|
|
| Pagina 16 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Iendrachter90 schreef: iendrachtlovers schreef: Iemand die alleen komt om te zagen en af te breken dienen blijft beter thuis, dat is mijn gedacht. ![]() Zagen mogen ze van mij,maar tmoet wel terecht zijn natuurlijk. ![]() Maarja,we wijken weer af van het onderwerp. Terug naar de match dus. Ik heb heb er geen goed gevoel bij,maar toch gaan we winnen,al moet ik den bal er zelf inschippen ![]() Dat heb ik al eens gehoord vandaag ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Nov 2010, 14:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendrachtzot schreef: Iendrachter90 schreef: iendrachtlovers schreef: Iemand die alleen komt om te zagen en af te breken dienen blijft beter thuis, dat is mijn gedacht. ![]() Zagen mogen ze van mij,maar tmoet wel terecht zijn natuurlijk. ![]() Maarja,we wijken weer af van het onderwerp. Terug naar de match dus. Ik heb heb er geen goed gevoel bij,maar toch gaan we winnen,al moet ik den bal er zelf inschippen ![]() Dat heb ik al eens gehoord vandaag ![]() ![]() |
| 21 Nov 2010, 14:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
anathema76 schreef: Onderkroiper deze middag mogen de kaboutertjes, de allerkleinste voetballertjes, mee met de eerste ploeg op het veld. Mijn zoontje is daar ook bij. Kan jij voor een groepsfoto zorgen van "grote" en "kleine" mannen samen? Alvast bedankt. Ik zorg ervoor ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 15:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
We gaan nog eens optrekkken, zie...
En als ik er ben verliezen we nie...! (efkens hout vasthouden, gelukkig is mijn computertafel in hout...) |
| 21 Nov 2010, 15:01 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
salvador schreef: We gaan nog eens optrekkken, zie... En als ik er ben verliezen we nie...! (efkens hout vasthouden, gelukkig is mijn computertafel in hout...) kom mor gerest ne kiejer miejer af |
| 21 Nov 2010, 18:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Vrij gesloten match vandaag al zijn we wel de terechte winnaar.
Eerste helft ging gelijkopgaand en ik had de indruk dat Yombo er na 35' al door zat. Tweede helft ging er toch iets meer dreiging van ons uit en vertaalde zich dat in een reeks corners. De verdediging stond op punt en zelfs Glenn Coppens vond ik een goeie match spelen. We staan terug 5 punten los en nu is het zaak om tegen Dessel minstens één punt te pakken. Last but not least: dikke chapeau voor de spionkop vandaag. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2010, 18:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Goede match gezien van een eendracht die enkele belangrijke spelers moest missen.
Eerste helft had weinig om het lijf, VDN moest één keer goed in actie komen na een goed afstandschot van Hoogstraten. Yombo kon bijna de score openen, maar zag 2 kansen nipt naast gaan. Tweede helft was beter, Filipovic kon een penalty omzetten na hands. Crispijn verdubbelde de score die alleen door was en de bal mooi naast de bezoekende keeper plaatste. Ook een positief punt was de invalbeurt van De Gussemé die enkele mooie passen gaf en volgens mij binnen 2 a 3 jaar een vaste waarde zal worden in de A ploeg. Ook een pluim voor Coppens die een uitstekende match speelde. En net zoals Jammen al zij, de sfeer was vandaag super! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Nov 2010, 18:35 |
|
|
Freak
Ons eerste uur vond ik minder goed tot zwak eerlijk gezegd. Door het geschaak van Van Renterghem waar zelfs een grootmeester als Kasparov kop noch staart aan zou krijgen, wisten de spelers absoluut niet waar ze moesten lopen, met diverse discussies tussen Filipovic, Coppens en BVR tot gevolg.
Er lag constant 40 meter open in het midden, geen aansluiting, puur omdat onze spelers zich suf moesten piekeren over wat ze bij balverlies en balbezit moesten doen . Ze waren zo bezig met hun defensieve taken dat we nauwelijks kansen bijeen gevoetbald hebben.Na de penalty hebben we nog een halfuurtje beter gevoetbald onder impuls van een weergaloze Moreels en een uitblinkende Coppens. Wekenlang kritiek gegeven op Delclef, en daarvoor verweten dat ik geen echte Eendrachter was . Als je vandaag een Glenn Coppens ziet spelen, bewijst die mijn gelijk. Waar eerst Podevijn de backpositie invulde zoals het moest, deed nu Coppens dit met verve.Het was trouwens een vergiftigd geschenk dat BVR voor Coppens in petto had, een ganse linkerflank voor hem alleen. Coppens koppelde zuiver inspelen en inzet, aan een groot loopvermogen. De hersenkronkels van BVR bij zijn startopstelling begreep ik absoluut niet, Galucci die meer rechtsback stond dan rechtshalf, Filipovic en Coppens die slag om slinger van plaats moesten wisselen totdat ze het bos door de bomen niet meer zagen... Dan Crispyn die prima inviel en zijn job deed zoals de andere (schaarse) keren dat hij tot hiertoe mocht spelen. Crispyn maakt een goal die ik Depoitre nog niet zo gemakkelijk zie maken. Prima samenspel tussen hem en Moreels bij de voorbereiding van deze goal. Moreels vond in Crispyn eindelijk het aanspeelpunt waar hij 65 minuten naar op zoek was. Ik ben heel content voor Sammy, een spits voor in de zestien, dus alle kritiek aan het adres van die jongen was en is zwaar overdreven. We doen een prima zaak in het klassement maar we gaan toch weer een reeks moeten neerzetten. En aan BVR zou ik zeggen: "herpak je Bart" ![]() Laatst gewijzigd door El Corredor op 21 Nov 2010, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Nov 2010, 18:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
super sfeer, terecht 3 punten geen makkelijke wedstrijd!
enkel yombo viel me wat tegen weinig duelkracht en loop vermogen ( typisch ver ne zwette zeker?) crispijn won direct wel de duels en liep bij zijn eerste kans zien waarom hij hiernaartoe is gehaald! proficiat aan de ploeg en aan de spionkop! ![]() |
| 21 Nov 2010, 18:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Waar heeft Coppens heel die tijd gezeten!? Ik vond hem samen met een sterke Moreels de beste speler op het veld. Het was een hardbevochten overwinning die de spelers zeker deugd zal doen. Ook een goede invalbeurt van Crispijn met dito goal. Heel mooi afgewerkt.
|
| 21 Nov 2010, 18:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Voor Crispijn moet dit deugd gedaan hebben,na de kritiek door sommige sups.
@Davy "Terwijl zondag crispijn bijna omver werd geblazen als zijn rechtstreekse verdediger nog maar met zijn haar wapperde" Gezien hoe het net wapperde vandaag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 21 Nov 2010, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Nov 2010, 18:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jowwan schreef: salvador schreef: We gaan nog eens optrekkken, zie... En als ik er ben verliezen we nie...! (efkens hout vasthouden, gelukkig is mijn computertafel in hout...) kom mor gerest ne kiejer miejer af Ik kom al wat meer dan andere jaren, juist genoeg om met 5 punten voor op kop te staan... We moeten de andere ploegen ook nog iets gunnen, hé... ![]() |
| 21 Nov 2010, 18:50 |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 24 Okt 2010, 16:11 Berichten: 23 Leeftijd: 32 Locatie: Denderleeuw |
weir emme toch gewonnen e das het belangrijkste ^^ en verdiene overwinning vindt ik , eerste helft was idd minder , maar 2de helft bloeide eendracht open al vindt ik dat yombo toch ook zijn best heeft gedaan maar hij zat er idd de 1ste helft rap door
nu op naar dessel met 5 punten op kop ! ![]() |
| 21 Nov 2010, 18:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
boer touch schreef: super sfeer, terecht 3 punten geen makkelijke wedstrijd! enkel yombo viel me wat tegen weinig duelkracht en loop vermogen ( typisch ver ne zwette zeker?) crispijn won direct wel de duels en liep bij zijn eerste kans zien waarom hij hiernaartoe is gehaald! proficiat aan de ploeg en aan de spionkop! ![]() Yombo speelde wel op een positie die voor hem ongewoon was, en bovendien is de penalty zijn verdienste want zonder die actie van Yombo komt die er niet. Deed twee keer naar doel vanuit een scherpe hoek en het was bijna twee keer raak. Voor de rest waren Wouter Moreels en Glenn Coppens de uitblinkers. Coppens moest al véél langer zijn kans gekregen hebben, onbegrijpelijk hoelang we met Delclef staan sukkelen hebben als je met Coppens iemand in huis hebt die zowel de linksback als linksmidden positie veel beter kan bezetten. Coppens is geen wereldspeler maar kent exact zijn kwaliteiten en loopt enorm veel af Uitblinker in de negatieve zin was Denys, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Mag zich dringend gaan herpakken, indien iedereen fit is zou die bij mij zelfs niet in de selectie zitten. |
| 21 Nov 2010, 19:00 |
|
| Pagina 16 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 27 Volgende |