al gewoon is om op de linksmidden te acteren en ook verdedigend kan denken: Glenn Coppens dus

Nicky op de bank zondag? Ja, waarom niet? Maar al starten, iets te vroeg toch denk ik.

Hij deed mee tegen rc mechelen,dus heeft wel minuten op de teller :D
Maar voor de rest hebt ge natuurlijk wel gelijk,maar op de bank zal hij ook wel niet terecht komen.Kestens,yombo en b.moreels gaan altijd de voorkeur krijgen om op bank te zitten

17 Nov 2010, 16:20
Ancien

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:

Hij deed mee tegen rc mechelen,dus heeft wel minuten op de teller :D
Maar voor de rest hebt ge natuurlijk wel gelijk,maar op de bank zal hij ook wel niet terecht komen.Kestens,yombo en b.moreels gaan altijd de voorkeur krijgen om op bank te zitten

Klopt vanop Racing Mechelen, maar dat was een "laten schieten"-match hé. Iets wat het zondag allesbehalve is.

Ik denk dat we eerst moeten afwachten wie er allemaal fit genoeg zal zijn om überhaupt in de basis te kunnen starten. Als De Schutter niet fit zou zijn, speelt al zeker iemand van het duo Kestens / Brecht... Als Van Damme niet speelklaar zou geraken, alvast iemand van het duo Yombo/Kestens... dus zou het best wel eens kunnen dat er nog bankzitters moeten opgetrommeld worden hé... Als Delclef inderdaad duizelig was zondag, wil dat ook zeggen dat die niet topfit is... Laatste training maar afwachten...

17 Nov 2010, 16:31
Iendracht.be - beheer

Is De Gussemé ook niet ingevallen bij onze gewonnen match op Boom vorig seizoen?

17 Nov 2010, 16:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 392 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 27