|
|
| Pagina 7 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Blessures
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Ni uit afleiden dak gezegd heb da hij slecht gespeeld heeft eh Was idd al veel beter dan op Oudenaarde, maar viel mij zondag gewoon op da als hij fit is nog veel beter kan.Kheb het ondertussen wa zitten opzoeken en nieuwste techniek zou zijn: kleine operatie met buisje via de lies en na 5 weken zou hij terug kunnen trainen zonder dat er ooit iets gebeurd is. Spijtig genoeg bestaat er wel altyd de kans in da het terugkomt en een operatie dus geen uitsluitsel is. Maar uit wa ek lees lijkt het mij een heel ambetante blessure waar ni echt oplossingen voor bestaan. Tuurlijk niet,trouwens iedereen dat ken zondag slecht zag spelen,dat is uit slechte wil ![]() Respect voor Ken, donderdag met tranen in de ogen het oefenveld afkomen, pijn tot en met en zondag dat doen, tonnen respect jongens ![]() Alles voor de ploeg zeker,juist zoals depoitre ook wou spelen ook al wist hij dat het niet ging.En natuurlijk ook niels die op waregem ook licht geblesseerd voor de leeuwen gegooid werd. |
| 23 Nov 2010, 15:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Tuurlijk niet,trouwens iedereen dat ken zondag slecht zag spelen,dat is uit slechte wil ![]() Respect voor Ken, donderdag met tranen in de ogen het oefenveld afkomen, pijn tot en met en zondag dat doen, tonnen respect jongens ![]() Alles voor de ploeg zeker,juist zoals depoitre ook wou spelen ook al wist hij dat het niet ging.En natuurlijk ook niels die op waregem ook licht geblesseerd voor de leeuwen gegooid werd. Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Nov 2010, 15:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Respect voor Ken, donderdag met tranen in de ogen het oefenveld afkomen, pijn tot en met en zondag dat doen, tonnen respect jongens ![]() Alles voor de ploeg zeker,juist zoals depoitre ook wou spelen ook al wist hij dat het niet ging.En natuurlijk ook niels die op waregem ook licht geblesseerd voor de leeuwen gegooid werd. Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels _________________ MCMXIX |
| 23 Nov 2010, 17:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
69 schreef: jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Alles voor de ploeg zeker,juist zoals depoitre ook wou spelen ook al wist hij dat het niet ging.En natuurlijk ook niels die op waregem ook licht geblesseerd voor de leeuwen gegooid werd. Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels En dan is Ken niet eerlijk of wat? komaan hé copain, nen beteren echten iendrachter als Van Damme of Potjes ga je niet vinden, zoals de jammen zegt, al was het op 1 been. En indien je de blessure van Ken wat had gevolgd, zou je geweten hebben dat de problematiek zit in het aanpassen en het dragen van steunzolen en de pijn die hiermee gepaard gaat, reden te meer om de prestatie van Ken op te waarderen, ook al was het niet op 100% van zijn mogelijkheden. ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 17:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
panoleon schreef: 69 schreef: jammen schreef: Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels En dan is Ken niet eerlijk of wat? komaan hé copain, nen beteren echten iendrachter als Van Damme of Potjes ga je niet vinden, zoals de jammen zegt, al was het op 1 been. En indien je de blessure van Ken wat had gevolgd, zou je geweten hebben dat de problematiek zit in het aanpassen en het dragen van steunzolen en de pijn die hiermee gepaard gaat, reden te meer om de prestatie van Ken op te waarderen, ook al was het niet op 100% van zijn mogelijkheden. ![]() +dat ken vorige week zelf de keuze maakte om in de tribune te gaan zitten. |
| 23 Nov 2010, 17:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
69 schreef: jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Alles voor de ploeg zeker,juist zoals depoitre ook wou spelen ook al wist hij dat het niet ging.En natuurlijk ook niels die op waregem ook licht geblesseerd voor de leeuwen gegooid werd. Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels Gelijk hebt ge ivm met de blessure erger te maken door toch te (willen) spelen. Ik wou maar aantonen dat er gedrevenheid zit in deze ploeg en de eerlijkheid van Brecht heb ik hier al eens gepost. De ene wilt spelen ondanks z'n blessure en de andere is nuchterder in deze beslissing. Het komt erop neer dat iedereen, op zijn manier, het beste voor heeft met de ploeg. En zolang dat dit het geval is zitten we goed. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Nov 2010, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
panoleon schreef: 69 schreef: jammen schreef: Zo'n mentaliteit moet iedereen hebben als ge voor Den Iendracht moogt spelen. Ik zou zelfs nog op 't plein komen met één been, moesten ze mij vragen tenminste. ![]() Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels En dan is Ken niet eerlijk of wat? komaan hé copain, nen beteren echten iendrachter als Van Damme of Potjes ga je niet vinden, zoals de jammen zegt, al was het op 1 been. En indien je de blessure van Ken wat had gevolgd, zou je geweten hebben dat de problematiek zit in het aanpassen en het dragen van steunzolen en de pijn die hiermee gepaard gaat, reden te meer om de prestatie van Ken op te waarderen, ook al was het niet op 100% van zijn mogelijkheden. ![]() hola hola, heb hier niet gezegd dat Ken niet eerlijk is en wil zeker niet Ken noch Podevijn aanvallen. Wil gewoon zeggen dat door het vuur gaan voor je ploeg niet altijd de beste oplossing is als je de blessure KAN erger maken, wat bij Van Damme dus duidelijk NIET het geval is/was... _________________ MCMXIX |
| 23 Nov 2010, 17:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik vind dat ge toch ook de nuance moet maken dat wij geen dokters zijn hé. Uiteindelijk is er toch ook een medische staf om ervoor te zorgen dat ze met zulke zaken wat verstandig om gaan. Ik vind dat nogal rap als er ene met wat last speelt er gezegd wordt dat dat niet verantwoord is en zo, maar elke blessure is anders. Bij de ene blessure hebt ge misschien wat last maar geen risico dat het verergert, terwijl bij de andere blessure (zoals spier- of overbelastingsblessures) ge wel een groot risico loopt dat het nog erger wordt. Wij hebben daar dus niet altijd juist zicht op.
Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje vrees dat ze bij Depoitre toch niet meteen de juiste beslissing genomen hebben. Maar soit, achteraf is het altijd gemakkelijker klappen zeker. |
| 23 Nov 2010, 17:21 |
|
|
69 schreef: panoleon schreef: 69 schreef: Da's waar waar maar de vraag is of ge het door te spelen niet allemaal erger maakt, en of ge er dan de ploeg nog mee helpt is nog iets anders. Vandaar chapeau voor de eerlijkheid van b moreels En dan is Ken niet eerlijk of wat? komaan hé copain, nen beteren echten iendrachter als Van Damme of Potjes ga je niet vinden, zoals de jammen zegt, al was het op 1 been. En indien je de blessure van Ken wat had gevolgd, zou je geweten hebben dat de problematiek zit in het aanpassen en het dragen van steunzolen en de pijn die hiermee gepaard gaat, reden te meer om de prestatie van Ken op te waarderen, ook al was het niet op 100% van zijn mogelijkheden. ![]() hola hola, heb hier niet gezegd dat Ken niet eerlijk is en wil zeker niet Ken noch Podevijn aanvallen. Wil gewoon zeggen dat door het vuur gaan voor je ploeg niet altijd de beste oplossing is als je de blessure KAN erger maken, wat bij Van Damme dus duidelijk NIET het geval is/was... Daar hebt ge een punt natuurlijk,maarja den trainer vroeg 10minuten voor de aftrap nog of het ging en ken knikte bevestigend.Hij zal wel last gehad hebben,maar hij hield zich nooit in terwijl dit op oudenaarde bv soms wel het geval was dat hij te laat kwam,door een mindere weerbaarheid en daarop de terechte beslissing nam om tegen waregem niet te spelen. |
| 23 Nov 2010, 17:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Ik vind dat ge toch ook de nuance moet maken dat wij geen dokters zijn hé. Uiteindelijk is er toch ook een medische staf om ervoor te zorgen dat ze met zulke zaken wat verstandig om gaan. Ik vind dat nogal rap als er ene met wat last speelt er gezegd wordt dat dat niet verantwoord is en zo, maar elke blessure is anders. Bij de ene blessure hebt ge misschien wat last maar geen risico dat het verergert, terwijl bij de andere blessure (zoals spier- of overbelastingsblessures) ge wel een groot risico loopt dat het nog erger wordt. Wij hebben daar dus niet altijd juist zicht op. Al moet ik wel zeggen dat ik een beetje vrees dat ze bij Depoitre toch niet meteen de juiste beslissing genomen hebben. Maar soit, achteraf is het altijd gemakkelijker klappen zeker. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Nov 2010, 18:30 |
|
|
Iendrachter90 schreef: Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: Bij depoitre is het alvast geen liesbreuk men vreest voor een pubalgie,normaal vandaag uitsluitsel. Van damme speelde zondag,maar had nog enorm veel last van de rug. Delclef,ringoot en b.moreels zouden zaterdag fit moeten zijn. En wa als pubalgie is? Awel kheb het al eerder gezegd, ik vond da ge da de zondag aan Van damme zag da hij last in zijne rug had, speelde ni zo soepel als anders. Hoe zit da eigenlijk me Potjes? Is dienen al onder het mes geweest ondertussen? Was vorige week woensdag,maar zijne dokter is ziek gevallen.De operatie zou dus deze week moeten zijn Pubalgie daar heb ik geen gedacht van eigenlijk. En wat van damme betreft,was toch al beter als op oudenaarde,waar hij telkens een stap te laat kwam (gaf hij ook zelf toe,daarom dat hij tegen waregem niet wou spelen.) Jens wordt komende maandag geopereerd btw ![]() |
| 25 Nov 2010, 15:18 |
|
|
Freak
volgens hnb,depoitre 4 weken rust en als het dan nog niet gedaan is operatie.
t gaat weer beginnen,elk jaar hetzelfde met onze gekwetsten. |
| 30 Nov 2010, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
waly 2 schreef: volgens hnb,depoitre 4 weken rust en als het dan nog niet gedaan is operatie. t gaat weer beginnen,elk jaar hetzelfde met onze gekwetsten.Da bericht komt oit 't Niesblad. Die zèn al miejr as ieje kiejr mis geweest.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 30 Nov 2010, 11:24 |
|
|
forumlegende
Stel dat dit toch de juiste diagnose is, dan halen we best maar een spits tijdens de winterstop, niet ?
|
| 30 Nov 2010, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Dani schreef: Stel dat dit toch de juiste diagnose is, dan halen we best maar een spits tijdens de winterstop, niet ? mmh kweet nie, normaal gezien is da nie nodig e, de laatste 3 matchen zal sammy der wel staan en tegen dat de winterstop gepasseerd is zal Laurent wel terugzijn zeker, moest hij langer out zijn zie ik liever nog is nen jeugdspeler zijn kans krijgen dan dat ze nen 2e amghar gaan huren. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Nov 2010, 12:44 |
|
| Pagina 7 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 53 Volgende |