|
|
| Pagina 14 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: goed nieuws dus, moet straks gaan werken 'k zal het deze avond wel zien De stand op 2 december die telt, als de link nog bereikbaar is ? Kan iemand op de site ven de wedstrijd ? Nu wel,5stemmen achter ![]() Nog 3 nu, komaan gasten, nog een tandje bijsteken. hopla. nr1 met 1 stem voorsprong ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 25 Nov 2010, 14:51 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Ik verschiet er hiervan dat het nog niemand opgemerkt heeft of toch vermeld. Deze namiddag sprak ik van een geheim wapen en dit wapen is nu in stelling gebracht. http://www.eendracht-aalst.be/index.php 24-11-2010 -Steun Iendracht club-fotografen op standaard.be Twee "Iendrachters" zijn genomineerd op standaard.be voor de fotowedstrijd met als thema "supporters". Tot 3 december kunnen ook jullie deze Iendrachters een duwtje in de rug geven door hen jullie stem te geven. Stemmen op de foto van Yves doe je via deze link. Stemmen op de foto van Kenneth is mogelijk via deze link. Breng zeker jullie stem uit en steun deze twee Eendrachters ! Bron: eendracht-aalst.be Dit is heel belangrijk want ik zal al mijn collega's een document proberen te bezorgen waarop gewoon staat dat ze website van http://www.eendracht-aalst.be moeten bezoeken en er rechtstreeks kunnen stemmen op beide foto's op hun PC thuis Tegen volgende week zal er een groot percentage mijn oproep gekregen hebben. en nog tegen 2 december een stem uitbrengen . Ook wat flyers uit delen op mijn Tjoeketreintjes aan jan en alleman die ik ken en ook NIET ken En ik heb geen gefoefel nodig want dit zijn allemaal echte verschillende IP-adressen ![]() yves ik had er op de 11de pagina al op gewezen ze ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Nov 2010, 15:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef :
yves ik had er op de 11de pagina al op gewezen ze ![]() sorry was na middernacht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 15:22 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Dries schreef : yves ik had er op de 11de pagina al op gewezen ze ![]() sorry was na middernacht ![]() zolang ge maar wint e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Nov 2010, 15:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
"Voila ze bakkie; khem der al op gestemd en ook doorgestuurd grtz hasta luego W.H".
Net een mail gekregen van een vriend uit Spanje De link is zelfs al aan het rondgaan in Spanje.Hopelijk komen er nog wat stemmen bij ver den onderkroiper. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Nov 2010, 16:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: "Voila ze bakkie; khem der al op gestemd en ook doorgestuurd grtz hasta luego W.H". Net een mail gekregen van een vriend uit Spanje De link is zelfs al aan het rondgaan in Spanje.Hopelijk komen er nog wat stemmen bij ver den onderkroiper. Ne keer aan Belle Perez haar familie ook vragen ginder. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Nov 2010, 16:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: "Voila ze bakkie; khem der al op gestemd en ook doorgestuurd grtz hasta luego W.H". Net een mail gekregen van een vriend uit Spanje De link is zelfs al aan het rondgaan in Spanje.Hopelijk komen er nog wat stemmen bij ver den onderkroiper. Dos voces por favor ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 16:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: "Voila ze bakkie; khem der al op gestemd en ook doorgestuurd grtz hasta luego W.H". Net een mail gekregen van een vriend uit Spanje De link is zelfs al aan het rondgaan in Spanje.Hopelijk komen er nog wat stemmen bij ver den onderkroiper. Dos voces por favor ![]() Dos votos, als ge wilt dat ze ginder weten waarover ge het hebt . |
| 25 Nov 2010, 16:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk verklaren ze buitenlandse stemmen niet ongeldig. Want je hebt er al uit Bulgarije, Spanje, ...
|
| 25 Nov 2010, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: DavidSeal schreef: Ik ga m'n collega-pompiers ook eens mobiliseren zie. Ni vergeiten om ierst toeloatink te vroagen oan ons Ilse ein. ![]() Een beteke lachen tussendoor is altijd toegelaten ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Nov 2010, 17:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dries schreef: jammen schreef: Als ik de foto bekijk die momenteel aan de leiding staat, stel ik mij toch een vraag. De foto is duidelijk genomen van binnen de boksring, dus de match kan dan niet aan de gang zijn en doen die 2 supporters dan maar alsof. Of de foto is 'ge-fotoshopt'. Misschien vergis ik mij maar dit schoot me opeens te binnen je kan ook een camera van net buiten de ring gebruiken en dan tussen de koorden van de ring laten inzoomen om dan deze foto als resultaat te krijgen Misschien wel, zeker is dit niet. En nu we toch bezig zijn, het is misschien muggeziften maar die twee "supporters" zijn eerder begeleiders/coaches/verzorgers van de bokser. Een gewone supporter mag tijdens de kamp nooit tot aan de ring komen. Al kun je dan ook stellen dat een begeleider ook (niet per definitie) supporter is. Ondertussen terug 17 stemmen achter. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Nov 2010, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik had via netlog de link naar heel wat vrienden verzonden,maar netlog laat die link niet toe
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Nov 2010, 18:49 |
|
|
maak er 75 achter van
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Nov 2010, 19:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Een goeie 100 stemmen achter...hopelijk hebben we nog een plannetje..
![]() |
| 25 Nov 2010, 20:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
we zouden moeten kunnen studenten inzetten, op een grote school heb je een groot bereik he.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Nov 2010, 20:53 |
|
| Pagina 14 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 25 Volgende |