|
|
| Pagina 32 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
Bakkie schreef: Bram schreef: Bakkie schreef: Te zwak De verdedigers waar Jelle moet tegen opboksen zijn dezelfde als waar wij tegen spelen,jelle is een type voor in de 16 en daarvoor moet je geen actie in huis hebben,hetgeen dat tegen de netten gaat dat is het enige wat telt voor een spits en zo pak je ook nog eens de 3 punten.Als je niet kan scoren kun je volgens mij nog altijd niet winnen. Hoogstraten is blijkbaar ook een ploeg die enorm afhangt van die eene spits, maar je ziet dan het verschil hé. Delie moest van mij niet weg, maar ik durft nu toch ook mijn hand in het vuur steken dat er beter materiaal aanwezig is. brakel heeft natuurlijk geen sterke kern zoals de onze,ge moet geen appelen met peren vergelijken eh,ik wil gewoon maar aantonen dat een Delie in een ploegsken dat amper op een 4e laatste plaats staat ze toch lekker binnen stampt. En niet vergeten dat brakel meer doelpunten heeft gemaakt dan coxyde die op plaats 2 staat. Soit hij is weg. Brakel heeft verre van en slechte ploeg. Dat is één van de ploegen waar wij veruit het meeste last mee gehad hebben. Hun grote probleem ligt achteraan, niet op het middenveld of in de spits. |
| 23 Nov 2010, 0:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Cercle heeft een persoonlijk akkoord met de Senegalees Papa Sene 19,van derdeklasser Koksijde. Tussen de beide clubs is er nog geen akkoord, maar daar wordt momenteel over onderhandeld. Het is niet uitgesloten dat de aanvaller ook na de winterstop voor Koksijde (tweede in derde A) blijft spelen. Cercle praat ook met Sporting Lissabon over de drie huurlingen. 'In principe zullen we hen nog een jaar kunnen houden maar Costinha, de sportief directeur van Sporting, zal daar tegen Nieuwjaar uitsluitsel over geven', zegt assistent-trainer Lorenzo Staelens.
|
| 23 Nov 2010, 10:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
eendrachter'80 schreef: Cercle heeft een persoonlijk akkoord met de Senegalees Papa Sene 19,van derdeklasser Koksijde. Tussen de beide clubs is er nog geen akkoord, maar daar wordt momenteel over onderhandeld. Het is niet uitgesloten dat de aanvaller ook na de winterstop voor Koksijde (tweede in derde A) blijft spelen. Cercle praat ook met Sporting Lissabon over de drie huurlingen. 'In principe zullen we hen nog een jaar kunnen houden maar Costinha, de sportief directeur van Sporting, zal daar tegen Nieuwjaar uitsluitsel over geven', zegt assistent-trainer Lorenzo Staelens. khad hem toch liever me nieuwjaar zien gaan, maarja tegen ons zet em tegen gene poot aan de grond ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 23 Nov 2010, 10:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Moest het iemand intresseren de stand na 5speeldagen in periode2:
Oudenaarde 12 Dessel11 Coxyde 11 Bornem 10 Deinze 10 Hamme 10 Hoogstraten 8 Waregem 8 Ronse 7 Torhout 7 Aalst 7 Sint niklaas 5 Geel 5 Brakel 4 Cappellen 2 Wielsbeke 2 Izegem 1 Temse 0 |
| 23 Nov 2010, 13:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Het dipje van Temse is ondertussen toch ook al nen serieuzen dip..
|
| 23 Nov 2010, 13:32 |
|
|
forumlegende
Delie is geen speler voor Eendracht Aalst, zeker niet in derde nationale waar je steevast het spel maakt.
Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft voor Eendracht Aalst, hij past gewoon niet in onze speelstijl. Hij rendeert niet in een ploeg die continu balbezit heeft. Het is een typische speler die boven zijn kunnen uitgroeit wanneer heel de ploeg in diens functie speelt. En nogmaals, ongeacht de (verdedigende) tegenstanders ook voor Brakel identiek zijn is dit nogal relatief te noemen. Om te staven met een voorbeeld : het merendeel van de ploegen speelt tegen ons als underdoug terwijl men toch anders gaat spelen tegen promovendus.zoals O.Brakel. Met als gevolg dat er minder nadruk wordt gelegd op het verdedigend aspect en dat er zo meer ruimte ontstaat voor spitsen als een Delie. |
| 23 Nov 2010, 14:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Delie is geen speler voor Eendracht Aalst, zeker niet in derde nationale waar je steevast het spel maakt. Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft voor Eendracht Aalst, hij past gewoon niet in onze speelstijl. Hij rendeert niet in een ploeg die continu balbezit heeft. Het is een typische speler die boven zijn kunnen uitgroeit wanneer heel de ploeg in diens functie speelt. En nogmaals, ongeacht de (verdedigende) tegenstanders ook voor Brakel identiek zijn is dit nogal relatief te noemen. Om te staven met een voorbeeld : het merendeel van de ploegen speelt tegen ons als underdoug terwijl men toch anders gaat spelen tegen promovendus.zoals O.Brakel. Met als gevolg dat er minder nadruk wordt gelegd op het verdedigend aspect en dat er zo meer ruimte ontstaat voor spitsen als een Delie. En ik hoor dat allemaal graag zeggen dat ne spits ze vooral moet binnenstampen. Op zich is dat wel waar, maar de realiteit is dat als ge hier bij ons ene van voor zet die gewoon wacht om den bal binnen te stampen en voor de rest genen bal raakt die hier rap met de grond gelijk gemaakt wordt. Hier wordt nu eenmaal iets meer verwacht. En de eerlijkheid gebiedt dat we nu ook met Depoitre en Wouter Moreels twee jongens voorin hebben die ook veel meer brengen dan dat. Twee klasbakken die zich daarnaast nog eens kapot werken ook. |
| 23 Nov 2010, 14:41 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Dani schreef: Delie is geen speler voor Eendracht Aalst, zeker niet in derde nationale waar je steevast het spel maakt. Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft voor Eendracht Aalst, hij past gewoon niet in onze speelstijl. Hij rendeert niet in een ploeg die continu balbezit heeft. Het is een typische speler die boven zijn kunnen uitgroeit wanneer heel de ploeg in diens functie speelt. En nogmaals, ongeacht de (verdedigende) tegenstanders ook voor Brakel identiek zijn is dit nogal relatief te noemen. Om te staven met een voorbeeld : het merendeel van de ploegen speelt tegen ons als underdoug terwijl men toch anders gaat spelen tegen promovendus.zoals O.Brakel. Met als gevolg dat er minder nadruk wordt gelegd op het verdedigend aspect en dat er zo meer ruimte ontstaat voor spitsen als een Delie. En ik hoor dat allemaal graag zeggen dat ne spits ze vooral moet binnenstampen. Op zich is dat wel waar, maar de realiteit is dat als ge hier bij ons ene van voor zet die gewoon wacht om den bal binnen te stampen en voor de rest genen bal raakt die hier rap met de grond gelijk gemaakt wordt. Hier wordt nu eenmaal iets meer verwacht. En de eerlijkheid gebiedt dat we nu ook met Depoitre en Wouter Moreels twee jongens voorin hebben die ook veel meer brengen dan dat. Twee klasbakken die zich daarnaast nog eens kapot werken ook. Ik denk niet dat je dit nog duidelijker kan zeggen. |
| 23 Nov 2010, 14:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dani schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Delie is geen speler voor Eendracht Aalst, zeker niet in derde nationale waar je steevast het spel maakt. Ik zeg niet dat hij geen kwaliteiten heeft voor Eendracht Aalst, hij past gewoon niet in onze speelstijl. Hij rendeert niet in een ploeg die continu balbezit heeft. Het is een typische speler die boven zijn kunnen uitgroeit wanneer heel de ploeg in diens functie speelt. En nogmaals, ongeacht de (verdedigende) tegenstanders ook voor Brakel identiek zijn is dit nogal relatief te noemen. Om te staven met een voorbeeld : het merendeel van de ploegen speelt tegen ons als underdoug terwijl men toch anders gaat spelen tegen promovendus.zoals O.Brakel. Met als gevolg dat er minder nadruk wordt gelegd op het verdedigend aspect en dat er zo meer ruimte ontstaat voor spitsen als een Delie. En ik hoor dat allemaal graag zeggen dat ne spits ze vooral moet binnenstampen. Op zich is dat wel waar, maar de realiteit is dat als ge hier bij ons ene van voor zet die gewoon wacht om den bal binnen te stampen en voor de rest genen bal raakt die hier rap met de grond gelijk gemaakt wordt. Hier wordt nu eenmaal iets meer verwacht. En de eerlijkheid gebiedt dat we nu ook met Depoitre en Wouter Moreels twee jongens voorin hebben die ook veel meer brengen dan dat. Twee klasbakken die zich daarnaast nog eens kapot werken ook. Ik denk niet dat je dit nog duidelijker kan zeggen. Bwa zo duidelijk is dat nu toch ook niet eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Nov 2010, 16:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Misschien een voorteken voor volgende week als ze nu al aflassen :
Torhout-wielsbeke gaat niet door. |
| 27 Nov 2010, 12:05 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Daar was de sneeuw wel blijven liggen. Hier niet.
|
| 27 Nov 2010, 14:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
lot schreef: Daar was de sneeuw wel blijven liggen. Hier niet. denk dat hij het op onze volgende verplaatsing heeft ![]() |
| 27 Nov 2010, 16:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
We zijn dus al zeker van de herfsttitel (halfweg de competitie).
Uiteraard is de enige titel die telt die op 't einde van het seizoen, maar elk punt dat je verdiend hebt kunnen ze je niet meer afpakken. En als we (veel) geluk hebben dan kunnen we vanavond 7 punten vooruit staan. Beter 5 à 7 punten voor dan 10 punten achter (zoals Dessel dat gisteren dan misschien wel de betere ploeg was zo te horen). |
| 28 Nov 2010, 11:53 |
|
|
1-0 voorsprong voor olsa brakel doelpunt anthuenis
Rood:houtekier oudenaarde Brakel mist penalty na 30minuten |
| 28 Nov 2010, 16:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: 1-0 voorsprong voor olsa brakel doelpunt anthuenis Rood:houtekier oudenaarde Brakel mist penalty na 30minuten Van mij moet er daar nimmer gescoord worden ![]() |
| 28 Nov 2010, 16:22 |
|
| Pagina 32 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 100 Volgende |