|
|
| Pagina 15 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Alé met de nieuwe informatie ons nog eens aan een opstelling wagen: VDN De castro-B.moreels-filipovic-de schutter galucci-kestens-denys-g.coppens crispyn-W.moreels Bank:kempeneer,yombo,van damme(de depoitre/galucci van op oudenaarde en de de schutter van tegen waregem) en de gussemé 16de man :verhoeven. Diene Devidts waar zit die eigenlijk, want ik lees daar niets meer over? Akkoord met deze opstelling, enkel Kestens en Yombo wisselen van plaats.Podevijn speelde ook altijd veel beter als hij mocht starten ipv in te vallen.Kwestie van jonge spelers ewa vertrouwen te geven. |
| 21 Nov 2010, 10:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Onderkroiper
deze middag mogen de kaboutertjes, de allerkleinste voetballertjes, mee met de eerste ploeg op het veld. Mijn zoontje is daar ook bij. Kan jij voor een groepsfoto zorgen van "grote" en "kleine" mannen samen? Alvast bedankt. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 21 Nov 2010, 12:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Indien we vandaag winnen en Koksijde wint niet, dan staan we terug 5 punten voor op Koksijde of Dessel (als deze laatste winnen van Koksijde).
Dus, komaan gasten, vol achter de ploeg en dit 90 minuten lang. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2010, 12:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 21 Nov 2010, 12:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Diene Devidts waar zit die eigenlijk, want ik lees daar niets meer over? Akkoord met deze opstelling, enkel Kestens en Yombo wisselen van plaats.Podevijn speelde ook altijd veel beter als hij mocht starten ipv in te vallen.Kwestie van jonge spelers ewa vertrouwen te geven. Devidts zit bij de reserven,voorts ben ik gwn afgegaan op informatie die ik gekregen heb.Van damme hoop ik dat hij speelt,zo niet de tribune in(niet fit genoeg om te spelen,dan moetem niet invallen ook,gaat enkel dezelfde kant op als depoitre dan). En ik zou yombo wel een kans willen geven,maar ik ga dan voor een iets oudere speler(het is een match dat moet gewonnen worden,kestens heeft meer ervaring dan) op ons middenveld,het kan goed zijn dat yombo ipv coppens speelt bijvoorbeeld,maar als van damme niet fit is zou ik voor kestens-denys gaan. Het vraagteken bij delclef mag trouwens weg,die speelt zeker niet. |
| 21 Nov 2010, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik zou eigenlijk voor Yombo gaan, 't zal zo al moeilijk genoeg worden om aan voetbal toe te komen.
Zal er op aan komen om niet achter te komen vandaag, anders vrees ik voor het ergste. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Nov 2010, 13:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Ik zou eigenlijk voor Yombo gaan, 't zal zo al moeilijk genoeg worden om aan voetbal toe te komen. Zal er op aan komen om niet achter te komen vandaag, anders vrees ik voor het ergste. Ik zeg het,ik zou gewoon liever van damme denys zien spelen,maar die eerste zou zich beperken tot invallen vandaag dusja. Denys-kestens,yombo-denys het mag van mij alle 2(kheb vertrouwen in alle spelers,zelfs nog in delclef dus),den trainer zal wel weten wat het beste is zeker. Vanachter zal niels alleszins zkr opschuiven want anders moeten coppens en de gussemé beiden starten. Dan is de laatste vraag wie wordt 15de man :de gussemé of toch verhoeven. |
| 21 Nov 2010, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
ajoin54 schreef: :EA: In enkele smiley's uitgedrukt hoe onze zondagnamiddag eruit ziet ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2010, 13:38 |
|
|
Ancien
Ik hoop dat Sammy kan scoren, want ik geloof dat die jongen het nog kan maken bij den Iendracht, wel een speler voor in de zestien, zoals Bram het eerder deze week al poste.
Een ding hoop ik dat ze van de eerste verkeerde baltoets al die gasten niet beginnen af te breken. Komaan Iendrachters, met z'n allen achter onze ploeg! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Nov 2010, 13:55 |
|
|
Hugo schreef: Ik hoop dat Sammy kan scoren, want ik geloof dat die jongen het nog kan maken bij den Iendracht, wel een speler voor in de zestien, zoals Bram het eerder deze week al poste. Een ding hoop ik dat ze van de eerste verkeerde baltoets al die gasten niet beginnen af te breken. Komaan Iendrachters, met z'n allen achter onze ploeg! ![]() Boven mij staat er enen en onder mij staat er enen ,dat zelfs nog aant klagen zijn alswe 3-0voorstaan ofzo,kundet u voorstellen? ![]() |
| 21 Nov 2010, 13:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Idd Hugo, we zetten ons aal achter ons ploeg... en onze jongens niet afbreken, that's the spirit !!!
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 21 Nov 2010, 13:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik vrees er een beetje voor vanmiddag maar toch hoop ik op de 3 punten.
|
| 21 Nov 2010, 14:01 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: Ik hoop dat Sammy kan scoren, want ik geloof dat die jongen het nog kan maken bij den Iendracht, wel een speler voor in de zestien, zoals Bram het eerder deze week al poste. Een ding hoop ik dat ze van de eerste verkeerde baltoets al die gasten niet beginnen af te breken. Komaan Iendrachters, met z'n allen achter onze ploeg! ![]() Boven mij staat er enen en onder mij staat er enen ,dat zelfs nog aant klagen zijn alswe 3-0voorstaan ofzo,kundet u voorstellen? ![]() Ik kan mij dat zeker voorstellen, dat is al een vanaf ik Iendrachtsupporter ben dat er zo een ras rondloopt in het PC-stadion. Die komen speciaal af om iedere wedstrijd een slachtoffer te zoeken, diene zwetten Jombo zeker, kan ook oeik ni shotten, nog ienen die zen zakken komt vullen en zo gaat dat maar door.. ._________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Nov 2010, 14:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iemand die alleen komt om te zagen en af te breken dienen blijft beter thuis, dat is mijn gedacht.
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 21 Nov 2010, 14:10 |
|
|
iendrachtlovers schreef: Iemand die alleen komt om te zagen en af te breken dienen blijft beter thuis, dat is mijn gedacht. ![]() Zagen mogen ze van mij,maar tmoet wel terecht zijn natuurlijk. ![]() Maarja,we wijken weer af van het onderwerp. Terug naar de match dus. Ik heb heb er geen goed gevoel bij,maar toch gaan we winnen,al moet ik den bal er zelf inschippen ![]() |
| 21 Nov 2010, 14:11 |
|
| Pagina 15 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 27 Volgende |