|
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
jammen schreef: Iedereen spant zich op zijn manier in om Den Onderkroiper te helpen. Het begrip "Eendracht" komt hier goed tot zijn recht. Aal te soamen. ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Nov 2010, 19:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
+1
|
| 24 Nov 2010, 20:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als ik de foto bekijk die momenteel aan de leiding staat, stel ik mij toch een vraag.
De foto is duidelijk genomen van binnen de boksring, dus de match kan dan niet aan de gang zijn en doen die 2 supporters dan maar alsof. Of de foto is 'ge-fotoshopt'. Misschien vergis ik mij maar dit schoot me opeens te binnen _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Nov 2010, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: Als ik de foto bekijk die momenteel aan de leiding staat, stel ik mij toch een vraag. De foto is duidelijk genomen van binnen de boksring, dus de match kan dan niet aan de gang zijn en doen die 2 supporters dan maar alsof. Of de foto is 'ge-fotoshopt'. Misschien vergis ik mij maar dit schoot me opeens te binnen damn kerel, goeie opmerking ;o toch maar is reacten op standaard (bij foto) zelf? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Nov 2010, 20:28 |
|
|
forumlegende |
jammen schreef: Als ik de foto bekijk die momenteel aan de leiding staat, stel ik mij toch een vraag. De foto is duidelijk genomen van binnen de boksring, dus de match kan dan niet aan de gang zijn en doen die 2 supporters dan maar alsof. Of de foto is 'ge-fotoshopt'. Misschien vergis ik mij maar dit schoot me opeens te binnen je kan ook een camera van net buiten de ring gebruiken en dan tussen de koorden van de ring laten inzoomen om dan deze foto als resultaat te krijgen _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Nov 2010, 20:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De foto staat een goeie 60 stemmen achter...is te doen volgens mij
|
| 24 Nov 2010, 21:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik em de link op mènne feesboek gezetj.
Ge wetj noeit vér wa dat goed es.... Komoan Onderkroiper-Yves!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Nov 2010, 21:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik ook link op facebook en na 5 minuten al één gescoord...
Ik heb wel wat kritische professionele (en bijna professionele) fotografen in mijn vriendenkring, benieuwd hoe die gaan reageren... |
| 24 Nov 2010, 21:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
salvador schreef: Ik ook link op facebook en na 5 minuten al één gescoord... Ik heb wel wat kritische professionele (en bijna professionele) fotografen in mijn vriendenkring, benieuwd hoe die gaan reageren... Oe da ze reageren kaan ons ni schillen. As ze mor stemmen!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Nov 2010, 21:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Onderkroiper schreef: Iedereen die gestemd heeft zaterdag of zondag stem eens opnieuw het zal gaan ![]() ..... probeer dit zo veel mogelijk te vermijden en staar u niet blind op de tussenstand, ik zweer u dat ze er bedrog uitfilteren NA de termijn, het is niet omdat er iemand op 1 staat in die kolom dat hij ook wint ......... trust me, blijf zoveel mogelijk ORIGINELE stemmen ronselen en wacht af! |
| 24 Nov 2010, 21:29 |
|
|
forumlegende |
salvador schreef: Ik ook link op facebook en na 5 minuten al één gescoord... Ik heb wel wat kritische professionele (en bijna professionele) fotografen in mijn vriendenkring, benieuwd hoe die gaan reageren... ik heb het op facebook eens rondgestuurd en had al snel een stuk of 5-6 mensen die gestemd hadden terwijl zijn het er al 19-20 ongeveer ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Nov 2010, 21:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik verschiet er hiervan dat het nog niemand opgemerkt heeft of toch vermeld.
Deze namiddag sprak ik van een geheim wapen en dit wapen is nu in stelling gebracht. http://www.eendracht-aalst.be/index.php 24-11-2010 -Steun Iendracht club-fotografen op standaard.be Twee "Iendrachters" zijn genomineerd op standaard.be voor de fotowedstrijd met als thema "supporters". Tot 3 december kunnen ook jullie deze Iendrachters een duwtje in de rug geven door hen jullie stem te geven. Stemmen op de foto van Yves doe je via deze link. Stemmen op de foto van Kenneth is mogelijk via deze link. Breng zeker jullie stem uit en steun deze twee Eendrachters ! Bron: eendracht-aalst.be Dit is heel belangrijk want ik zal al mijn collega's een document proberen te bezorgen waarop gewoon staat dat ze website van http://www.eendracht-aalst.be moeten bezoeken en er rechtstreeks kunnen stemmen op beide foto's op hun PC thuis Tegen volgende week zal er een groot percentage mijn oproep gekregen hebben. en nog tegen 2 december een stem uitbrengen . Ook wat flyers uit delen op mijn Tjoeketreintjes aan jan en alleman die ik ken en ook NIET ken En ik heb geen gefoefel nodig want dit zijn allemaal echte verschillende IP-adressen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 2:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iedereen die op mij gestemd heeft kan, dus nog perfect een stem uitbrengen op Kenneth zo zal zijn foto ook stijgen en zeker in top 5 kunnen geraken.
Heeft nu 155 stemmen en op achtste plaat hiermee, is amper 107 stemmen minder dan de viede plaats moet nog te doen zijn zeker ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 3:00 |
|
|
salvador schreef: Ik ook link op facebook en na 5 minuten al één gescoord... Ik heb wel wat kritische professionele (en bijna professionele) fotografen in mijn vriendenkring, benieuwd hoe die gaan reageren... Laat het ons weten weir zen niet kritisch moar krejeis ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 3:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik heb ook een eforke gedaan
de link van je foto heb ik zelfs naar vrienden in Portugal,Nederland, Duitsland,Zweden,Noorwegen en nog een tal van landen verzonden,nu eens benieuwd hoeveel stemmen er gaan bijkomen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Nov 2010, 8:27 |
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |