|
|
| Pagina 4 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
lolo4ever schreef: Iendrachter90 schreef: Bram schreef: daarvan zie ik enkel Verheyden zijn terugkeer in de ploeg maken eigenlijk. Wss,het is eigenlijk ook gewoon tezien welke opstelling hij gaat hanteren.Grijpt hij terug naar een 4-4-2 zal b.moreels er ook wel bijkomen. Bij een 3-5-2moet er idd maar 1wissel echt gebeuren(verheyden ipv kestens dus),tenzij crispyn ipv yombo mag starten. Ik denk wel dat hij die 3-5-2 achterwege zal laten.BVR moet toch ook gemerkt hebben dat het niet werkte. Hebben we dan zoveel weggegeven? En de Kest heeft zondag meer dan zijn werk gedaan. Ik zet er Ewout uit en Ewen op zijn plaats. 1ste jaar in 3de met TT in de lappenmand speelde hij daar ook, kwam vaak in de 16 en scoorde regelmatig. En verder kan je mss Sam zetten ipv Yombo, maar verder zou ik niet veel wijzigen. _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 14:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
²
Ewen erin voor de organisatie op het midden. Crispijn/Yombo zou ik laten afhangen van de scherpte op training... liggen wat mij betreft wat in balans. Crispijn achter de hand houden terug om opt laatste nog eens de beuk er te kunnen inzetten (desnoods met de lange bal). _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Nov 2010, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: ² Ewen erin voor de organisatie op het midden. Crispijn/Yombo zou ik laten afhangen van de scherpte op training... liggen wat mij betreft wat in balans. Crispijn achter de hand houden terug om opt laatste nog eens de beuk er te kunnen inzetten (desnoods met de lange bal). kan ik mij volledig in vinden, was trouwens de reden waarom uiteindelijk Yombo gestart was en niet Sam ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 14:30 |
|
|
forumlegende
Als ik me niet vergis wou de coach met Coppens en Moreels in de spits spelen tot .. Brecht Moreels afhaakte.
Dus ik vermoed dat gewoon Verheyden in de ploeg zal terugkeren op de plaats van Deneys en dat Yombo zal moeten wijken voor B.Moreels. |
| 23 Nov 2010, 14:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Als ik me niet vergis wou de coach met Coppens en Moreels in de spits spelen tot .. Brecht Moreels afhaakte. Dus ik vermoed dat gewoon Verheyden in de ploeg zal terugkeren op de plaats van Deneys en dat Yombo zal moeten wijken voor B.Moreels. Ja, zo las ik het ook van Glen Coppens. Ik veronderstel dat dus uiteindelijk Yombo in de ploeg gekomen is voor Brecht Moreels. Blijkbaar besliste de trainer dus ook pas in allerlaatste instantie om dit nieuwe systeem te spelen. Ik ben dus wel curieus wat ze gaan doen in Dessel met toch weer wat meer wisselmogelijkheden (zeker Verheyden terug en ik veronderstel ook Delclef en Brecht Moreels terug fit). In een 4-4-2 kunt ge bijvoorbeeld zo spelen: VDNoortgaete De Castro - De Schutter - Filipovic - B. Moreels Gallucci - Verheyden - Van Damme - G. Coppens W. Moreels - Crispijn of Denijs Ofwel hetzelfde systeem van vorige zondag, maar met Verheyden voor Yombo en misschien dan Denijs iets hoger. Ofwel Crispijn ook voor Denijs, met dan W. Moreels daar iets achter. Dan hebt ge nog Brecht Moreels, Yombo en Denijs of Crispijn op de bank. |
| 23 Nov 2010, 14:37 |
|
|
forumlegende
Niet vergeten dat de invallers Deneys - Yombo het verschil hebben gemaakt in Brakel.
Dus vergeleken met afgelopen zondag staan we (nog) sterker. |
| 23 Nov 2010, 14:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Randopmerking
Vantjen gaat de keuze van zijn leven moeten maken:met de spelersbus van aalst of de supportersbus van den okapi ![]() |
| 23 Nov 2010, 15:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Randopmerking Vantjen gaat de keuze van zijn leven moeten maken:met de spelersbus van aalst of de supportersbus van den okapi ![]() En Mons ligt nu niet bepaald op de baan naar Dessel hé . |
| 23 Nov 2010, 15:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bartos schreef: Iendrachter90 schreef: Randopmerking Vantjen gaat de keuze van zijn leven moeten maken:met de spelersbus van aalst of de supportersbus van den okapi ![]() En Mons ligt nu niet bepaald op de baan naar Dessel hé .Ast ne slimmen es, tein wetem wa kiezen ein.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 23 Nov 2010, 15:51 |
|
|
Bartos schreef: Dani schreef: Als ik me niet vergis wou de coach met Coppens en Moreels in de spits spelen tot .. Brecht Moreels afhaakte. Dus ik vermoed dat gewoon Verheyden in de ploeg zal terugkeren op de plaats van Deneys en dat Yombo zal moeten wijken voor B.Moreels. Ja, zo las ik het ook van Glen Coppens. Ik veronderstel dat dus uiteindelijk Yombo in de ploeg gekomen is voor Brecht Moreels. Blijkbaar besliste de trainer dus ook pas in allerlaatste instantie om dit nieuwe systeem te spelen. Ik ben dus wel curieus wat ze gaan doen in Dessel met toch weer wat meer wisselmogelijkheden (zeker Verheyden terug en ik veronderstel ook Delclef en Brecht Moreels terug fit). In een 4-4-2 kunt ge bijvoorbeeld zo spelen: VDNoortgaete De Castro - De Schutter - Filipovic - B. Moreels Gallucci - Verheyden - Van Damme - G. Coppens W. Moreels - Crispijn of Denijs Ofwel hetzelfde systeem van vorige zondag, maar met Verheyden voor Yombo en misschien dan Denijs iets hoger. Ofwel Crispijn ook voor Denijs, met dan W. Moreels daar iets achter. Dan hebt ge nog Brecht Moreels, Yombo en Denijs of Crispijn op de bank. Het ligt misschien aan mij, maar Kristof Kestens verdient toch iets meer respect. Altijd erbij, mort nooit, geeft zich altijd volledig en dan geef je hem nog geen zitje op de bank. En idd normaal ging Brecht spelen, maar dan was er volgens mij geen basisplaats voor Glenn of voor Ewout, kwestie in welk systeem er ging gespeeld worden 4-4-2 of 4-3-3. _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 16:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
panoleon schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Als ik me niet vergis wou de coach met Coppens en Moreels in de spits spelen tot .. Brecht Moreels afhaakte. Dus ik vermoed dat gewoon Verheyden in de ploeg zal terugkeren op de plaats van Deneys en dat Yombo zal moeten wijken voor B.Moreels. Ja, zo las ik het ook van Glen Coppens. Ik veronderstel dat dus uiteindelijk Yombo in de ploeg gekomen is voor Brecht Moreels. Blijkbaar besliste de trainer dus ook pas in allerlaatste instantie om dit nieuwe systeem te spelen. Ik ben dus wel curieus wat ze gaan doen in Dessel met toch weer wat meer wisselmogelijkheden (zeker Verheyden terug en ik veronderstel ook Delclef en Brecht Moreels terug fit). In een 4-4-2 kunt ge bijvoorbeeld zo spelen: VDNoortgaete De Castro - De Schutter - Filipovic - B. Moreels Gallucci - Verheyden - Van Damme - G. Coppens W. Moreels - Crispijn of Denijs Ofwel hetzelfde systeem van vorige zondag, maar met Verheyden voor Yombo en misschien dan Denijs iets hoger. Ofwel Crispijn ook voor Denijs, met dan W. Moreels daar iets achter. Dan hebt ge nog Brecht Moreels, Yombo en Denijs of Crispijn op de bank. Het ligt misschien aan mij, maar Kristof Kestens verdient toch iets meer respect. Altijd erbij, mort nooit, geeft zich altijd volledig en dan geef je hem nog geen zitje op de bank. En idd normaal ging Brecht spelen, maar dan was er volgens mij geen basisplaats voor Glenn of voor Ewout, kwestie in welk systeem er ging gespeeld worden 4-4-2 of 4-3-3. In het nieuwsblad zei coppens dat hij linksmidden zou starten zowiezo dus. Maarja,kestens zal wel op de bank zitten zeker en vast.Hem laten starten ja dan moet van damme of verheyden eruit. |
| 23 Nov 2010, 17:00 |
|
|
panoleon schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Als ik me niet vergis wou de coach met Coppens en Moreels in de spits spelen tot .. Brecht Moreels afhaakte. Dus ik vermoed dat gewoon Verheyden in de ploeg zal terugkeren op de plaats van Deneys en dat Yombo zal moeten wijken voor B.Moreels. Ja, zo las ik het ook van Glen Coppens. Ik veronderstel dat dus uiteindelijk Yombo in de ploeg gekomen is voor Brecht Moreels. Blijkbaar besliste de trainer dus ook pas in allerlaatste instantie om dit nieuwe systeem te spelen. Ik ben dus wel curieus wat ze gaan doen in Dessel met toch weer wat meer wisselmogelijkheden (zeker Verheyden terug en ik veronderstel ook Delclef en Brecht Moreels terug fit). In een 4-4-2 kunt ge bijvoorbeeld zo spelen: VDNoortgaete De Castro - De Schutter - Filipovic - B. Moreels Gallucci - Verheyden - Van Damme - G. Coppens W. Moreels - Crispijn of Denijs Ofwel hetzelfde systeem van vorige zondag, maar met Verheyden voor Yombo en misschien dan Denijs iets hoger. Ofwel Crispijn ook voor Denijs, met dan W. Moreels daar iets achter. Dan hebt ge nog Brecht Moreels, Yombo en Denijs of Crispijn op de bank. Het ligt misschien aan mij, maar Kristof Kestens verdient toch iets meer respect. Altijd erbij, mort nooit, geeft zich altijd volledig en dan geef je hem nog geen zitje op de bank. En idd normaal ging Brecht spelen, maar dan was er volgens mij geen basisplaats voor Glenn of voor Ewout, kwestie in welk systeem er ging gespeeld worden 4-4-2 of 4-3-3. Ik denk dat ge mijn bericht niet goed geïnterpreteerd hebt hoor . Waar ik het over de tweede mogelijkheid heb, namelijk dezelfde opstelling van vorige match, blijft Kestens gewoon in de basis staan, vandaar dat hij inderdaad geen zitje op de bank heeft. Ik zeg dat ik dan als enige verandering Verheyden voor Yombo zou brengen en eventueel Crispijn voor Denijs. Bij die 4-4-2 heb ik geen bank gezet, maar dat zouden dan Kestens, Yombo en Crispijn/Denijs moeten geweest zijn. |
| 23 Nov 2010, 17:03 |
|
|
Bartos schreef: panoleon schreef: Bartos schreef: Ja, zo las ik het ook van Glen Coppens. Ik veronderstel dat dus uiteindelijk Yombo in de ploeg gekomen is voor Brecht Moreels. Blijkbaar besliste de trainer dus ook pas in allerlaatste instantie om dit nieuwe systeem te spelen. Ik ben dus wel curieus wat ze gaan doen in Dessel met toch weer wat meer wisselmogelijkheden (zeker Verheyden terug en ik veronderstel ook Delclef en Brecht Moreels terug fit). In een 4-4-2 kunt ge bijvoorbeeld zo spelen: VDNoortgaete De Castro - De Schutter - Filipovic - B. Moreels Gallucci - Verheyden - Van Damme - G. Coppens W. Moreels - Crispijn of Denijs Ofwel hetzelfde systeem van vorige zondag, maar met Verheyden voor Yombo en misschien dan Denijs iets hoger. Ofwel Crispijn ook voor Denijs, met dan W. Moreels daar iets achter. Dan hebt ge nog Brecht Moreels, Yombo en Denijs of Crispijn op de bank. Het ligt misschien aan mij, maar Kristof Kestens verdient toch iets meer respect. Altijd erbij, mort nooit, geeft zich altijd volledig en dan geef je hem nog geen zitje op de bank. En idd normaal ging Brecht spelen, maar dan was er volgens mij geen basisplaats voor Glenn of voor Ewout, kwestie in welk systeem er ging gespeeld worden 4-4-2 of 4-3-3. Ik denk dat ge mijn bericht niet goed geïnterpreteerd hebt hoor . Waar ik het over de tweede mogelijkheid heb, namelijk dezelfde opstelling van vorige match, blijft Kestens gewoon in de basis staan, vandaar dat hij inderdaad geen zitje op de bank heeft. Ik zeg dat ik dan als enige verandering Verheyden voor Yombo zou brengen en eventueel Crispijn voor Denijs. Bij die 4-4-2 heb ik geen bank gezet, maar dat zouden dan Kestens, Yombo en Crispijn/Denijs moeten geweest zijn.We verstaan mekaar Bart ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 17:05 |
|
|
Nog even een verduidelijking bij Kestens. Ik vind dat hij enorm nuttig is als verdedigende middenvelder, maar dan eerder in een centraal middenveld van drie man, zoals vorige zondag. Als hij zuiver als breker kan spelen, heeft hij door zijn enorm loopvermogen en door zijn positiespel een grote waarde. Maar in een centraal middenveld van twee man, vind ik dat het surplus aan vinnigheid en voetballend vermogen van Ken Van Damme meer rendeert naast een iets meer voetballend type als Verheyden of Denijs.
|
| 23 Nov 2010, 17:06 |
|
|
Bartos schreef: Nog even een verduidelijking bij Kestens. Ik vind dat hij enorm nuttig is als verdedigende middenvelder, maar dan eerder in een centraal middenveld van drie man, zoals vorige zondag. Als hij zuiver als breker kan spelen, heeft hij door zijn enorm loopvermogen en door zijn positiespel een grote waarde. Maar in een centraal middenveld van twee man, vind ik dat het surplus aan vinnigheid en voetballend vermogen van Ken Van Damme meer rendeert naast een iets meer voetballend type als Verheyden of Denijs. Dit is meer iets voor DT, de analyst bij uitstek. Ik kan echter je redenering wel volgen, het verleden heeft idd uitgewezen dat Ken en Kristof samen centraal op het middenveld niet echt complementair zijn, indien er geen 3de centrale man bij is (Ewen, Ewout, Yombo, TT in een ver verleden) en dan kies ik ook voor de drive van Ken en het voetbalvernuft van Ewen. Verdoeme wij komen goed overeen, tijd om je straks een PB te sturen en samen één ![]() _________________ geer'n bè |
| 23 Nov 2010, 17:16 |
|
| Pagina 4 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 20 Volgende |