|
|
| Pagina 18 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Jeroen schreef: waly 2 schreef: allé,waarom denijs nu weer afbreken. ![]() Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen. Ik vond Denys vorige week prima spelen, maar vandaag vond ik ons centrale middenveld niet hun beste wedstrijd spelen, heel veel afval in het spel, vooral de eerste helft... Recuperatie is één ding, verderzetting een ander natuurlijk... |
| 21 Nov 2010, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Idd,terechte opmerking Was zeker niet slecht, maar khad toch het gevoel dat hij ni 100% was met zijn rugblessure, hij kan nog beter dan dit. Was met de rust zich ook aan het warm houden. Ik ook, in de kantine. ![]() ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 21 Nov 2010, 19:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Jeroen schreef: waly 2 schreef: allé,waarom denijs nu weer afbreken. ![]() Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen. Ik vond Denys vorige week prima spelen, maar vandaag vond ik ons centrale middenveld niet hun beste wedstrijd spelen, heel veel afval in het spel, vooral de eerste helft... Recuperatie is één ding, verderzetting een ander natuurlijk... Denys heeft volgens mij wel het inzicht, en ik heb hem al prachtige dieptepasses weten te versturen, maar hoeveel slechte balcontacten die vandaag heeft gehad, het was echt opvallend. Die leek ook trouwens nooit door te gaan... |
| 21 Nov 2010, 19:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
![]() Dit was zo ongeveer de opstelling, ben er toch ook geen fan van. Liever een gewone 4-4-2, simpeler voor de spelers ook denk ik. |
| 21 Nov 2010, 19:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jammen schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Idd,terechte opmerking Was zeker niet slecht, maar khad toch het gevoel dat hij ni 100% was met zijn rugblessure, hij kan nog beter dan dit. Was met de rust zich ook aan het warm houden. Ik ook, in de kantine. ![]() Goeie timing trouwens, konde juist de aankomst van het veldrijden meepikken voor de tweede helft, maar allez, dat is een beetje .. |
| 21 Nov 2010, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pai schreef: ![]() Dit was zo ongeveer de opstelling, ben er toch ook geen fan van. Liever een gewone 4-4-2, simpeler voor de spelers ook denk ik. Ik ben wel fan,als de 3 punten maar binnen zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Nov 2010, 19:59 |
|
|
Junior
De meters die Wouter Moreels vandaag afgelopen heeft, chapeau.Verder sterke invalbeurt van Crispijn, die de bal met zijn hoofd steeds goed doorspeelde naar Wouter.Al bij al vond ik dat het verlies van Cousin en Depoitre vandaag den 2de helft goed werd opgevangen.
|
| 21 Nov 2010, 20:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Op aalst tv,3interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic
![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Nov 2010, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Nov 2010, 20:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Op aalst tv,2interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic ![]() 1+1+1=3 hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Nov 2010, 20:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Op aalst tv,2interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic ![]() Haha, ze hebben em precies vanonder den douche moeten halen _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 21 Nov 2010, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Brecht Moreels verklaart waarom hij niet speelklaar raakte en ook beide doelpuntenmakers aan het woord.
AALST.TV, de firma groet u ![]() |
| 21 Nov 2010, 20:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Op aalst tv,2interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic ![]() 1+1+1=3 hé. ![]() ja da wetek,maar dat met filipovic zag ik eerst niet staan en dan heb ik het toegevoegd,maar idd de 2niet veranderd ![]() |
| 21 Nov 2010, 20:22 |
|
|
Na al het gezaag en kritiek op alles en iedereen deze week, ziet het er vandaag alweer prachtig uit eh mannen
Terug 5 punten los, wie had dit gedacht voor het weekend? Leuk spelletje toch ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 21 Nov 2010, 20:25 |
|
|
Freak
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Op aalst tv,2interviews :1met brecht moreels en 1met crispyn en 1met filipovic ![]() Haha, ze hebben em precies vanonder den douche moeten halen brecht Moreels zegt dat hij als linksback zou gestart zijn, dus geen Glenn Coppens, onbegrijpelijke kronkel. |
| 21 Nov 2010, 20:27 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: El Corredor schreef: Ons eerste uur vond ik minder goed tot zwak eerlijk gezegd. Door het geschaak van Van Renterghem waar zelfs een grootmeester als Kasparov kop noch staart aan zou krijgen, wisten de spelers absoluut niet waar ze moesten lopen, met diverse discussies tussen Filipovic, Coppens en BVR tot gevolg. Er lag constant 40 meter open in het midden, geen aansluiting, puur omdat onze spelers zich suf moesten piekeren over wat ze bij balverlies en balbezit moesten doen . Ze waren zo bezig met hun defensieve taken dat we nauwelijks kansen bijeen gevoetbald hebben.Na de penalty hebben we nog een halfuurtje beter gevoetbald onder impuls van een weergaloze Moreels en een uitblinkende Coppens. Wekenlang kritiek gegeven op Delclef, en daarvoor verweten dat ik geen echte Eendrachter was . Als je vandaag een Glenn Coppens ziet spelen, bewijst die mijn gelijk. Waar eerst Podevijn de backpositie invulde zoals het moest, deed nu Coppens dit met verve.Het was trouwens een vergiftigd geschenk dat BVR voor Coppens in petto had, een ganse linkerflank voor hem alleen. Coppens koppelde zuiver inspelen en inzet, aan een groot loopvermogen. De hersenkronkels van BVR bij zijn startopstelling begreep ik absoluut niet, Galucci die meer rechtsback stond dan rechtshalf, Filipovic en Coppens die slag om slinger van plaats moesten wisselen totdat ze het bos door de bomen niet meer zagen... Dan Crispyn die prima inviel en zijn job deed zoals de andere (schaarse) keren dat hij tot hiertoe mocht spelen. Crispyn maakt een goal die ik Depoitre nog niet zo gemakkelijk zie maken. Prima samenspel tussen hem en Moreels bij de voorbereiding van deze goal. Moreels vond in Crispyn eindelijk het aanspeelpunt waar hij 65 minuten naar op zoek was. Ik ben heel content voor Sammy, een spits voor in de zestien, dus alle kritiek aan het adres van die jongen was en is zwaar overdreven. We doen een prima zaak in het klassement maar we gaan toch weer een reeks moeten neerzetten. En aan BVR zou ik zeggen: "herpak je Bart" ![]() het interview met Filipovic eens bekijken over wat ik schreef over de eerste helft en ons systeem... dus mail Flipo ook eens anders |
| 21 Nov 2010, 20:28 |
|
| Pagina 18 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 27 Volgende |