|
|
| Pagina 20 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
ge hebt die zin toch begrepen.
|
| 21 Nov 2010, 21:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik ben vandaag voor 1 ding gelukkig diene gast me zen kerrreken heeft geen Willy Somers moeten spelen
Voor de match speciaal tot bij hem geweest en gevraagd of hij de Willy klaar had staan, waarop hij bevestigde. Ook waren er wat meer bezoekers in het vak aanwezig vandaag _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 21:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
In het begin spelen we de pannen van het dak.= gekreft.
Wij hadden een "mindere" periode. = gekreft. Wij lijken ons terug te herpakken, met winst = gekreft. Wanneer gaat dit stoppen? ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Nov 2010, 21:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: In het begin spelen we de pannen van het dak.= gekreft. Wij hadden een "mindere" periode. = gekreft. Wij lijken ons terug te herpakken, met winst = gekreft. Wanneer gaat dit stoppen? .Als de kre(e)ften gekookt zijn zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Beste forumerkes,
Iedereen heeft recht op zijn visie, voor den ene speelt die goed voor den anderen die ( das het leuke aan voetbal het eeuwige gediscussieer !) Maar laat AUB iedereen in zijn waardigheid. Ik was het vandaag ook niet zo eens met de ploegopstelling alla kasparov , maar een feit was wel dat we deze zege op karakter hebben gepakt. Iedereen heeft er vandaag zijne kop voor gelegd en als iedereen gepaseerd was heeft er onzen 12de man zijn hoofd voor gelegd! Alle spelers en supp 11 op 10 voor inzet En vergeet niet een trainer die wint heeft altijd gelijk. ![]() |
| 21 Nov 2010, 21:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: davy1919 schreef: El Corredor schreef: Ons eerste uur vond ik minder goed tot zwak eerlijk gezegd. Door het geschaak van Van Renterghem waar zelfs een grootmeester als Kasparov kop noch staart aan zou krijgen, wisten de spelers absoluut niet waar ze moesten lopen, met diverse discussies tussen Filipovic, Coppens en BVR tot gevolg. Er lag constant 40 meter open in het midden, geen aansluiting, puur omdat onze spelers zich suf moesten piekeren over wat ze bij balverlies en balbezit moesten doen . Ze waren zo bezig met hun defensieve taken dat we nauwelijks kansen bijeen gevoetbald hebben.Na de penalty hebben we nog een halfuurtje beter gevoetbald onder impuls van een weergaloze Moreels en een uitblinkende Coppens. Wekenlang kritiek gegeven op Delclef, en daarvoor verweten dat ik geen echte Eendrachter was . Als je vandaag een Glenn Coppens ziet spelen, bewijst die mijn gelijk. Waar eerst Podevijn de backpositie invulde zoals het moest, deed nu Coppens dit met verve.Het was trouwens een vergiftigd geschenk dat BVR voor Coppens in petto had, een ganse linkerflank voor hem alleen. Coppens koppelde zuiver inspelen en inzet, aan een groot loopvermogen. De hersenkronkels van BVR bij zijn startopstelling begreep ik absoluut niet, Galucci die meer rechtsback stond dan rechtshalf, Filipovic en Coppens die slag om slinger van plaats moesten wisselen totdat ze het bos door de bomen niet meer zagen... Dan Crispyn die prima inviel en zijn job deed zoals de andere (schaarse) keren dat hij tot hiertoe mocht spelen. Crispyn maakt een goal die ik Depoitre nog niet zo gemakkelijk zie maken. Prima samenspel tussen hem en Moreels bij de voorbereiding van deze goal. Moreels vond in Crispyn eindelijk het aanspeelpunt waar hij 65 minuten naar op zoek was. Ik ben heel content voor Sammy, een spits voor in de zestien, dus alle kritiek aan het adres van die jongen was en is zwaar overdreven. We doen een prima zaak in het klassement maar we gaan toch weer een reeks moeten neerzetten. En aan BVR zou ik zeggen: "herpak je Bart" ![]() het interview met Filipovic eens bekijken over wat ik schreef over de eerste helft en ons systeem... dus mail Flipo ook eens anders 3-5-2 klopte inderdaad langs geen kanten dat voelde Flippo ook wel aan.Waarschijnlijk dacht BVR dat hij met Delclef ook maar met 3 man achteraan speelt en dat hij dus beter een mannetje meer in het midden kon zetten.Gelukkig was er een sublieme Moreels die heel de verdediging van Hoogstraten aan de praat hield. |
| 21 Nov 2010, 21:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
DavidSeal schreef: In het begin spelen we de pannen van het dak.= gekreft. Wij hadden een "mindere" periode. = gekreft. Wij lijken ons terug te herpakken, met winst = gekreft. Wanneer gaat dit stoppen? .Tegenwoordig moogt ge hier niks niet meer zeggen of ge zijt een kreft of genen "echten". Is't enige wat hier nog getypt mag worden "Aal achter ons ploeg" en "Iendracht Kampioen" misschien ? |
| 21 Nov 2010, 21:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Het gebeurde vandaag op een andere manier maar de 3 punten zijn binnen en das het enige dat telt
Het was vrij snel duidelijk dat Van Renterghem voor een defensievere houding gekozen had en dat het initiatief aan Hoogstraten gelaten werd. Ook de veldbezetting had hij aangepast: van een 3-5-2 bij balbezit naar een 5-3-2 bij balverlies doordat Gallucci en Coppens toen steeds terugzakten naar de backpositie. Je merkte dat de spelers dit systeem niet gewoon zijn en dat ze er hun kopke moesten bijhouden zodat ze niet fout gingen lopen. Anderzijds zorgde deze manier van spelen er wel voor dat Hoogstraten weinig tot geen kansen kon afdwingen voor de rust en niet verder kwam dan een afstandsknal die knap gered werd door Van Den Noortgaete. Wij waren zelf ook niet zo gevaarlijk maar dat is een logisch gevolg van dit spelsysteem. Yombo was er het dichtste bij maar mikte jammer genoeg voorlangs. Na de rust aanvankelijk het zelfde stramien maar beetje bij beetje namen we het heft toch meer en meer in handen. Dit resulteerde in enkele corners en uiteindelijk in de openingstreffer van Filipovic via penalty. Na die goal wist je dat Hoogstraten alles op alles ging zetten en dat het nog een dik kwartier pompen of verzuipen zou worden. Meteen na onze goal waren ze trouwens dicht bij de gelijkmaker met dat schot dat maar net naast ging maar nadien hielden we al bij al toch vrij makkelijk stand. Crispyn legde de match dan in zijn definitieve plooi door knap af te werken nadat hij aangespeeld werd door Wouter Moreels. In het absolute slot zorgde Van Den Noortgaete met een knappe redding nog dat de 0 op het bord bleef staan aan de bezoekerskant. Door het falen van de dichtste concurrenten staan we terug vijf punten los. Nu volgende week proberen om iets mee te graaien tijdens de moeilijke verplaatsing naar Dessel. En waarom niet op dezelfde manier zoals vandaag? Den bal aan de tegenstander laten, zelf de kat uit den boom kijken en proberen toeslaan als het mogelijk is. Ik vond het ook een merkwaardige veldbezetting maar we wonnen en Van Renterghem had dus gelijk!!! |
| 21 Nov 2010, 21:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: DavidSeal schreef: In het begin spelen we de pannen van het dak.= gekreft. Wij hadden een "mindere" periode. = gekreft. Wij lijken ons terug te herpakken, met winst = gekreft. Wanneer gaat dit stoppen? .Tegenwoordig moogt ge hier niks niet meer zeggen of ge zijt een kreft of genen "echten". Is't enige wat hier nog getypt mag worden "Aal achter ons ploeg" en "Iendracht Kampioen" misschien ?Voelt gij u persoonlijk aangevallen mss? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Nov 2010, 21:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Tot op dit moment versta ik nog altijd niet wat BVR zijn bedoeling was vandaag. We zakten verder terug dan ooit tevoren onder BVR. Soms leek het met 3 achterin, dan weer met vier. De rechteraanvaller van Hoogstraten werd constant vrij gelaten. De ene keer ving Flipo hem nog, dan weer Coppens, een regel of systeem zag ik er niet in. Er werd het eerste kwartier meer gewezen en geroepen dan gevoetbald.
Was het de bedoeling om Hoogstraten tot voetballen te dwingen, was het schrik voor de counter van Hoogstraten, ik heb er geen idee van. Maar, finaal winnen we, en dan heeft de trainer gelijk. Als je de optelsom maakt hebben we veel meer kansen gehad dan Hoogstraten en op de winst is dan ook niks af te dingen. Uitblinkers vond ik Filipovic, De Schutter, Ken Van Damme en Wouter Moreels. |
| 21 Nov 2010, 21:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: Sikkeleir. van damme? ![]() Wat is uw probleem eigenlijk? Hebt ge sowieso al ooit geprobeerd om iets op een normale manier te zeggen? Ik vond trouwens Van Damme vandaag één van de uitblinkers. Al was het vandaag moeilijk om uit te blinken tegenover een werkelijk outstanding Wouter Moreels. |
| 21 Nov 2010, 21:50 |
|
|
De kabouterjes waren ook in hun nopjes vandaag om op het grote plein te mogen komen.
Straks zie je hun ogen zo stralen Onze toekomst is verzekerd _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Nov 2010, 21:58 |
|
|
Freak
Bartos schreef: waly 2 schreef: Sikkeleir. van damme? ![]() Wat is uw probleem eigenlijk? Hebt ge sowieso al ooit geprobeerd om iets op een normale manier te zeggen? Ik vond trouwens Van Damme vandaag één van de uitblinkers. Al was het vandaag moeilijk om uit te blinken tegenover een werkelijk outstanding Wouter Moreels. Wouter Moreels overstijgt al een tijdje het niveau van Derde Nationale. Kan volgens mij best mee bij een ploeg genre STVV, Westerlo... |
| 21 Nov 2010, 21:58 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Bartos schreef: waly 2 schreef: Sikkeleir. van damme? ![]() Wat is uw probleem eigenlijk? Hebt ge sowieso al ooit geprobeerd om iets op een normale manier te zeggen? Ik vond trouwens Van Damme vandaag één van de uitblinkers. Al was het vandaag moeilijk om uit te blinken tegenover een werkelijk outstanding Wouter Moreels. Wouter Moreels overstijgt al een tijdje het niveau van Derde Nationale. Kan volgens mij best mee bij een ploeg genre STVV, Westerlo... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Nov 2010, 21:59 |
|
|
Freak
niemand noemt mij ne "sikkeleer",zeker gene van 22 jaar.ok.
|
| 21 Nov 2010, 22:00 |
|
| Pagina 20 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 27 Volgende |