|
|
| Pagina 69 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Tweede Klasse
Tubeke - Roeselare afgelast
|
| 13 Nov 2010, 18:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
|
| 15 Nov 2010, 15:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Spelers FC Brussels gaan met elkaar op de vuist.
Het gaat niet goed met FC Brussels. De club staat pas veertiende in tweede klasse en ging zaterdag onderuit tegen Lommel United. Na het laatste fluitsignaal kwam het nog tot een handgemeen tussen de spelers van de thuisploeg. Mohamed Aoulad werd door zijn ploegmaats aangeduid als zondebok voor de nederlaag. De Marokkaan voerde een mislukt nummertje op dat aan de basis lag van het puntenverlies. De jonge speler kon de reacties van zijn ploegmaats maar matig appreciëren en deelde enkele klappen uit. Kevin De Broyer zou een vuist in zijn gezicht gekregen hebben. Racisten zijn het. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Nov 2010, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bakkie schreef: Spelers FC Brussels gaan met elkaar op de vuist. Het gaat niet goed met FC Brussels. De club staat pas veertiende in tweede klasse en ging zaterdag onderuit tegen Lommel United. Na het laatste fluitsignaal kwam het nog tot een handgemeen tussen de spelers van de thuisploeg. Mohamed Aoulad werd door zijn ploegmaats aangeduid als zondebok voor de nederlaag. De Marokkaan voerde een mislukt nummertje op dat aan de basis lag van het puntenverlies. De jonge speler kon de reacties van zijn ploegmaats maar matig appreciëren en deelde enkele klappen uit. Kevin De Broyer zou een vuist in zijn gezicht gekregen hebben. Racisten zijn het. As da ni miejr mag, lotj tein gewoein a broek afzakken.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Nov 2010, 21:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Schepper schreef: Bakkie schreef: Spelers FC Brussels gaan met elkaar op de vuist. Het gaat niet goed met FC Brussels. De club staat pas veertiende in tweede klasse en ging zaterdag onderuit tegen Lommel United. Na het laatste fluitsignaal kwam het nog tot een handgemeen tussen de spelers van de thuisploeg. Mohamed Aoulad werd door zijn ploegmaats aangeduid als zondebok voor de nederlaag. De Marokkaan voerde een mislukt nummertje op dat aan de basis lag van het puntenverlies. De jonge speler kon de reacties van zijn ploegmaats maar matig appreciëren en deelde enkele klappen uit. Kevin De Broyer zou een vuist in zijn gezicht gekregen hebben. Racisten zijn het. As da ni miejr mag, lotj tein gewoein a broek afzakken.... ![]() marokonsje vechtlust ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Nov 2010, 10:12 |
|
|
forumlegende
Dat De Broyer dan maar snel naar ons komt ...
|
| 18 Nov 2010, 16:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Dat De Broyer dan maar snel naar ons komt ... Amai ni, me alle plezier. Nog nen tank erbij en BVR zal ook wel in zen nopjes zijn dan _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 18 Nov 2010, 18:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Tom_1919 schreef: Dani schreef: Dat De Broyer dan maar snel naar ons komt ... Amai ni, me alle plezier. Nog nen tank erbij en BVR zal ook wel in zen nopjes zijn dan Wie gaat dat betalen, wie h(g)eeft zoveel geld? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Nov 2010, 19:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Tom_1919 schreef: Dani schreef: Dat De Broyer dan maar snel naar ons komt ... Amai ni, me alle plezier. Nog nen tank erbij en BVR zal ook wel in zen nopjes zijn dan Wie gaat dat betalen, wie h(g)eeft zoveel geld? ![]() Da's weer 'n ander paar mouwen... ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Nov 2010, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: DavidSeal schreef: Tom_1919 schreef: Amai ni, me alle plezier. Nog nen tank erbij en BVR zal ook wel in zen nopjes zijn dan Wie gaat dat betalen, wie h(g)eeft zoveel geld? ![]() Da's weer 'n ander paar mouwen... ![]() Das just, kzal vrijdag nog is op Euromillions spelen, me wa chance zen ek erop _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 18 Nov 2010, 20:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Tom_1919 schreef: Iendrachtzot schreef: DavidSeal schreef: Wie gaat dat betalen, wie h(g)eeft zoveel geld? ![]() Da's weer 'n ander paar mouwen... ![]() Das just, kzal vrijdag nog is op Euromillions spelen, me wa chance zen ek erop Jah, en dan zult gij wss uw geld zomaar aan den Iendracht geven? Dat je een supporter bent geloof ik Dat je een die hard supporter bent geloof ik ook Ik geloof zelfs dat je veel (wilt) doet(n) voor de club. Maar uw gewonnen geld zomaar schenken, denk niet dat daar iemand zou in staat toe zijn? tenzij het natuurlijk een 'Giga-Pot' van Euromillions is waar je 120 miljoen kan winnen ;p dan kan een miljoentje of 5 er wel af^^ _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Nov 2010, 20:50 |
|
|
forumlegende |
Iendrachtzot schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachtzot schreef: Da's weer 'n ander paar mouwen... ![]() Das just, kzal vrijdag nog is op Euromillions spelen, me wa chance zen ek erop Jah, en dan zult gij wss uw geld zomaar aan den Iendracht geven? Dat je een supporter bent geloof ik Dat je een die hard supporter bent geloof ik ook Ik geloof zelfs dat je veel (wilt) doet(n) voor de club. Maar uw gewonnen geld zomaar schenken, denk niet dat daar iemand zou in staat toe zijn? tenzij het natuurlijk een 'Giga-Pot' van Euromillions is waar je 120 miljoen kan winnen ;p dan kan een miljoentje of 5 er wel af^^ ik denk persoonlijk wel dat er zo'n mensen zijn... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Nov 2010, 21:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dries schreef: Iendrachtzot schreef: Tom_1919 schreef: Das just, kzal vrijdag nog is op Euromillions spelen, me wa chance zen ek erop Jah, en dan zult gij wss uw geld zomaar aan den Iendracht geven? Dat je een supporter bent geloof ik Dat je een die hard supporter bent geloof ik ook Ik geloof zelfs dat je veel (wilt) doet(n) voor de club. Maar uw gewonnen geld zomaar schenken, denk niet dat daar iemand zou in staat toe zijn? tenzij het natuurlijk een 'Giga-Pot' van Euromillions is waar je 120 miljoen kan winnen ;p dan kan een miljoentje of 5 er wel af^^ ik denk persoonlijk wel dat er zo'n mensen zijn... Ik denk al jáááren in die richting. Moest ik echt veel geld winnen met bv. Euromillions, dan zouden er toch enkele miljoentjes naar mijn favoriete club vloeien. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Nov 2010, 9:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jammen schreef: Dries schreef: Iendrachtzot schreef: Jah, en dan zult gij wss uw geld zomaar aan den Iendracht geven? Dat je een supporter bent geloof ik Dat je een die hard supporter bent geloof ik ook Ik geloof zelfs dat je veel (wilt) doet(n) voor de club. Maar uw gewonnen geld zomaar schenken, denk niet dat daar iemand zou in staat toe zijn? tenzij het natuurlijk een 'Giga-Pot' van Euromillions is waar je 120 miljoen kan winnen ;p dan kan een miljoentje of 5 er wel af^^ ik denk persoonlijk wel dat er zo'n mensen zijn... Ik denk al jáááren in die richting. Moest ik echt veel geld winnen met bv. Euromillions, dan zouden er toch enkele miljoentjes naar mijn favoriete club vloeien. Idem ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Nov 2010, 11:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Miljoenen, da weet ik ni. Maar de schulden zou ik wel sowieso rap efkes aflossen.
|
| 19 Nov 2010, 12:05 |
|
| Pagina 69 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 185 Volgende |