|
|
| Pagina 6 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Blessures
Neutralboy schreef: Depoitre 4 weken buiten strijd maw niet meer voor winterstop Vanwaar die (negatieve) kennis? ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 20:09 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: Neutralboy schreef: Depoitre 4 weken buiten strijd maw niet meer voor winterstop Vanwaar die (negatieve) kennis? ![]() ik heb alle vertrouwen in Crispijn. een spits voor in de 16 meter. |
| 19 Nov 2010, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
De kinesist van den eendracht is ook mijn kinesist vandaar het slechte doch betrouwbaar nieuws.
|
| 19 Nov 2010, 20:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Neutralboy schreef: De kinesist van den eendracht is ook mijn kinesist vandaar het slechte doch betrouwbaar nieuws. Je bedoelt toch niet Bart de boeck? Zat ik nog verscheidene jaren mee, in de klas. Was geen onaardige wielrenner... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Nov 2010, 20:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel.
Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. |
| 23 Nov 2010, 12:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel. Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 23 Nov 2010, 13:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel. Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) |
| 23 Nov 2010, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel. Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Pubalgie is een soort tendinitis aan de adductoren, lies of aan de buikspieren. En 't schentj da da zjier doet. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 23 Nov 2010, 14:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel. Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Ni uit afleiden dak gezegd heb da hij slecht gespeeld heeft eh Was idd al veel beter dan op Oudenaarde, maar viel mij zondag gewoon op da als hij fit is nog veel beter kan.Kheb het ondertussen wa zitten opzoeken en nieuwste techniek zou zijn: kleine operatie met buisje via de lies en na 5 weken zou hij terug kunnen trainen zonder dat er ooit iets gebeurd is. Spijtig genoeg bestaat er wel altyd de kans in da het terugkomt en een operatie dus geen uitsluitsel is. Maar uit wa ek lees lijkt het mij een heel ambetante blessure waar ni echt oplossingen voor bestaan. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 23 Nov 2010, 14:18 |
|
|
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Ni uit afleiden dak gezegd heb da hij slecht gespeeld heeft eh Was idd al veel beter dan op Oudenaarde, maar viel mij zondag gewoon op da als hij fit is nog veel beter kan.Kheb het ondertussen wa zitten opzoeken en nieuwste techniek zou zijn: kleine operatie met buisje via de lies en na 5 weken zou hij terug kunnen trainen zonder dat er ooit iets gebeurd is. Spijtig genoeg bestaat er wel altyd de kans in da het terugkomt en een operatie dus geen uitsluitsel is. Maar uit wa ek lees lijkt het mij een heel ambetante blessure waar ni echt oplossingen voor bestaan. Tuurlijk niet,trouwens iedereen dat ken zondag slecht zag spelen,dat is uit slechte wil ![]() |
| 23 Nov 2010, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Ni uit afleiden dak gezegd heb da hij slecht gespeeld heeft eh Was idd al veel beter dan op Oudenaarde, maar viel mij zondag gewoon op da als hij fit is nog veel beter kan.Kheb het ondertussen wa zitten opzoeken en nieuwste techniek zou zijn: kleine operatie met buisje via de lies en na 5 weken zou hij terug kunnen trainen zonder dat er ooit iets gebeurd is. Spijtig genoeg bestaat er wel altyd de kans in da het terugkomt en een operatie dus geen uitsluitsel is. Maar uit wa ek lees lijkt het mij een heel ambetante blessure waar ni echt oplossingen voor bestaan. Tuurlijk niet,trouwens iedereen dat ken zondag slecht zag spelen,dat is uit slechte wil ![]() Respect voor Ken, donderdag met tranen in de ogen het oefenveld afkomen, pijn tot en met en zondag dat doen, tonnen respect jongens ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 14:28 |
|
|
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Ni uit afleiden dak gezegd heb da hij slecht gespeeld heeft eh Was idd al veel beter dan op Oudenaarde, maar viel mij zondag gewoon op da als hij fit is nog veel beter kan.Kheb het ondertussen wa zitten opzoeken en nieuwste techniek zou zijn: kleine operatie met buisje via de lies en na 5 weken zou hij terug kunnen trainen zonder dat er ooit iets gebeurd is. Spijtig genoeg bestaat er wel altyd de kans in da het terugkomt en een operatie dus geen uitsluitsel is. Maar uit wa ek lees lijkt het mij een heel ambetante blessure waar ni echt oplossingen voor bestaan. Tees ga dus over Depoitre eh mannen (alst ni echt duidelijk lijkt) moest de commentaar ni just zen, mij gelieve te verbeteren, kzen zelf geenen doktoor ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 23 Nov 2010, 14:37 |
|
|
forumlegende
Enige oplossing is rusten en niet te vroeg herbeginnen.
Dus is het misschien beter om hem dit jaar niet meer op te stellen, |
| 23 Nov 2010, 14:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Enige oplossing is rusten en niet te vroeg herbeginnen. Dus is het misschien beter om hem dit jaar niet meer op te stellen, correcte analyse ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 15:04 |
|
|
Dani schreef: Enige oplossing is rusten en niet te vroeg herbeginnen. Dus is het misschien beter om hem dit jaar niet meer op te stellen, Hij zal dit jaar niet meer in actie komen,misschien het beste anders kan hij weer hervallen. |
| 23 Nov 2010, 15:23 |
|
| Pagina 6 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 53 Volgende |