|
|
| Pagina 12 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
De voorbeschouwing staat online.
|
| 18 Nov 2010, 15:10 |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 24 Okt 2010, 16:11 Berichten: 23 Leeftijd: 32 Locatie: Denderleeuw |
inderdaad door te staan mekkeren gaje geen punten pakken he , allemaal zondag op post voor die 3 punten ^^
![]() |
| 18 Nov 2010, 19:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Robin6636 schreef: inderdaad door te staan mekkeren gaje geen punten pakken he , allemaal zondag op post voor die 3 punten ^^ ![]() 'k Zou dan wel willen dat BVR met zijn sterkste mogelijke opstelling speelt. |
| 18 Nov 2010, 19:49 |
|
|
Junior
We moeten zondag terug voluit achter de ploeg staan. Maar als de verdediging terug steken laat vallen zoals
tegen Waregem dan mogen we nog zingen tot ze ons in Scherpeneuvel horen !!!! |
| 18 Nov 2010, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De ploeg staat ongeveer vast denk ik. Delclef zal er wel uitvallen en Niels zal back komen te staan en Brecht naar centraal verschoven. Dan hebben we met De Castro en De Schutter 2 backs die meekomen.
Op het midden zal het afwachten zijn of hij Van Damme(die volgens mij speelklaar zal zijn) op de flank zet en Kestens erin brengt of dat BVR Coppens/De Gusseme een kans geeft. |
| 18 Nov 2010, 20:43 |
|
|
Freak
gweninho schreef: De ploeg staat ongeveer vast denk ik. Delclef zal er wel uitvallen en Niels zal back komen te staan en Brecht naar centraal verschoven. Dan hebben we met De Castro en De Schutter 2 backs die meekomen. Op het midden zal het afwachten zijn of hij Van Damme(die volgens mij speelklaar zal zijn) op de flank zet en Kestens erin brengt of dat BVR Coppens/De Gusseme een kans geeft. ik gok op eventueel Filipovic op back links en Kempeneer in de goal, en Crispyn vooraan. |
| 18 Nov 2010, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: gweninho schreef: De ploeg staat ongeveer vast denk ik. Delclef zal er wel uitvallen en Niels zal back komen te staan en Brecht naar centraal verschoven. Dan hebben we met De Castro en De Schutter 2 backs die meekomen. Op het midden zal het afwachten zijn of hij Van Damme(die volgens mij speelklaar zal zijn) op de flank zet en Kestens erin brengt of dat BVR Coppens/De Gusseme een kans geeft. ik gok op eventueel Filipovic op back links en Kempeneer in de goal, en Crispyn vooraan. Denk niet dat VDN zomaar uit doel zal verdwijnen, we hebben nu wel twee wedstrijden op rij verloren, maar is denkik geen reden om de keeper te wisselen? (of is hij geblesseerd?) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Nov 2010, 20:52 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iendrachtzot schreef: El Corredor schreef: gweninho schreef: De ploeg staat ongeveer vast denk ik. Delclef zal er wel uitvallen en Niels zal back komen te staan en Brecht naar centraal verschoven. Dan hebben we met De Castro en De Schutter 2 backs die meekomen. Op het midden zal het afwachten zijn of hij Van Damme(die volgens mij speelklaar zal zijn) op de flank zet en Kestens erin brengt of dat BVR Coppens/De Gusseme een kans geeft. ik gok op eventueel Filipovic op back links en Kempeneer in de goal, en Crispyn vooraan. Denk niet dat VDN zomaar uit doel zal verdwijnen, we hebben nu wel twee wedstrijden op rij verloren, maar is denkik geen reden om de keeper te wisselen? (of is hij geblesseerd?) + zondag gaan we gewoon winnen! ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Nov 2010, 20:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachtzot schreef: El Corredor schreef: gweninho schreef: De ploeg staat ongeveer vast denk ik. Delclef zal er wel uitvallen en Niels zal back komen te staan en Brecht naar centraal verschoven. Dan hebben we met De Castro en De Schutter 2 backs die meekomen. Op het midden zal het afwachten zijn of hij Van Damme(die volgens mij speelklaar zal zijn) op de flank zet en Kestens erin brengt of dat BVR Coppens/De Gusseme een kans geeft. ik gok op eventueel Filipovic op back links en Kempeneer in de goal, en Crispyn vooraan. Denk niet dat VDN zomaar uit doel zal verdwijnen, we hebben nu wel twee wedstrijden op rij verloren, maar is denkik geen reden om de keeper te wisselen? (of is hij geblesseerd?) Als hij niet geblesseerd is zie ik geen reden om te wisselen en VDN is fit dus speelt hij. |
| 18 Nov 2010, 20:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik zou Filipovic centraal houden.. tegen Hoogstraten kunnen we denkek wel nen echte leider gebruike vanachter.
|
| 18 Nov 2010, 20:58 |
|
|
gweninho schreef: Ik zou Filipovic centraal houden.. tegen Hoogstraten kunnen we denkek wel nen echte leider gebruike vanachter. Agree _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 18 Nov 2010, 21:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
gweninho schreef: Ik zou Filipovic centraal houden.. tegen Hoogstraten kunnen we denkek wel nen echte leider gebruike vanachter. vind ik ook, als je hem de 2de helft tegen Waregem niet links zet, dan ga je dit zondag ook niet doen. Eerst de organisatie op punt, de rest volgt vanzelf. ![]() _________________ geer'n bè |
| 18 Nov 2010, 21:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't zal wel, alles goed toe houden en rekenen op een begenadigde dag van uw flanken of Wouter.
En als dat niet lukt moet de Sammy maar met scherp schieten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Nov 2010, 21:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Smetje schreef: Tom_1919 schreef: De spelers hebben ons nu nog meer nodig dan die eerste 10 à 12 matchen. Helemaal akkoord. T is in moeilijke periodes dat we ons moeten laten horen. Gezien op Brakel? Tot de 3-2 geen sfeer, nadien wel en dat gaf de ploeg ne serieuzen boost. Zondag allemaal achter ons ploeg. hopelijk worden de trommels bovengehaald en maken we er nog eens nen schitterende ambiance van die ons ploeg nr de overwinning loodst! |
| 18 Nov 2010, 22:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
ajoin_bart schreef: Smetje schreef: Tom_1919 schreef: De spelers hebben ons nu nog meer nodig dan die eerste 10 à 12 matchen. Helemaal akkoord. T is in moeilijke periodes dat we ons moeten laten horen. Gezien op Brakel? Tot de 3-2 geen sfeer, nadien wel en dat gaf de ploeg ne serieuzen boost. Zondag allemaal achter ons ploeg. hopelijk worden de trommels bovengehaald en maken we er nog eens nen schitterende ambiance van die ons ploeg nr de overwinning loodst! Ik zal er weer zijn met de kleinen trommel en ik em zondag oek ne groten mee , any volunteers??_________________ OB17 |
| 19 Nov 2010, 1:07 |
|
| Pagina 12 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 27 Volgende |